Šta je novo?

The Witcher (A New Saga)

Onakav pocetak im se nece desiti, jer ce sada share holderi malo da sednu na zadnjicu i da ne zure za zaradom, nego ce da sacekaju da proizvod bude potpuno gotov.
 
Zanimljiv trailer, dobra najava igre.
Što se tiče izgleda Ciri, pogledajte samo prve cinematic trailere za Wild Hunt kako izgleda Geralt.
 
Onakav pocetak im se nece desiti, jer ce sada share holderi malo da sednu na zadnjicu i da ne zure za zaradom, nego ce da sacekaju da proizvod bude potpuno gotov.
Vazi, gaming je inace tu gde jeste zato sto shareholderi imaju razumevanja i strpljenja.
 
Sa Geraltom smo mogli kod berberina da se dovedemo u red, nadam se sa Ciri makar da struzemo pete i radimo nokte.
Trailer bi bio bolji da makar ovi seljani pricaju Poljski.
 
Vazi, gaming je inace tu gde jeste zato sto shareholderi imaju razumevanja i strpljenja.
Ako se gospoda akcionari ne dozovu pameti i ne dozvole developerima da završe posao kako treba, ne znam da li bi preživeli još jedan Cyberpunk release "se*akluk"! S druge strane, nekako je postala tradicija da njihove igre treba igrati godinu-dve nakon relisa.
 
Vazi, gaming je inace tu gde jeste zato sto shareholderi imaju razumevanja i strpljenja.
Da, ali sad su šavovi počeli polako da pucaju svugde, a sve više dobrih indie igara... Valjda vide šta se dešavalo sa ubisoftom...
 
Ako se gospoda akcionari ne dozovu pameti i ne dozvole developerima da završe posao kako treba, ne znam da li bi preživeli još jedan Cyberpunk release "se*akluk"! S druge strane, nekako je postala tradicija da njihove igre treba igrati godinu-dve nakon relisa.
Ono sto oni vide je - aha gaming industrija zaradjuje vise od muzicke i filmske zajedno, ulozicu tamo svojih par miliona, i ako mi se ne vrati za godinu dve bar 30% preko toga, videce ponoco moj dolar ali nikad. Ti akcionari se ne bave samo ulaganjem u gaming, vec u gomilu stvari. Sve samo da im novac ne cami u banci, gde verovatno gledaju da budu zaduzeni da ne bi placali porez.
Toliko oni vide i znaju.
Evo zlatnog pravila - ako igra kosta preko 250 milki da se razvije u ovim vremenima, obecavam vam da ce joj trebati minimum godinu dana da se pokrpi.
Jos ovo cudo prave u precenjenom unrealu 5 koji sad vec ima reputaciju i za mutni TAA, i stutter, i da je generalno microscan fest.
 
 

Baš sam hteo da postavim :)
Ono što mi je zaparalo uši jeste naša "Serbian mitology" :cool: Nisam verovao dok nisam par puta vratio da čujem bolje.
Srbija do Tokija 🇷🇸💪
Ono sto oni vide je - aha gaming industrija zaradjuje vise od muzicke i filmske zajedno, ulozicu tamo svojih par miliona, i ako mi se ne vrati za godinu dve bar 30% preko toga, videce ponoco moj dolar ali nikad. Ti akcionari se ne bave samo ulaganjem u gaming, vec u gomilu stvari. Sve samo da im novac ne cami u banci, gde verovatno gledaju da budu zaduzeni da ne bi placali porez.
Toliko oni vide i znaju.
Evo zlatnog pravila - ako igra kosta preko 250 milki da se razvije u ovim vremenima, obecavam vam da ce joj trebati minimum godinu dana da se pokrpi.
Jos ovo cudo prave u precenjenom unrealu 5 koji sad vec ima reputaciju i za mutni TAA, i stutter, i da je generalno microscan fest.
Stoji sve što kažeš! Ja se ipak iskreno nadam da postoji glas razuma u tim grupama koje odlučuju i da će ovaj put dozvoliti da se posao privede kraju kako treba. Ako ne bude tako - za*ebi!
 
Ciri kao Witcher:

joaquin-phoenix-commodus.gif
 
Leci ce AAA gaming na svoje ubrzo.
Prolazi vreme investitora kojima mora da se crta sta je to video igra. Sve je vise mladih i sve je vise onih iz IT industrije.
I taj fenomen da video igre prave vise novca od filma i muzike nije vise "od juce" i polako sazreva pa su i ti odlazeci investitori starog kova valjda naucili nesto do sada.
U medjuvremenu ce se desiti i gta 6 pa onda i naslovi o zaradjenim milijardama i o tome kako je igra pravljena 10 godina.
 
Jos ovo cudo prave u precenjenom unrealu 5 koji sad vec ima reputaciju i za mutni TAA, i stutter, i da je generalno microscan fest.
To je priča onog klinca koji je solidno u pravu za neke stvari. Međutim kad malo pražljivije prođeš kroz elemente o kojima priča vidiš da zapravo više nagađa, što je i normalno jer određene detalje oko same platforme poznaju u prste samo ljudi koji rade na Unreal endžinu. Što se tiče TAA problema, rekao bih da je to rešeno sa ovom zadnjom verzijom. U postproces boksu su postavili sharpness klizač tako da je sada moguće izoštriti sliku poprilično. Stutter je već druga priča. Recimo trenutno verzija 5.5 ima nove delove koda koji uopšte nisu kompatibilni sa verzijom 5.4. pa tako napr. kada se projekat zapakuje u shipment modu, puca nakon drugog startovanja. Rečeno je bilo da će to biti ispravljeno u okviru verzije 5.5.1, međutim ispostavilo se ubrzo da to nije baš lako ispraviti i sada vidim da je adresiran hotfix za ovaj problem tek za verziju 5.6 koja definitivno neće skoro... Hoću da kažem da Unreal nije precenjen već je po mom mišljenju prosto rečeno nodovršen. Problem je to što sa svakom novom verzijom drastično menjaju neke deonice i dokle god to bude bilo tako, biće problema! Ako je suditi sa onim što se dešavalo pod verzijom 4, mogli bi smo da zaključimo da će Unreal vredeti tek od recimo verzije 5.10 pa nadalje. Računam da će do tada neke stvari biti propisno zaokružene. A sve igre koje budu bile zapakovane u nekoj od ranijih verzija biće uslovno rečeno krpež.

Što se tiče Witcher 4, nisam baš nešto oduševeljen ovom idejom. Da su radili neki prequel možda bi ova prča sa Siri u glavnoj ulozi imala neku dodatnu težinu. Na kraju W3ke je već bila nestvarno moćna tako da mi nije baš najjasniji koncept ovde u nastavku.
 
Poslednja izmena:
To je priča onog klinca koji je solidno u pravu za neke stvari. Međutim kad malo pražljivije prođeš kroz elemente o kojima priča vidiš da zapravo više nagađa, što je i normalno jer određene detalje oko same platforme poznaju u prste samo ljudi koji rade na Unreal endžinu. Što se tiče TAA problema, rekao bih da je to rešeno sa ovom zadnjom verzijom. U postproces boksu su postavili sharpness klizač tako da je sada moguće izoštriti sliku poprilično. Stutter je već druga priča. Recimo trenutno verzija 5.5 ima nove delove koda koji uopšte nisu kompatibilni sa verzijom 5.4. pa tako napr. kada se projekat zapakuje u shipment modu, puca nakon drugog startovanja. Rečeno je bilo da će to biti ispravljeno u okviru verzije 5.5.1, međutim ispostavilo se ubrzo da to nije baš lako ispraviti i sada vidim da je adresiran hotfix za ovaj problem tek za verziju 5.6 koja definitivno neće skoro... Hoću da kažem da Unreal nije precenjen već je po mom mišljenju prosto rečeno nodovršen. Problem je to što sa svakom novom verzijom drastično menjaju neke deonice i dokle god to bude bilo tako, biće problema! Ako je suditi sa onim što se dešavalo pod verzijom 4, mogli bi smo da zaključimo da će Unreal vredeti tek od recimo verzije 5.10 pa nadalje. Računam da će do tada neke stvari biti propisno zaokružene. A sve igre koje budu bile zapakovane u nekoj od ranijih verzija biće uslovno rečeno krpež.

Bas lepo od njih da se nakon nekoliko godina sete da srede (i to tek ostaje da se vidi) mutnocu u svom engine-u. Ovo mozda i nije problem vecini gamera koji su slepi ocigledno pa ne primecuju da nesto sto sluzi za izostravanje slike zapavo sliku degradira, i to je integrisano u igru na takav nacin da ako ga iskljucis sejbavaju se i neki drugi efekti koji ladno zavise od TAA.
I to nije onaj klinac izvalio vec je to generalno misljenje, pa i sam sam primetio u ACC kada se pojavio i koliko nikako nisam mogao da ga podesim da ljudski izgleda bez obzira kombinaciju podesavanja. Sve na ultra i igra je izgledala kao NFS underground a znam kako bi trebalo da izgleda i sta da ocekujem.

I engine jeste precenjen jer se hajpovao previse a nije isporucio nista osim mozda ocekivanog izgleda. Ali to su mogli i drugi engini - da nabiju hardversku zahtevnost u 3 lepe, i da izgledaju onako. Nacin na koji ja to vidim je da su proizvodjaci hardware-a, pre svega grafickih, pogurali to u Epicu, i raji servirali pricu kako ce development biti brzi jer nece morati da gube vreme na optimizaciju. E tad sam znao da je sve otislo dodjavola. A ni izgled nije nista posebno. Jedan crytech koji je terao crysis stariji nekoliko godina radi bolje i izgleda pa skoro isto.

Ne znam iskreno zasto spominjes verziju 4, ona je meni radila kao sat (mnogima u stvari) i uvek bi mi laknulo kada bih cuo da je igra radjena u tom enginu.

Ali da ne offtopicujem sad o unrealu iako tehnicki pricamo i enginu igre, pa na taj nacin i o igri, nadam se da gresim i da ce ovo ispasti kako treba.

Ne smeta mi sto ce Siri izgleda biti glavni lik, ali ce mi smetati ostale stvari koje ce pokusati da provuku za moderne publike. I mislim da su pogresno krenuli sa prvim trailerima.
 
Pogledao trejler, au brate, na šta lični moderan PC gejming :LOL: .

Što se tiče engine, iako je Unreal (Epic Games) grobar PC gejminga, tu CD Projekt i nije imao izbora, ko god je valjao tu firmu je napustio. Ukratko, nije RED (in-house) uopšte loš nego nema ko da radi na njemu, i ispoštuje menadžerske rokove. Naravno da će da se koristi sakati Unreal, sa još ubogijim asetima.
Koliko vidim drastično se menja i priča.

Što se Vešća tiče samo knjige, igre prepuštam (modernim) DEI igračima..
 
Ма биће ово одлична игра.
Реално,Сири је логичан наставак.
Да су убацили нешто ново,непознато,то би онда била тотално нова прича,и вероватно би много ризиковали...
Ако се добро сећам,Гералт је за Сири направио нов мач на крају главног дела тројке.
Тако да,верујем да ће ово бити одлична игра.
Само треба дочекати да то изађе 😀
 
I engine jeste precenjen jer se hajpovao previse a nije isporucio nista osim mozda ocekivanog izgleda. Ali to su mogli i drugi engini - da nabiju hardversku zahtevnost u 3 lepe, i da izgledaju onako. Nacin na koji ja to vidim je da su proizvodjaci hardware-a, pre svega grafickih, pogurali to u Epicu, i raji servirali pricu kako ce development biti brzi jer nece morati da gube vreme na optimizaciju. E tad sam znao da je sve otislo dodjavola. A ni izgled nije nista posebno. Jedan crytech koji je terao crysis stariji nekoliko godina radi bolje i izgleda pa skoro isto.
Ako ostaviš Unreal sa strane, ostaju ti dve opcije, Za obe ti trebaju čelična organizacija, stalni radnici, i jaka ekspertiza.
Dakle, ljudi koji će da rade na projektu 5+ godina bez odlaska u drugu firmu. To CD projekt nema jer ih menja kao čarape. Dve opcije su:

1) sopstveni (in-house) engine tipa RE Engine (Capcom)
2) drugi komercijalni engine tipa CryEngine putem licence. Kingdom Come: Deliverance II će pokazati kako se to radi.
 
Meni deluje super iako realno ovakvi trejleri ne pokazuju apsolutno ništa, tako da je hvaljenje ili pljuvanje besmisleno. Što se tiče Siri, nadala sam se da će ona biti protagonista i drago mi je što je tako ispalo. Geraltova priča je završena, a i nervirao me je i onaj njegov monotoni ton, jedva sam ga slušala. :ROFLMAO:
 
Ma jeste naporan barem meni. Zvuči kao da je nonstop smoren. 😄 Nažalost i Kavil je kopirao njegov glas za seriju umesto da bude malo drugačiji.
 
Ajde malo da pričamo šta bi voleli da vidite u igri (van engine-a). Koju regiju očekujete? Kakvu priču? Da li očekujete da vidimo trgovca ogledala u ženskom obliku? Koje likove? Geralt je maltene siguran. Nadam se ludom Jaskieru!
Hoćemo li možda opet putovati na jug da posetimo neku regiju Milfgarda?

Šta očekujete od borbe? Juče je onaj CDPR-ovac rekao da žele da prodube gameplay ali kako da to izvedu ako se isti svodi na mačevanje i piruete sa nekoliko sign-ova. Nema tu prostora za manevrisanje osim poboljšanja onog što već imamo. Možda da se dizajnira da mogu određeni buildovi da se vrte oko jednog sign-a koji bi imao primat i neke perkove da bude taktičan i ubitačan. Alchemy treba totalni redizajn...

Sledeće je samo za one koji su prešli Witcher kec. Ne otvaraj! Tiče se priče! Spojlerčina je!

Šta je sa onim dečakom Alvinom koji u transu izgovara Ithlinne prophecy? Da li je on živ? Koliko znam on je takođe putovao kroz vreme da bi na kraju igre ispalo kako je on Jacques de Aldersberg - teorija fanova. Istog na kraju Geralt ubija ali u Witcher 3 dobija pismo koje nalazi u onoj prodavnici knjiga u Novigradu - message from an old friend u kojem je potpis "A". Ne bi bilo loše da postoji nekakav main story oko toga, i njegovih sposobnosti.

Šta bi još Cirila drugo radila u tom svetu osim lovila monstere? Imate li vi neku teoriju?
 
Ne znam iskreno zasto spominjes verziju 4, ona je meni radila kao sat (mnogima u stvari) i uvek bi mi laknulo kada bih cuo da je igra radjena u tom enginu.
Ne bih ni ja da idem u "off" ali ću ti na ovo odgovoriti. Zato što je 4ka slično stajala u startu i počela je da vredi tek negde od verzije 4.10 pa nadalje, a problem pomenutog stuttera je bio i tamo itekako prisutan. To je problem koji Epic nije uspeo da reši do današnjeg dana. I naravno da je radila kao sat u verziji 4.27. Osim toga tu nisu ništa ovako drastično menjali niti ubacivali kao što sada rade, fokus je bio više na dodacima za film, boljoj podršci za arhitektonske prezentacije (archviz) i Megascan dodatku. Jedini značajniji dodatak za gejming su bili volumetrički oblaci koji su došli sa verzijom 4.25. Light Propagation Volume nikada nisu završili, vukao se iz verzije u verziju kao beta. Znamo i zašto, radili su uveliko na Lumen rešenju za verziju 5.

Šta očekujete od borbe? Juče je onaj CDPR-ovac rekao da žele da prodube gameplay ali kako da to izvedu ako se isti svodi na mačevanje i piruete sa nekoliko sign-ova. Nema tu prostora za manevrisanje osim poboljšanja onog što već imamo. Možda da se dizajnira da mogu određeni buildovi da se vrte oko jednog sign-a koji bi imao primat i neke perkove da bude taktičan i ubitačan. Alchemy treba totalni redizajn...

Šta bi još Cirila drugo radila u tom svetu osim lovila monstere? Imate li vi neku teoriju?

To i mene zanima. W3 je imao kompleksnu i dobro osmišljenu priču. Iz ovog trejlera se ne vidi aspolutno ništa novo izuzev što je Siri u ulozi witchera. Što se tiče mačevanja mislim da ima porstora da se te deonice unarpede, ali nisam siguran da će oni to uraditi na način na koji bi ja to voleo da vidim. A ja bi voleo da to bude malo više u duhu recimo Blade od Darkness igre. Ako ostave ovakako kako je bilo pod W3 bilo bi lepo da ih makar malo fuidnijim učine. Što se tiče znakova, ako je suditi po ovom trejleru, rekao bih da će tu svakako biti inovacija. Vidimo iz trejlera da Siri može da užari ovaj lanac, što je svakako novi momenat. Međutim logično pitanje koje se nameće je šta je sa desilo sa ostalim osobinama koje ona ima u W3?
 
Meni deluje super iako realno ovakvi trejleri ne pokazuju apsolutno ništa, tako da je hvaljenje ili pljuvanje besmisleno. Što se tiče Siri, nadala sam se da će ona biti protagonista i drago mi je što je tako ispalo. Geraltova priča je završena, a i nervirao me je i onaj njegov monotoni ton, jedva sam ga slušala. :ROFLMAO:


Kao sto je Geraltova prica zavrsena tako je trebala i njena i da krenu sa reboot-om fransize. Mene realno, a pretpostavljam i vecinu muskog dela igraca, ne interesuje Witcher naslov bez Geralta jer su na to stavili tacku. Isto kao sto ne bih mogao da smislim novi Uncharted naslov bez Nejtana Drejka - jednostavno ne ide jer je simbol fransize.

Neki "prequel" smesten u doba pre Geralta, sa vescima na vrhuncu bi im otvorio mnogo vise opcija u pogledu price i lore-a - mozda bih i bio zainteresovan jer je taj period donekle interesantniji i takodje nudi prostora i za "politicku intrigu"..
Ali ovako pokusati na kartu nostalgije jer je Siri relativno ok prosla kod igraca, ne znam... Not my cup of tea... Ali ne mogu da kazem da nije bilo ocekivano u trenutnom stanju industrije.
Na kraju ce to i oni da skapiraju kada prodaja ne bude kao ocekivana..
 
Poslednja izmena:
^
Upravo tako. Sve je na mestu što si napisao. I meni se čini da bi "prequel" imao daleko više smisla i potencijala.
 
Ja sam izgleda jedan od retkih koji bi pre igrao sa Ciri nego sa nekim random (ili ne daj bože make your own character) witcherom u nekom random periodu u prošlosti.

Ciri je očigledno na početku priče iz nekog razloga izgubila svoje sposobnosti putovanja kroz prostor i vreme ali gotovo sam siguraan da će joj se to u jednom trenutku kroz priču vratiti i da će to biti jedna od glavnih mehanika, a vrv će uticati i na samu priču, možda čak bude putovala i u druge svetove kao u knjigama.
 
Mislim da je @Yojinbo rekao u jednom od prethodnih komentara da to u prošlosti kao prequel bude baš mladi Vesemir a ne neki random veštac i to ne bi bila loša ideja mada mi lično ne smeta mi da Ciri bude monsters/men slayer.
 
Vrh Dno