Sympathy Chan
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.10.2011
- Poruke
- 2,229
- Poena
- 240
****m ti rudnik, da ti ****m rudnik.
Haha... so I'm playing Ethan Carter and I JUST experienced this part. Needing a minute to recouperate, I hopped on the computer to see if anyone had recorded his yet. Yep. That was pretty much my reaction. I mean, you've been at it for a few hours presumably, and there have been NO people, and then suddenly this thing walks up... I was more surprised/scared of the fact that there was another being. When I realized it was a zombie, there was something less alarming about it. And then it popped right the fuck up in front of me...
ova igra osim extra grafike nema vise nista.najvise mrzim igre u kojima ne znam ni gde idem, ni zasto a ni sta trazim.prvi zadatak sa vozom ima smisla.nakon tog zadatka ako se ne ide pravim putem moze se otici u tri lepe a igra ti nece dati do znanja da si otisao 10 minuta hoda u pogresnom pravcu.sad sam na portalima i iskreno pojma nemam sta trazim, ni pravila po pojima funkcionisu portali.jos ako je igra kratka kao sto kazete ne vidim poentu udubljivati se u istu.verovatno sam omatorio pa bas i nemam volje da gubim vreme na razgledanje lepe grafike.autosave nije dovoljno cest a ne postoji mogucnost manuelnog snimanja pozicije.prvi zadatak sam prelazio nekoliko puta jer nisam nasao sledeci zadatak.sad sam verovatno na tri dana jahanja od poslednjeg chechpointa do kuce sa portalima...ubija mi volju za igranjem.
zadatak sa vozom me je podsetio na dobru staru igru sa ps1 echo night.ispostavilo se da je ova druga za klasu bolja iako se vozuelno ne mogu porediti.
znam da se mnogi nece sloziti samnom ali sta da se radi... realno vecina ovu igru igra da bi se divila grafici koju njihova masina moze bez problema da potera.
ova igra osim extra grafike nema vise nista.najvise mrzim igre u kojima ne znam ni gde idem, ni zasto a ni sta trazim.prvi zadatak sa vozom ima smisla.nakon tog zadatka ako se ne ide pravim putem moze se otici u tri lepe a igra ti nece dati do znanja da si otisao 10 minuta hoda u pogresnom pravcu.sad sam na portalima i iskreno pojma nemam sta trazim, ni pravila po pojima funkcionisu portali.jos ako je igra kratka kao sto kazete ne vidim poentu udubljivati se u istu.verovatno sam omatorio pa bas i nemam volje da gubim vreme na razgledanje lepe grafike.autosave nije dovoljno cest a ne postoji mogucnost manuelnog snimanja pozicije.prvi zadatak sam prelazio nekoliko puta jer nisam nasao sledeci zadatak.sad sam verovatno na tri dana jahanja od poslednjeg chechpointa do kuce sa portalima...ubija mi volju za igranjem.
zadatak sa vozom me je podsetio na dobru staru igru sa ps1 echo night.ispostavilo se da je ova druga za klasu bolja iako se vozuelno ne mogu porediti.
znam da se mnogi nece sloziti samnom ali sta da se radi... realno vecina ovu igru igra da bi se divila grafici koju njihova masina moze bez problema da potera.
Dodao bih još jednu veliku i iritirajuću manu - ne zna se da li ste negde završili posao (ni koliko je neki posao bitan). Super da se istražuje i obilazi, ali kako neko reče, da nisam ovde pročitao da treba ići u šumu, pitanje je da li bih i koliko zalazio.
Super da se istražuje i obilazi, ali kako neko reče, da nisam ovde pročitao da treba ići u šumu, pitanje je da li bih i koliko zalazio.
Meni se ljudi smiju kad kazem da engine i zadnji DX nisu bitni. Dizajn i samo dizajn!
A kako dizajner da uradi sve što je zamislio, ako mu engine ne dozvoljava?
Jer u protivnom ne bi bilo novih engine-a, nego bi sve igre i dalje pravili u Quake2
Igra jeste prelepa, ali na kraju je malo više od tech demoa.
Kao što već rekoh, ovo nije igra već interaktivna priča sa prelepom grafikom i atmosferom. Ako si već počeo da igraš takav tip igre, sasvim je suludo da se nisi pripremio na istraživanje. Ja u prvom prelasku nisam shift koristio u opšte, bukvalno sam prešetao celu mapu i zavirio u svaki ćošak. Takođe upravo ta stavka koju navodiš mi se najviše sviđa i vuče na oldschool igre, nema markera, nema mape, nema hud-a, samo ti, priroda i priča koju povezuješ kroz naraciju i tragove. I to je najjači aspekt ove igre, toliko emocija u jednoj igri (u kojoj si ti jedini relan akter) odavno nisam doživeo.
Ovde već puno grešiš. Pogledaj neki broj Sveta Kompjutera još iz osamdesetih, videćeš gomile vapljenja za pomoći u igrama. Trebalo je da vidiš kakav je bio Hobit na Spektrumu. Sa dolaskom PC igara sve se još i razbuktalo. Sećam se da sam i ja objavio bio mape za neku ekstenziju za Wolfenstein 3D, sa ucrtanim protivnicima na svakom nivou težine (ASCII). Eh, mladost... Sigurno svaka igra može da se završi i bez toga, ali nije svakome igranje zanimanje. Neko bi zaista samo da ubije malo vremena i da se razonodi (igra). Prisiljavanje da se vreme u igri troši ni na šta (kao ovde) je bezveze. Zato ljudi traže pomoć - ne znaju šta da rade, a igra nekako ne privlači da otkrivaš, jer vidiš da to ne traži neku pamet i razmišljanje, nego samo da sediš 10 sati ispred monitora. Drugo je kad su deca nestrpljiva, pa čim nađu neki objekat trče na net da vide šta sa njim da rade.ko nam je davao hintove u starim igrama, niko, pa su opet bile vrhunske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari