Šta je novo?

The Witcher 3

Nasao resenje ako nekog bude zanimalo, morate da povezete PSN nalog sa GOG nalogom i posle ide lako...
Kakvo debilno sr..e, niti imam nalog na GOG (bukvalno sam guglao šta je to uopšte) niti mislim da obican igrač treba da prolazi kroz takvu agoniju. Neverovatno…
 
Ja sam vrnuo na staru, zesca glupost sto se tice grafike ovaj apdejt.
 
Ja sam uspeo da pokrenem igru u DX12, i bre dal sam ćorav ali jedva da vidim razliku.
 
Posle 5-6 sati igranja na PS5, odličan update za konzole. Grafika je taman toliko unapređena da ne bude očigledno da je igra izašla tokom prethodne generacije konzola.
Novi sistem za korišćenje Znakova je takođe odličan dodatak igri, mada trenutno prelazim GoW Ragnarok i pomalo je depresivno koliko je borba lošija ovde 😄
Sve u svemu, odlična prilika za konzolaše da obrnu igru još jednom.
 
I ja upravo instaliram na ps5. Nemam nameru da prelazim po 4ti put (možda u penziji jednog dana) ali samo da vidim sav taj hype opravdan li je
 
Glupo pitanje, može li kojim slučajem save sa pc da se linkuje za taj gog pa da "nastavim" na ps5?
 
Idealno bi bilo da je ponudjen performance i quality mode (1440p/60fps i 4k/30fps ili otkljucan fps) sa dodatim modovima, teksturama, odnosno svim otkljucanim opcijma kao na PC-u. Hardver u PS5 deluje da moze to da pogura sve to uz dobru optimizaciju, ne samo za Witcher 3 vec i druge naslove iz PS4 ere.
RTX u bilo kom vidu nema sta da trazi trenutno na konzolama i samo je bespotreban udar na performanse.
Taman se ponadas da ce konacno da preskoce onih "cinematicnih 30fps" i da dobijemo "next-gen" naslove, kad ono medjutim i eto nas opet na istoj prici...
 
Isuse, bolje da su malo poradili na AI i protivnika i konja. Totalno sam zaboravio kakav je klaster fak ovo sve. Bijem se s petoricom bandita, pomerim se dva metra unazad oni okreću leđa i idu nazad. Konj sve vreme trči u krug između nas i kad pritisnem da eskiviram Geralt se popne na konja jer je ovaj baš tad naišao :D
 
Isuse, bolje da su malo poradili na AI i protivnika i konja. Totalno sam zaboravio kakav je klaster fak ovo sve. Bijem se s petoricom bandita, pomerim se dva metra unazad oni okreću leđa i idu nazad. Konj sve vreme trči u krug između nas i kad pritisnem da eskiviram Geralt se popne na konja jer je ovaj baš tad naišao :D
To se zove situacija! :cool:
 
Isuse, bolje da su malo poradili na AI i protivnika i konja. Totalno sam zaboravio kakav je klaster fak ovo sve. Bijem se s petoricom bandita, pomerim se dva metra unazad oni okreću leđa i idu nazad. Konj sve vreme trči u krug između nas i kad pritisnem da eskiviram Geralt se popne na konja jer je ovaj baš tad naišao :D
Slična situacija kod mene u Jenny O' the woods misiji. Bijem se s ovom alom a konjče se lagano vrti u krug oko nas bez ikakve brige na ovom svetu. Naravno morao sam slučajno da se nekoliko puta popnem na konja jer je tako moralo. Borba sa Jenny se zbog mojih manevrisanja pomerila nekih 20-30m od starta i gle čudna mi čuda napadoše me banditi, koji ama baš nikakav problem nemaju da me napadnu dok se ja bijem s alom.
 
Isuse, bolje da su malo poradili na AI i protivnika i konja. Totalno sam zaboravio kakav je klaster fak ovo sve. Bijem se s petoricom bandita, pomerim se dva metra unazad oni okreću leđa i idu nazad. Konj sve vreme trči u krug između nas i kad pritisnem da eskiviram Geralt se popne na konja jer je ovaj baš tad naišao :D
AI je takav u svim open world igrama, znaci ima svoj radius.
Kada bi te recimo mnogo jaci neprijatelj ganjao po cijeloj mapi, to bi proizvelo gomilu bugova i jos cudnijih situacija. Gothic 3 je imao takav problem.
 
AI je takav u svim open world igrama, znaci ima svoj radius.
Kada bi te recimo mnogo jaci neprijatelj ganjao po cijeloj mapi, to bi proizvelo gomilu bugova i jos cudnijih situacija. Gothic 3 je imao takav problem.
Da. Međutim, mislim da ima nekih izuzetaka. Na Fallout (3,4) znam da su neprijatelji imali prilično veliki radius ako me sećanje dobro služi. Teraju igrača do besvesti, ono dok im baš ne umakne :)
 
Zavisi kako je igra struktuirana i koliko je otvorena.
Sjecam se u Skajrimu, u sred divljine tuces se sa vukovima i odjednom te postar zaustavlja da ti preda pismo. I dok on to odradjuje vukovi te razvaljivaju, a ti ne mozes nista jer scripta ne dozvoljava. Pa su onda modovi to rijesili tako da te postar jedino u naseljenom moze zaustaviti, sto i ima smisla. A Bethesda debili se nisu sjetili toga!
Zato je bolje ograniciti AI.
 
Hotfix
We’ve just released a hotfix for The Witcher 3: Wild Hunt on PC which should improve overall stability and performance of the game, and fix GOG & Steam overlays. The game version won’t change.


Skida se, tezak je oko 2GB



edit: radi afterburner sad
 
Poslednja izmena:
Sad sam probao hotfix. Nema leba od RT. Džabe su krečili. Ovaj engine očigledno nije sposoban za takvu vrstu kalemljenja. Sve radi kako treba na Ultra+ podešavanjima. Kako se uključi RT (i to samo Global Illumination) ili igra pukne ili radi u 40fps.
 
Neba leba kolega mada nesto ne vidim ni potrebu i ovako je bolje od osnovne verzije tako da ono... :)
 
Bez RT ja dobar FPS. Ali RT off, 180 FPS. GI ON, ostale 3 stavke za: shadows, refleksije i ambient o. OFF, 40FPS. wtf
 
Sad sam probao hotfix. Nema leba od RT. Džabe su krečili. Ovaj engine očigledno nije sposoban za takvu vrstu kalemljenja. Sve radi kako treba na Ultra+ podešavanjima. Kako se uključi RT (i to samo Global Illumination) ili igra pukne ili radi u 40fps.
Isto potpuno
 
Narode koliko vam sejv fajlovi zauzimaju mesta?
Meni za 15-20h = 25GB.
Znam da mi je po defaultu podešeno da snima igru na svakih 10min, ali sam mislio da briše ove ranije međutim jok.
 
Narode koliko vam sejv fajlovi zauzimaju mesta?
Meni za 15-20h = 25GB.
Znam da mi je po defaultu podešeno da snima igru na svakih 10min, ali sam mislio da briše ove ranije međutim jok.
Koja to igra briše sama ranije sejvove? :unsure:
Što se toga tiče ja sam baš čistunac pa nakon svake igračke sesije sam sređujem sejvove, brišem ih itd. Tako u svakoj igri.
 
Koja to igra briše sama ranije sejvove? :unsure:
Što se toga tiče ja sam baš čistunac pa nakon svake igračke sesije sam sređujem sejvove, brišem ih itd. Tako u svakoj igri.
Ja sam još gori, nikad ne uljučujem autosave (osim onih build in koji se ne mogu preduprediti npr. kod učitavanja nivoa i sl.), i najčešće koristim samo jedan manuelni sejv slot po igranju... Pa kom opanci, kom obojci, ako se nešto desi sa sejvom...
Naravno kad prmetim da igra ima tendenciju da brlja, koristim više manuelnih sejv slotova...
 
Ja sam još gori, nikad ne uljučujem autosave (osim onih build in koji se ne mogu preduprediti npr. kod učitavanja nivoa i sl.), i najčešće koristim samo jedan manuelni sejv slot po igranju... Pa kom opanci, kom obojci, ako se nešto desi sa sejvom...
Naravno kad prmetim da igra ima tendenciju da brlja, koristim više manuelnih sejv slotova...
Ti kolega radiš pravu stvar ;) pogotovo kad igraš RPG igre gde ima dosta odluka pa kad dođu posledice ne postoji mogućnost za bilo kakvo vraćanje stvari unazad. Tako treba :)
 
Ti kolega radiš pravu stvar ;) pogotovo kad igraš RPG igre gde ima dosta odluka pa kad dođu posledice ne postoji mogućnost za bilo kakvo vraćanje stvari unazad. Tako treba :)
Pa baš tako i radim da ne bi bio u iskušenju da odluku menjam jer neki YT influenser kaže da tako treba (uostalom ni ne gledam na YT kanale sa svetima kako bi nešto "tebalo" da igram za "najbolji učinak", igram kako mi se igra jer mi je tako zabavnije).
 
RPG igram tako sto imam jedan, glavni save. Pravljenje charactera se zna, minimum sat, negde i vise. Istrazivanje svakog pixela mape koja mi je u tom trenutku dostupna. Side questovi uvek pre main quest-ova. Svi achievmenti/trofeji moraju biti uzeti. :D
 
Patch je sredio sve probleme sto sam imao s lagom ispeglao frametime skroz, na to jos DLSS 3 kada se doda zaobidje se i CPU bottleneck tako da igra radi predobro s svim RT detaljima u 4K.
Koliko vidim jedina mogucnost da se igra 4K60 je sa 40 serijom uz pomoc frame gen-a.
 
Nazad
Vrh Dno