Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Pc/My%20Documents/Downloads/194052849.png e ovako bi trebalo da bude kod nas, da takve brzine imamo.

Samo sto nemamo SVI pristup TVOM sistemskom disku :)
 
Stalno mi treperi lampica internet na adsl a ne skidam nista . Znaci neverovatno sta se desava sa ovim adsl -om, u cemu je problem ? hitno potreban odgovor :)

Tako je i kod mene. Uvek je lampica Internet svetlela a samo ETH i WLAN su zmirkale... Mada net radi bez problema...
 
Matori ja sam problem resio tako sto sam oborio sistem. Sad mi normalno radi :D
 
Matori ja sam problem resio tako sto sam oborio sistem. Sad mi normalno radi :D

Meni sve radi normalno... A i da hocu da reinstaliram win treba mi vishe nego ceo dan da podesim sve kako hocu... zilion programa, drivera, Sky Star2 + Diceqc, Tv kartica i da nenabrajam dalje...
 
Ja sve čekam da mi se setuje ruter na 6/1 i malo da eliminišem overhead ali izgleda ništa od toga (barem kod mene). Da li zna neko jel bi to trebalo svakom da se dogodi ili samo na pojedinim centralama. Inače imam 4/0.5 a speed klasično neće nikako preko 3.49

1144416869.png
 
Pozdrav svima, molio bih nekoga ko se razume da prokomentariše parametre iz rutera vezano za kvalitet moje linije. Koliki je neki maksimum download/upload koji bih mogao da izvučem? Hvala unapred na odgovorima.
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    23.8 KB · Pregleda: 67
Pozdrav svima, molio bih nekoga ko se razume da prokomentariše parametre iz rutera vezano za kvalitet moje linije. Koliki je neki maksimum download/upload koji bih mogao da izvučem? Hvala unapred na odgovorima.

pa sam kvalitet ne mogu da kazem jer se ni ja nerazumem u te brojke ali po onome sto vidim kod tebe u ruteru mozes makismalno 16 mb da izguras po ruteru i 512 uploada. toliko ti ruter ima trenutnu propusnu moc dok koliko bi stavrno mogo da povuces sa tvoje linije to bi moro da vidis sam ili da ti objasne u tehnickoj podrsci.
 
pa sam kvalitet ne mogu da kazem jer se ni ja nerazumem u te brojke ali po onome sto vidim kod tebe u ruteru mozes makismalno 16 mb da izguras po ruteru i 512 uploada. toliko ti ruter ima trenutnu propusnu moc dok koliko bi stavrno mogo da povuces sa tvoje linije to bi moro da vidis sam ili da ti objasne u tehnickoj podrsci.

Hvala na brzom odgovoru.
 
Ja sve čekam da mi se setuje ruter na 6/1 i malo da eliminišem overhead ali izgleda ništa od toga (barem kod mene). Da li zna neko jel bi to trebalo svakom da se dogodi ili samo na pojedinim centralama. Inače imam 4/0.5 a speed klasično neće nikako preko 3.49

1144416869.png

Moje mišljenje je da samo korisnicima koji imaju paket Click1 setuju rutere na 6/1 i to onima koji su bili prijavljeni na speedup, jer će novi speedup ići na 6/1.Kod mene su dvojici drugara iz komšiluka tako uradili, dok meni koji imam 4/0,5 nije ništa promenjeno. Sada nam preostaje da čekamo 14. februar kada je najavljeno puštanje u rad novog Speedup-a pa da vidimo šta su smislili. :trust:
 
Moje mišljenje je da samo korisnicima koji imaju paket Click1 setuju rutere na 6/1 i to onima koji su bili prijavljeni na speedup, jer će novi speedup ići na 6/1.Kod mene su dvojici drugara iz komšiluka tako uradili, dok meni koji imam 4/0,5 nije ništa promenjeno. Sada nam preostaje da čekamo 14. februar kada je najavljeno puštanje u rad novog Speedup-a pa da vidimo šta su smislili. :trust:

pa ja imam click 1 sa aktiviranim speed up-om i sada mi je trenutna brzina ide do 500 kb/s ali nije stabilna nego non stop varira gore dole dok mi je ruter setovan na 8/1 mb. e sada stace biti 14-tog to nam ostaje da sacekamo taj datum pa ce vidimo, dali ce se prijatno iznenadimo ili ce nas *****u.
 
Dali se neko zalio na ping Telekomu?



Vec nedelju dana tako stoji, kod komsije preko puta sve normalno. Takodje ni ja sve do sada nisam imao problema s pingom, ali ovo je uzas. Zato pitam, imali poente da zovem korisnicki servis?
 
Meni na Orionu (ADSL) manje vise ista prica. Ali ping ka guglu je oko 10-15ms, a ka veratu (koji hostuje ovaj speedtest) ispod 10ms. Isti rezultat je i preko pingtest.net. A speedtest mi uvek pokazuje > 500. Probaj pingtest.net.
 
Poslednja izmena:
ping www.verat.net

Pinging home.verat.net [85.222.160.152] with 32 bytes of data:
Reply from 85.222.160.152: bytes=32 time=16ms TTL=54
Reply from 85.222.160.152: bytes=32 time=16ms TTL=54
Reply from 85.222.160.152: bytes=32 time=16ms TTL=54
Reply from 85.222.160.152: bytes=32 time=16ms TTL=54

Ping statistics for 85.222.160.152:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 16ms, Maximum = 16ms, Average = 16ms
 
Meni je isto,dal radio ping preko speedtest-a ili iz cmd-a pingovao verat,oba puta oko 35ms.
 
Meni je na Chrome ista situacija kao ranije sa Operom, ping prema Veratu navodno bude oko 500 ms, ali u cmd, IE i Firefox-u uvek bude oko 10 ms.
 
Dali se neko zalio na ping Telekomu?



Vec nedelju dana tako stoji, kod komsije preko puta sve normalno. Takodje ni ja sve do sada nisam imao problema s pingom, ali ovo je uzas. Zato pitam, imali poente da zovem korisnicki servis?


Dali neko zna koji software moze podici ping? Naime na istoj vezi konektovan laptop-om ping normalan oko 20ms. Izgleda da nije do telekoma nego do necega sto sam instalirao zadnjih dana (Netlimiter 3)?
 
Ja od danas imam jako cudan problem.Naime upload brzina je smanjena na 128Kbit/s(provereno na 2 OS-a,putem razlicitih aplikacija) dok je download normalan,oko 3.5-4MBit. Paket je 4Mbit/512Kbit .Prijavio sam "kvar" telekomu preko onog 0800 broja,rece covek da je poslao radni nalog.
Da li je jos neko imao slican problem sa smanjivanjem upload-a?
 
Dali neko zna koji software moze podici ping? Naime na istoj vezi konektovan laptop-om ping normalan oko 20ms. Izgleda da nije do telekoma nego do necega sto sam instalirao zadnjih dana (Netlimiter 3)?

Ne verujem da je netlimiter, i ja ga imam a ping je normalan, identican na desktop i na laptopu (laptop je wireless konekcija na router) nesto drugo te muci... antivirus? firewall? imas nesto razlicito na 2 kompa?
 
I šta je bio problem?

Dugo nisam odgvorio na ovo pitanje zato so ni sam nisam bio siguran sta da mislim. Oni koje ne bude mrzelo da pretraze thread videce da sam u poruci u kojoj sam se pozalio na probleme sa konekcijom naveo i sledece:

Danas sam uspeo da dobijem tehnicku podrsku i pri kraju razgovora proradi, ali minut kasnije opet pocne da kilavi.

, a covek koji je dosao iz Telekoma je zamenio modem. Ne kazem da nije moguce da je modem na kratko sam od sebe ispravno proradio pa onda opet prestao da radi, samo izgleda malo cudno da se to desi bas u onom kratkom vremenskom periodu tokom kojeg se covek iz call- centra osetio smoren mojim zanovetanjem.

Modem koji je donesen kao zamena, HG 520C, imao je i mogucnost bezicne konekcije, a o mogucnosti da se treca lica posluze internet konekcijom ljudi koji imaju ovaj modem pisano je i ovde na forumu pa ovim necu daviti. Reci cu samo da sam posle instalacije packet sniffing programa utvrdio da se to desavalo i u mom slucaju. Naravno, ne bih ovo ni primetio (niti bi mi smetalo) da neko nije resio da se napravi pametan i brljao mi po sistemu. Jedino sto u svemu ovome zaista cudi je veliko interesovanje ljudi za Facebook koji je na mene ostavio utisak odvratnog virtuelnog splava. Neka se niko ne oseti uvredjen, mozda tamo ima i pametnih stvari a ja nisam dobro pogledao. Oni koji rese da se slepuju na necijoj internet konekciji bi mogli da povedu malo racuna o integritetu i licnim afinitetima svog nesvesnog dobrotvora.

Sa Telekomom sam se nekoliko meseci natezao i oko PIN koda koji mi je pismom dostavljen tokom 2008. godine kada sam kod njih uzeo ADSL. U to vreme sam pristupio servisu "Moj racun" koristeci dostavljeni PIN kod i smatrao da je sve u redu. U Junu 2010. godine sam probao da istim PIN kodom ponovo pristupim servisu "Moj racun" i ustanovio da to nije moguce. Od tada sam se nekoliko meseci sa sluzbenicima Telekoma natezao (telefonom, licno i preako mail- a) pokusavajuci da ustanovim da li se ovo desava zato sto je PIN kod ukinut ili zato sto je, na neki nacin, promenjen. Do dan danas nisam dobio odovor koji bi se mogao smatrati valjanim. Pokusaji da PIN kod stavim na led koristeci Telekomovu web aplikaciju namenjenu upravo ovome nisu urodili plodom. Posto PIN kod omogucava vrsenje finansijskih transkcija nije potrebno naglasiti da ovo celoj prici daje neprijatno ozbiljan ton. Ilustracije radi, zakacicu ovde deo prepiske sa nekim iz Telekoma pa neka svako izvuce sopstvene zakljucke (prepisku sam kopirao iz mail programa pa je najsvezije pismo na vrhu):







------------------------------------------29.09.2010------------------------------------------------------------------

Поштовани,

Морам пре свега да се извиним због дугог периода током којег нисам одговорио на ваше писмо. Као што сам у претходном писму и рекао, свратио сам са оцем до корисничког сервиса (ово на основу савета добијеног када сам се обратио на број 9813, а пре него што сам почео да се дописујем са Вама) и тамо од једне љубазне госпођице добио обавештење да уз ADSL налог који користим, а којег је власник мој отац, не постоји PIN код. Надам се да можете да сагледате дилему пред коју ме ово ставља везано за информације садржане у ваша два претходна писма: зашто укидати нешто што не постоји? Ово, наравно повлачи и низ других питања на која бих волео да ми одговорите:

- Да ли PIN код везан за ADSL налог који користим постоји или не постоји, то јест да ли ми је раније поменута госпођица у корисничком сервису рекла истину?
- Ако не постоји када је укинут? Понављам да сам пре него што сам почео да досађујем распитивањем о томе шта се дешава покушао да приступим сервису Мој рачун и да PIN који сам добио од Телекома крајем 2008. године није радио.
- Пошто ваше последње писмо не даје директан одговор на питање које сам поставио раније, принуђен сам да ово питање поновим: Ако су PIN код и ЛИБ број били исто, зашто нисам био у стању да са добијеним кодом приступим сервису Мој рачун онда када сам то покушао да урадим?

П.С.

Јуче сам покушао да ово писмо пошаљем користећи Телеком сервис mail.nadlanu.com, користећи налог у mail програму за који знам да је био правилно конфигурисан на основу тога што је раније сасвим коректно радио. Данас, после инсталације свежег ОС и поновног конфигурисања mail клијента слање електронске поште помоћу сервиса mail.nadlanu.com поново не ради, а сувишно је рећи да сам пошту покушао да пошаљем службенику Телекома, то јест Вама. Јуче сам пробао да поруку пошаљем и користећи Телекомов Web mail сервис којом приликом сам добијао поруку да је унесена погрешна лозинка што није био случај јер сам са истом лозинком могао да се улогујем на главној страници nadlanu.com. Данас, приликом покушаја слања поште путем Телекомовог Web mail сервиса могао сам уредно да се улогујем (још један доказ да је лозинка добра пошто је нисам мењао), добио сам поруку о грешци која је садржала само реч Undefined. Пошто ми није познато шта је то што поред адресе примаоца, наслова и тела поруке дефинише исту, волео бих да ми објасните шта се заправо дешава.

Свако добро,
****** ********



----- Original Message -----
From: Info
To: [email protected]
Cc: Info
Sent: Wednesday, August 18, 2010 3:54 PM
Subject: emb-ak7929f/1



Поштовани,

PIN код и ЛИБ број су били исто по питању приступа сервису Мој рачун, с тим да се корисничко име и лозинка за ЛИБ могу променити преко опције Активирање сервиса на нашем сајту на адреси: https://www.telekom.nadlanu.com/mojracun/ , док се корисничко име за PIN код који је додељен корисницима услуге ADSL током 2008. године, ради приступа сервису Мој рачун није могло мењати, а лозинка се мењала преко линка за промену лозинке за мејл налог на нашем сајту на адреси: https://www.telekom.nadlanu.com/secure/INTERNET/password.aspx?ac=solo&br=1

Уколико желите да Вам се пошаље ЛИБ за приступ сервису Мој рачун, молимо да нам носилац претплатничког права упути захтев за исти, уз фотокопију личне карте.

На захтеву је потребно навести (шифру корисника, име и презиме носиоца претплатничког права, адресу доставе рачуна за телекомуникационе услуге, контакт телефон) и да се жели укидање PIN и отварање новог ЛИБ.

Захтев можете послати на адресу: Телеком Србија а.д. Дирекција за комерцијалне послове, Функција за бригу о кориснику, Сектор за подршку резиденцијалној продаји, Служба Back office, Васе Чарапића 13, 11000 Београд, на факс број 011/3281-235 или скениран на адресу: [email protected]

По пријему захтева надлежна Служба врши проверу и реализацију, након чега се одговор по захтеву доставља ПТТ поштом, на адресу доставе рачуна за телекомуникационе услуге, на име носиоца претплатничког права.

С поштовањем, Телеком Србија а.д.

www.telekom.rs/




From: Leopold [mailto:[email protected]]
Sent: Saturday, August 14, 2010 11:10 AM
To: Info
Subject: Re: emb-ak6823f/1


Поштовани,


Желим пре свега да Вам се захвалим на одговору. Када се већ дотичемо теме одговора, уколико сам добро схватио објашњење, ПИН код и ЛИБ број су били исто, али више нису. Уколико ме сећање добро служи, а на основу вашег одговора испада да је тако, поставља се питање зашто нисам могао да приступим сервису ''Мој рачун'' користећи раније добијени код... у сваком случају, посетићу са оцем кориснички сервис ових дана како бисмо ово клупко размрсили на обострано задовољство. Хвала још једном.



С поштовањем,
******* **********



----- Original Message -----
From: Info
To: [email protected]
Cc: Info
Sent: Friday, July 30, 2010 09:13
Subject: emb-ak6823f/1


Поштовани,

корисницима услуге ADSL током 2008. године, додељен је PIN код који омогућава приступ сервису Мој рачун и куповину производа путем услуге Web Store.

Будући да услуга Web Store више није актуелна корисницима се не издају PIN кодови, сходно чему исти не може ни бити злоупотребљен.

PIN и ЛИБ су различити бројеви за приступ сервису Мој рачун.

Сходно Вашим наводима да желите да се пошаље нови ЛИБ, молимо да нам носилац претплатничког права упути захтев за исти, уз фотокопију личне карте.

На захтеву је потребно навести (шифру корисника, име и презиме носиоца претплатничког права, адресу доставе рачуна за телекомуникационе услуге, контакт телефон) и да се жели укидање PIN и отварање новог ЛИБ.

Захтев можете послати на адресу: Телеком Србија а.д. Дирекција за комерцијалне послове, Функција за бригу о кориснику, Сектор за подршку резиденцијалној продаји, Служба Back office, Васе Чарапића 13, 11000 Београд, на факс број 011/3281-235 или скениран на адресу: [email protected]

По пријему захтева надлежна Служба врши проверу и реализацију, након чега се одговор по захтеву доставља ПТТ поштом, на адресу доставе рачуна за телекомуникационе услуге, на име носиоца претплатничког права.

С поштовањем, Телеком Србија а.д.

www.telekom.rs/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Posle slanja poslednje poruke sa moje strane, dana 29.09.2010., dobio sam poziv za telefonski razgovor uz obrazlozenje da se prepiskom ne razumemo dovoljno. Tokom razgovora nastavio se trend koji je bio prisutan tokom prepiske i obilazenja saltera: ono sto je u jednoj recenici okruglo vec u sledecoj je na cose. Trazenje migracionog koda je podrazumevalo da u korisnicki servis odem sa ocem koji je vlasnik telefonske linije, sto sam konacno ucinio 23.12.2010 i presao kod drugog ADSL provajdera koji mi je internet pustio istog dana. Telefonski racun za Decembar 2010. je sadrzao i ADSL stavku, ali koliko se secam prikladno umanjenu za vreme tokom kojeg nisam koristio Telekom ADSL u Decembru. Danas mi je stigao racun za Januar 2011. koji sadrzi i ADSL stavku u punom iznosu. Cak i ako se radi o bezazlenom uzroku kao sto je nesposobnost zaposlenih u Telekomu, cinjenica da sutra ponovo moram da maltretiram oca da ide sa mnom u korisnicki servis je dovoljno dobar razlog za ljutnju. No, ako se uzme u obzir gore iznesena misterija vezana za PIN kod, kao i cinjenica da pokusaj instaliranja Telekomovog elektronskog sertifikata na racunar izbacuje upozorenje da je ova firma poznata po kradji identiteta (pitam se da li je upravo ovo bio razlog za promenu mail domena na open.telekom.rs), onda stvari i ne moraju biti bas toliko bezazlene da bi se mogle opravdati nesposobnoscu ili APP pokusajem da se bivsem korisniku uzme jos 12E.



Nisam strucnjak po pitanju ADSL interneta niti imam ambiciju da budem, ali ljudima koji su kod Telekoma i imaju modem HG 520 bih najtoplije preporucio da urade pretragu ovde na forumu kako bi pronasli informcije neophodne da zastite wireless konekciju na svom ruteru. Mimo toga, u ruteru koji sam ja koristio je u IP rutama bila podesena adresa 10.2.2.2, dok je pod opcijom TRL069 (protokol za koji se kaze da sluzi za odrzavanje na daljinu?) podesena adresa oblika http://10.2.2.2/blabla/truc, username i password valjda onoga koji pretenduje na titulu daljinskog odrzvaoca, period javljanja rutera istom kao i otvoren port 7547. Reci cu samo da sam imao snazan utisak da je potreba za odrzavanjem bila bitno manja po iskljucivanju ove funkcije nego dok je ista bila aktivna. Takodje, promenite lozinke za pristup kako Admin tako i Telekom nalogu i ukljucite firewall u samom ruteru. Ukoliko je neko u stanju da pruzi zadovoljavajuce detaljno objasnjenje namene, funkcionisanja i mogucnosti TRL069 bio bih zainteresovan da ga procitam.
 
@diehard and turbo

nimojte se ljudi cuditi niste jedini znaci od kada su poceli da ubrzavaju net isti NE RADI! Srpska posla! bolje da je ostao na predhodni nivo kada je sve radelo kako treba bar u mom slucaju . E sad sam primetio da recimo uvece od 22h ADSL proradi da kazem normalo ali je zato u toku dana nemoguce pogledati spot sa you-tuba ili nedaj boze odigrati neku online igricu (npr.World of tanks) jer ping varira u razmacima od 3-6 sec od 40-999!

ukratko Ako misle da su ovime pomogli svojim korisnicima koji placaju preskupi ADSL za to malo brzine koju dobijaju E PA NISU !!!

A sto se tice cene imam neke poznanike iz hrvatske i oni za cirka 35e mesecno imaju 20Mb neta + kablovsku nesto tipa domaceg IPTV-a + neograniceno telefoniranje unutar hrvatske u fiksnoj mrezi!!!

DAL CE JEDNOM DA IH PRIVATIZUJU DA DODJE NEKO KO JE SPOSOBAN jer oni to ocigledno nisu !!!
 
@diehard and turbo

nimojte se ljudi cuditi niste jedini znaci od kada su poceli da ubrzavaju net isti NE RADI! Srpska posla! bolje da je ostao na predhodni nivo kada je sve radelo kako treba bar u mom slucaju . E sad sam primetio da recimo uvece od 22h ADSL proradi da kazem normalo ali je zato u toku dana nemoguce pogledati spot sa you-tuba ili nedaj boze odigrati neku online igricu (npr.World of tanks) jer ping varira u razmacima od 3-6 sec od 40-999!

ukratko Ako misle da su ovime pomogli svojim korisnicima koji placaju preskupi ADSL za to malo brzine koju dobijaju E PA NISU !!!

A sto se tice cene imam neke poznanike iz hrvatske i oni za cirka 35e mesecno imaju 20Mb neta + kablovsku nesto tipa domaceg IPTV-a + neograniceno telefoniranje unutar hrvatske u fiksnoj mrezi!!!

DAL CE JEDNOM DA IH PRIVATIZUJU DA DODJE NEKO KO JE SPOSOBAN jer oni to ocigledno nisu !!!


Ja se ne bunim, meni je ping konstantan izmedju 15-22ms, sa jitterom od 1-3... i to odkad su povecali brzine... sve proslo kako treba kod mene... to da placamo puno za ovo malo neta stoji, ali se secam kad sam bio sretan sto sam dobio ISDN pa sam mogao 2x64kbps da spojim i bio car u komsiluku :)

A to nije bilo davno... i prema tome, ovih danasnjih 4mbps je lepa cifra, sve ostalo je diskutabilno....

Slazem se da zasluzujemo bolje, i da bi i platili da imamo kvalitet, ali sve ce to vremenom... mnogo smo zaostali za svojim susedima, naravno ne NASOM krivicom, nego krivicom politike o kojoj ne smemo na ovom forumu. To je dovelo do monopola nekih firmi pa i nekih ekonomskih sektora, ali opet to mi ovde na forumu necemo promeniti ma koliko kukali, za sve to sluze izbori, ali koliko vidimo mnoga obecanja traju samo do momenta zavrsetka izbora.

Tako da mozemo da se nadamo da ce neke sledece generacije doziveti da im bude bolje, kao sto je i nama moglo biti, da se poslednjih 20 godina odigravalo nekako drugacije i onda bi bili lideri regiona, a ne da nas komsije tuku tamo gde oni nisu bile nigde pre 15-20 godina... (nekad se u madjarsku nosili Gorenje proizvodi na krovovima trabanta i starih skoda, a sada isti taj gorenje donosimo mi od madjara na yugicima) nesto se ocigledno promenilo u za nas losije stanje

Ima ovde mnogo vecih problema od brzine interneta, i verujem da od sutra svi dobiju 100mbps sa pingom 10ms i onda ne bi bili mnogo srecniji nego sto smo sada sa 4/6/8/16mbps... samo bi onda kukali na nesto drugo i kudili nekog drugog monopolistu... takav nam je horoskop
 
Zna li neko više detalja o najnovijoj akciji - malopre na TV-u prozujala reklama, čini mi se da je rečeno 4 meseca besplatno (?!), ako se uzme neki od paketa... ili samo određeni paket... ne znam tačno... Naravno, na njihovom sajtu još nema ništa o tome...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno