Šta je novo?

Yettel Hipernet

ako jeste u pravu da je do toga jer se menja IP adresa na CG-NATu cesto onda je resenje placanje staticke ip adrese dodatnih 480rsd mesecno
(ali onda bi ovaj problem imao svaki korisnik hiperneta koji nema staticki ip, tj. preko 99% njih)
ako nije, i u stvari je problem izmedju tebe i njihove mreze negde, to nece pomoci
posto yettel koristi poseban ONT i ruter, ti ne mozes uopste videti kvalitet optickog signala kao sto se to vidi na kombinovanim ONT/Ruter uredjajima.
 
Poslednja izmena:
@vlada3

Pa mesto sto trazis greske oko rutera trazi da provere opticki kabel ili cak neka dovuku novi pored postojeceg da se proveri da li je sam linija na koju su te vezali ok.

Posto kazes da imas mac, nadji druga komsiju koji ima lap top na win 10 ili 11 pa vidi kako net radi par sati uz programe koje koristis.
 
ako jeste u pravu da je do toga jer se menja IP adresa na CG-NATu cesto onda je resenje placanje staticke ip adrese dodatnih 480rsd mesecno
(ali onda bi ovaj problem imao svaki korisnik hiperneta koji nema staticki ip, tj. preko 99% njih)
ako nije, i u stvari je problem izmedju tebe i njihove mreze negde, to nece pomoci
posto yettel koristi poseban ONT i ruter, ti ne mozes uopste videti kvalitet optickog signala kao sto se to vidi na kombinovanim ONT/Ruter uredjajima.
Pa on rece da se zale ljudi i da su vecinom oni koji rade od kuce.
Najgore sto ja ne mogu nista da uradim da bi utvrdio sta je, sem da kupim jaci ruter da resim problem dometa ali ne i signala seckanja. Njhovo resenje kad god pozovem je restart rutera ili slanje ekipe koja meri signal pored rutera i tom momentu ako je ok, sve je ok.
Hvala puno za pomoc(y)

@vlada3

Pa mesto sto trazis greske oko rutera trazi da provere opticki kabel ili cak neka dovuku novi pored postojeceg da se proveri da li je sam linija na koju su te vezali ok.

Posto kazes da imas mac, nadji druga komsiju koji ima lap top na win 10 ili 11 pa vidi kako net radi par sati uz programe koje koristis.
Nema sanse da oni dovuku bilo sta jer nemaju ljude za to. Zvao sam i slao mail, kao sto rekoh bili su dvaput i nista, oni koji dodju otvoreno kazu da ne znaju. Juce je po zalbi preko maila dosao mlad decko sa telefonom u ruci, izmerio pored rutera i krenuo da zove centralu da javi da je sve ok. Wtf, to je suport? Na kraju se jedva smilovao da izmeri i ostatak stana koji je 50m2, pa je napisao da nije sjajno i da nema signal u sobi pored.

Imam neki HP, bio je na win8 pa sam ga upgrade-ovao na win10, probacu njega u ponedeljak.

Da ne pominjem da su zvali juce da nude 14 meseci po dinar a vec me preveslali za 3 meseca po dinar pre 15 dana, ali to je druga tema.:D
 
S kog tel.broja su te zvali da ti to nude? Molim Vas, treba mi info danas.
Sa 011/441-0163 Poprilično sam siguran da od prodavca mozes da dobijes jos neki mesec vise. Nadji plakat i zovi prodavca, sada kao na pijaci nude, dam ti 3 meseca vise ma svoje ime, drugi da jos 4 i tako dalje
 
Sa 011/441-0163 Poprilično sam siguran da od prodavca mozes da dobijes jos neki mesec vise. Nadji plakat i zovi prodavca, sada kao na pijaci nude, dam ti 3 meseca vise ma svoje ime, drugi da jos 4 i tako dalje
Druže, to je broj Unicredit banke :)
Eto ako je indiskretno da mi neko javno pošalje broj, neka mi pošalje adresu zgrade gde mogu da nađem plakat sa tel.brojem :)
 
@Alister
Druže jel može slika flajera sa tel. brojem na pp?
@Svi Ostali Forumaši
Još mi niko nije poslao kontakt bilo kog od Yettel promotera, a baš mi treba ovih dana.
Ko god nešto ima nek mi šalje na pp. Hvala!

Meni su u poslovnici rekli da moram da doplatim 350 din mesečno. Zato jurim da mi neko pošalje kontakt tel. bilo kog akvizitera ko može da mi sredi drugi box. Još mi niko ništa nije poslao, a pošto je zgrada malo zavučena verovatno ne upada u oči ovima što ubacuju flajere :)
Skinuli su taj poster sa tel. brojem, ako bude ponovo, poslacu ti !
 
Hvala uspelo je, molim admina da obriše par zadnjih postova kako ne bismo previše smarali jednog istog akvizitera.
U svakom slućaja hvala forumaši :)
 
Pa on rece da se zale ljudi i da su vecinom oni koji rade od kuce.
Najgore sto ja ne mogu nista da uradim da bi utvrdio sta je, sem da kupim jaci ruter da resim problem dometa ali ne i signala seckanja. Njhovo resenje kad god pozovem je restart rutera ili slanje ekipe koja meri signal pored rutera i tom momentu ako je ok, sve je ok.
Hvala puno za pomoc(y)


Nema sanse da oni dovuku bilo sta jer nemaju ljude za to. Zvao sam i slao mail, kao sto rekoh bili su dvaput i nista, oni koji dodju otvoreno kazu da ne znaju. Juce je po zalbi preko maila dosao mlad decko sa telefonom u ruci, izmerio pored rutera i krenuo da zove centralu da javi da je sve ok. Wtf, to je suport? Na kraju se jedva smilovao da izmeri i ostatak stana koji je 50m2, pa je napisao da nije sjajno i da nema signal u sobi pored.

Imam neki HP, bio je na win8 pa sam ga upgrade-ovao na win10, probacu njega u ponedeljak.

Da ne pominjem da su zvali juce da nude 14 meseci po dinar a vec me preveslali za 3 meseca po dinar pre 15 dana, ali to je druga tema.:D
Moja gospođa veće deo radi od kuće, i sa internetom nemamo nikakvih problema, a na video pozivima je jedno 3-4h dnevno između ostalog
 
Pa on rece da se zale ljudi i da su vecinom oni koji rade od kuce.
Najgore sto ja ne mogu nista da uradim da bi utvrdio sta je, sem da kupim jaci ruter da resim problem dometa ali ne i signala seckanja. Njhovo resenje kad god pozovem je restart rutera ili slanje ekipe koja meri signal pored rutera i tom momentu ako je ok, sve je ok.
Hvala puno za pomoc(y)


Nema sanse da oni dovuku bilo sta jer nemaju ljude za to. Zvao sam i slao mail, kao sto rekoh bili su dvaput i nista, oni koji dodju otvoreno kazu da ne znaju. Juce je po zalbi preko maila dosao mlad decko sa telefonom u ruci, izmerio pored rutera i krenuo da zove centralu da javi da je sve ok. Wtf, to je suport? Na kraju se jedva smilovao da izmeri i ostatak stana koji je 50m2, pa je napisao da nije sjajno i da nema signal u sobi pored.

Imam neki HP, bio je na win8 pa sam ga upgrade-ovao na win10, probacu njega u ponedeljak.

Da ne pominjem da su zvali juce da nude 14 meseci po dinar a vec me preveslali za 3 meseca po dinar pre 15 dana, ali to je druga tema.:D
ako mozes raskid i predji na mts optiku -skoro 2god i bez prekida
 
Da li neko zna šta je zapravo problem sa prebacivanjem fiksnog broja ?
 
Problem ce biti sto izgleda jos uvek to ne mogu da rade, da prebace fiksni u svoju mrezu. E sada koliko je to istina ne znam jer ovo je moje misljenje jer da mogu do sada bi sigurno odpoceli da prebacuju ljude sa fisknim uredjajima u svoju mrezu.

@vladat1 najbolje da pozoves njih direktno pa pitas sta je problem?
 
najbolje da pozoves njih direktno pa pitas sta je problem?

Problem je:

  • možeš da ih zoveš samo sa broja u njihovoj mreži. Taj broj je kod moje ćerke.
  • u poslovnici kažu da pozovem coll centar
  • ne odovaraju mi na mail već 8 dana

kada sam prelazio kod njih rekli su da je sve o.k. , da mogu da prenesem
 
Ma kakve veze sa kog broja ti zoves, nazoves i kazes imam kod vas ugovor za hipernet i moja cerka ima mobilni kod vas, spremi broj ugovora i potvrdi ko si. Onda lepo pitas u cemu je problem? Pitas zasto su te obmanuli i rekli da moze fiksni broj da se prenese a sada skoro 3 meseca kasnije idalje ne moze.

Ja sam u nekom periodu presao u Yettel kada i ti i isto sam pitao za fiksni jel moze i meni su rekli da ne moze i da kada bude moglo da ce to objaviti i od tada do sada nista mada ja nisam ni hteo da prenosim fiksni jer mi ne treba. Postao sam alergican na fiksni telefon.
 
Ma kakve veze sa kog broja ti zoves, nazoves i kazes imam kod vas ugovor za hipernet i moja cerka ima mobilni kod vas, spremi broj ugovora i potvrdi ko si.

Ne može. Kažu nova pravila. Probao sam tako dva puta
 
Da li neko zna šta je zapravo problem sa prebacivanjem fiksnog broja ?
pa jel nije vec bilo reci o prebacivanju broja fiksnog?
nekome sam vec odgovorio da ne moze (ne znam da li si ti bio u pitanju...)
mozes da prebacis ako ti je fiksni u SBBu. ako je u Telekomu , ne.
 
mozes da prebacis ako ti je fiksni u SBBu. ako je u Telekomu , ne.

Smeta mi što su rekli da može.

Da li mogu u Yattelu da kupim novi fiski broj, samo da dodam recimo ispred mog starog broja broj 8 ? i da pređem na onah piernet M (trio)
 
Jel jos neko veceras imao problem sa povezivanjem na wifi preko hipernet-a? Primetio sam prvo da na tabletu nemam net a onda sam pokusao preko telefona isto nije radio. Kroz cackanje sam primetio da privatna dns (dns.adguard.com) adresa pravi problem.

Nista nije menjano na telefonu i tabletu osim pre tri meseca sa mts optike na yettel hipernet i samo su promenjeni login podaci sve do veceras gde pise da sam povezan ali nema interneta.

Sto, sta se desilo pa da je privatna dns adresa problem? Oba uredjaja su povezana na 5ghz a probao sam i 2.4ghz isto neta nije bilo zbog dns adrese. Kako to da je do pre sat ipo vremena sve radilo sa ukljucenom dns adresom a sada nece.
 
Smeta mi što su rekli da može.

Da li mogu u Yattelu da kupim novi fiski broj, samo da dodam recimo ispred mog starog broja broj 8 ? i da pređem na onah piernet M (trio)

Iz Yattela su mi rekli, da će da mi prebace broj, samo da budem malo strpljiv. Pisaću ovde za dve nedelje opet :D
 
Šta tačno znači:
"Hipernet TV box sa preinstaliranim You Tube, Deezer i HBO Max aplikacijama"
Šta je tu besplatno, a šta se plaća?
 
😂😂😂
Aplikacije su besplatne a servis/usluga se plaća.
 
Ne plaća se (osim ako hoće YouTube Premium da nemaš reklame).
Ta rečenica koju čitaš bukvalno znači samo "ove 3 aplikacije već postoje na boxu" (uz Hipernet TV app).
Ako hoćeš koristiš ih ako nećeš ne moraš.
Ako imaš / koristiš / plaćaš Yettel postpaid mobilnu tarifu uz koju za dž možeš da aktiviraš HBO Max kao "digitalni servis" onda eto i to imaš za "džabe".
Ako nemaš ti a ima neko drugi i da ti "slot" naravno da možeš da aktiviraš HBO Max app na tom Yettel boxu i koristiš.
 
Ako nemaš ti a ima neko drugi i da ti "slot" naravno da možeš da aktiviraš HBO Max app na tom Yettel boxu i koristiš.
E sad nekoliko drugara koji nemaju Yettel net imaju ppaid kod njih i siguran sam da bi mi dali šta god ih pitam.
Šta znači taj "slot" i kako mogu da iskoristim njihov ppaid na mojoj Yettel optici gde ja nisam Yettel ppaid korisnik?
 
Nebitno je ko i na koji način ima pretplatu na HBO Max. Platio direktno HBO Adria firmi, "pozajmio" od Yettel, MTS, SBB... korisnika radi usluga bilo kome u Srbiji sa bilo kog internet provajdera u Srbiji.
 
Yettel Hipernet ponuda je bar po meni malo konfuzna.
Svi novi korisnici dobijaju 12 meseci po 1 RSD.
Drugih 12 meseci ugovorene obaveze se plaća po sniženoj celi ili onoj većoj precrtanoj?
Posle isteka ugovorene obaveze od 2 godine se plaća ona najviša precrtana cena?

Ako imaš paket mobilne telefonije kod njih koji ima cenu nižu od 1500 RSD plaćaš Hipernet paket po višoj ceni za 'ostale korisnike' koji nemaju kod njih mobilnu telefoniju.
Da li je ta granica od 1500 RSD mišljena na punu cenu ili sniženu cenu paketa mobilne telefonije?
 
Nazad
Vrh Dno