Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

Nvidia moze da izbacuje drivere do sutra kad nemaju hardware koji ce da pokrije to :)
 
pa ... na to sam i ciljao ... ne mozes da cenis sta i kako radi na osnovu 2 igre koje su izasle medju prvima, sacekaj nesto ozbiljnije da izadje ... meni je taj hitman dno dna ... igrao sam jos pre mnogo godina prvi ... brate tu nije moglo da se skoci .. WTF ... samo sam ostavio igru (ok lazem pomagao sam bratu za neke misije ali je nisam ja odigrao) iskreno i dlaje ne mogu da se nateram da odigram nesto od nastavaka ...

Sacekajmo nesto poput Morrowinda svojevremeno, i dalje se secam kao da je juce bilo kad sam uboo 4200Ti i krenuo da igram .... gledas vodu a kapiljce prave talase ... to je bio WOW momenat, ja iskreno cekam da neko napravi neku igru na taj fazon, ali iskrneo ne verujem da ce se to desiti jer ako se pogleda Morrowind je normalno mogao da se igra samo na 4200Ti (cak ni na njemu nisam mogao sve na max da stavim.) A developeri ne zele da se zakucaju na korisnicima koji imaju 1070 i 1080 jer ih je mali broj.

Tako da .... sacekajmo sa sudom sta i koliko donosi DX12 ... ja iskreno cekam da vidim kako ce CF i SLI da rade jer u DX 12 .... memorije sa kartica bi trebalo da se sabiraju :) a onda bi mi jos jedna 290x lepo legla.
 
Zasto bi skakao u igri u kojoj si u ulozi smooth assassina?
 
kad kazem skok ... mislim da nije mogao da se popne na ivicnjak ... da ne pricam o zidicu visine 0,3m
 
Za sve postoji prvi put, pa i za to da je prvi Hitman bio loš naslov :)
 
Za sve postoji prvi put, pa i za to da je prvi Hitman bio loš naslov :)

Daleko od toga. Bilo je mana ali je igra bila unikat. Vredelo je cimanja. Mnogima je bila preteska.

Danas toga vise nema. Rehash postojeceg ili malo unapredjena legendarna igra koja se proglasi za najbolju ikada (Witcher 3). Da mi je neko rekao 2000. da cu 2010. igrati ono sto se tada igralo ne bi mu verovao. Ja sam se par puta uspavljivao zamisljajuci kakvu ce 3D igru da dobijemo u buducnosti, jos sam bio realistican u ocekivanjima. Nisam zamisljao ono sto nije postojalo, jer to samo geniji mogu. Kako da ne budem razocaran stanjem, kada se tokom mog klinackog perioda preslo sa 2d platformi ala Super Mario i ozbiljnije stvari sa Amige na full 3D igre i doslo se do Elder Scrollsa, Gothica, Black&White, BF1942, CS, Kvejka, Jedi Knight, Half Life, Deus Ex, Age of Empires i tako tih cudesa koja su u svakom pogledu igre iz druge dimenzije za Nintendo kategoriju igara koja je bila sveprisutna do tada. Mi se bukvalno nismo makli od Deus Ex niti je neko napravio jednako kvalitetnu igru na taj fazon za 15-16 godina.

Tad DirectX nije bio glavni feature, vec samo API koji je gurao Microsoft koji se koristio za izradu igara i nije bio narocito omiljen jer si morao da ga instaliras pri instalaciji svake igre (toliko brzo su izlazile nove verzije da mi se cini da svaka nova igra nosi novi DX sa sobom).
 

As with every 3DMark release, Time Spy was developed with input from industry leaders including AMD, Intel, Microsoft, NVIDIA, and the other members of our Benchmark Development Program (BDP).

3DMark Time Spy has been in development for nearly two years, and BDP members have been involved from the start. BDP members receive regular builds throughout development and conduct their own review and testing at each stage. They have access to the source code and can suggest improvements and changes to ensure that the implementation is correct. All development takes place in a single source tree, which means anything suggested by a vendor can be immediately reviewed and commented on by the other vendors. Ultimately, each member approves the final benchmark for release to the press and public.

Of all the 3DMark tests we have created over the years, Time Spy has probably seen the most scrutiny from our partners. Each vendor had staff spend weeks in our office working with our engineers. The daily source code drops we offer have been downloaded hundreds of times. We have around one thousand emails of vendor communication related to Time Spy. Every detail has been debated and discussed at length.

Summary

Asynchronous compute is one of the most interesting new features in DirectX 12. The work that Time Spy places into the COMPUTE queue and the specific implementation of that work is the result of deep co-operation with all BDP members including AMD, Intel, Microsoft, and NVIDIA among others.

The implementation is the same regardless of the underlying hardware. In the benchmark at large, there are no vendor specific optimizations in order to ensure that all hardware performs the same amount of work. This makes benchmark results from all vendors comparable across multiple generations of hardware.

Whether work placed in the COMPUTE queue is executed in parallel or in serial is ultimately the decision of the underlying driver. In DirectX 12, by placing items into a different queue the application is simply stating that it allows execution to take place in parallel - it is not a requirement, nor is there a method for making such a demand. This is similar to traditional multi-threaded programming for the CPU - by creating threads we allow and are prepared for execution to happen simultaneously. It is up to the OS to decide how it distributes the work.

For benchmarks to be relevant and useful tools, they must be fair, impartial, and unbiased. This is why 3DMark Time Spy, and all other Futuremark benchmarks, are developed with industry-leading hardware and software partners through our Benchmark Development Program using a process that's been government vetted for fairness and neutrality. This process ensures that our benchmarks are accurate, relevant, and impartial.
 
Poslednja izmena:
Sacekajmo nesto poput Morrowinda svojevremeno, i dalje se secam kao da je juce bilo kad sam uboo 4200Ti i krenuo da igram .... gledas vodu a kapiljce prave talase ... to je bio WOW momenat, ja iskreno cekam da neko napravi neku igru na taj fazon, ali iskrneo ne verujem da ce se to desiti jer ako se pogleda Morrowind je normalno mogao da se igra samo na 4200Ti (cak ni na njemu nisam mogao sve na max da stavim.) A developeri ne zele da se zakucaju na korisnicima koji imaju 1070 i 1080 jer ih je mali broj.

Kada izadje the elder of scrolls za dx12, siguran sam da ce to biti prva dx12 igra koja nece bez modova moci da radi na vise od jednog jezgra :D
 
Ma, gledam ove rezultate u 3D DX12, jedna pored druge, 1060 vs 480 vs 980 i nesto mi sine.:shock:. :d
Vodi se kampanja da se obezvrede rezultati u ovom sintetickom testu, te nije to prava implemetacija AS, te NV namesta testove, te se ovi likovi iz 3D Mark-a prodali NV za sitne pare i slicno.
Ali, kada se pogledaju dobro, ali bas dobro svi rezultati i malo proanaliziraju, moze se doci do konstatacije, da je ipak ovaj test merodavan i da se pokazuje odredjeni napredak koji se dobio sa Pascal karticama pri koriscenju tih Asinhronih Shadera.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-3dmarks-new-dx12-benchmark-tested-gtx-1060-vs-rx-480
http://www.guru3d.com/articles-pages/futuremark-3dmark-timespy-benchmark-review,1.html
http://www.pcworld.com/article/3095301/components-graphics/3dmark-time-spy-tested-we-pit-radeon-vs-geforce-in-this-major-new-dx12-benchmark.html

Vrlo je jednostavana stvar,
u svim testovima se vidi, da 980 i 970 kartice, nemaju nikakav napredak kada se ukljuci DX12 mode i AS ( sto je opste poznata stvar, da sve Maxvell kartice, dosad uopste nisu imale boost kod koriscenja AS ), dok kada se pogledaju rezultati Pascal kartica, 1060, 1070 i 1080 karte, imaju odredjeni boost kod koriscenja AS.
Na osnovu toga moze se reci, da su ovi rezultati u 3D Mark DX12 testu, merodavni i da pokazuju, da je ipak NV nesto malo poboljsala sljakanje pascal kartica sa AS, kroz odredjenu 'paralelizaciju' procesa koji koriste ( AS ) u pascal arhikteturi.....

Ocekujem da ce NV nesto uraditi i sa tim 'vulkancicima', :exploder:, i da ce popraviti skaliranje u igrama. Uostalom, tu je i malo zaboravljeni GameWorks, pa ce mozda pasti i neko 'sabotiranje' kroz igre :beat:.....tako da :D.....
 
Poslednja izmena:
^

Bice da je fejk. Rezultati su nerealni.


Naravno, @dark da su fejk.
Po tim rezultatima, ta 480 Nitro je bas neka 'nitro' karta, sklairanje za gpu, kod overkloka je oko 18%, ( 1.200 vs 1420mhz ) u igrama skaliranje, u GTA V cak oko 27% bolji fps, :d.......
Dosla kartica pravo sa Kriptona.....:D
 
Poslednja izmena:
Ih...@Dark_Messiah, ziv je...bar da se onesvestio. :d
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da bi se upecao. Vidis da je poceo detaljno da gleda u svaki atom procenta :D
Jedino sto bi ga nalozio da racuna, a onda bi snosio posledice sa jednom postom od 10km :d

*******i ga zove sveti rivjuver, ja cu da mu tepam rivjver istina haha.
 
Ja ne preterujem. Samo isticem cinjenice. Da nije bilo tebe ne bi znali da tp fejkuje rezultate, tj. kraducka na procentima ;)
 
sta je poenta ovog dx12 isto radi ko dx11 i isto izgleda...
 
Poenta je da 480 bolje radi u dx12 od 1060.
1060 bolja u DX11, i zasto bi neko sa njom igrao u dx 12? kada je 15- 20% bolji fps u dx 11.
Zato je i prikazano u %, da je u fps videlo bi se upravo to.
Lep trik...;)
 
Poslednja izmena:
Poenta je da 480 bolje radi u dx12 od 1060.
1060 bolja u DX11, i zasto bi neko sa njom igrao u dx 12? kada je 15- 20% bolji fps u dx 11.
Zato je i prikazano u %, da je u fps videlo bi se upravo to.
Lep trik...;)
Takodje je poenta da je Pascal DX12 koliko to i Maxwell, tj. prakticno i nije DX12 karta. Sta i kako DX12 u odnosu na DX11 - nije poenta. nVidia opet laze.
 
Svakako to nije, ali to i nije poenta tog grafikona vec da prikaze kako je 480 brza karta.
Da su stavili fps umesto procenata video bi se da se 1060 takmici sa tegom (dx12).
 
Nazad
Vrh Dno