rAMA
Čuven
- Učlanjen(a)
- 11.02.2007
- Poruke
- 10,518
- Poena
- 825
Broj taksista je regulisan i pod kontrolom u većini normalnih država.Zasto su onda ogranicili broj taksista?
Broj taksista je regulisan i pod kontrolom u većini normalnih država.Zasto su onda ogranicili broj taksista?
All-London drivers' Knowledge is based on learning 320 routes (or runs). This will help them learn the 25,000 streets and 20,000 landmarks and places of interest in the six mile radius of Charing Cross.
It takes between two and four years to pass the All-London Knowledge. Once you are licensed you can work anywhere in the Greater London area.
Za početak, da se uvede obavezan psiho-pregled jednom godišnje i da se sva vozila pošalju na PRAVI tehnički pregled.Koji je tvoj predlog za uredjenje trzista taksi usluga u Srbiji?
Koji je tvoj predlog za uredjenje trzista taksi usluga u Srbiji?
Kada to kaze neko ko tvrdi da digitalni servisi koji pruzaju inovativne usluge ne treba da placaju porez, to zaista ima tezinu!Tvoja pitanja su takva da pokazuju da ne razumeš ni taj ekonomski model koji braniš, niti relacije koje proističu iz njega, niti stanje u svetu kontra ovih servisa koji plutaju na granici između digitalnih i fizičkih, niti kako taksi funkcioniše u uređenim zemljama, a kamoli ove stvari o kojima pričamo, već sve gledaš iz perspektive svog iskustva na lokalu. Drugim rečima, tvoj pogled se ne razlikuje od "ja pa ja" gedžovanstva koje tobože kritikuješ u tuzi za time što oh zaboga nismo deo Evrope kojoj težimo. Ništa strašno, i drugi korisnici sličnih pogleda su slično demonstrirali na ovim stranama. Osim toga, na dobar deo tih pitanja je rAMA već odgovorio.
Nije u redu da se regulišu usluge, jer se time smanjuje porez koji se ubira, a i kvalitet usluga nije na nivou.
Objasni, please?
Hm, da li si siguran da si vest pročitao do kraja, pošto mi nekako nije u skladu sa komentarom?
Nije Uber uticao da taksisti smanje cenu usluge, već je svojim vozačima skresao udeo koji im isplaćuje za 15%Što je naravno primer situacije u kojoj privatni biznis maksimizuje svoj profit zbog zašto da ne, a vozače ko šiša.
Uber sent Engadget the following statement: "Seasonality affects every business and Uber is no different, so when holiday parties wind down in SF that can mean a slow start to the year for our driver-partners. By cutting prices for riders, we can give them one more reason to take a ride, which helps keep drivers busier during the slow season. To put drivers' minds at ease, we have hourly earnings guarantees in place."
Pa kada plebs kao ti, fidel i ostali "new age komunisti" skapira da je sve to nus proizvod idolopoklonstva i mitomanije a la tito-vodja-ex-sfrj-samoupravljanje/sloba-vodja-ratovi-nacionalizam-drustveno-materijalno-moralni kolaps/ds-"kraduckanje"-satro lustracija-"drzimo i dalje stare drugove i njihove metode vladanja"/"ovo novo = staro", itd... bice okKristijan, Stanija i sl. su skoro potpuno nebitni likovi, čak i iz ugla ekstremno materijalnog pogleda na svet oni žive previše jadne živote da bi iole većem broju ljudi postali nečiji uzori. Mnogo realnija opasnost su npr. Udovičić i Šapić, oni predstavljaju ono što mnogi žele za sebe ili svoju decu. Ili još veća: ceo taj rođenje-škola-posao-krediti-smrt koncept koji ivke ovde brani (ili se barem tako čini) a koji beskonačno više determiniše nečiji život, bez obzira da li je u pitanju neolib ili SFRJ commie verzija. Rad, disciplina, rast, potrošačko društvo (koje sad hvali a pre je bio protiv), taj rad. Paradoksalno, roditelji svoju decu ne bi dobrovoljno prodali nizašta na svetu, a ipak od malih nogu ih/nas uče kako da se što bolje prodaju na tržištu rada. Palamuđenje o javnim ličnostima koje "kvare omladinu" uz ostale slične teme služi da kanališe i neutrališe raspravu o mnogo bitnijim temama i upravo zato tu ima minimalnog ili nikakvog otpora.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari