Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Zar neće ako odbijem da raskinu ugovor
Zavisi kako im dune. Neki operater će preneti zahtev za raskid ako vidi duplu uslugu, drugi je zavesti kao reklamaciju ukoliko je to jedini ugovor, itd. Obično ide jedna pa druga ponuda, a onda raskid. Po novom, dođeš i razdužiš opremu, osim ako zahtev za raskid nisi podneo potpisan sertifikatom iz lične karte pa čekaš odluku da ti ga odobre i tek onda nosiš opremu pa potpisuješ papirologiju.
 
Nista nisam ispratio temu, da li ce racuni stizati na mejl kao i do sada za Total tv? Tata ima ex total tv, hoce li se moci sada proveravati preko moj mts portala, posto ima mts postpaid... Nadam se da ce razuni stizati kao i do sada?
i ovo mene interesuje za sad ne moze nigde na njihovom portalu.
 
Finala tenisa u Madridu nema na Areni,tako piše u programu svuda je fudbal naravno🤬🤬
 
Da li je realno da su ovoliko dosadni sa msat TV ponudom. U sredu su mi nudili svašta pisao sam, sve sam odbio i sada me zove +38164789 i pitaju ponovo da li sam zainteresovan za prelazak na msat tv. Rekao sam apsolutno nisam zainteresovan, Uredu, proslediću kolegama.

U najmanju ruku sam očekivao konačan poziv da odnesem opremu, oni ovo.
 
Poslednja izmena od urednika:
@Koky zato što su prošli put kad sam odneo opremu samo podneli zahtev i ništa nisu hteli da uzmu, kao da čekam poziv od tad me dva puta zovu i nude sve i svašta, odneću danas pa ćemo videti.

Nude 12 meseci po 1 dinar za msat (na svoje ime imam i GPON Super plan 2M). Odbio sam maločas i drugi put ponudu.
Nude 50% popusta na mobilne tarife ako prenesem broj kod njih. Odbio sam maločas drugi put ponudu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ma kakav poziv. Nemaju na osnovu cega da odbiju. Isto sam podneo zahtev 16.4. medjutim niko me nije kontaktirao. Pre neki dan sam im vratio opremu pa su me tek posle 2 dana zvali. Znaci vise od 2 nedelje njih nema da se jave bez obzira sto sam ja njih zvao 4 puta kako bi ubrzali poziv. Ali sada je hvala bogu sve zavrseno.
 
@Koky da li si bio pod UO, da li si dobio od njih napismeno da nećeš plaćati troškove u vezi sa raskidom? Ja ne potpisujem ništa dok mi to ne stave na papir.
 
Ne razumem kako moze tek tako da se vrati oprema a da se ne dobije napismeno potvrda da je ista vracena i ugovor zvanicno raskinut. Oni posle mogu da tvrde da nije vracena.
 
Slucajno proverih, meni Eon na compu jos radi. Opremu sam vratio, ugovor istekao, potpisao sta vec ali ocigledno negde su zabagovali.
Kakva je situacija kod vas koji ste odjavili, radi li vam Eon na fonu, compu, gde vec?
 
Svima radi.
 
EON mi radi bez problema još uvek.
 
@Koky da li si bio pod UO, da li si dobio od njih napismeno da nećeš plaćati troškove u vezi sa raskidom? Ja ne potpisujem ništa dok mi to ne stave na papir.
Bio pod UO od januara. Dobio sam papir na kom je upisam br resivera. Ugovor je raskinut i to je to. Troskova nema jer su oni ukinuli kanale a racun za april necu dobiti jer nam je taj mesec bio gratis.
 
Danas zvao MTS da vidim sta se desava sa raskidom ugovora koji sam podneo pre 15ak dana i operater kaze da je rok za resavanje 30 dana i da ce me u tom periodu kontaktirati.
 
Ja sam pre 10+ godina kupio opremu od TTV. Naravno da nemam papir o tome. Kako da im dokazem pri raskidu ugovora da nemam sta da vratim,bice veselo.
 
Da li je bitno koji kanal se prvo memoriše? Memorisao sam NovuS, ali N1 ne može. Sve radim isto , pronađem ga, navodno sačuvam, ali ga nema..
 
Danas sam zvao i SBB 0114019955 i Telekom na 0800 100150.

mts još nema bazu korisnika totala, kažu možda bude danas, možda za mesec dana. Zvaćemo vas.
u sbb kontakt centru kažu da mogu samo da proslede mts-u to što sam ja rekao, te da čekam da me pozovu.
 
za nove korirsnike nema Iris Go aplikacije samo Msat pa i nije bas neka ponuda sa njihove strane.
 
Samo uz msat Max paket ide nekakav Iris GO. Ostali paketi nemaju.
 
Znači ako bi hipotetički sad prešli sa TTV na MSAT onda bi izgubili ovaj IrisGO što su nam sad dali kao bivšim korisnicima Totala :ROFLMAO:
 
Znači ako bi hipotetički sad prešli sa TTV na MSAT onda bi izgubili ovaj IrisGO što su nam sad dali kao bivšim korisnicima Totala :ROFLMAO:
vrlo moguce sreca nama istice ugovor u septembru mesecu pa cemo verovatno da predemo na eon van mreze. ili mozda Yettel TV
 
vrlo moguce sreca nama istice ugovor u septembru mesecu pa cemo verovatno da predemo na eon van mreze. ili mozda Yettel TV
U svakom slučaju ako dođe do te migracije bih tražio da ostane IrisGo ali verovatnije je da ćemo se jednog dana sledeće godine ispozdravljati.
 
Danas sam zvao i SBB 0114019955 i Telekom na 0800 100150.

mts još nema bazu korisnika totala, kažu možda bude danas, možda za mesec dana. Zvaćemo vas.
u sbb kontakt centru kažu da mogu samo da proslede mts-u to što sam ja rekao, te da čekam da me pozovu.
Jos nemaju bazu korisnika od koliko negde procitah 300.000 korisnika (valjda),hajde April caste a evo Maj tece polako???Neznam prosto sta da napisem da kupis EON SAT (ex Total Tv),i nista stoji tako da nude???Neznam u Cetvrtak idem u Topolu privatnim poslom,i pod obavezno svracam u MTS poslovnicu da se vec jednom vidi sta je i kako...ako i oni znaju :unsure:
 
Nazad
Vrh Dno