Šta je novo?

[TELENOR] Zaključan telefon

nesa07

Slavan
Učlanjen(a)
22.12.2010
Poruke
3,170
Poena
260
Da li bi neko od Telenorovih službenika koji su prisutni na forumu mogao da objasni neke postupke od strane Telenora prema korisnicima:

1) Ako neki korisnik potpiše ugovor sa Telenorom na 24 meseca i pritom se obaveže da će ispunjavati svoje obaveze, plaćati redovno svoje mesečne račune, a u slučaju prevremenog raskida ugovora isplatiti svoje penale iz ugovora, a pri tome su uzeli telefon po "povlašćenoj" ceni.
Zašto se takvom korisniku zaključava telefon na Telenor mrežu?

2) Po isteku ugovorene obaveze Telenor bi trebalo otključati telefon.
Zašto je za to potrebno vreme od oko 3 meseca (iskustvo pretpatnika)?
Zašto se dopisom, koji Telenor šalje posle oko 10-ak dana od dana podnošenja zahteva za dekodiranje telefona
ograđuje citiram:

" Obaveštavamo vas da Telenor nije odgovoran i nije u mogućnosti da utiče na rok u kojem će proizvođač dostaviti Vaš kod za otključavanje uređaja. "

Korisnik kao potpisnik tog ugovora se obavezao mesečne obaveze kojim pravom mu se zaključava telefon.
Kojim pravom se OGRAĐUJE Telenor:
1 - da NIJE ODGOVORAN
2 - da NIJE U MOGUĆNOSTI
po isteku ugovorene obaveze da utiče na roka otključavanja telefona tj. da proizođač pošalje kod.

Korisnik potpisuje ugovor sa OPERATEROM a ne sa PROIZVOĐAČEM telefona.
 
Neso,
Imas jako naivan pristup ovoj stvari.. Praksa zakljucavanja aparata je prisutna u svetu, i to poodavno. Jedan od bitnijih razloga su ti takozvani preprodavici. Elem, imas ih i kod nas, "korisnik" preuzme telefon od provajdera, pretezno neki od skupljih top modela i to u najvecoj tarifi. Nakog toga telefon odmah zavaljuje, uzme kesh i vise ne placa pretplatu. Provajder je jelte u nemalom gubitku. Tako da taj regularni korisnik kojeg si ti opisao, nahebava zbog ovog neregularnog korisnika, kao i u milion drugih primera :)
A za stavku 2, mislim da je to razlicito od operatera do operatera. Ako si ti u Telenoru i suocen si sa ovim, budi zadovoljan, jer recimo lopuze iz Vipa se uopste i ne obavezuju da otkljucavaju telefone ( 20 aparata mi stoji u fioci u firmi, jer VIP dzukele ne daju kodove a dekodiranje se bas i ne isplati ). Sto master rece, prezvakano u godinama iza nas, vise puta ;)
 
Poslednja izmena:
Kako Vip i Mts naterati da otkljucavaju telefone, postoji li nesto u Zakonu o zastiti potrosaca?
 
Neso,
Imas jako naivan pristup ovoj stvari.. Praksa zakljucavanja aparata je prisutna u svetu, i to poodavno. Jedan od bitnijih razloga su ti takozvani preprodavici. Elem, imas ih i kod nas, "korisnik" preuzme telefon od provajdera, pretezno neki od skupljih top modela i to u najvecoj tarifi. Nakog toga telefon odmah zavaljuje, uzme kesh i vise ne placa pretplatu. Provajder je jelte u nemalom gubitku. Tako da taj regularni korisnik kojeg si ti opisao, nahebava zbog ovog neregularnog korisnika, kao i u milion drugih primera
A za stavku 2, mislim da je to razlicito od operatera do operatera. Ako si ti u Telenoru i suocen si sa ovim, budi zadovoljan, jer recimo lopuze iz Vipa se uopste i ne obavezuju da otkljucavaju telefone ( 20 aparata mi stoji u fioci u firmi, jer VIP dzukele ne daju kodove a dekodiranje se bas i ne isplati ). Sto master rece, prezvakano u godinama iza nas, vise puta

To što će neko da uzme određeni telefon u određenom paketu pa će da ga preproda i više neće da plaća pretpalatu kakve veze ima sa korisnikom koji je savestan i poštuje ugovorenu obavezu. Apsolutno nikakvu. Neka se jure oni sa njim. Razumem te šta hoćeš da kažeš, ali to je njihov problem a ne moj.
 
Ok, kako god. Ostecen si, trazi pravdu...
 
Cilj mi nije bio da se pravdam niti da se žalim, čisto sam hteo da prokomentarišemo na forumu iskustva ljudi ko kakvo iskustvo i mišljenje ima o ovom problemu. A što se tiče štete, vajde ili ti pravde..... ma pusti, to su gluposti. Ima jedna narodna :hump: ili ti "kog je...e tom ostade". Zato neuzimaš na telefon na ugovor i rešen problem.U celoj situaciji mi je krivo što te jednostavno kao njihovog korisnika ne poštuju, jednostavno ti vređaju inteligenciju.
 
Meni je kod za otključavanje stigao tačno tri nedelje nakon što sam poslao mejl.
 
Znači, Telenor jedini otključava telefone , Vip i Telekom ne?
 
Jedino Telenor otkljucava telefone dok Telekom i Vip ne otkljucavaju.
Ne secam se na koji nacin je Telenor poceo - sam od sebe ili je nateran i na koji nacin.

U svakom slucaju rspct za Tnor i neko civilizacijsko ponasanje u ovom blatu od drzave.
 
Nateran je telenor od strane korisnika. Imate celu temu o tome :)
 
Moja keva je dobila kod za otključavanje nakon 8 (OSAM) meseci i to samo code bez uputstva pa sam morao da prevrnem net da nadjem kako se otključava. Srpski Telenor je djubre od firme.
 
E, ovako da rezimiram hronoloski redosledom:
1 - 03.06.2012 - Podnet zahtev za dekodiranje telefona
2 - 13.06.2012 - Obavestenje Telenora o podnetom zahtevu proizvodjacu za dobijanje koda
3 - 22.06.2012 - Poslat kod od strane Telenora i poziv od operatera da je greska iu kodu i da cekam novi ispravan kod
4 - 28.06.2012 - Poslat ispravan kod i telefon otkljucan - sve radi kako treba

Znaci, proslo je 25 dana od zahteva do otkljucavanja telefona, pohvala i svaka cast Telenoru.
Moj komentar, da neko ne pomisli da radim tamo: I dalje stojim pri onom sto sam napisao na pocetku teme, a sto se tice otkljucavanja telefona mogli bi sami da posalju korisniku kod jedno dva meseca pre isteka ugovorene obaveze, pa onda da ga pozovu mesec dana pre isteka ugovorene obaveze da mu ponude neki paket. To bi bio pravi pristup koresniku. Sto se tice ostalog kakvi ce paketi biti i koliko ce kostati to je vec interna stvar Telenora. Pozdrav svima.
 
Necu ti kazem, rek'o sam ti ;)
 
Za Nokiu X3, koja je uzeta preko firme

25.6.2012. sam poslao zahtev za otključavanje
3.7.2012. je stiglo obaveštenje da je zahtev u proceduri
10.7.2012. je stigao kod za otključavanje

Svi odgovori su stizali običnom poštom, nisu slali odgovore na email.
 
Šta reći ... moj drug je čekao skoro 6 meseci za kod .. samsung i7500 je bio u pitanju.
 
Meni je kod za otključavanje stigao tačno tri nedelje nakon što sam poslao mejl.
Sta si im poslao u mailu? Samo imei ili jos nesto?
Meni su trazili ili broj na koji se vodi ili broj ugovora :/, a ja sam kupio telefon pre vise od 2 godine tako da je ugovor kod njih sigurno istekao ali ne mogu se setim broja telefona coveka od koga sam kupio.
Mislio sam da odradjuju to samo na osnovu IMEI-a.
 
Ja sam bio kod njih u poslovnici (broj se vodio na mene) trazili su mi licnu kartu, a morao sam da se vracam kuci za garantni list za prvi korak u kontaktu sa njima i da ostvim kontakt telefon (mislim da ovaj brij ne mora da bude taj na koji je ugovor i fon bio vezan).Mislim da ces imati problema da to odradis - bar nabavi garantni list ili tog coveka za ruku pa u poslovnici (ako je izvodljivo), mislim da bi ti trebao samo za prvi kontakt, a posle vise ne sve ide samo po sebi. Znaci - odete zajedno u poslovnicu on da njegovu licnu kartu i garantni list i kazes svoje ime za kontakt, svoj broj telefona i svoju adresu i to bi bilo to. Ako ne spremi oko 15-evrica i to je to.
 
Spremam evrice:)
Hvala u svakom slucaju.
 
Imam jedni pitanje. Da li telefon moze da se dekodira dok se jos placa na pretplatu (vip,telenor,mts..) Milsim,da li to pretstavlja neki problem? :p
 
Može da se otključa telefon koji je uzet od Vip-a. Meni su prošle godine poslali kod za otključavanje i to nekih 15tak dana nakon što sam im tražio mailom.
Drugo, ako se telefon otključa samo ukucavanjem koda (nakon ubacivanja SIM kartice drugog operatera), ne vidim razlog zašto bi se gubila garancija. Uvek postoji teoretska mogućnost da korisnik ukuca neki kod i da to bude taj koji treba za otključavanje telefona. Time nikako nije oštetio telefon.
Garancijom se garantuje da će "proizvod ispravno funkcionisati u skladu sa nevedenim tehničkim podacima i osobinama, ako se kupac bude striktno pridržavao upustva za rukovanje." To što je korisnik ukucao nekakav random broj prilikom uključivanja telefona ne vidim kako može da se tumači kao popravka ili prepravka uređaja.
 
Poslednja izmena:
Evo i ja da odgovorim da ovu temu - cale i ja smo produzavali ugovor u Telenoru pre par dana (21.01.) i buduci da cale ima HTC Cha Cha (zakljucan) podneo je zahtev da mu se posalje kod za otkljucavanje. Dobio je mail sa kodom nakon 2 dana. Samo treba da probam da li kod zaista i radi ;) kada budem isao do matoraca :) A u mailu takodje pise:

Kôd za otključavanje telefona koji vam dostavljamo Telenor je dobio od proizvodjača telefona, pa ne može garantovati za ispravnost podatka. Molimo vas da pažljivo unosite kôd, jer je broj pokušaja ograničen na 3 puta. Nakon 3 neuspešna pokušaja otključavanje je moguće samo o trošku korisnika uz ovaj dokument, koji je potrebno priložiti ovlašćenom servisu.
 
Poslednja izmena:
Ja im poslao podatke za ot990 pre 10 dana, još ne odgovaraju.
 
Evo ja upravo probao kod koji smo dobili i mogu da konstatujem da radi :) Htc uspesno otkljucan.
 
N "korisnik" preuzme telefon od provajdera, pretezno neki od skupljih top modela i to u najvecoj tarifi. Nakog toga telefon odmah zavaljuje, uzme kesh i vise ne placa pretplatu. Provajder je jelte u nemalom gubitku

I ako neplaća pretlatu stigne tužba sudski troškovi plus sve rate plus kazna za raskid ugovora i sve to je zajedno više od vrednosti telefona. Gde je tu onda korist tog nekog "korisnika"
 
Ja im poslao podatke za ot990 pre 10 dana, još ne odgovaraju.

Dakle 16. januara sam poslao zahtev i sad nešto gledam na njihovom sajtu i vidim ovo:

17. januar 2014 – Obaveštenje za korisnike

Usled tehničkih izazova u vezi sa otključavanjem Alcatel – Telenor One Touch telefona , od 17. januara 2014.godine nismo u mogućnosti da primamo nove zahteve za otključavanje ovog modela telefona. U ovom trenutku intezivno sarađujemo sa proizvođačem telefona, kompanijom Alcatel, na rešavanju do danas primljenih zahteva kao i trajnom prevazilaženju izazova. Korisnici će o istom biti obavešteni putem Telenor sajta, kao i o tome kada će ponovo moći da predaju zahtev za otključavanje ovog modela. Zahvaljujemo se svim korisnicima na strpljenju i razumevanju.

I šta sad? Tehnički izazovi? Ma nabijem vas na izazov baš.
 
Nazad
Vrh Dno