Šta je novo?

Titanfall

Iza igre stoje ljudi koji su svojevremeno bili glavne face u infinity ward-u, a kao što znamo CoD 2 i MW1 su imali odličan map balans i igrani su dosta ozbiljno :)


I MW2 je imao dobre mape, ali njega je upropastio nedostatak dedicated servera i onaj buđavi p2p matchmaking, a to je i period kada su ovi napustili IW.
 
Poslednja izmena:
MW2 je upropastio (kao i COD na dalje generalno) jurnjava za killstreaks i kompletno dizajniranje igre oko toga, a smanjenje igraca na 6 vs 6 i ostali downgrade uz to necu ni da komentarisem... i to sve u izvedbi istog tog IW-a. COD4 je i dalje druga prica za ovo, a tek COD 2 koji veze sa vezom nema niti bi uopste trebalo da se spominje u ovoj "modernoj" COD prici. Meni licno ovo 6 vs 6 deluje bezveze i skoro pa kao pravljenje jos jedne COD MW(2) igre, samo drugacije zamisljene i pod drugim izdavacem... al dobro, opet na drugu stranu to uopste ne mora da znaci da ce igra da bude losa, nego mi jednostavno odise tim MW2 dizajnom i njegovim filozofijama. I da, ne vidim kakve EA ima ovde veze sa dizajnom kad je ocigledno da IW copy-pastuje svoj fazon, sem one stare gejming krilatice blame EA for everything...
 
Ne znam zašto je toliki problem što je 6vs6, broj igrača definitivno ne određuje kvalitet igre.
Ako hoće da naprave takmičarsku igru onda je to lakše izvesti sa manjim nego većim brojem jer je ljudima lakše da se skupe.
Nego nema šta da se pljuje pa je problem broj igrača, klasično forumsko proseravanje.
 
Sest vojnika kontrolisu ljudski igraci a bice znatno vise vojnika na mapi sto se i vidi iz video snimaka. Ovo je po meni okej jer zamislite da imate 16 vs 16, koliko bi partija trebala da traje da svako ima priliku da upravlja Titanom? Poenta igre je u Titanima a ne u obicnom FPS.
 
Ne znam zašto je toliki problem što je 6vs6, broj igrača definitivno ne određuje kvalitet igre.
Ako hoće da naprave takmičarsku igru onda je to lakše izvesti sa manjim nego većim brojem jer je ljudima lakše da se skupe.
Nego nema šta da se pljuje pa je problem broj igrača, klasično forumsko proseravanje.

Tacno, ali da bi se skapirao MW2 i "preokret" IW igre, potrebno je da se to odigra prvo. To je ono sto ne lici na BF kako se vec post moderno zove COD, vec ono sto Boris gifuje i zove smesno trcanje. E sad, kada u taj isti MW2 gde su mape dizajnirane kao tor za ovce ubacis AC130 i gomilu heavy oruzja koja mogu da razvale citav grad, cela igra se okrene oko jurnjave oko tih "killstreaksa" i samih tih "certain death from above" oruzja, taj takmicarski duh ode u bestraga.
Ne znam koliko ce ovde biti takvih situacija ali male mape, vise Titana i pre svega 6vs6 bas neverovatno podsecaju na tu IW filozofiju. Necu da kazem nista dok ne probam, ali iz prethodnog iskustva sama ideja mi uopste ne deluje na dobro jer mi je dobro poznato balansiranje poslednjih IW igara.
 
Pa za razliku od nekih iw je makar nekad znao da izbalansira igru. Ovi poslednji codovi su stvarno uzasni. Ali ovo su glavni ljudi koji du radili na cod4, koji mi je i dalje najbolji fps poslednjih godina, tako da smatram da ovo moze da bude dobro. Ne razumem u cemu je problem sa 6 na 6, sasvim dovoljno igraca za takvu vrstu igre. Svako o je ikad igrao cod zna da je sve preko toga besmisleno...
 
MW2 je upropastio (kao i COD na dalje generalno) jurnjava za killstreaks i kompletno dizajniranje igre oko toga, a smanjenje igraca na 6 vs 6 i ostali downgrade uz to necu ni da komentarisem... i to sve u izvedbi istog tog IW-a. COD4 je i dalje druga prica za ovo, a tek COD 2 koji veze sa vezom nema niti bi uopste trebalo da se spominje u ovoj "modernoj" COD prici. Meni licno ovo 6 vs 6 deluje bezveze i skoro pa kao pravljenje jos jedne COD MW(2) igre, samo drugacije zamisljene i pod drugim izdavacem... al dobro, opet na drugu stranu to uopste ne mora da znaci da ce igra da bude losa, nego mi jednostavno odise tim MW2 dizajnom i njegovim filozofijama. I da, ne vidim kakve EA ima ovde veze sa dizajnom kad je ocigledno da IW copy-pastuje svoj fazon, sem one stare gejming krilatice blame EA for everything...

Ne razumem, i MW1 se klanski igrao 5v5, mene public papazanija uglavnom nikada i nije zanimala u igrama ovakvog tima, možda mesec dana po izlasku neke igre i to je to :)

Kao što sam rekao na mapampa ovakvof dizajna kao što je u pitanju kod CS, kao što je bilo kod CoD-a nema smisla imati više ljudi, jer onda se igra pretvori u zagušivanje prolaza na mapi, umesto na neko taktičko igranje ili bilo šta slična taktičkom igranju.

Naravno BF ili neke druge slične igre sa ogromnim otvorenim mapama su druga priča.
 
Poslednja izmena:
Niko ne konta zašto je Filipenko ostavio onakav komentar?
 
Zato što mrzi EA i njihovo štancovanje poluproizvoda u vidu 50. fast paced fpsa u poslednjih 5 godina? Neeee, ma mora da je zato što se Titanfall neće pojaviti na PS3/4, što će Filipenka puno potresti bez obzira na to što on sve fpsove ionako igra na PC-ju.

Da mi je znati odakle ti toliko tripovanja i mržnje prema svemu što ne misli isto kao ti.
 
Pogledam avatar, okeeej...procitam post, opet pogledam avatar:d
 
Kratko objašnjenje za sve one koje ne zanima stalkovanje i lične nesuglasice vezane za poimanje gejminga uopšte...

Onakav komentar sam ostavio jer pokazuje kako razmišljaju izdavači i developeri koji prave takve igre. EA, sada već potpuno prepoznatljiv po mnogim igrama koje su doživele fijasko, najavljuje ultramoćan fast paced fps sa ogromnim mapama, timovima, upucava silnu lovu u marketing, plaća najveće sajtove da ostavljaju "mišljenje" za "mišljenjem" kako je Titanfall "neverovatan doživljaj" i tome slično.

Šta se na kraju ispostavi? 6v6 mape. To je potpuno u suprotnosti sa duhom igre koju su predstavili, iz veoma puno razloga. Pre svega, ako nema puno igrača u timu, tim koji ima Titana će imati nenormalnu prednost. To ne može da se izbalansira. Drugo, suštinski je malobrojan tim suprotnost od onoga što je inicijalno najavljivano, jer je tu bilo priče o masovnim sukobima, eksplozijama, rasturanjima i štatijaznam šta sve ne, sa ogromnim brojem igrača koji se mogao videti u prikazanim demoima, da bi se sada to potpuno izmenilo. Možda zato i nema novih gejmplej prikaza. Treće, vidim da spominjete klanske fajtove i tome slično - pa ko govori o tome, ovde se radilo upravo o igri koja je obećavala da će doneti fantastičan ugođaj i prštanje od fajta svakome ko se jednostavno džoinuje u partiju, uz obećanje da će biti ludorija već u prvih 30 sekundi igranja. Brza i jednostavna zabava, lako dostupna i prijemčiva svakome. Suština je u tome da se mnogo toga jednostavno promenilo u međuvremenu. Još samo da udare u štancovanje mikrotransakcionog sistema i puna kapa...

Da ne ulazim još u to što su datum tvrdo zakovali i igra će morati da se pojavi za koji mesec, u ma kakvom stanju bila. A svi znamo kakav je EA po tom pitanju. I sad ja trebam da se radujem takvoj igri, kako da ne. Neka bude da mrzim EA, da ne vidim od toga pravilno, mogu i ja to sebi valjda dopustiti ponekad, ovde se svašta toleriše onima koji preziru čitave platforme, žanrove, serijale igara i tome slično.
 
Daleko od toga da branim ea. Ali kako ti znas da je nemoguce da se izbalansira a igra jos nije ni izasla?
 
^^Otkrio si toplu vodu.
Mada se ja ne secam neke konkretne najave da ce Titanfall imati ogromne mape i veliki broj igraca? Pa majkumu znamo koji tim stoji iza igre i na cemu su pekli zanat i zaradjivali gomile novca. Ovo treba da "pokrije" onaj CoD segment pored BF-a (kao pucacine sa velikim mapama, brojem igraca i vozilima i letelicama), kad im vec to ne uspeva sa MoH...I sad kao treba da se cudim sto ce biti 6vs6...Ili su to neki ocekivali novi BF 2142 ali od ne-DICE? Nece da moze.
Uostalom, nekima ce biti pravo osveženje igrati nešto što ne trese od nekakvih vozila, ovoga, onoga...ili mrze da izlecu pred tenk :)
 
Izleteo pred tenk ili titana, isti je đavo :p
 
Pre svega, ako nema puno igrača u timu, tim koji ima Titana će imati nenormalnu prednost. To ne može da se izbalansira.

Svako ima pravo da pozove titana stim sto imas odredjeni vremenski interval. I u timu moze biti vise titana a ne samo jedan.

Drugo, suštinski je malobrojan tim suprotnost od onoga što je inicijalno najavljivano, jer je tu bilo priče o masovnim sukobima, eksplozijama, rasturanjima i štatijaznam šta sve ne, sa ogromnim brojem igrača koji se mogao videti u prikazanim demoima, da bi se sada to potpuno izmenilo.

Nista se nije izmenilo, ono sto si video na snimcima tako ce i biti. Niko nigde nije rekao da su svi igraci ljudski igraci. Najveci deo su NCP.
 
Poslednja izmena:
Ovo su sve vrlo pompezne izjave... Od EA-a koji je do sada zaradio reputaciju kao kompanija kojoj je kvalitet igre na prvom mestu, bez kompromisa... Hm, da...

Necu da sudim dok ne vidim, ali ovakve marketinske trikove treba uzeti sa dozom rezerve.

EA je izdavac a ne developer, ovo gore je izjavio developer.
 
Valjda ce da puste betu da vidimo da li je gameplay dobar koliko ga hvale. Bio je teaser ranije u vezi bete i rekli su da razmisljaju o istoj ali nista konkretno a igra izlazi za dva meseca.
 
Eh...a krenuli su od toga da će veliki timovi da se nadmeću pa kad neko ostvari nekakav skor, dobije Titana...dobro, imaju dva meseca da sve to optimizuju u skladu sa novim nalazima da je ipak bolje 6v6 i da se sve vrti oko Titana.
 
Eh...a krenuli su od toga da će veliki timovi da se nadmeću pa kad neko ostvari nekakav skor, dobije Titana...dobro, imaju dva meseca da sve to optimizuju u skladu sa novim nalazima da je ipak bolje 6v6 i da se sve vrti oko Titana.

Iskreno se nadam da ovo nece biti uslov za dobijanje titana u rundi, jer je to nista drugo do CoD killstreak a znamo kakve to posledice ima po teamplay...
 
6vs6 u 2014 ?!?

oh boze

hvala im sto su mi resili jos jednu dilemu :)
 
Zato što sve igre treba da budu BF clusterfuck?
 
Vrh Dno