Šta je novo?

The Vanishing of Ethan Carter - from ex People Can Fly studio

Dobro je napisao lik u komentarima na jump scare...

Haha... so I'm playing Ethan Carter and I JUST experienced this part. Needing a minute to recouperate, I hopped on the computer to see if anyone had recorded his yet. Yep. That was pretty much my reaction. I mean, you've been at it for a few hours presumably, and there have been NO people, and then suddenly this thing walks up... I was more surprised/scared of the fact that there was another being. When I realized it was a zombie, there was something less alarming about it. And then it popped right the fuck up in front of me...
 
Izgleda sam medju retkima koji se nisu uplasili u rudniku. :D
 
Prešao i ja. Super je. Jeste prekratka, ali mi ne smeta previše jer nije imala kad da mi dosadi, što bi se možda i desilo da su je veštački produžavali. Šetaš, uživaš u predelima, štrecneš se u rudniku, hehneš kad završiš i povežeš šta se zapravo desilo u priči, izbrišeš, sačekaš neki popust i kupiš da ispoštuješ devove.
 
ova igra osim extra grafike nema vise nista.najvise mrzim igre u kojima ne znam ni gde idem, ni zasto a ni sta trazim.prvi zadatak sa vozom ima smisla.nakon tog zadatka ako se ne ide pravim putem moze se otici u tri lepe a igra ti nece dati do znanja da si otisao 10 minuta hoda u pogresnom pravcu.sad sam na portalima i iskreno pojma nemam sta trazim, ni pravila po pojima funkcionisu portali.jos ako je igra kratka kao sto kazete ne vidim poentu udubljivati se u istu.verovatno sam omatorio pa bas i nemam volje da gubim vreme na razgledanje lepe grafike.autosave nije dovoljno cest a ne postoji mogucnost manuelnog snimanja pozicije.prvi zadatak sam prelazio nekoliko puta jer nisam nasao sledeci zadatak.sad sam verovatno na tri dana jahanja od poslednjeg chechpointa do kuce sa portalima...ubija mi volju za igranjem.

zadatak sa vozom me je podsetio na dobru staru igru sa ps1 echo night.ispostavilo se da je ova druga za klasu bolja iako se vozuelno ne mogu porediti.
znam da se mnogi nece sloziti samnom ali sta da se radi... realno vecina ovu igru igra da bi se divila grafici koju njihova masina moze bez problema da potera.
 
nisu svesni kad okače spojler, u ovom slučaju popriličan, ili je jednostavno bezobrazna? :) Treba postaviti uslov da, svaki put kada se ovo desi, dotični javno mora priznati jedno od ta dva. Retardiranost naravno nećemo kažnjavati :)
 
Poslednja izmena od urednika:
+1
Ovo treba da budu utisci o igri a ne *ebeni walkthrough,stavi spojer a ne da citam sta ce biti u rudniku,gdje da skrenem sa pruge itd,dodjem ovde da saznam utiske o igri,dobra ,losa ,grafika ok,grafika ne valja,da li negdje puca,da li treba patch itd a ne da citam walkthrough,zasto postoji prokleti spojler nego da izbjegavam postove gdje mi neko doslovno napise sta da radim,koji đavo onda da je igram ako ovde neki napisu skoro walk.

Sad me mrzi i da je skidam i igram kada vec znam gdje treba sa pruge da skrenem u sumu,tj da uopste treba da skrenem i da me u rudniku eto ceka neka *******cija od koje ce da mi se digne kosa na glavi.
Bolje da otvorite podforum "walkthrough" pa tamo pisite gdje skrenuti i sta sledece uraditi.
 
presao sam portale :) gde sad treba ici samo nebo zna :) mogao bi neko detaljno da mu uputi :-devil-:
 
Spojleri svuda. Katastrofa.
 
ova igra osim extra grafike nema vise nista.najvise mrzim igre u kojima ne znam ni gde idem, ni zasto a ni sta trazim.prvi zadatak sa vozom ima smisla.nakon tog zadatka ako se ne ide pravim putem moze se otici u tri lepe a igra ti nece dati do znanja da si otisao 10 minuta hoda u pogresnom pravcu.sad sam na portalima i iskreno pojma nemam sta trazim, ni pravila po pojima funkcionisu portali.jos ako je igra kratka kao sto kazete ne vidim poentu udubljivati se u istu.verovatno sam omatorio pa bas i nemam volje da gubim vreme na razgledanje lepe grafike.autosave nije dovoljno cest a ne postoji mogucnost manuelnog snimanja pozicije.prvi zadatak sam prelazio nekoliko puta jer nisam nasao sledeci zadatak.sad sam verovatno na tri dana jahanja od poslednjeg chechpointa do kuce sa portalima...ubija mi volju za igranjem.


zadatak sa vozom me je podsetio na dobru staru igru sa ps1 echo night.ispostavilo se da je ova druga za klasu bolja iako se vozuelno ne mogu porediti.
znam da se mnogi nece sloziti samnom ali sta da se radi... realno vecina ovu igru igra da bi se divila grafici koju njihova masina moze bez problema da potera.

Ma da, s*anje "igrica", realno... Mis'im ono, trčiš po livadi, bzvz.
 
ova igra osim extra grafike nema vise nista.najvise mrzim igre u kojima ne znam ni gde idem, ni zasto a ni sta trazim.prvi zadatak sa vozom ima smisla.nakon tog zadatka ako se ne ide pravim putem moze se otici u tri lepe a igra ti nece dati do znanja da si otisao 10 minuta hoda u pogresnom pravcu.sad sam na portalima i iskreno pojma nemam sta trazim, ni pravila po pojima funkcionisu portali.jos ako je igra kratka kao sto kazete ne vidim poentu udubljivati se u istu.verovatno sam omatorio pa bas i nemam volje da gubim vreme na razgledanje lepe grafike.autosave nije dovoljno cest a ne postoji mogucnost manuelnog snimanja pozicije.prvi zadatak sam prelazio nekoliko puta jer nisam nasao sledeci zadatak.sad sam verovatno na tri dana jahanja od poslednjeg chechpointa do kuce sa portalima...ubija mi volju za igranjem.

zadatak sa vozom me je podsetio na dobru staru igru sa ps1 echo night.ispostavilo se da je ova druga za klasu bolja iako se vozuelno ne mogu porediti.
znam da se mnogi nece sloziti samnom ali sta da se radi... realno vecina ovu igru igra da bi se divila grafici koju njihova masina moze bez problema da potera.

Ovo je više tip nego spojler:
Nije baš tako jer to mesto na kom si i nije baš tako veliko kakvim se čini. Ako skreneš levo, oni će da te odvedu u krug i ponovo ćeš doći na istu tačku,samo sa druge strane. I ja sam se zbunio malo juče, nisam znao kuda, otišao levim putem i posle par otkrivenih papira sišao dole i samo nastavio na drugu stranu.
 
Ja baš zbog spojlera i nisam išao u detalje, sad su mnogi uskraćeni za originalno iskustvo.
Dodao bih još jednu veliku i iritirajuću manu - ne zna se da li ste negde završili posao (ni koliko je neki posao bitan). Super da se istražuje i obilazi, ali kako neko reče, da nisam ovde pročitao da treba ići u šumu, pitanje je da li bih i koliko zalazio. Time bih propustio veliki deo igre (jer je segmenata jako malo), što šteti samoj igri i trudu koji je u nju uložen. Dakle, da postoji neki Hidden objects brojač, a i Mysteries solved, x/y, bilo bi bolje. Ni mapa ne bi bila višak. Drugo, kad sam se od Itanove kuće vratio skroz na početak, odjednom nijedna zamka nije bila otkrivena, kao da nisam ni prošao taj deo.

No, ajde, sveukupno simpatična i svakako osvežavajuća zabava. Još mi je neverovatno da je moja mašina poterala Medium setovanja u full hd bez ikakvih problema (samo povremena štucanja prilikom dužeg trčanja). Nisam primetio nikakve bagove. Igra nijednom nije pukla, sva podešavanja su radila (koliko sam primetio), nisam prolazio kroz zidove, niti se desilo da kroz neka vrata ne mogu da prođem, kao u Betmenu. Ipak, kada sam prvi put ušao u kriptu, bez potrebnih delova, stao sasvim uz polugu i okrenuo joj leđa (ništa namerno, mrdao okolo), tu kao da mi se majica zaglavila i nisam više mogao da mrdnem. Nije blokiralo ništa, igra je bila aktivna i reagovala na komande, ali ja nisam mogao da se pomerim.
 
@Sympathy Chan
konacno neko razuman :)

meni je zasmetalo to sto sam ja vec prosao tuda ali nisam video to sto treba da vidim. znaci trebalo mi je vremena da ga nadjem iako sam znao sta i gde da trazim.igra ne daje nikakav nagovestaj gde ici i pri tome sam mogao da odem predaleko.sve komplet deluje kao demo.verujem da su mogli napraviti nesto smislenije u kombinaciji sa ovom prelepom grafikom.
 
Zamolio bih ucesnike da koriste spoiler tag
 
Dodao bih još jednu veliku i iritirajuću manu - ne zna se da li ste negde završili posao (ni koliko je neki posao bitan). Super da se istražuje i obilazi, ali kako neko reče, da nisam ovde pročitao da treba ići u šumu, pitanje je da li bih i koliko zalazio.

Kao što već rekoh, ovo nije igra već interaktivna priča sa prelepom grafikom i atmosferom. Ako si već počeo da igraš takav tip igre, sasvim je suludo da se nisi pripremio na istraživanje. Ja u prvom prelasku nisam shift koristio u opšte, bukvalno sam prešetao celu mapu i zavirio u svaki ćošak. Takođe upravo ta stavka koju navodiš mi se najviše sviđa i vuče na oldschool igre, nema markera, nema mape, nema hud-a, samo ti, priroda i priča koju povezuješ kroz naraciju i tragove. I to je najjači aspekt ove igre, toliko emocija u jednoj igri (u kojoj si ti jedini relan akter) odavno nisam doživeo.
 
Ovo što ću sad napisati je neki mini spojler, nema nikakve veze sa pričom, tako da možete slobodno da pročitate:

Na kraju ćete imati na jednom zidu nacrtanu mapu i označeno će vam biti šta ste uradili, a šta ne i gde se šta nalazi. Neće tu biti sve, izostavljeno je par, ali to što fali nema šanse da promašite.
 
Super da se istražuje i obilazi, ali kako neko reče, da nisam ovde pročitao da treba ići u šumu, pitanje je da li bih i koliko zalazio.

+1

Ko zna koliko krugova sam napravio onom dzombastom kruznom stazom, a ni na kraj pameti mi nije bilo da preprecim.

Sad vidim da ste ustvari pricali o drugoj sumi. :d
 
Poslednja izmena:
Presao i ja ovaj intearctive wallpaper simulator.

Ja licno, nista osim jawdrop grafike/ambijenta te AAA muzike ne bi mogao da pomenem.
Da sam usput sreo stado letecih krava, zmaja iz skyrima, prljavog medica iz BF3 ne bi nista promenio u konceptu storyline-a.
strogo subjektivan post.
 
prelepa igra ali prazna.neiskoristen potencijal:( izgleda kao da su odradili graficki deo do perfekcije a onda nabacali malo sadrzaja tek da se nadje.pesacis 5 minuta, 3x kliknes misem a onda ponovo pesacenje...
bolje bi bilo da su ubacili nekog zeca da ga lovimo sa lukom u strelom :)
sad ce neko reci to je takav tip igre... malo vise sadrzaja sigurno ne bi pokvarilo igru.
 
Meni se ljudi smiju kad kazem da engine i zadnji DX nisu bitni. Dizajn i samo dizajn!
Odlicne texture, pristojno osvjetljenje/sjenke, i naravno dobra geometrija - bez mesheva koji razvlace texture do neprepoznatljivosti. I naravno biti kreativno pametan kao u ovom slucaju.

I evo napokon se neko sjetio da napravi bas to!

http://abload.de/img/astronautsgame-win64-phzgk.jpg
http://abload.de/img/astronautsgame-win64-rqlpk.jpg
http://abload.de/img/astronautsgame-win64-wnzwt.jpg
http://abload.de/img/astronautsgame-win64-tmb82.jpg
http://abload.de/img/astronautsgame-win64-ywa0i.jpg
http://abload.de/img/astronautsgame-win64-7clfy.jpg
 
Igra jeste prelepa, ali na kraju je malo više od tech demoa. Kako bih voleo da igram neki RPG ili survival horror sa ovakvom grafikom, okruženjema i atmosferom. Isto sam mislio i kada sam "igrao" Dear Esther (Ethan bar ima više interakcije i gejmpleja :D).
 
Priznajte da vam je očajnički trebao neki hint šta dalje da se radi kada rešite neki deo igre.
 
Nope, samo mi je bilo malo "neugodno" na početku, posle se samo prepustiš i pratiš put, bukvalno nisam zalutao ni jednom, sve je nekako logično. Više ovakvih igara i odvikli bi se od hintova, ko nam je davao hintove u starim igrama, niko, pa su opet bile vrhunske.
 
A kako dizajner da uradi sve što je zamislio, ako mu engine ne dozvoljava?
Jer u protivnom ne bi bilo novih engine-a, nego bi sve igre i dalje pravili u Quake2

Nhf, ali post ti je totalno nepromisljen.
U mom postu vec imas odgovor jer "odlicne texture, pristojno osvjetljenje/sjenke, i naravno dobra geometrija" vec podrazumijevaju da imas dobar engine. Problem je sto je masa sebe uvjerila da za dobru grafiku treba najnovija tehnologija i najskuplji hardware - otislo sve u pogresnom pravcu. UE3 je bio otpisan jos u vrijeme dok je bio aktuelan (plasticni engine - mos misliti) jer se niko nije potrudio.
Grafika u ovoj igri se moze odraditi jos puno bolje sa istim ovim enginom i DX9-et.

Ljudi koji se bave dizajnom i video igrama znaju sta pricam.

Igra jeste prelepa, ali na kraju je malo više od tech demoa.

Nema veze s tim.
 
Poslednja izmena:
Veoma kratka, veoma prosta i ne toliko zabavna igra. Očekivao sam mnogo više. Jedini plus je grafički, što se tiče drugih stvari ništa posebno.
 
Kao što već rekoh, ovo nije igra već interaktivna priča sa prelepom grafikom i atmosferom. Ako si već počeo da igraš takav tip igre, sasvim je suludo da se nisi pripremio na istraživanje. Ja u prvom prelasku nisam shift koristio u opšte, bukvalno sam prešetao celu mapu i zavirio u svaki ćošak. Takođe upravo ta stavka koju navodiš mi se najviše sviđa i vuče na oldschool igre, nema markera, nema mape, nema hud-a, samo ti, priroda i priča koju povezuješ kroz naraciju i tragove. I to je najjači aspekt ove igre, toliko emocija u jednoj igri (u kojoj si ti jedini relan akter) odavno nisam doživeo.

Dosta toga stoji, ali je problem što zavirivanje u svaki ćošak igrača nagrađuje u prvih 10 metara igre i posle više NIKAD. Ako sat vremena nema nikakvog opravdanja za lutanje, više i ne lutaš. Tačnije, toliko lutanje ni zbog čega zove se dangubljenje. :)

ko nam je davao hintove u starim igrama, niko, pa su opet bile vrhunske.
Ovde već puno grešiš. Pogledaj neki broj Sveta Kompjutera još iz osamdesetih, videćeš gomile vapljenja za pomoći u igrama. Trebalo je da vidiš kakav je bio Hobit na Spektrumu. Sa dolaskom PC igara sve se još i razbuktalo. Sećam se da sam i ja objavio bio mape za neku ekstenziju za Wolfenstein 3D, sa ucrtanim protivnicima na svakom nivou težine (ASCII). Eh, mladost... Sigurno svaka igra može da se završi i bez toga, ali nije svakome igranje zanimanje. Neko bi zaista samo da ubije malo vremena i da se razonodi (igra). Prisiljavanje da se vreme u igri troši ni na šta (kao ovde) je bezveze. Zato ljudi traže pomoć - ne znaju šta da rade, a igra nekako ne privlači da otkrivaš, jer vidiš da to ne traži neku pamet i razmišljanje, nego samo da sediš 10 sati ispred monitora. Drugo je kad su deca nestrpljiva, pa čim nađu neki objekat trče na net da vide šta sa njim da rade. :)

Iako ne volim horor, Deep Space je primer kako igra ovakvog tpa može da bude urađena. Dobra atmosfera, razvoj priče, odlična glasovna gluma i nagrađivanje lutanja. Samo da nije bilo karakondžula koje viču "bu" ili da ih je bilo samo 3-5 %. Jedan od najboljih primera razvoja priče i obrta (i glasovne glume!) bio je KOTOR (i 1 i 2). Svuda je potrebno istraživanje i zavirivanje, ali nekako znaš/osećaš gde to ima smisla, a gde je čisto gubljenje vremena. Dakle, stare igre svakako jesu bile bolje, odnosno u stara vremena bilo je više odličnih igara. Ako izbaciš grafiku i zvuk, svaka igra za Spektrum je smrt za bilo šta napravljeno za PC i konzole. Izuzetke možeš na prste jedne ruke. Ova igra jeste osveženje i korak u dobrom pravcu, ali nedorečen. Zaista izgleda kao demo.
 
Mozda sam ja mazohista ali u zadnje vreme upravo uzivam u igrama koje ti ne daju hintove nikakve, "idi tamo i igraj se" fazon, Zato sam i odlepio na Drak Souls serijal npr...

Sto Ethan-a tice, u pravu si za vecinu stvari, ali opet ja na ovo nisam gledao kao na igru, vec kao na neko interaktivno virtuelno iskustvo i u tom pogledu je odlicno.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno