Šta je novo?

Telenor/Yettel. - rebranding

ako se vratimo sa brojeva telefona na rebranding, mislim da ovaj neminovni rebranding verovatno nece pozitivno uticati na ovu firmu, kako god da se zove. Telenor je ime i brend koji asocira na nesto moderno, napredno, prepoznatljivo, a ova nova rec na nesto bezlicno, i svakako ne najbolje moguce .. ako pritom nastave sa praksom koju su vec imali, ne verujem da ce procvetati
 
Novi Sad je imao i 063 5xx-xxx

Ja i dalje koristim moj šestocifreni 063 505 xxx broj. Jedino što sam ga prebacio sredinom 2020. u MTS mrežu zbog 100 GB mobilnog neta iz Box4 paketa.

Sećam se da sam po taj SIM morao lično da idem za BG na neku određenu adresu poslovnice. I sećam se da mi MTS / Telekom nije hteo da da postpaid da potpišem jer sam u tom momentu imao "samo 19" godina i da sam zato otišao na Mobtel i uzeo tamo taj postpaid broj.

Jedino se ne sećam da li je ta prva tarifa bila "Mobi Junior" ili sam posle nekog vreme prešao na nju.
 
Mene ovaj njihov nov naziv podseca na nekadasnji Yutel, antiratnu televiziju iz Sarajeva. Po njoj cu sigurno upamtiti ovaj naziv.
 
Kako bi bilo dobro kada bi posle ribrendinga i kao pokazivanja dobro doslice/dobre volje Yettel spustio 10% cene ispod trenutno najjeftinijeg ponudjivaca mobilnih usluga...
Odmah bi bio najbolji ever, sve bi mu oprostili, ma koga briga kako se zove, dobro je to ime...
Steta sto necemo videti taj scenario...
 
Meni se svidja. Mislim da se nista sustinski nece promeniti, a to da ce paketi poskupeti ne sumnjam, sve poskupljuje zasto ne bi i to?
Mene zanima jedino da li ce ostati fleksibilni po pitanju pregovaranja za pakete kao telenor, meni je telenor dao npr 50% popusta na pretplatu
 
Zašto korisnik treba da razmišlja kako se zove provajder, posmatrano iz ugla samog korisnika?
To kako se zovu i da li su izabrali adekvatan naziv za ovo područje treba oni da razmišljaju, meni kao korisniku je ama baš svejedno kako se zove provajder čije usluge koristim, dogod je usluga adekvatna u smislu kvaliteta i cene.
 
Pa sto bi onda i oni razmisljali o tome ako je korisniku svejedno, random name generator i pustaj reklamu :)
 
Pa zato što ljudi ne sagledavaju racionalno ponudu, već im je bitno kako se zove provajder i kakav mu je logo, što je krajnje nebitno.
Ja stvar posmatram kroz benefit koji imam, a benefit od toga koji je naziv i kakav je logo baš i nemam.
 
sve to utice na kompletan utisak koji neki operater ostavlja.
da li je ozbiljan provajder koji uliva poverenje, tako da mozes sve zaposlene u svojoj firmi da prebacis tamo.
ili te podseca na turski slatko-kiseli slatkis, kod kog ces kupiti prepaid za mladje dete.
vizuelni identitet je itekako vazan, iako naravno i sama mreza mora biti na visini zadatka :)
od vremena mobtela, ovaj operater je svojim vizuelnim identitetom i radom mreze na terenu ulivao poverenje i sigurnost svojim korosnicima. cesto su bili prvi u uvodjenju novih i inovativnih usluga. telenor je svakako nastavio taj trend u pocetku, ali u zadnje vreme im je, po mom misljenju, dostaaa opao kvalitet, i na stranu ime koje mi zvuci debilno, mislim da bi morali da porade na samim uslugama i mrezi koja polako ali sigurno pocinje da zaostaje za konkurencijom.
 
Kako ono kažu dobro ime, logo i reklama su pola posla. Naučno dokazano. :)
 
Mda... A pola foruma htelo da raskine ugovore jer su poskupeli za (lupam sada) 100 din, niko nije gledao ni ime ni reklame ni logo vec racune...
U 21 veku pricati o imenima koja menjaju vlasnike, kvalitet i politiku poslovanja bukvalno preko noci je ... nazovimo iluzorno. Davno su prosla ta vremena, sada gledas da izvuces max sa svoj novac do sledece jeftinije prilike.
 
Nije tako, naročito kad su firme u pitanju. Mobtel/Telenor se u Srbiji dugo smatrao kao prvi izbor za firme zbog pouzdanosti mreže i pokrivenosti. Moji su u nekom momentu prešli u Vip, i sva ušteda koja je u osnovi napravljena je naknadno plaćena kroz Vipove pilićarske fore za prekoračenje data limita, i veće troškove u roamingu.
Za neke bitnije stvari je ime i tradicija tek važna prilikom izbora.
 
Ja se slazem ali ovde ostaju isti ljudi, isto sve samo drugi brending
 
Sećam se megacorpa iz serije Max Headroom po imenu Zig Zag (koja je proizvodila i uništavala bukvalno sve)
E, ovo jotel je uspelo da zvuči još gluplje. Aplauz.
 
Svi oni, koji nemaju pravo na 100 ojra, sigurno se sećaju i gorih ''063'' dana:

Mzg4Mi5qcGVn.jpeg


 
Ja nemam prava na 100 evrića ali se sećam i da sam 2003. na specijal tarifi kod mobtela imao na sekundu zaokruživanje, a sada 2022. imam na 60 sekundi (na pripejdu je čak na 90 sekundi).
I to zahvaljujuči sada istaknutom članu benchmark foruma koji je u to vreme radio u mobtelu (to nije bila standarna ponuda).
 
Ja sam se zbog tog zaokruživanja prebacivao sa postpaid na prepaid, pa onda opet na postpaid, i u tim rotacijama izgubio originalni 063 broj. Tada aktuelni postpaid paket je imao 30 minuta što je u praksi značilo 30 poziva - jedan dnevno - i to je to. Fiksni nismo imali, internet nismo imali. Tužna vremena, teško je i prisetiti se iz ove perspektive brzog neta, neograničenih poziva, besplatnih video i internacionalnih razgovora.
Mobtel je inače u vreme početaka GPRS imao odličan forum, prvi na kojem sam aktivno učestvovao. Zanimljiva ekipa sa insajderskim informacijama, kao i neki zaposleni koji su pratili diskusije, tako da su neki od predloga bili posle ubačeni u ponudu.
 
eh, prvi paketi nisu imali ništa, koliko zoveš toliko ti naplate
sms nije postojao, to su bila vremena
ja još uvek imam taj prvi i nikad menjani 063 23x xxx
 
Nije tako, naročito kad su firme u pitanju. Mobtel/Telenor se u Srbiji dugo smatrao kao prvi izbor za firme zbog pouzdanosti mreže i pokrivenosti. Moji su u nekom momentu prešli u Vip, i sva ušteda koja je u osnovi napravljena je naknadno plaćena kroz Vipove pilićarske fore za prekoračenje data limita, i veće troškove u roamingu.
Za neke bitnije stvari je ime i tradicija tek važna prilikom izbora.
Tradicija je nekako postala sve manje izrazena osobina, ove silne promene vlasnika nista ne garantuju na duze staze. Evo bas Telenor kao primer, i dalje ga svi tako zovemo i dozivljavamo, a to zaptavo nikakve veze nema sa Telwnorom vec dve godine, i to se realno vidi u uslugama i podrsci. Jesu oni i dalje najbolji, ali dok ne dodje do problema, kad postoji problem to odavno nije ista prica...
Lepo srocio DukeLander, nema tu emocija i verovanja u ime, brend... iza stoji neki investicioni fond, i gledas sta tebi treba i sta ti vise odgovara. Moze da se zove kako hoce, dok radi ono sto mi treba
 
Evo bas veceras rekoh da je cak i zeleni logo nekako simpatican, iako podseca mozda na reklame sa nemackih televizija od pre 20 godina :) uvek ce se naci neki kriticar, ali sigurno je da svako treba da gleda svoj interes i korisnik i prodavac usluge.
 
Non stop mi izlazi reklama preko telefona 😁
 

Prilozi

  • IMG_20220202_235033.jpg
    IMG_20220202_235033.jpg
    71 KB · Pregleda: 121
Da li se negde pojavio neki precizniji datum kada menjaju ime?
 
Nazad
Vrh Dno