Šta je novo?

Telekom Srbija VDSL (FAQ 1. post)

Meni nisu hteli da daju 50, a pogledajte "izveštaj" rutera:

2016_06_10_015501.png


Kažu da sam 20-ak metara dalje od centrale za brzinu 50. Po ovim parametrima, ja bih 'ladno mogao imati 100, a ne 50.

Ali ne žalim se, ionako sam koristim net. A i ovih 20 sa 2 je za mene dovoljno.
trazi ponovo da te prebace na 50mbps i posalji im i ovaj screenshoot. sigurno su te otpisali bez merenja dok si jos bio na adsl a sad kad i sam vidis parametre i kad im to pokazes, verovatno ce ti pustiti 50mbps.
meni su u pocetku bili pustili 54mbps (super box i 2 hd iptv) jer nije moglo brze. kada su malo sredili liniju, trazio sam da mi povecaju na 66mbps i povecali su bez problema.

Poslato sa Note 3
 
Pet puta sam zvao. I svi operateri su mi rekli da sam 20-ak metara dalje od centrale. Kad sam otišao u poslovnicu po opremu, njihova operaterka mi je insistirala da zzahtevam 50. Pisao sam i molbu telekomu sa ovim vrednostima. Prvi put su mi odgovorili sa onim "šlagvort" pismom koje šalju svima. Onda se neko bar udostojio da mi pošalje normalno pismo i napisao da trenutno ne mogu da imam veću brzinu od 20. Verovatno zato što nisam iz velikog mesta: "Da taj običan seljak ima brzinu veću nego mi velegrađani. Nećemo to dopustiti."
 
Poslednja izmena:
Auhhh kakvo razmišljanje(seljak,velegrađani...),nasmejao si me do suza na ovo kišno nedeljno jutro...
 
Drago mi je što sam te nasmejao. Verovatno si se poslednji put smejao kad je Lajka poginula u svemiru.
 
pa koliko u tvom mestu ima stanovnika, kod mene ima jedva 500 i imam 50mbps + 2 hd iptva..

Poslato sa Note 3
 
Naravno da nema veze sa veličinom mesta a i po podacima iz rutera može ladno 50/2,sad što mu ne daju nemam pojma.
 
9804aa280b60cb8922fcf50a07a33972.jpg

kod mene je očajno, imam dva Iptva. Razmišljam da otkažem Iptv, šta mislite do koliko bi tada išla brzina?
 
Slične paramtre imam i ja,još mi nije istekao ugovor ali kada sam pre par meseci tražio da mi provere 20/2 rekli su da nema mogućnosti.Razmišljam se da po isteku ugovora otkažem ADSL i pređem na Kopernikus kablovski net gde za 1100din dobijam paket 30/3.Pre ugovora ću uzeti mesec dana na probu da vidim kako radi da ne izgubim port za adsl a da kablovski ne radi kako treba.Inače sam udaljen oko 2km od centrale,selo je u pitanju tako da ne verujem da ću u dogledno vreme imati više od 10/1 na ADSL-u.
 
pa koliko u tvom mestu ima stanovnika, kod mene ima jedva 500 i imam 50mbps + 2 hd iptva..

Poslato sa Note 3
Oko tri hiljade. Ali ADSL koristi svega oko 30-ak domaćinstava. Većina je ostala na prepotopskom bežičnom i zadovoljni su. Njima su i više nego dovoljne brzine 2/2.

Inače, već sumnjam da mi ne daju 50 zato što već treću godinu koristim SBB-ov D3i preko njihove parice. Uređaj radi 24 sata dnevno, navuče protoka i do 10.000 GB mesečno.
 
Poslednja izmena:
Ma da obavezno 10 TB mesečno... Da gledaš HD kanale (sa 3.5 Mbps bitrate-om) svakog sekunda u mesecu to dođe ispod 120 GB mesečno. A i ne radi ti "24h dnevno" pošto se STB sam ugasi posle najduže 4 sata bez promene kanala. Jedino ako kod vas niko nikad ne spava pa šalta kanal na svakih X sati da se slučajno ne bi prekinuo stream.

Kako god takvo ponašanje gde se nešto ne gasi a opterećuje bespotrebno mrežu (znači ne troši "samo" struju) je vrhunac bezobrazluka.

Ja koristim D3i od februara 2015. a krajem novembra sam dobio 50/2 paket. Selo sa tako isto oko 3000 stanovnika.
 
Ma ja sam lupio tu cifru. Otkud znam koliko troši, ali radi dan i noć. Ja bez TV-a ne mogu da zaspim, a postoji mogućnost zaobilaženja da se sam ugasi posle 4 sata, kao što postoji mogućnost da se gledaju svi d3Go kanali, što znači još više gigabajta. Ali to za D3Go je druga tema.
 
Oko tri hiljade. Ali ADSL koristi svega oko 30-ak domaćinstava. Većina je ostala na prepotopskom bežičnom i zadovoljni su. Njima su i više nego dovoljne brzine 2/2.

Inače, već sumnjam da mi ne daju 50 zato što već treću godinu koristim SBB-ov D3i preko njihove parice. Uređaj radi 24 sata dnevno, navuče protoka i do 10.000 GB mesečno.

Ma jok , istripovao si se , ne daju ti jer si seljak a oni su velegradjani, kakve sve njuske umeju da pisu, citaju i koriste kompjuter... Nije sto ti potrosis 10 TB nego ti svojim D3i ustvari blokiras interent protok za ceo region...
 
Poslednja izmena:
Ah, sunce moje maloletno. Po rečniku, tek napunilo dve cifre godina. Mojih 2mbps protoka blokira zaselak koji ni ne za šta je to torrent. Da ne govorimo i o nekim jačim stvarima. Dokle će 8-godišnjaci ovde da sole pamet? Ako je punoletan, onda je stvarno u kurtzu.

P.S. Onomad me zvala komšinica Živanka u dva ujutru. Ladna trajna joj plamtila od besa. Ne mere da gleda NBA Klivlend - Goldend Stejt preko strima. Kaže: "Zbog vas što uzimate prokleti SBB, mi normalni ljudi ne možemo ni pratiti košarku kako valja preko Torrent TV-a!"
 
Poslednja izmena:
Ako nastavite ovako i tema ce otici tamo, a to ne zelite!!!

My Samsung S6 sent this
 
Jel beše ima neki broj da se pozove direktno tehnička služba , da se ne ide kroz "botove"/tetke sa Call Centra i "prijave smetnji". Tipa ono kad su neki zvali da ih sklone sa CG-Nat i/ili otvore konkretne portove?
Imam problem nekih 2 nedelje kako je bio prekid neta na sat i kusur (i kod mene i kod ćaleta preko puta ulice tad je bio prekid) sad kad god se desi da pukne konekcija nikako da napravi PPPoE konekciju sa tim podacima u ZTE ruteru (večno stoji na connect).. DSL parametri su odlični i isti kao uvek, i DSL "konekcija" tj lampica odradi svoje za par sekundi, al PPoE nikako.
Pošto imam PPPoE podatke od starog Huawei ADSL rutera probao sam namerno njih da unesem i kad to uradim i kliknem "Apply" za 3 sekunde napravi se i PPPoE konekcija, međutim tu je problem što mi konstantno dodeljuje 100.65.x.x IP adresu (i javnu iz 93.86.235.x opsega) znači iza NAT-a.

Neko vreme je prolazilo da nakon toga vratim konfiguracioni fajl koji sadrži "originalne" PPPoE podatke (koje naravno ne znam) za ovaj ZTE i onda se sr*nje konektuje i ne bude NAT-ovan IP. Danas neće sa default PPPoE podacima nikako da se konektuje.

Pa da se ne smaram sa babama u Call centru koje ne znaju gde se nalaze već da lepo tehničkoj ispričam ovu istu priču i da provere šta su zeznuli na DSLAM-u/mom portu.

Naravno da mi ne odgovara da sam na CG-Nat-u i da su mi pozatvarani portovi...
 
Imao sam nedavno sličan problem i uglavnom sam gledao u razgovor da ubacim sto vise strucnijih izraza ne bi li me nakon minut-dva prebacili direktno na tehnicare, ne znam jel moze jos uvek na tu foru da se prodje

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
 
Probaj pa javi...
 
@Mikec: Uspeo sam sam da ga konektujem sa njegovim PPPoE podacima i nije 100.65.x.x adresa. Restart "na rupicu" po XYZ put pa sam primetio da onda bude "Disconnect Reason : Idle Disconnect" umesto "Authentication failure" i ostavim ga par (5-10 min) da bleji tako i onda se konektovao konačno... Nakon toga nisam vraćao backup konfiguracionog fajla (jer onda opet neće da se konektuje po restart-u nakon vraćanja konfiguracije) nego sam opet sve ručno podešavao (otključavanje LAN2 i LAN 3, DHCP MAC rezervacije, port forward, DDNS), i zatim probao 2x restart sa 192.168.1.1 stranice i konektovalo se zatim normalnom brzinom. Pa sam sačuvao onda konfiguracioni fajl. Sad neću da čačkam dalje, videćemo kad opet secne struja da li će opet isti problem biti.
Ne bih da se mlatim sa Telekomom ako apsolutno ne moram, jer ako prijavim "smetnje" i budu čačkali spojeve u centrali i po banderi mogu samo još veći šum na parici da naprave, bolje da bude neće sigurno :D :D I da onako preventivno smanje brzinu porta, to im je "rešenje" za sve.
 
shamaNSe, kada si zapao u opseg NAT-ovanih adresa? Jesi li zvao mts da pitas da ti dodele javnu ip?
 
Koji je opseg natovsnih adresa, sta smo rekli?
 
Kakva je situacija sa potpisivanjem novog ugovora za VDSL pre isteka starog? Još 3 meseca sam pod ugovorom za 20/2 (sa tabletom), a živ ne mogu da iščekam da prodje da uzmem 50/2.
 
shamaNSe, kada si zapao u opseg NAT-ovanih adresa? Jesi li zvao mts da pitas da ti dodele javnu ip?

Nisam zvao. I NAT-ovan IP sam dobijao samo (i to svaki put / svaki restart rutera) kada sam koristio na ovom ZTE ruteru PPPoE podatke sa starog Huawei rutera (koji sam vratio Telekomu još u novembru).
 
Najnovije iskustvo sa MTS-om:

04.06. (subota) Podneo sam zahtev za uvođenje ADSLa sa paketom 50/2. U poslovnici su mi odmah na početku rekli da je moguća ta brzina na tom priključku i da bi trebalo do ponedeljka sve biti gotovo te da će mi javiti sms-om.
06.06. Niko ništa ne javlja.
07.06. Zovem 19818 i operater mi kaže da je izvršeno merenje i da na tom priključku ne može paket od 50, već samo 20. Naravno, to niko nije meni javio, već bi me verovatno potpuno iskulirali, da ja nisam zvao da pitam. Tražio sam da popričam da nadležnima da vidim da li je moguće da potpišem ugovor za paket od 50 a oni da mi puste manje, te su me oni prebacili na tehničku službu. Dobio sam tehničku službu, objasnio im situaciju, na šta su oni rekli da oni nisu nadležni za to, već da pišem mail. Napisao sam odmah nakon toga mail u kom objašnjavam celu situaciju, da su mi u poslovnici rekli da može 50, da po situaciji u zgradi bi bilo logično da sigurno može više od 20, te da meni svaki mb znači i sl.
08.06. Stiže odgovor da je zahtev prosledjen nadležnim službama.
Danima mi se niko ne javlja niti dobijam bilo kakvo obaveštenje o tome šta se zbiva.
13.06. Pišem ponovo mail, da pitam šta se zbiva.
14.06. Stiže odgovor gde kažu da su mene nadležne službe pokušale kontaktirati, da se ja nisam javljao na pozive (laž, niko me nije zvao), ali da će oni ipak moje elektronsko pismo proslediti nadležnoj službi.
15.06. Zovu me iz "nadležne službe" i objašnjava mi žena kako na tom priključku ne može 50. Ovde već počinjem da p**dim, jer je cela poenta svog ovog cimanja i specijalnog zahteva to da ja znam da ne može 50, ali da mi puste barem 25-30. koliko god može, jer bi to trebalo biti moguće. Pokušavam da joj objasnim to ponovo, isto onako kako sam pisao u mejlu, da sam potpuno svestan da ne može 50, da ću ja plaćati 50 a oni neka puste koliko može tj. da lepo izračunaju koliko može stabilno da se pusti na liniji i neka puste toliko, nije mi bitno da li je to 23, 32, 40... koliko god da je, samo da je preko 20. Ona mi odgovara kako ne zna kako to da se zavede i kako oni imaju samo pakete od 20 i 50. Ovde ostajem u šoku jer ja hoću da njima plaćam više i ako treba da se to uz ugovor potpiše da sam svestan da ne mogu isporučiti toliko a oni apsolutno nemaju sluha. Još jednom pokušavam sve da joj objasnim, te da bi verovatno moglo i više od 20, te da li ona ima pristup podacima merenja. Nastavilo se to natezanje još jedno 5 minuta, kako to nije moguće, jer mogu samo da uzmem paket od 20, da se to ne može tako zavesti i sl... Tu mi pukne više film i odustanem. Kažem onda ću da uzmem samo paket od 20. Pitam je šta treba da uradim sledeće, ona mi kaže da je sve završeno i da treba samo da odem do poslovnice da potpišem ugovor i uzmem modem.
16.06. Odlazim u poslovnicu da potpišem ugovor, na šta dobijam odgovor da ne mogu da potpišem ugovor jer mi zahtev za ADSL nije rešen. Kako nije rešen? Nije, ne možete da potpišete ugovor. Tražim detaljniji odgovor, na šta im oni kažu da postoji samo informacija o testiranju parice i to je to. Pa, zar to nije dovoljno? Nije, jer eto po njihovom zaključku ja mogu da uvedem samo 20mb paket, a pošto je ovaj zahtev bio za 50mb, oni ne mogu ništa da učine povodom toga. A u sebi već prekipeo: Pišu vam tu rezultati merenja i da može 20mb, kako to da ne mogu da potpišem onda tih 20mb! Prepirao sam se tu sa njima malo, te im objasnio celu situaciju i sve ovo što sam gore pisao, te se ona žena valjda malo smilovala i promenila stav, te je promenila ovaj zahtev od 50 na zahtev za paket od 20. Ali, ne lezi vraže. Umesto da tu bude kraj situacije, test u ISTOM tom zahtevu kaže da je 20 moguće, ali ne, zahtev mora da ide na ponovno testiranje. Tj. oni će ponovo da testiraju liniju da li može 20 u istom zahtevu u kojem piše da ne može 50 već može samo 20. Nebuloza! I kaže mi na kraju da će to sigurno biti gotovo u roku od 24h, te da će mi sutra javiti.
17.06. Niko mi ništa ne javlja, te poučen proteklim iskustvom zovem 19818 gde mi kažu da zahtev za ADSL još nije rešen.
18.06. Zovem ponovo, zahtev za ADSL još uvek nije rešen.

14 dana se navlačim sa njima za nešto što može da se završi u danu.

Zanima me, da li postoji neki način da se dobiju ti podaci merenja i koliko je ustvari moguće tu pustiti te ih nakon toga uz to "naterati" da toliko puste? Makar po cenu ponovnog 14to dnevnog cimanja. Meni bi imalo smisla da je njima u interesu da ja njima platim više, ali eto, izgleda da oni to tako ne vide.
 
Ako ne moze 50 onda ti nece dati ni "30-35" jer takav paket nemaju a nemaju ni taj profil paketa, znaci mogu da ti puste profil 50 pa da imas problema sa pucanjem ili da puste 20 i to je to. Nece da rizikuju i da se zezaju sa tobom, zamisli puste ti 50 pa krene da zeza. Ne treba njima takvo cimanje za par stotina dinara. Drzavna firma.

Ne znam odakle ti ideja da ce za tebe da prave medjupaket, dobro su ti rekli da moze samo 20 ili 50 i to je to. Nema nista izmedju. Podstke o merenju ne znam kako bi mogao da dobijes.
 
Upravo problem je sto nemaju profil izmedju 20-50Mbit, posle ide 54 pa 66 i na kraju 100 stim sto 66 nemaju na fast-u.
Nazalost tako je uzmi ili ostavi.

My Samsung S6 sent this
 
A kako onda Box korisnici sa Net20 + 2 IPTV risivera, npr? I postoje takođe stari korisnici Net 30 paketa koji naravno više nije "komercijalan" ali 300% profil postoji na DSLAM-u i dalje.

@STUPAR: Piši pritužbu Ratel-u i sve će to da se ubrza. Nebitna konačna brzina koju ćeš da dobiješ treba ih prijavljivati non stop zbog toga što više ne javljaju korisniku o statusu zahteva tj provere tehničkih uslova, što su po propisima dužni da urade u X radnih dana. I što uporno lažu da su zvali a niko se nije javljao. Tako su i meni pričali priču, i slično ser*ndanje stoji u zvaničnom odgovoru Ratel-u, da sam "informisan".
 
Nazad
Vrh Dno