Šta je novo?

The Witcher 3

I ja pokusavam napraviti Red Dead Redemption 2 da radi... Narodna verzija mi radila, nabavih povoljno original ali se danima patim sa rockstar launcherom.. Nece da se kontektuje pa to ti je. Ima li mozda neko neki savet sta i kako? :)
Ako si na Supernovi, bilo je problema zbog banovanih ip adresa gde korisnici nisu mogli da se konektuju na R* servere. Možda je i kod tebe isti problem...

Ako nije to, proveri Windows Firewall/Hosts fajl da nije R* Launcher/adrese blokiran(e) dok si imao narodni kombo.
 
Ja sam imao taj problem pre jedno godinu dana,zvao sam supernova korisnicku sluzbu i nesto su podesili i posle je moglo. Ako si na supernovi,zovi ih!
 
Završih i glavnu priču u Novigradu premda imam masu side questova koji će sigurno uticati na dalji tok. U ovih par dana da sredim to, malo još istražim okolo i plovim za ostrva Skelige. Inače to je moja omiljena zona u igri :love: Kontinentalni arhipelag prekriven snegom. Ma milina!...
Ove gradske ulice su me baš smorile, može se reći više nego močvare "ničije zemlje". 20 sam level. Valjda ću do kraja februara završiti glavnu priču i HoS kako bi u martu uživao u B&W. Valjda...
 
I meni su isto Skelige ostrva omiljeni deo igre, još kad krene onaj soundtrack kod prvog dolaska... Savršenstvo.
Inače, ubedljivo najbolji dodatak u ovoj "next-gen" verziji je castovanje znakova, borbe su milion puta fluidnije ovako.
 
Rekoh ti da je Novigrad najgori deo. Kad sam završio Novigrad, bukvalno sam izgubio volju da igram pa sam samo projurio kroz Skelige.
Sa ovom pameću posle Velena bih išao odmah na Skelige.
 
Meni pa Skellige najmanje omiljen. Main i ok, ali hiljadu treasure huntova i upitnika gde ronis i ronis i ronis...

Novigrad mi ima neku car iako kvestovi u jednom delu zaista malo uspore.
 
Davno je bilo ali meni je svaka regija imala neku svoju čar, ni jedan dio nisam mrzio, Skelige su lijepe, posebno ona muzika, mada je bilo lijepe muzike i oko Novigrada.

Ali upitnike na Skeligama sam odustao da posjećujem. Do tada sam gledao da budem detaljan ali na Skeligama sam odustao od toga.

@Miskonius, sad tek vidim šta ti je na slici avatara, odlična igra :)
 
Jeste da questovi u Novigradu uspore ali takva situacija i treba biti. Ne znam kako ću vam sada zvučati ali meni nekako kao da je moglo da se natrpa još mnogo questova u gradu, ili ja nisam završio sve pa mi se čini malo iako se potraga za Dandelionom odužila.

Ne bi bilo loše ni da su postojale neke "frakcije" premda su Witcheri neutralni mogli su zaraditi priključivanjem nekoj od njih, da tu na primer budu i scoia'taeli kao neka mega banda i slično.

Dalje, imao sam neko čudno očekivanje dok trojka nije izašla, a to je da će svako selo biti poput Flotsama u Witcheru 2, da će postojati questovi da se uništavaju tipa nekeri i drowneri (iako ih uništavamo tokom čitave igre), odnosno da njihova legla budu blizu grada koja bi se mogla umnožiti ako odbijeno jer seljaci neće da plate koliko tražimo, i na taj način unište selo ili blokiraju trgovačke karavane što bi moglo rezultirati još većom katastrofom, podizanjem cena za robu i mnogo toga. Ovako se u selu zadržimo dok ne ubijemo jednog ili dva monstera sa oglasne table, odigrano jedan gwent sa trgovcem i idemo dalje...
Mnogo genijalnih ideja ima koje iz nekog razloga nisu realizovane. Na Skeliškim ostrvima moglo je biti više stvorenja u vodi a ne samo one "vrištalice" koje iritiraju i teraju da smanjujem ton na TV-u dok ih ne ubijem.

Combat bih gradio na osnovu ovakvog iz temelja, a ovo za znakove je trebalo biti dostupno od prvog dana. Stvorenja su imala svoje slabe tačke od kojih se odustalo jer eto što da ne... Priprema Witchera pre ozbiljnije borbe je trebala imati ozbiljan pristup.

Da se razumemo, ja sam na ovom forumu ako ne najveći fan Witchera onda u samom vrhu. Pročitao sam sve knjige, prešao sve tri igre, gledao onu tužnu "seriju". Za mene je ova trilogija nešto posebno, emotivno, a Witcher 3 najbolja igra ikada (zamislite kakve su onda ostale igre), ali to nikako ne znači da nije mogla biti idealna.

Ako je tehnika problem još uvek nemam neko uverenje da će i ova generacija konzola uspeti da dostavi neke od navedenih algoritama.

Izvinite na tekstu.
 
Ja ga isto napravio odmah i prodao prvom kovaču na kog sam naišao :D Navikao sam se na Wolven Grandmaster.

A čak mi je i kvest skroz gotivan bio i shvatio sam da bih na lagano platio sad još jedan DLC bez razmišljanja :)
 
Ja ga isto napravio odmah i prodao prvom kovaču na kog sam naišao :D Navikao sam se na Wolven Grandmaster.

A čak mi je i kvest skroz gotivan bio i shvatio sam da bih na lagano platio sad još jedan DLC bez razmišljanja :)
Što se armora tiče samo Međed (Ursine) 🐻 Prelep je i pravi tenkovski! Ne zna se koja verzija je lepša :love: Čim se popnem na Skelige odmah ću ga napraviti jer zahteva 20 level prva verzija, pa neka košta koliko košta.

I ja bih voleo isto neku ekspanziju i da bude tipa B&W ali sada je kasno. Kako je meni ono fantastično. Razmišljao sam baš šta bi bilo da su napravili još jednu u kraljevstvu Kovir. Možda sledeći Witcher postave negde u blizini. Bože zdravlja samo...
 
Ne znam kako ću vam sada zvučati ali meni nekako kao da je moglo da se natrpa još mnogo questova u gradu, ili ja nisam završio sve pa mi se čini malo iako se potraga za Dandelionom odužila.
Imaš opcione kvestove sa Dandelionom i Zoltanom posle glavne misije ako ti je to malo. Potraga za Dandelionom je totalni antiklimaks i smor.

Ne bi bilo loše ni da su postojale neke "frakcije" premda su Witcheri neutralni mogli su zaraditi priključivanjem nekoj od njih, da tu na primer budu i scoia'taeli kao neka mega banda i slično
Iorveth je trebalo da bude u W3 ali su morali da dignu ruke inače ne bi stigli. Nova misija u rudniku gde nalaziš Forgotten Wolven Armor je mesto gde je trebalo inicijalno da bude Iorveth i Scoiataell
Dalje, imao sam neko čudno očekivanje dok trojka nije izašla, a to je da će svako selo biti poput Flotsama u Witcheru 2, da će postojati questovi da se uništavaju tipa nekeri i drowneri (iako ih uništavamo tokom čitave igre), odnosno da njihova legla budu blizu grada koja bi se mogla umnožiti ako odbijeno jer seljaci neće da plate koliko tražimo, i na taj način unište selo ili blokiraju trgovačke karavane što bi moglo rezultirati još većom katastrofom, podizanjem cena za robu i mnogo toga. Ovako se u selu zadržimo dok ne ubijemo jednog ili dva monstera sa oglasne table, odigrano jedan gwent sa trgovcem i idemo dalje...
Pa imaš širom Velena sela i poljane koja su zauzela čudovišta i razbojnici. Kad ih oslobodiš seljaci se vraćaju. Imaš toga u B&W dlc takođe.
Mnogo genijalnih ideja ima koje iz nekog razloga nisu realizovane. Na Skeliškim ostrvima moglo je biti više stvorenja u vodi a ne samo one "vrištalice" koje iritiraju i teraju da smanjujem ton na TV-u dok ih ne ubijem.
Planirali su inicijalno da combat u vodi bude drugačiji od ovog, ali kao i sa drugim stvarima nike se stiglo pa je ostao samo samostrel.
 
Da li ima nekih naznaka da će doći koji peč za next gen verziju konzola? Na Series S najveći je problem to što se na karakterima (ne svim ali na dosta njih) tekstura odeća uopšte ne renderuje kako treba pa deluje low res i prilično izaprano.
 
Nemoj mnogo da se nadaš. Nisu sredili ni RT. Ne verujem da se cimaju mnogo sa W3 pošto je ipak besplatni patch.
 
Izašao peč 4.01.

It improves the overall stability and performance of the game and brings various fixes.
Here's the list of changes for this update:

PC-SPECIFIC
  • Fixed an issue where the Screen Space Reflections setting wasn't working on PC despite being turned on. Players who had previously set their SSR setting to high may notice a performance impact.
  • Added a new performance mode for ray-traced global illumination, which can be toggled by players with compatible hardware. It improves frame rate by prioritizing performance over range and precision.


QUESTS & GAMEPLAY
  • Battle Preparations - Fixed an issue where it could be impossible to interact with Avallac'h during the objective "Let Avallac'h know everything's ready."
  • Family Matters - Fixed an issue that could cause the game to crash during the transition to Ciri's Story: Out of the Shadows when speaking to the Bloody Baron.
  • King's Gambit - Fixed an issue where it could be impossible to participate in the fistfight with the second Vildkaarl due to an invisible obstacle.
  • Wine Wars: Belgaard - Added a retrofix for the issue we fixed in 4.00, where the quest couldn't be completed if the player destroyed one of the required monster nests during exploration.
  • A Dangerous Game - The armor in Caesar's room should now change its appearance when the Alternate Nilfgaardian Armor is turned on.
  • Axii Puppet - Increased the health and damage dealt by the puppet.
  • Adrenaline Rush mutation should now work according to its description.
  • Various small fixes to quests and cutscenes.


LOCALIZATION
  • Fixed various issues with Arabic localization.
  • Added the localized versions of Orianna's song "Lullaby of Woe" in Korean and Simplified Chinese.
  • Adjusted Priscilla's lip-sync animation to match her voice-over in Simplified Chinese during the song "The Wolven Storm".
Please note: these are only the most notable changes. The patch contains other minor fixes that didn't make it into this list.
 
Hvalim te Bože :)
Na Series S igra deluje mnogo stabilnije i ispeglanije. Nema onih sitnih stutera. Teksture deluju sređeno i učitavaju se kako treba.
Još je peč u fazi testiranja premda nisam prestajao sa igrom ;)

IMG_20230202_223451.jpg

Drago mi je da su ovo ubacili. Baš je bilo bez veze da se nije moglo isključiti.

IMG_20230202_225115.jpg
 
Džaba patch kad je i dalje neoptimizovano đubre što se RTa tiče. Neigrivo totalno.
CDPR definitivno ima nešto protiv Ray tracinga pošto ni CP ni sad Witchera ne mogu da naprave kako treba.
 
Jedan od najboljih bagova u skorije vreme
 
bolje neka tu i ostanu...
 
Sa njihovog tvitera:

Feb 13, 2023
Thank you for your support and feedback on the Next-Gen update for The Witcher 3: Wild Hunt.

Following Patch 4.01, we wanted to take a moment to talk about some of the issues the team is currently working on and to give a better understanding of what’s ahead. We are working on patches for the game and investigating all the reports you’re sending our way – please keep them coming!

We are currently investigating the following issues:
  • CPU core utilisation.
    We are working to improve how the game handles CPU core utilisation.
  • Performance of the DirectX 12 version.
    We are continuously working to improve the overall performance and stability of the DirectX 12 version of the game, and hope that you'll see improvements with the coming patches.
  • Performance on next-gen consoles.
    We’ve received reports from players who have noticed a decrease in frame rate while playing in Performance Mode on next-gen consoles. This is especially noticed in more demanding areas of the game like Novigrad and Beauclair.
  • Ray traced global illumination improvements.
    We’re working on reducing global illumination lighting leaks.
  • Ray traced shadows improvements.
    We’re investigating an issue with vegetation shadows “popping” depending on Geralt’s proximity and angle.
  • Restoring horizon-based ambient occlusion on PC.
  • Game crashes.
    We are continuously investigating game crashes that are reported to us via telemetry and tech support tickets.
  • Battle Preparations quest still not working after the patch for some players.
    We are aware that some players who experienced an issue where it could be impossible to interact with Avallac'h before patch 4.01, may now experience an issue where there are no dialogue options that can progress the quest after the fix. We're working on the underlying cause and steps to reproduce it.
 
 
Jel realno da gog galaxy opet skida cijelu igru zbog apdejta. WTF
 
meni je updateovao 5MB (GOG)
 
Nazad
Vrh Dno