Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Bio ja danas u MTS poslovnici pošto me još nisu zvali. Kaže lik koji radi tamo da su samo dobili uputstvo da prosleđuju zahteve za raskid ugovora, a da će onda da nas zovu. Ne zna ništa, ali kaže da ima puno zahteva pa da verovatno zato sporo ide.
 
Ide sporo jer oni nemaju bazu korisnika još. Upisuju podatke onako "sa strane", pa će polako da "uparuju" to sa bazom korisnika TTV kad je jednog dana budu imali u sistemu.
 
Kao što napisah nekoliko strana pre, ovo je najgore završena prodaja ikada. MTS nema bazu korisnika TotalTV, mi ne znamo ni gde smo ni na čemu smo, niti šta nas čeka i koji su planovi Telekoma sa nama. Sve što imamo su polu informacije i nagađanja. Telekom se nije udostojio ni jedno prokleto obaveštenje da pošalje. A da ne kažem da nemamo pristup više ni SBB portalu, a MTS portal je tek misaona imenica.
 
Ne znamo ni koliki računi će biti od maja pa na dalje :ROFLMAO:

Neke podatke ipak imaju čim su većini ili dobrom delu korisnika poslali sms sa kredencijalima za IrisGo koji sadrži brojeve ugovora koje smo imali kod Totala.

Bitno da slika trza li trza na kanalima koje je MTS pustio u etar :ROFLMAO:
 
Uzet telefon na rate preko sbb racuna uz UO na total, ako ima neko u slicnoj situaciji neka se javi...
 
Uzet telefon na rate preko sbb racuna uz UO na total, ako ima neko u slicnoj situaciji neka se javi...
Ja sam u slicnoj situaciji. I ja sam uzeo telefon, do sada sam ga redovno otplacivao preko portala, sada ne znam kome da placam i kako.
 
Polako,kad im zagusti za pare,slace oni obavestenja na sve strane. ;)
 
Ja sam u slicnoj situaciji. I ja sam uzeo telefon, do sada sam ga redovno otplacivao preko portala, sada ne znam kome da placam i kako.
Meni nije nijedna rata stigla jos. Trebalo je da bude prva sad u maju... Ako saznas nesto javi
 
Odobren raskid. Nosim opremu kasnije. Citacu svaku recenicu. Prenosim ovde.
 
Kada si podneo zahtev?
 
15.04.2025. u SBB poslovnici i par dana kasnije nov zahtev mail-om na [email protected]
 
@kroki011 nisam niti mi pada na pamet. Ako hoće nek je skidaju, ja gledam FTA kanale na 2 TV-a sa DVB-S2 tjunerima sad. Skoro sve ostalo imam na mts Iris-u.
 
Meni nije nijedna rata stigla jos. Trebalo je da bude prva sad u maju... Ako saznas nesto javi
Ma ja sam vec isplatio 15 rata ili tako nesto. Ali opet, ne znam kome cu sada morati da platim i kako.
 
zdravo, vratio na fabricka podesavanja STB i kad krene na odabir transpondera, samo je jedan uvek obelezen crvenom kvacicom, kao na slici iz uputstva, mislim c7 transponder, bez obzira na pomeranje strelicama i javi da nema signala. Imam drugi STB i on radi, tako da nije do njega. Ima li neko ideju sta sam propustio
 

Prilozi

  • Screenshot_20250507_155131_OneDrive.jpg
    Screenshot_20250507_155131_OneDrive.jpg
    64.4 KB · Pregleda: 15
Vratio sam opremu, radnica u poslovnici nema uvid u to da li ja uopšte imam ugovor za TTV, kao ni da li mi je odobren raskid. Imam samo papir sa serijskim brojevima prijemnika i ništa više. Sada pozivam mts da vidim šta sad?!
 
Vratio sam opremu, radnica u poslovnici nema uvid u to da li ja uopšte imam ugovor za TTV, kao ni da li mi je odobren raskid. Imam samo papir sa serijskim brojevima prijemnika i ništa više. Sada pozivam mts da vidim šta sad?!
Zato je možda bolje sačekati mesec-dva dok se oni presaberu šta će i kako će pa onda raskidati jer svi vidimo da ni posle više od mesec dana ni oni sami ništa ne znaju ili svi daju drugačije informacije jednom rečju kod njih je raspad sistema što se tiče korisnika bivšeg totala....
 
A zašto da čekam mesec dva i da im plaćam paralelno superplan 2, bizbox 3 i šugavi msat? Ja ne želim da plaćam uslugu koja mi ne treba.

Na lokaciji imam mts optiku sa Irisom, imam na drugoj SuperPlan 2 i move aplikaciju uz to, šta će mi muljavi msat?!

Najveći problem je napravio SBB, nije objavio promene 30 dana pre stupanja na snagu istih pa da se pozdravimo bez peripetija sa Telekomon.
 
Mogu da odugovlače koliko hoće, ja imam papir kada sam zatražio raskid. Neće dinara dobiti od mene.
 
A zašto da čekam mesec dva i da im plaćam paralelno superplan 2, bizbox 3 i šugavi msat? Ja ne želim da plaćam uslugu koja mi ne treba.

Na lokaciji imam mts optiku sa Irisom, imam na drugoj SuperPlan 2 i move aplikaciju uz to, šta će mi muljavi msat?!

Najveći problem je napravio SBB, nije objavio promene 30 dana pre stupanja na snagu istih pa da se pozdravimo bez peripetija sa Telekomon.
ko kaze da treba da im se placa?
moja namera je da nista ne placam par meseci... :)
 
Kada smo kod plaćanja jel neko zna uputstvo za plaćanje? Znam da neće doći račun za april ali šta dalje?
 
Pokušaću što detaljnije da opišem ovu potpunu papazjaniju i ubedljivo najgore započeto i ko zna kad će biti kraj.

Dana 15.04. sam po prijemu mail-a koji nam je svima stigao otišao u SBB poslovnicu i podneo zahtev za raskid ugovora u skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama Republike Srbije.

Ovo sam uradio pre takozvanog preuzimanja u potpunosti servisa Total TV od strane Telekoma Srbije.

Odgovor na taj zahtev sam dobio poštom 22.04. na kućnu adresu u kom se kompanija SBB zahvaljuje na dosadašnjoj dugogodišnjoj saradnji i stoji mi na raspolaganju oko zastupanja u van sudskom poravnanju sa Telekomom Srbije. U istom dopisu me upućuju da se dalje obraćam Telekomu.

Ja sam se telekomu identičnim zahtevom obratio već 18.04. putem email-a na adresu. I u ovom zahtevu sam naveo čl 131 ZEK. Tu sam već naveo da sam pored gubitka kanala izgubio mogućnost praćenja TV kanala na računaru jer IrisGO koji smo dobili SMS-om, ne radi na računaru.

Dana 24.04. sam dobio poziv sa broja 0800100150 gde me radnik telekoma pozvao zbog mog obraćanja email-om i rekao da podnesem zahtev za raskid u poslovnici telekoma. Ja sam odštampao PDF iz maila i predao ga u poslovnici tog dana.

Od tad više puta zvao telekom call centar i total call centar. Iz Telekoma su sve vreme pričali da budem strpljiv jer oni nemaju bazu Total TV korisnika.

30.05. sam primio poziv sa broja 0800100150 gde su mi ponudili 12 meseci po 1 dinar ako pređem na msat, gde su mi ponudili 50% popusta na postpaid pakete ako prenesem broj kod njih. To sam odbio.

Dana 5.5. u jutarnjim časovima sam primio poziv sa broja 0800100150 gde su mi ponudili isto ono kao u prethodnom pozivu. Odbio sam ponovo. Rekli su da će me zvati.

Danas 7.5. u jutarnim časovima sam primio poziv sa broja 064733 gde su me ponovo pitali da li hoću 12 meseci po 1 dinar msat tv, kada sam odbio rekli su mi da mogu da odnesem opremu (prijemnike) u poslovnicu i da mi je odobren raskid.

Danas odnosim prijemnike i dobijam samo potvrdu da sam predao opremu i nikakav papir vezan za sam ugovor.

Danas oko 18h zovem mts call centar, dobijam informaciju da postoji nekakav otkazni rok od 30 dana i da će me kolege još zvati oko otkaza. Na moju konstataciju da je otkazni rok u slučaju raskida u skladu sa čl 131 ZEK nezakonit i da se ugovor po zakonu mora raskinuti naj kasnije sa danom stupanja na snagu promena sa kojima korisnik nije saglasan i da je SBB prekršio zakon jer promene nije najavio 30 dana pre stupanja istih na snagu, i da oni ne smeju da mi naplate uslugu koju mi nisu pružili jer od danas ja ne mogu da pratim TV kanale - vratio sam prijemnike i pitao ga da li je onda to greška kolega sa 064733, agent telekoma nije imao nikakav odgovor, osim što je predložio da sačekam da vidim hoće li mi stići račun za maj mesec, pa da se onda žalim?!

Onda sam pozvao totalov call centar na 011 4019955 i tu je dosta ljubaznija osoba saslušala situaciju i napisala nalog da me neko što pre pozove kako bi razrešili situaciju.

Televisa presenta...
To be continued...
 
Nazad
Vrh Dno