Šta je novo?

TotalTV Mix (TV+ 16Mbit/s Adsl)

@Voba ... Proveri taj MIK kod Telekoma, da li je on još uvek važeći obzirom da si raskinuo ugovor i da li si već izgubio port. Uvek se možeš ponovo vratiti Telekomu, bez obzira na status, ali šta će ti to ako si već ušao u celu priču sa SBB i Total MIX. Slušaj šta ti kažu u Totalu, traži da razgovaraš sa tehničkom podrškom, jedino oni znaju kako razrešiti ovu stvar ... Operateri koji ti se javljaju ponavljaju samo ono što su im drugi napisali ili rekli da kažu.
 
@Voba ... Proveri taj MIK kod Telekoma, da li je on još uvek važeći obzirom da si raskinuo ugovor i da li si već izgubio port. Uvek se možeš ponovo vratiti Telekomu, bez obzira na status, ali šta će ti to ako si već ušao u celu priču sa SBB i Total MIX. Slušaj šta ti kažu u Totalu, traži da razgovaraš sa tehničkom podrškom, jedino oni znaju kako razrešiti ovu stvar ... Operateri koji ti se javljaju ponavljaju samo ono što su im drugi napisali ili rekli da kažu.

0113305252 opcija 2, pa opcija 3 ti je razgovor sa operaterom tehnicke podrske ignorisi totaltv call centar.
 
Odlucio sam sta cu.
Cekam SBB do kraja nedelje,posto su rekli da ce biti "100% realizovano" do tad.
U slucaju da se nista ne desi,posto su me vec jednom zavrnuli rekavsi da ce do ponedeljka biti,a danas je sreda,u ponedeljak idem u Telekom dajem MIK i vracam se kod njih,valjda tad nece biti problema,a i u ponedeljak istice rok od 14 dana koji mi je SBB put dali u kome bi trebao biti kontaktiran.Ostajem kod Telekoma neko vreme,pa cu u septembru probati opet ,ali ovog puta bez raskidanja ugovora i po uputstvu telekoma,idem na sigurno.Jedino me kopka kao sto rece "totalis" da li taj MIK i dalje vazi s obzirom da sam sa Telekomom raskinuo ugovor i prekrsio uputstvo koje sam dobio uz MIK,ma da ipak mislim da to nema veze sa validnoscu MIK-a jer lepo pise da vazi do 12.9. a koliko znam dokle god MIK vazi port je moj,pa makar ne bio ni kod jednog provajdera,tih 30 dana je port i dalje moj.Ako moze neko da me razresi ove dileme,ili da mi kaze kako da proverim validnost MIK-a.Hvala i pozdrav :wave:

EDIT:
OK ljudi hvala vam puno na pomoci,javljam sta sam uradio. :wave:
 
Poslednja izmena:
Odlucio sam sta cu.
Cekam SBB do kraja nedelje,posto su rekli da ce biti "100% realizovano" do tad.
U slucaju da se nista ne desi,posto su me vec jednom zavrnuli rekavsi da ce do ponedeljka biti,a danas je sreda,u ponedeljak idem u Telekom dajem MIK i vracam se kod njih,valjda tad nece biti problema,a i u ponedeljak istice rok od 14 dana koji mi je SBB put dali u kome bi trebao biti kontaktiran.Ostajem kod Telekoma neko vreme,pa cu u septembru probati opet ,ali ovog puta bez raskidanja ugovora i po uputstvu telekoma,idem na sigurno.Jedino me kopka kao sto rece "totalis" da li taj MIK i dalje vazi s obzirom da sam sa Telekomom raskinuo ugovor i prekrsio uputstvo koje sam dobio uz MIK,ma da ipak mislim da to nema veze sa validnoscu MIK-a jer lepo pise da vazi do 12.9. a koliko znam dokle god MIK vazi port je moj,pa makar ne bio ni kod jednog provajdera,tih 30 dana je port i dalje moj.Ako moze neko da me razresi ove dileme,ili da mi kaze kako da proverim validnost MIK-a.Hvala i pozdrav :wave:

EDIT:
OK ljudi hvala vam puno na pomoci,javljam sta sam uradio. :wave:

MIK vazi do 12.09 (dokle god vazi MIK port je tvoj) tako da opusteno cekaj do 5-6 septembra slobodno ako do tada ne ostvare idi u telekom oko 6-7 septembra, pritiskaj SBB (trazi gospodju Lidiju koja je zaduzena za adsl kazi da si razgovarao sa njom kada zoves total call centar i trazi da razgovaras sa njom) svaki drugi treci dan I trazi im da ti ponove podatke iz prijave rekoh ti da su meni zabelezili pogresni migracioni kod I cekao sam 25 dana, zahtev za promenu provajdera telekomu je predat u petak u 9, u 12 popodne telekom je vec prebacio.
 
Poslednja izmena:
Evo kao što su i obećali juče, stigla danas oprema, trajalo je sve ukupno 4 radna dana. Ovo je bilo i brže nego što su mi u petak rekli kad sam im predavao MIK. Ja sam bio na PTT-u, izgleda da imaju neki problem sa Telekomom kad se toliko čeka, ko zna ko tu koga...

 
Meni je njihov modem stigao pre ~10 dana a cekao sam vise od 2 nedelje. Prvi utisak je katastrofala jer u prva 2-3 dana transver nikada nije bio veci od 1.6mb. Zvao sam podrsku drzali me na slusalici vise od pola sata i prijavio problem. Sada mi je transver do 6mb pa sam ih opet nazvao da vide da li mogu bolje. Inace na istoj isdn liniji kod telekoma nisam imao nikakav problem sa 16mb...
 
Evo da podelim i moje iskustvo. Bio sam danas u Telekomu da uzmem MIK i vratim modem. Dečko mi je izdao MIK i uzeo opremu, nisam dobio ništa vezano za raskid ugovora...malo smo posle popričali i postupak kod Telekoma je sledeći... Kada ti izdaju MIK, ugovor još nije raskinut i dalje ti ide biling za ADSL, ideš kod novog provajdera i on podnosi zahtev za prelazak sa MIK-om. Nakon toga se u njihovom sistemu kreira nalog za prelazak gde je jedna stavka u nalogu i razduživanje opreme u poslovnici, tako kada se pojavi moj nalog za dva do tri dana on će opremu da razduži u sistemu i onda može da se realizuje prelazak na novog provjadera...u principu ne mora da se vrati oprema odmah, ali mora ponovo da se ide za par dana da se razduži jer bez toga nema realizacije naloga. Ja sam prikopčao drugi modem i nisam ostao bez net-a (user i pass sam imao od ranije).

Inače Telekom obračunava svaki dan do razduživanja opreme u nalogu (ide na poslednji račun) i nakon toga se smatra da je ugovor raskinut i novi provajder može da preuzme korisnika. Eto toliko za sad. Koliko sam razumeo lika ovo za vraćanje opreme je samo kod Telekoma, ne važi kad se prelazi sa drugih provajdera.

Dostavio sam MIK SBB-u pa javljam dalje kako ide realizacija.
 
Poslednja izmena:
Možda je to tako, ali ti to niko ne kaže niti ima u ugovoru, samo pošalju rč. Ja sam se svojevremeno žalio preko telefona i storniran je rč.
 
Posle zamene starog TP-Linka TD-8816 za SBB-ov TD854W i stavljanja novog splitera konačna situacija je sledeća:



U ruteru...

TD854W-1.png


Za sad sve šljaka perfektno, torenti 1,4 MB/s. Ako može neko samo malo da prokomentariše vrednosti za SNR Margin, Line Attenuation i ove CRC, čisto da znam da li da očekujem eventualne probleme....
 
Linija ima slab odnos signal-šum, to je ta SNR margine koja bi trebalo da bude bar 9-10db, a i velika je atenuacija, 27db pa otuda i crc greške. Kao rezultat svega toga mogu se očekivati povremeni prekidi u konekciji ukoliko parametri osciluju još naniže. Sa druge strane upload kanal je sa prilično dobrim parametrima. Ima prostora da se ispita linija ali pitanje je da li bi uopšte uspeo da nateraš Telekom da ispita deo mreže od tvog objekta do centrale, unutar stana/kuće moraš sam ispitati instalaciju i rešiti eventualne slabe tačke.
Mada ako do sada nisi primetio prekide i sve radi ok možeš i da zanemariš sve napisano :) Znam ljude koji godinama koriste ADSL na istim pa čak i lošijim linijama i ne žale se, kažu da probleme i prekide u radi ne primećuju.
 
Hvala na brzom odgovoru i tumačenju, ovako radi bez problema već godinama, samo ranije na manjoj brzini.
 
Naravno da je tako, ali kod dobrih linija je max rate obično preko 20.000kbps pa je na takvim linijama 16/1Mbps lako ostvarivo uz dobre margine signala. Kod Zooo-a čak nema mogućnosti ni za punih 16/1Mbps na portu plus što je i na tih ~15.4Mbps SNR na najnižem operativnom nivou (6db). To konkretno znači da ukoliko parametri samo malo oslabe, a dešavaju se oscilacije u signalu, eto i prekida konekcije.

Konkretno ova linija je idealna za max. brzine porta od oko 10-12/1Mbps, sve brže od toga može praviti povremene probleme.
 
Ljudi zvao sam onaj broj 011 330 5252,tamo su mi rekli da pozovem ttv call centar na 011 333 27 27 ,jer se oni bave time....
Pozvao sam i detaljno opisao situaciju,a operater mi je rekao da je poslao zahtev kolegama koji se bave time za proveru ADSL Porta i svega valjda sto treba,nakon toga sam pozvao opet i opet izrecitovao istu pricu i operaterka mi je rekla da je operater sa kojim sam ranije razgovarao poslao zahtev ,to sam uradio posto vidim da ima slucajeva kada kreiraju neki zahtev,nalog i posle 20 dana kazu da uopste nije kreiran. Takodje sam proverio da li su lepo upisali MIK,jesu,kao i broj telefona na kome ce se koristiti ADSL.
Sad mi ostaje samo da cekam,samo ne zna DOKLE,jer telekom vec 10 dana ne salje odgovor,tj. odobrenje za realizovanje usluge,a zahtev su poslali jos 14.8. :p

EDIT:
Takodje sam naglasio da neki korisnici koji vec imaju MIX da su imali totalno drugaciju proceduru,bez otkazivanja ugovora kod Telekoma,i da su vec u Telekomovom modemu mogli da primete vecu brzinu interneta,a da su raskidali ugovor tek po dobijanju SBBove opreme,na sta mi je ona rekla da je to nemoguce,jer ako ne raskinem ugovor ,telekom im salje da taj broj vec ima ADSL i ne moze se izvrsiti prelazak... :wall::wall::wall:
 
Poslednja izmena:
Ljudi zvao sam onaj broj 011 330 5252,tamo su mi rekli da pozovem ttv call centar na 011 333 27 27 ,jer se oni bave time....
Pozvao sam i detaljno opisao situaciju,a operater mi je rekao da je poslao zahtev kolegama koji se bave time za proveru ADSL Porta i svega valjda sto treba,nakon toga sam pozvao opet i opet izrecitovao istu pricu i operaterka mi je rekla da je operater sa kojim sam ranije razgovarao poslao zahtev ,to sam uradio posto vidim da ima slucajeva kada kreiraju neki zahtev,nalog i posle 20 dana kazu da uopste nije kreiran. Takodje sam proverio da li su lepo upisali MIK,jesu,kao i broj telefona na kome ce se koristiti ADSL.
Sad mi ostaje samo da cekam,samo ne zna DOKLE,jer telekom vec 10 dana ne salje odgovor,tj. odobrenje za realizovanje usluge,a zahtev su poslali jos 14.8. :p

EDIT:
Takodje sam naglasio da neki korisnici koji vec imaju MIX da su imali totalno drugaciju proceduru,bez otkazivanja ugovora kod Telekoma,i da su vec u Telekomovom modemu mogli da primete vecu brzinu interneta,a da su raskidali ugovor tek po dobijanju SBBove opreme,na sta mi je ona rekla da je to nemoguce,jer ako ne raskinem ugovor ,telekom im salje da taj broj vec ima ADSL i ne moze se izvrsiti prelazak... :wall::wall::wall:

Juče sam pričao u Telekom poslovnici sa radnikom, ne može da se uradi migracija dok se ne vrati oprema Telekomu, to je u samoj aplikaciji tako. Jedino ne moraš da vratiš opremu odmah kad uzmeš MIK, neko posle par dana kada se formira nalog u aplikaciji, jer će ti nalog biti otvoren dok ne budeš vratio opremu i onda ćeš da čekaš, a vreme za MIK ti ističe.
 
:shock::shock::shock::shock::shock:
Pozvao sam SBB da pitam sta se desava sa naknadnim zahtevom koji je juce poslat telekomu, i lik mi je rekao da je odgovor stigao i da je MIK nevazeci,da sam ostao bez porta,da je usluga demontirana i da su oni podneli zahtev za novi port kod telekoma. :zgran::zgran::zgran:
Rekao sam da ja imam MIk do 12.9 . i da je nemoguce da je MIK nevazeci,na sta mi je on procitao od reci do reci ceo odgovor telekoma . Pozvao sam Telekom na 9818 i rekli su mi da je na mom broju SBB podneo zahtev i rekli su da je "Zahtev odobren,ceka se aktivacija centrale" ,na moje pitanje kako je moguce da je MIK nevazeci,me je uputila na poslovnicu gde su mi dali MIK.
Pozvao sam sad 9818 j da pitam kako je moguce da je MIK nevazeci ,posle ravno 20 minuta cekanja javila se operaterka i rekla da sam ja sad prebacen kod SBB-a i da ne zna kako ne vazi MIK i opet me uputila na poslovnicu.
Pozvao sam i treci put ,ovog puta opet 9813 i rekla mi je da je SBB podneo zahtev i da ako ima teh. mogucnosti da cu dobiti ADSL u najkracem mogucem roku,za MIK me je takodje uputila na poslovnicu.
Ja sam u soku,ne mogu da verujem sta mi se desava,sta sad ako nema slobodnih portova,cekacu opet godinu dana kao za ovaj port koji sam upravo izgubio a koji sam posle silnog zvanja i odgovora "Nema tehnickih mogucnosti" na kraju dobio preko veze. Ne znam ni kako da proverim da li moja centrala ima slobodnih ADSL portova,pitao sam na 9818 i 9813,rekli su da nemaju info i da to radi tehnicka sluzba ... Sutra idem u telekom,ali mislim da cu umreti do sutra. :mad:
JA I DALJE NE VERUJEM DA MI JE MIK NEVAZECI. :shock:
 
:shock::shock::shock::shock::shock:
Pozvao sam SBB da pitam sta se desava sa naknadnim zahtevom koji je juce poslat telekomu, i lik mi je rekao da je odgovor stigao i da je MIK nevazeci,da sam ostao bez porta,da je usluga demontirana i da su oni podneli zahtev za novi port kod telekoma. :zgran::zgran::zgran:
Rekao sam da ja imam MIk do 12.9 . i da je nemoguce da je MIK nevazeci,na sta mi je on procitao od reci do reci ceo odgovor telekoma . Pozvao sam Telekom na 9818 i rekli su mi da je na mom broju SBB podneo zahtev i rekli su da je "Zahtev odobren,ceka se aktivacija centrale" ,na moje pitanje kako je moguce da je MIK nevazeci,me je uputila na poslovnicu gde su mi dali MIK.
Pozvao sam sad 9818 j da pitam kako je moguce da je MIK nevazeci ,posle ravno 20 minuta cekanja javila se operaterka i rekla da sam ja sad prebacen kod SBB-a i da ne zna kako ne vazi MIK i opet me uputila na poslovnicu.
Pozvao sam i treci put ,ovog puta opet 9813 i rekla mi je da je SBB podneo zahtev i da ako ima teh. mogucnosti da cu dobiti ADSL u najkracem mogucem roku,za MIK me je takodje uputila na poslovnicu.
Ja sam u soku,ne mogu da verujem sta mi se desava,sta sad ako nema slobodnih portova,cekacu opet godinu dana kao za ovaj port koji sam upravo izgubio a koji sam posle silnog zvanja i odgovora "Nema tehnickih mogucnosti" na kraju dobio preko veze. Ne znam ni kako da proverim da li moja centrala ima slobodnih ADSL portova,pitao sam na 9818 i 9813,rekli su da nemaju info i da to radi tehnicka sluzba ... Sutra idem u telekom,ali mislim da cu umreti do sutra. :mad:
JA I DALJE NE VERUJEM DA MI JE MIK NEVAZECI. :shock:

Ma koj ti q ako imas papir da ti je mik vazeci nema sta da brines, ukoliko te telekom baronise nesto reci da ces da se obratis republickoj agenciji za telekomunikacije (RATELU) koji je doneo propis o migracionom kodu u kome jasno pise da ukoliko imas MIK telekom ne sme da ti ugasi adsl port.
 
@Voba ... Ne volim što sam bio u pravu! Sve od reči do reči ...
 
@Voba ... Ne volim što sam bio u pravu! Sve od reči do reči ...

Nazalost ,jesi.Sta cu kad me je SBB *****ao kad mi je rekao da moram raskinuti ugovor.
Mogli su bar neko detaljnije uputstvo dati sem "UZMITE MIK I DODJITE KOD NAS".
Telekom je dao uputstvo ali SBB je rekao da je to laz....
Tragedija,muci me taj Mik ,provericu sutra,a da li zna neko mozda kako mogu proveriti da li ima slobodnih portova u centrali za ADSL?
 
Ne mozes nikako da proveris da li ima slobodnih portova u centrali ako nemas neku vezu, a inace nemoj sta da se tripujes ako imas papir mogu da ti duvaju.
 
Znam,ali ne vidim kako je to Telekom mogao da kaze da je MIK nevazeci? Sad cu da dobijem novi port na kukovo leto ,kad vide da je SBB podneo zahtev za port odobrice ga NIKAD... Imam vezu u telekomu,ali mi je ta veza na moru trenutno ,bice verovatno sledece nedelje aktivna pa cu videti,sutra idem u telekom da vidim sta se to desava...
 
vec peti put ti ljudi kazuako imas papir sa vazecim mik-om ne mogu ti nista, pa da li imas ili ne?
 
Imam,ali sam totalno zbunjen. Telekom javio SBB-u da MiK ne vazi,Port je izgubljen,usluga je demontirana,SBB podneo novi zahtev za novi PORT,a MIK nije istekao.. Sutra idem u telekom.
 
Poslednja izmena:
Nazalost ,jesi.Sta cu kad me je SBB *****ao kad mi je rekao da moram raskinuti ugovor.
Mogli su bar neko detaljnije uputstvo dati sem "UZMITE MIK I DODJITE KOD NAS".
Telekom je dao uputstvo ali SBB je rekao da je to laz....
Tragedija,muci me taj Mik ,provericu sutra,a da li zna neko mozda kako mogu proveriti da li ima slobodnih portova u centrali za ADSL?
Pa ja sam pratio to uputstvo,vratio opremu, uzeo mik i prosledio ga totalu mailom. Nikakav raskid ugovora nisam pomenuo. I sve odradjeno za 10-tak dana..
 
Poslednja izmena:
Bio sam u telekom,kaze decko da ako su mi oni rekli da MIK ne vazi,onda ne vazi... ali me je uputio u vezi toga na glavnu poslovnicu,i rekao da MIK moze da prestane da vazi ako se npr. zahtev posalje pa povuce ...
Usao je tamo i video da je SBB zakupio port za ADSL na mom broju.Ja sam pitao da li postoje tehnicke mogucnosti i da li ima slobodnih pportova u centrali posto sam ja pre 3 godine cekao godinu dana na prosirenje centrale i stvaranje tehnickih mogucnosti,on je rekao da se sada svi zahtevi realizuju za 3-4 dana i da ima teh .mogucnosti i da je sada na SBB-u da realizuje zahtev.
Zvacu u ponedeljak SBB da vidim sta se desava,izgleda da ce izaci na dobro,ali to opet nije poenta,jer mi i dalje nije jasno kako to da MIK ne vazi,jedini razlog vidim u nepostovanju uputstva koje je telekom dao,ma da nigde nisu naglasene specijalne situacije kada MIK prestaje da vazi i pre isteka roka od 30 dana.Imam srecu sto postoje tehnicke mogucnosti za novi port... Inace rekao mi je i da sam ja vec treci koji dolazi a ima problem sa SBB-om,i svi koji zele da predju sa telekoma na neke druge provajdere to odrade bez problema i sto je brze moguce,jedino se sa SBB-om javlja problem i misli da je to zbbog nestrucnosti SBB-a jer su oni kako kaze tek od skoro poceli da se bave ADSL-om. (Ma da postoji TOTAL NET jos od 2009te cini mi se,ali valjda nije bilo prelaska sa drugih provajdera na TOTAL NET jer su cene interneta bile iste kao kod telekoma)...
Cirkus uglavnom.:crash:
 
total net postoji dugo ali cene nisu bile slične, bili su primetno povoljniji. razlog zašto se nije masovno prelazilo je taj što si morao da imaš total tv. a kod nas 80% onih koji imaju total su ili penzioneri ili gastarbajteri ili oni koji nemaju mogućnost kablovske ali su od ranije imali ADSL.

btw. ja sam lepo napisao da ne preporučujem NIKOME da uopšte pomišlja da uzima ovaj total mix jer se jednostavno ne isplati čekanje a da te pritom mentalno siluju. da ne znaš da li se iko uopšte i bavi sa tvojim zahtevom, da li će ti port propasti. u zemlji gde bukvalno svi žive sa ciljem da nekog za*ebu ne može se nikome više verovati. ja sam namerno i pisao da neko drugi ne napravi istu grešku. da sam znao koliko ću s*anja imati sa njima odmah bih otišao kod oriona i uzeo onaj 5/1 i rešio stvar u jednom danu bez problema. ovako sam 24 dana čupao kosu za 6/1 Mbps
 
Evo dokaza koliko je krs ovaj modem TD854W sta se dobija od totala !!!

td854w.jpg

WS

SpeedTouch™TG585 (V7)
585.jpg

WS
SpeedTouch™ST546 (V7)
546.jpg


Znaci neverovatno koliko bolje margine imaju SpeedTouch modemi , zato ko ima probleme sa pucanjem konekcije neka nabavi neki od navedena 2 modema i dobice 4db i za UP i za Down marginu :)))
 
Poslednja izmena:
Meni je Line Attenuation 1db za DS, pa ne živim u centrali :D Mada mi se SNR kreće oko 10db (na Linksys-u)

Inače Telekom povećao brzinu porta za vikend na 16Mb/s...čekam sada da me zovu za slanje modema...
 
Nazad
Vrh Dno