Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav svima.Imam problem sa mojim netom.Naime imam Telekom ADSL 1024/128 i imam problema sa velikim pingom.Tacnije,igram C.S i od pre jedno ned.dana(mozda i duze) ping mi je neprestano izmedju 70-120.Sve to naravno prati lag dok igram.Kucao sam razne rate-ove ali nista od toga ne pomaze.Imam sasvim solidnu masinu(igram PES2010 na high,CoD5 itd...),probao sam sa ugasenim antivirusom,ugasenim FB,msn i ostalim internet stranicama,ali sve je isto. Ako je neko upoznat sa ovim problemom ili zna sta treba da uradim da bi mi se smanjio ping nek mi odgovori.Unapred zahvalan!

EDIT:Evo i rezultata sa pingtest.net
http://www.pingtest.net/result/20873663.png
 
Rezultati su ti jako losi. Vidi link u mom potpisu kako bi trebalo da bude.

Bilo je reci da sa pojedinim ruterom je pravio problem firewall i dolazilo je do gubitka podataka, tako da ako imas firewall, ugasi ga pa probaj tako pingtest. Ako se situacija ne promeni, zovi provajdera i prijavi problem. Poslace coveka da ti izmeri kvalitet veze, pa ce oni znati sta dalje.
 
bio bi ti zahvalan ako bi mi se obratio na moj [email protected] se tu razjasnimo.Fala unapred ;)


EDIT:A evo i sadasnjih rezultata...



nervira me sto stalno tako varira..nekad je dobar,nekad nije...

zatim rezultat posle 2 min,samo na try again...

 
Poslednja izmena:
Ne mogu ja da ti pomognem mnogo, ne zavisi od mene, a ne radim u Telekomu. Samo mogu da te uputim na 0800/100-100 da prijavis to znatno variranje u kvalitetu veze i da dodju da ispitaju to do cega je.
 
Zvao sam danas ceo dan taj broj i uvek kazu cekanje operatera je duze od 5 ili 2 min i molim vas sacekajte....tako sam ceko pola sata-sat i batalio.Ne znam dal je bolje da odem u zgradu Telekoma i tamo direktno prijavim problem?
 
Zvao sam danas ceo dan taj broj i uvek kazu cekanje operatera je duze od 5 ili 2 min i molim vas sacekajte....tako sam ceko pola sata-sat i batalio.Ne znam dal je bolje da odem u zgradu Telekoma i tamo direktno prijavim problem?
Dok čekaš da ti Telekom odgovori instaliraj netlimiter (odgovarajući za tvoj OS obzirom da nisi naveo koji imaš) i proveri da li si baš sve isključio što radi u pozadini (win update ili neki od trojanaca koje tvoj av ne propoznaje)

http://www.netlimiter.com/download.php
 


Ja zadovoljan sa telekomom, vec pola godine imam 1mb paket i radi bez prekida:D
 
Jel se samo meni danas nesto kilavi i vuce?
 
Evo i kod mene od pre pola sata-sat. A taman sam pomislio da su resili problem.
 
Evo ja nemam uopste internet sat vremena, samo mi je na ruteru prestala da sija lampica internet i to je to. Desava li im se ovo stalno, posto kod mene malo malo pa nema. Razocarao me je ovaj telekom adsl
 
bio bi ti zahvalan ako bi mi se obratio na moj [email protected] se tu razjasnimo.Fala unapred ;)


EDIT:A evo i sadasnjih rezultata...



nervira me sto stalno tako varira..nekad je dobar,nekad nije...

zatim rezultat posle 2 min,samo na try again...


Za igranje ti je bitno da iskljucis FIREWALL na ruteru, ono tipa uloguj se u browseru na 192.168.1.1, kucaj telekom i za korisnicko i sifru, nadji gde je firewall i stavi na disable. Jer on blokira konekciju ka serverima, tako ja nisam mogao da se povezem na Q3 servere niti da odradim pingtest kako treba, nisu se slali paketi uopste. Dakle samo firewall na disable i cepaj. A ako se ping menja i dalje, nekad dobar nekad losh, to moze biti i do servera na kojem igras, ne mora da znaci da je do telekoma. U Quake 3 imam servera koji uvek rade savrseno, a ima i onih koji zezaju u toku dana, ali to je do tih servera. A da, iskljuci i QoS packet na konekciji, i to ti ne treba (desni klik na prozorcice od konekcije, pa STATUS, pa PROPERTIES, pd odstikliraj QoS i OK).
 
Poslednja izmena:
nesto mi veceras radi net perfektno, 1mbit. ide dl do 135 a ul do 25-6 bez sale
 
e evo sta sam uocio da je jedina opcija pod FAIL na celoj tabeli



posto nisam neki veliki poznavalac Engleskog jezika molio bi nekog da mi pojasni sta znaci ova stavka pod FAIL...vidim da se nesto radi o pingu,verovatno to i pravi problem sa visokim pingom.
 
e evo sta sam uocio da je jedina opcija pod FAIL na celoj tabeli



posto nisam neki veliki poznavalac Engleskog jezika molio bi nekog da mi pojasni sta znaci ova stavka pod FAIL...vidim da se nesto radi o pingu,verovatno to i pravi problem sa visokim pingom.

Medju tim podesavanjima gde si usao, nadji vrednosti u dB (decibelima) za SNR Margin i Attenuation, pa napisi ovde, btw znas li mozda koliko si udaljen od telefonske centrale?
 
hoćeš da kažeš da smo preterali sa brzinama i "ispadamo na krivini" i da treba da svi spustimo na 256/64kbit da bi imali kvalitetan Telekom ADSL internet ;)

nisam tako mislio nek svako izabere paket koji zadovoljava njegove potrebe meni DSL dobro sluzi brzna mi cak ode do 400 sto se tice ping-a normalan je 30~29~42~18 kad igram CS 1.6 :smoke:
 
Poslednja izmena:
Koliko se obično čeka na uvođenje u Nišu?
 
@Jorgovan
Ja sam novembra prosle godine podneo zahtev u cetvrtak , u petak ujutro me zvali da potvrdim samo adresu. U ponedeljak oko 13h me zvali da dodjem po opremu.
 
Telekom se iskilavio...

Od juce popodne Telekom ADSL (256/64) mi radi uzasno sporo. Da ne bude zabune: sporije nego dial- up. Danas sam uspeo da dobijem tehnicku podrsku i pri kraju razgovora proradi, ali minut kasnije opet pocne da kilavi. Proveravao sam kalove, reinstalirao sistem i problem nije nestao, pa se ne cini da je kod mene. Ima li jos neko na teritoriji Beograda problema ovih dana? Pitao sam i coveka iz tehnicke podrske da li su nekakvi radovi u toku i dobio negativan odgovor, mozda neko ima neku informaciju da znam da li da cekam da vidim dal' ce nesto da se popravi ili da pocnem da razmatram alternativna resenja.
 
Interesantna stvar, od kako pratim meni je downstream attenuation bio 45 dB pa je sad došao do 46dB, danas sam nešto iscimao kablove i pogledam kad ono 45.1db, ja se obradujem i ponadam da će mi i nadalje biti tako, kad nešto kasnije vrati se na 46.4dB, zašto li je samo tako?
 
nisam tako mislio nek svako izabere paket koji zadovoljava njegove potrebe meni DSL dobro sluzi brzna mi cak ode do 400 sto se tice ping-a normalan je 30~29~42~18 kad igram CS 1.6 :smoke:

Pic or it didnt happen! :laugh:

Ali sad ozbiljno... Tebi je max brzina 32kb/s a i to samo "otključanim" speedupom. Ako nisi, realno imaš oko 28-29kb/s tj. ~230kbps tako da nemoj da ložiš masu :wall:

Samo još fali da neko polakomi i sa 1mbit pređe na taj tvoj paket :-devil-:
 
Moram da pohvlaim Telekom. Juce sam prijavio problem, covek je bio danas i resio ga. Mislim da cu brzi paket uzeti kod njih.
 
Imam d.ebilski problem sa ADSL Speed up-om. Sve lepo popunim onaj formular za aktivaciju, mislim to moze i najveci d.ebil da popuni i kada dodjem do prozora gde treba da kliknem isto je sve ok, ali posle klik na onu ikonicu klik :D izbaci sledecu glupost:

Nepoznata Korisnicka adresa Unknown IP address: 79.101.172.218

Resetovao sam i IP i komp 50 puta nista, pre sam imao MT882, ali sam uzeo IPTV na mesec dana probe i vratio ga pre 10-tak dana, sada sam dobio na koriscenje HG520c. Ne zovu mi se oni kvalifikovani strucnjaci u Call centru, pa bih pitao nekog ovde, kako da resim ovaj problem sam. Pozdrav
 
Pic or it didnt happen! :laugh:

Ali sad ozbiljno... Tebi je max brzina 32kb/s a i to samo "otključanim" speedupom. Ako nisi, realno imaš oko 28-29kb/s tj. ~230kbps tako da nemoj da ložiš masu :wall:

Samo još fali da neko polakomi i sa 1mbit pređe na taj tvoj paket :-devil-:

dobro ako ti tako kazes.....i ti bolje znas kako kod mene radi net...... :,,:
 
Ima li Telekom i dalje onu opciju da se za vreme odmora pauzira ADSL na x dana, preko nekog online formulara? Pošto ne mogu da ga nađem na njihovoj strani.
 
Nema to kod Telekoma, pobrkao si ih sa Eunetom, tamo ima "parkiranje".
 
Ma imao je i Telekom pre dve, tri godine, čini mi se da se usluga zvala ''mirovanje''. Postojao je obrazac na njihovoj strani, popuniš ga i oni ti u željenom periodu ''pauziranju'' net, i dostave umanjen račun na kraju meseca.
 
Kad misle ludaci iz telekoma nesto da poklone, da povecaju... Je&em im sve, 3godine sam kod njih vec, i oni nista. Ubedljivo su najskuplji od svih provajdera. Za 1425din (tako nesto) placam 1Mb/s. Za te pare kod Euneta (ako sam korisnik njihov bar 6meseci) bi imao 2Mb\s, a ko SBB-a ako se vezem ugovorom na 2godine, imao bih 4Mb\s. Jednom u 3 dana se desi da ne radi nesto...

Jel postoji nesto mozda sto ja ne znam, ili su stvarno toliko jadni?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno