Nadam se da hoce. Javljam ishod. Samo da ne odbiju garanciju sa navodima fizickog ostecenja a tv nov kao iz radnje.Bez brige, zameniće panel. Javi rezultat.
Samo da javim ishod. Sutra su me zvali iz radnje da dodjem po novi tv-noviji tip. Pitala sam da doplatim i uzmem drugu marku ali navodno je moze, mora TeslaBez brige, zameniće panel. Javi rezultat.
hvala ti na savetu. Kontaktiracu teslu da vidim sta moze da se uradi sa garancijom jer ja jesam dobila novi tv ali sam izgubila 2 ipo godine garancijeTreba pisati Tesli i videti sa njima sta se dogodilo za 2+3 (ili 3+2) garancijom i kako je preneti na novi tv jer se stari pokvario.
Jelena, imao sam isti slučaj sa Teslom 43" kao i ti, otišao je panel posle 1,5 godine. (TV kupljen u Tehnomaniji). Posle moje reklamacije, dobio sam odgovor (na koji sam čekao 30 dana) od Tehnomanije da se moja reklamacija usvaja i da mi daju zamenu za drugi TV. Pre 5 dana otišao sam u radnju i uzeo Teslu Q55K925SUS uz doplatu i dobio novu garanciju na 3 godine za ovaj model. Zvao sam Teslu za dodatnih 2 godine ali su mi rekli da trenutno imaju akciju produžetka garancije samo za belu tehniku ali ne i za televizore. Tako da mislim da si i ti trebala da dobiješ novu garanciju na 3 godine kao i ja. Pozovi Teslu i konsultuj se sa njima, veoma su ljubazni i preduzimljivi svaka im čast. Inače novi TV je extra, oduševljen sam, doduše još se učim sa novim sistemom ali mogu reći da je webOS 5.4.2 koji ima odličan, brz , jednostavan, pouzdan i više mi se svidja u odnosu na android koji sam imao na starom TV , sve aplikacije (EON, IRIS, Move n Go za Supernova itd.) rade bez ikakvih problema, doduše nema sve aplikacije kao android ali snalazim se nekako, bar ima onih najbitnijih, jedino što mi ne dostaje za sada je Kodi. 4K filmovi rade odlično i slika je super , bar ovo malo što sam mogao da upoznam sistem za ovih 5 dana , videćemo za dalje kao će biti.U radnji nisu popunili ni pecatirali garantni list kao sto je bilo na prethodnom. Kontaktiracu Teslu svakako ali bas mi nije jasno zasto se ne da garancija na nov uredjaj, bas nigde veze da mi skrate garanciju koju sam imala na prethodnom tvu. Javicu sta mi odgovore
Meni su dali tv koji je cenovno u rangu sa prethodnim ali su mnogo losije boje, pa ispada da je tv losiji. Doplatu nisu hteli da prihvate kao ovaj tv je stigao kao zamenski i to je to. Takodje garancije nema, kao koliko traje toliko je. Malo mi je bezveze pa ako cemo tako mogli su da daju neki krs koji ce da crkne za 2 dana i kao eto to vam je to. Nerealno je da izgubim garanciju 2 ipo meseca. Kontaktirala sam teslu preko njihovog sajta, popunila kao obrazac. Da li imate neki drugi kontakt?Jelena, imao sam isti slučaj sa Teslom 43" kao i ti, otišao je panel posle 1,5 godine. (TV kupljen u Tehnomaniji). Posle moje reklamacije, dobio sam odgovor (na koji sam čekao 30 dana) od Tehnomanije da se moja reklamacija usvaja i da mi daju zamenu za drugi TV. Pre 5 dana otišao sam u radnju i uzeo Teslu Q55K925SUS uz doplatu i dobio novu garanciju na 3 godine za ovaj model. Zvao sam Teslu za dodatnih 2 godine ali su mi rekli da trenutno imaju akciju produžetka garancije samo za belu tehniku ali ne i za televizore. Tako da mislim da si i ti trebala da dobiješ novu garanciju na 3 godine kao i ja. Pozovi Teslu i konsultuj se sa njima, veoma su ljubazni i preduzimljivi svaka im čast. Inače novi TV je extra, oduševljen sam, doduše još se učim sa novim sistemom ali mogu reći da je webOS 5.4.2 koji ima odličan, brz , jednostavan, pouzdan i više mi se svidja u odnosu na android koji sam imao na starom TV , sve aplikacije (EON, IRIS, Move n Go za Supernova itd.) rade bez ikakvih problema, doduše nema sve aplikacije kao android ali snalazim se nekako, bar ima onih najbitnijih, jedino što mi ne dostaje za sada je Kodi. 4K filmovi rade odlično i slika je super , bar ovo malo što sam mogao da upoznam sistem za ovih 5 dana , videćemo za dalje kao će biti.
Javi šta si uradila.
U kojoj radnji si kupila TV ?Meni su dali tv koji je cenovno u rangu sa prethodnim ali su mnogo losije boje, pa ispada da je tv losiji. Doplatu nisu hteli da prihvate kao ovaj tv je stigao kao zamenski i to je to. Takodje garancije nema, kao koliko traje toliko je. Malo mi je bezveze pa ako cemo tako mogli su da daju neki krs koji ce da crkne za 2 dana i kao eto to vam je to. Nerealno je da izgubim garanciju 2 ipo meseca. Kontaktirala sam teslu preko njihovog sajta, popunila kao obrazac. Da li imate neki drugi kontakt?
*2 ipo godine.
Ako neko ima kontakt Tesle molim Vas posaljite mi da ih kontaktiram
Uzela sam tv u maloj radnji, nije u pitanju veliki lanac. Kontaktiracu sutra Teslu da vidim o cemu se radi. Jesu dali tv u cenovnom rangu ali nisu dozvolili da doplatim i uzmem drugi a plus ovo sa garancijom je tek besmisleno.U kojoj radnji si kupila TV ?
Meni su odmah rekli da mogu da biram model koji hoću , uzeli su u obzir cenu starog TV_a i doplatio razliku i ta razlika može još na rate 2 godine.
Kontakt telefon za Teslu je 011/201-5555 , prati upustvo kada dobiješ vezu i pritisni broj 3 za Tesla servis i ostale informacije u vezi Tesle, inače ovo je kolcentar Comtrade, koji je generalni uvoznik.
I kupi li ga da sa nama podelis iskusvo, ima zainteresovanih za ovaj model...TESLA Q55K925SUS - 10 bit IPS QLED panel 4K , WebOS 5.0 preuzet od LG sa magičnim daljinskim a inače se pored njega uz TV dobija još jedan klasičan daljinac,
Samsung mu je radio reklamne slajdove , slike i animacije pa čak kažu da je i grafika njihova što treba i proveriti, 60Hz , HDR10 , BOX zvučnici itd.
A za android uzimam neki stick 4K smart TV BOX , tako da će na kraju ispasti 2u1 sto se tice OS. Nadam se da nisam pogrešio u izboru.
Da li neko ima bilo kakvo iskustvo vezano za ovaj model...???
Šta reći, posle onog starog TV_a koji sam imao, QLED sa IPS panelom je čudo, još se učim sa svim opcijama koje ima a imaih mnogo, ono što sam prvo uradio povezao sam SBB D3 Box na isti daljinac od tv i to veoma lako za 2 minuta kroz meni za dodatne kućne uredjaje tako da sada koristim jedan daljinac za sve, kućni bioskop sa optičkim kablom i radi odlično. Što se tiče slike ima ona 5 standardna moda, živopisno , osnovno, bioskop, sport i igre a svaki od njih ima svoja posebna doterivanja koja se razlikuju od moda do moda koji želiš, ton je odličan i on ima standardne modove koja takodje šteluješ svaki za sebe, Kada gledam tv program obično idem na osnovni mod a za filmove izaberem bioskop kako za sliku tako i za ton, još u zamračenoj prostoriji utisak je izvrstan. Magičan daljinski je priča za sebe fenomenalna stvar, napokon ne moram da ga uperim direkno u tv da bi izvršio neku komandu, čak i iz druge sobe mogu da menjam kanale. Podržava wi-fi na 5G odlično ali sam ga ja ipak povezao na lan. Sve aplikacije EON , IRIS , YT , Netflix i ostale a ima ih dosta koje sam bar za sada uspeo da odgledam i instaliram rad super, bez zastoja, seckanja itd. Povezao sam i Bluetooth slušalice bez problema. Ima i svoj web browser sa blokadom reklama i neželjenih sadržaja koji mnogo znači bar za tv , tako da možeš da gledaš filmove sa nekog sajta poput Popcorn, Filmovi i serije itd. bez problema i to preko celog ekrana i da ne razmišljaš da li će upasti neka reklama i slično, što sam na starom android tv imao i zbog tih reklama nisam mogao da razvučem sliku preko celog ekran, ustvari ja razvučem sliku ali čim upadne neka reklama slika se smanji i tako u krug i ako sam na tom starom tv koristio ADblock browser. A da još jedna novina dok si u web browseru možeš podeliti ekran tako da na jednoj polovini možeš da pratiš neki tv program dok na drugoj polovini pretražuješ po netu. 4K filmovi rade odlično bez ikakvih problema, (slika čudo), čak ponekada imam utisak kao da sam regeneriše sliku prema filmu koji gledaš, mislim konkretno na 4K. webOS je odličan i ako sam bio skeptik prema tom OS jer sam nekoliko godina unazad koristio android. Nema neke app kao andrid Kodi , Stremio itd ali i to može da se rši vremenom nekim stickom 4K smart TV BOX.I kupi li ga da sa nama podelis iskusvo, ima zainteresovanih za ovaj model...
Odgovorili su mi iz Tesle da na zamenskom uredjaju ide garancija dve godine. Znaci ovi iz radnje su hteli da smute da se naprave blesavi. Koji je sledeci korak, da li da zovem Cometrade ili da se obratim direktno radnji, ima li svrhe?Meni su dali tv koji je cenovno u rangu sa prethodnim ali su mnogo losije boje, pa ispada da je tv losiji. Doplatu nisu hteli da prihvate kao ovaj tv je stigao kao zamenski i to je to. Takodje garancije nema, kao koliko traje toliko je. Malo mi je bezveze pa ako cemo tako mogli su da daju neki krs koji ce da crkne za 2 dana i kao eto to vam je to. Nerealno je da izgubim garanciju 2 ipo meseca. Kontaktirala sam teslu preko njihovog sajta, popunila kao obrazac. Da li imate neki drugi kontakt?
*2 ipo godine.
Ako neko ima kontakt Tesle molim Vas posaljite mi da ih kontaktiram
Nisi mozda probao da vezes neku web kameru i da probas skype? to bi bilo lepo da se razgovara sa udaljenim podrucjima na velikom ekranu...Ako te još nešto interesuje slobodno pitaj.
Nisam, jer nemam potreba za tim, sve te stvari završavam preko kompa ili mobilnog. Možda i probam jednog dana.Nisi mozda probao da vezes neku web kameru i da probas skype? to bi bilo lepo da se razgovara sa udaljenim podrucjima na velikom ekranu...
Ako imaš to u pismenoj formi od Tesle, oštampaj i pokaži im u radnji i reci da su ti iz Tesle rekli da moraju da ti daju novu garanciju, ako i to ne upali onda potraži svoja prava na zaštiti potrošača na linku koji ti je poslao momsab.Odgovorili su mi iz Tesle da na zamenskom uredjaju ide garancija dve godine. Znaci ovi iz radnje su hteli da smute da se naprave blesavi. Koji je sledeci korak, da li da zovem Cometrade ili da se obratim direktno radnji, ima li svrhe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari