Uruce, ne slazem se sa tobom jer mislim da u RPGu nema smisla vise povladjivati novim igracima i onima koji su navikli na "fast food" igre. Zapravo, treba bas da bude tesko i zbunjjuce. Quick save i load postoje sa razlogom na PCju
Da, da...najbolje je da te igra tera da je prelazis deset puta, posto je to "realno"... i RPG mora da bude "realan" & shit, inace je instant za siroke narodne mase (?) Jel to igra mora da bude za 5-oricu ljudi na planeti da ne bi bila napljuvana od elite?
Ako je igra RPG (ne roLL play game, btw) , ne znaci da treba da kaznjava igraca zato sto istrazuje svet...i da mu oduzima ista od gameplaya zato sto zeli da istrazuje. Ali ne, ajde da ga teramo da prelazi igru X puta da ubada tacno vreme za propustene kvestove vreme jer to zvuci realnije i vise hard core. Ovo sve kazem za igru WITCHER, i ne zanima me koncept u TES-u, Crysisu, Tomb Raideru, Unchartedu, TrtMrtu ili koju si vec igru ubacio u salatu. Ovde igras kao Witcher i imas skillove koje zelis razvijas vise od drugih, vec su u dvojci oduzeli igracu bar trecinu igre sa onim cudesnim "racvanjem" u prici i terali ga da prelazi opet bez nekog realnog razloga i motivacije, a mogu misliti sta bi bilo sa gledanjem u sat...
Ja sam protiv vremenskog limita,
@G@W
pa to ti je isto... Kao sto bi GM nagovestio da moras da pronadjes pecarosa, isto tako dobijes kvest na pc-u, a na tebi je da skontas da ce on tamo biti samo ujutro... Isto tako GM ti nudi opciju da kupis dnevne novine u kojima mozes saznati za neko desavanje u odredjeno vreme, te novine mogu biti ponudjene i na pc-u... sve je to covek smislio ili isprogramirao.
Ovo sto si napisao bas i nema veze sa onim o cemu pricamo ovde. Ti zelis autogenerisane kvestove koji bi se dogadjali na odredjenoj lokaciji i koji bi imali smisla i uticaja na dalji tok igre (a ne radiant fetch bullshit). Ok.
Medjutim to sigurno nece biti u Witcher 3 a ni u bilo kojoj drugoj igri u dogledno vreme...
Ja sam protiv vremenskog limita, "lokacijski" limit je nesto drugo i nemam nista protiv istog. Ako nisam bio na nekoj lokaciji uopste, jer me mrzelo da idem tamo ili sam resio da igru pretrcim za 5 sati, ne pazeci na pricu i desavanja onda i treba da propustim dobar deo igre i da se posle cudim sto sam zavrsio zatrpan betonom ili postao slepac na kraju igre.
Ja sam vec takvog GMa negativno okarakterisao. Za mene dobar GM je onaj ko je u stanju da prilagodi ono sto je pripremio za sesiju desavanjima na "terenu". Neko ko zna da improvizuje na licu mesta i ko ne smara puno sa milion sitnih pravila. .
Lokacijski i vremenski limit se ne razlikuju toliko, zapravo je sve to lokacijski limit. Ako si na odredjenom mestu u odredjeno vreme i igru igras kao jedinka na dve noge sa ogranicenim (ljudskim) sposobnostima normalno je da u sumi koja je 5 kilometara ili 20 minuta dalje ne mozes uticati na bandite koji su napali karavan sa robom/princezom/necim. To treba da se odvija nezavisno od tvog prisustva.
+1Ne vidim nikakav problem u vremenski limitiranim kvestovima i svetu koji živi svoj život čak i kada igrač nije prisutan. I pre više od decenije smo imali gabaritne rpg-ove gde su kvestovi koje dobijaš i njihova rešenja zavisila od klase, od uloženih skilova i poena, ti ni tada nisi mogao videti sve kvestove u jednom prelasku, niti sve moguće ishode kvestova u jednom prelasku, pa ni u više njih. Već pomenuti Arcanum je najbolji primer. To što su moderno AAA rpg-ovi to prilagodili masama i uprostili nikako ne znači da je dobro.
Tako da dajem punu podršku svemu što omogućava veću imerziju i širinu u rpg svetu. I to ne samo u sporednim kvestovima, već i u glavnim. Ako dobijete kvest da spasite princezu u šumi, naravno da ako zakasnite naićićete na masakr i mrtva tela, ali to umesto spašavanja princeze može otvoriti kvest da se povrati princezin prsten koji ko zna gde je završio u svetu. Ili je princeza oteta, odvedena u roblje i slično. A ako si ipak stigao na vreme, princeza te angažuje za svoj elitni viteški odred ili slično. Igra mora biti živa i da se prilagođava situaciji na terenu :)
Ne vidim nikakav problem u vremenski limitiranim kvestovima i svetu koji živi svoj život čak i kada igrač nije prisutan.
Ne vidim nikakav problem u vremenski limitiranim kvestovima i svetu koji živi svoj život čak i kada igrač nije prisutan. I pre više od decenije smo imali gabaritne rpg-ove gde su kvestovi koje dobijaš i njihova rešenja zavisila od klase, od uloženih skilova i poena, ti ni tada nisi mogao videti sve kvestove u jednom prelasku, niti sve moguće ishode kvestova u jednom prelasku, pa ni u više njih. Već pomenuti Arcanum je najbolji primer. To što su moderno AAA rpg-ovi to prilagodili masama i uprostili nikako ne znači da je dobro.
Tako da dajem punu podršku svemu što omogućava veću imerziju i širinu u rpg svetu. I to ne samo u sporednim kvestovima, već i u glavnim. Ako dobijete kvest da spasite princezu u šumi, naravno da ako zakasnite naićićete na masakr i mrtva tela, ali to umesto spašavanja princeze može otvoriti kvest da se povrati princezin prsten koji ko zna gde je završio u svetu. Ili je princeza oteta, odvedena u roblje i slično. A ako si ipak stigao na vreme, princeza te angažuje za svoj elitni viteški odred ili slično. Igra mora biti živa i da se prilagođava situaciji na terenu
ne treba da preteruju, mislim ipak si ti glavni lik u igri sta treba da se zavrsi cela igra dok ti radis neke sporedne kvestove?
To se zove game over, barem je nekada bilo tako dok je taj koncept postojao u igrama. U strategijama ako zveras unaokolo, AI ce doci i unistiti ti bazu. Jedino u ovim danas popularnim zanrovima sve stoji dok njegovo visocanstvo igrac se ne smisli da nesto uradi.
e, i te prica da se sada sve pravi za, sta si vec mislio tim zvezdicama, samo ne za elitne tru hard kor gejmere...
Za neke stvari saznaš, za neke ne. Za par stvari sam saznao tek godinama pošto sam završio igru prvi putA kako u Star Control 2 znas da se nesto desavalo u odredjenom trenutku ako nisi bio tu?
Martin je doziveo nezapamcen uspeh samo zato sto se drznuo da u zanr "bajki" ubaci malo realnog sveta, gde likovi nisu crno beli niti junaci prezive do (obaveznog) srecnog kraja. Slicno je uradio i Sapkovski i to je glavni razlog zasto je ova igra neko "ime". Prvi deo bi mozda i preziveo bez Witcher podloge, drugi nikako.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari