Šta je novo?
I mene zanima. Baš sam hteo da se požalim kako sam instalirao aplikaciju na novom telefonu i ista me tera da pozovem korisnički servis kako bih dobio aktivacioni kod. Više ne šalju preko SMSa.
Imaš tri opcije:
1. Da zoveš korisnički servis
2. Da aktiviraš token iz elektronskog bankarstva tako što uđeš u nalog pa sekciju Token i reaktiviraš već postojeći token pošto ga već imaš jer si koristio aplikaciju na starom telefonu
(prve dve opcije aktiviraš u apikaciji u sekciji token pa na dugme aktiviraj token)
3. Da se u moju mbanku uloguješ podacima za elektronsko bankarstvo (na početnoj stranici / sekcija prijava klikneš već imam nalog i tu ukucaš korisničko ime i lozinku)

EDIT: Sad sam pokušao da aktiviram na starom telefonu na oba samostalna načina drugi token koji imam (prvi token je na mom glavnom telefonu tu sve šljaka), i nema šanse dolazi mi ovakva poruka:

IMG_4325.jpeg


Baš je glupo što su ovo uradili....
 
Poslednja izmena:
Da li je neko resio problem nakon azuriranja Raipay-a. Obrisao kartice sam nakon azuriranja i sad kad idem da dodam ponovo, izbaciju gresku da proverim internet vezu. Brisao sam i kes, i deinstalirao i opet nece...
 
Ja nisam,sve prošlo glatko na Realme GT 2
Da ti nije root-ovan telefon?
 
Jesu date potrebne dozvole aplikaciji? Čudno što javlja grešku za internet konekciju
 
Jeste, sve odradjeno kao i prosli put. Jeste rutovan, Xeu rom...
Ustvari sad sam proverio nije rutovan samo custom rom instaliran.
 
Poslednja izmena:
Safety check jesi prošao?mene je jednom zezalo..
 
Ajd mala pomoc, nesto sam ispao iz toga, kako to da prodjem, moze i na pp da ne gusimo temu
 
Onda ti problem pravi xeu. Ja sam ažurirao na poslednju xeu verziju i to je rešilo problem. Smeta mu otključan BL verovatno
 
Pada na SafetyNet testu zato i ne može,e sad to ili ce da reši preko Magisk-a ili da vrati na fabrički Miui.
 
Izgleda da su je obrisali.. 😔
 
A da tagujemo i pišemo moderatorima možda je zapravo greška. 😅
 
Možda je malo offtopic, ali s obzirom da je ovo zajednička tema za sve banke, biće mnogima koristan info, kontam:
 
Tako je. Ko gleda i ovde da pojasnim: direktor je za medije izjavio da ovo važi još godinu dana (što u prevodu znači do 1.9.2024.)
 
Onda im ova stranica nije ažurirana od prošle godine:

1694692361580.png
 
Djevojka mi ima račun u Bosni, u bivšoj Sberbank, koja se sada u Bosni zove Atos banka. Pošto vidim da je u Srbiji AIK banka kupila Sberbank, da li to znači da ona može da diže novac na bankomatima AIK banke bez prevelike provizije?

Pokušali smo na bankomatu Unicredit, tu ne može uopšte, a na bankomatu Intese skida nekoliko eur proviziju. Da li ima neko info, u slučaju da je odgovor na gornje pitanje negativan, koja banka uzima najmanju proviziju prilikom podizanja novca debitnom karticom druge banke?

Ja npr. imam Unicredit račun u Bosni, i nakon što ste mi vi sa foruma rekli da dižem bez konverzije na bankomatima Unicredit Srbija, bukvalno mi skida 0.3 dinara provizije po solidnom kursu, što je super.
 
Da li je moguće podizanje novca Atos banke na bankomatima AIK banke bez provizije?
Ne, to su dve zasebne banke koje nemaju saradnju. AIK je kupila samo srpsku Sberbanku po ubrzanoj proceduri zbog oduzimanja dozvole od strane evropske centralne banke, odnosno protivljenja Hrvatske da preuzme njihovu podružnicu.
Na bankomatu Intese skida nekoliko eur proviziju.
Proviziju za podizanje gotovine na bankomatima u inostranstvu određuje matična banka i kod nas u Srbiji se kreće od 3% pa naviše. U tom slučaju, važno je ne prihvatati DCC (dinamičku kartičnu konverziju) koja se najčešće manifestuje upitom za podizanje u lokalnoj valuti, gde se odabere „ne".
Koja banka uzima najmanju proviziju prilikom podizanja novca debitnom karticom druge banke?
Ako je tako odredila sama grupacija (Erste Sparkasse, Intesa, NLB, UniCredit) da podizanje unutar grupacije ide bez provizije, to je do interne odluke banke. Addiko je čak i prestala sa primenom ovakve prakse, dok Raiffeisen, primera radi od početka ne nudi podizanje gotovine u susednim zemljama bez provizije.
Ja npr. imam Unicredit račun u Bosni, i nakon što ste mi vi sa foruma rekli da dižem bez konverzije na bankomatima Unicredit Srbija, bukvalno mi skida 0.3 dinara provizije po solidnom kursu, što je super.
UniCredit je to maltene najpravičnije rešila da ide po nekom njihovom kursu menjačnice.
 
Ne, to su dve zasebne banke koje nemaju saradnju. AIK je kupila samo srpsku Sberbanku po ubrzanoj proceduri zbog oduzimanja dozvole od strane evropske centralne banke, odnosno protivljenja Hrvatske da preuzme njihovu podružnicu.

Proviziju za podizanje gotovine na bankomatima u inostranstvu određuje matična banka i kod nas u Srbiji se kreće od 3% pa naviše. U tom slučaju, važno je ne prihvatati DCC (dinamičku kartičnu konverziju) koja se najčešće manifestuje upitom za podizanje u lokalnoj valuti, gde se odabere „ne".

Ako je tako odredila sama grupacija (Erste Sparkasse, Intesa, NLB, UniCredit) da podizanje unutar grupacije ide bez provizije, to je do interne odluke banke. Addiko je čak i prestala sa primenom ovakve prakse, dok Raiffeisen, primera radi od početka ne nudi podizanje gotovine u susednim zemljama bez provizije.

UniCredit je to maltene najpravičnije rešila da ide po nekom njihovom kursu menjačnice.
Izvini, ja sam laik za ovu oblast, šta podrazumijevaš pod matičnom bankom? Ona čiju karticu imaš ili ona na čijem bankomatu karticom druge banke pokušavaš da digneš novac?
 
Matična banka je banka koja je izdala tu karticu.
 
Sta je problem i da li se moze ubrzati proces promene PIN-a kod EuroBanke?
Uz karticu mi nije dosao PIN kod pa sam morao da trazim navodno promenu PIN-a, i dobijem odgovor da mi je minimum 15 dana, upravo mi X osoba kaze da vec ceka na isti i 2 meseca je proslo :)
Mozda bih donekle i razumeo da sam izgubio creditnu karticu pa da mora da se ceka nekoliko dana zbog navodnog 'pronalaska' iste da ne bi doslo do bez veze obnove.. ali samo zamena PIN KODA....
 
S obzirom na to da javnost nije obaveštena o kupoprodaji od strane AIK banke, jer u crhov je još uvek sve isto, nije poznato šta bi moglo da koči izdavanje kartica. To ćeš morati da rešiš isključivo sa svojom bankom podnošenjem prigovora u kome navodiš da ti je kartica uručena bez PIN koda, odnosno da si tražio zamenu ili reizdavanje (reprint) pina (trebalo bi bolje da znaš šta ti je naplaćeno od ta dva), uz napomenu da ukoliko ne budu reagovali pravovremeno, odnosno u slučaju upućenog neadekvatnog odgovora, bićeš prinuđen da podneseš pritužbu NBS.
 
Samo sam posudio od njih tu karticu u iznosu od 70.000rsd, tj. odobrena mi je ista u tom iznosu preko firme u kojom sam zaposlen, zapravo kredit uzmem 70.000 vratim 70.000 bez zakasnjena (naravno uz naknadno odrzavanje od 250±rsd) ali prvi put mi nije stigao PIN kod...
Ali navodno za uredjaj koji zelim da kupim traje akcija do kraja meseca, ali za novi PIN kod navodno se ceka od minimum 15 dana :) kao da je neka kvanta fizika da samo cisto zamene kod na kartici... tako kaze i politika banke... zapravo sav taj novac imam, ali... ako bih zeleo da podignem tih 70.000 kojih mi je odobreno na kartici kasnije, posle, mesec, dva, preko bankomata onda bih navodno platio proviziju i baska bih tih 70k morao bih da rasporedim u 6. mesecnih rata :)
nvm moracu da ih cimam svaki drugi dan nakon 10 dana da ubrzaju proces.. ili da im zapretim prituzbon NBS? :)
 
Za uredjaj koji zelim da kupim traje akcija do kraja meseca, ali za novi PIN kod navodno se ceka od minimum 15 dana :)
Čeka se, jer reizdavanje pina ide iz centrale pa se šalje poštom za filijalu, gde nažalost nešto drugo mora da trpi.
kao da je neka kvanta fizika da samo cisto zamene kod na kartici...
Ne rade to na licu mesta
ako bih zeleo da podignem tih 70.000 kojih mi je odobreno na kartici kasnije, posle, mesec, dva, preko bankomata onda bih navodno platio proviziju i baska bih tih 70k morao bih da rasporedim u 6. mesecnih rata :)
Ne bi mogao bez pina preko bankomata, mada i preko šaltera bi ti svakako bila naplaćena provizija, to se već tretira kao zajam.
nvm moracu da ih cimam svaki drugi dan nakon 10 dana da ubrzaju proces.. ili da im zapretim prituzbon NBS? :)
Sutra je ponedeljak, mada nije kasno ni danas.
 
Sta je problem i da li se moze ubrzati proces promene PIN-a kod EuroBanke?
Uz karticu mi nije dosao PIN kod pa sam morao da trazim navodno promenu PIN-a, i dobijem odgovor da mi je minimum 15 dana, upravo mi X osoba kaze da vec ceka na isti i 2 meseca je proslo :)
Mozda bih donekle i razumeo da sam izgubio creditnu karticu pa da mora da se ceka nekoliko dana zbog navodnog 'pronalaska' iste da ne bi doslo do bez veze obnove.. ali samo zamena PIN KODA....
s obzirom da im je ceo sistem faličan, budi srećan ako ikad išta dobiješ :)

od kada su se spojili sa direktnom, od jedne retko normalne i funkcionalne banke, postali su...
Mene su spontano krenuli da potkradaju npr, što sam ulovila na izvodima (naplaćivanje fantomskih provizija na online bankarstvo koje mi je bilo besplatno, naplaćivanje proizvoljnih iznosa u inostranstvu po fantomskom kursu i tako dalje), tako da... srećno ti sa njima i tim kreditom, ko zna šta će još da ti naplate, a da nema u ugovoru ili tarifniku..
 
Samo ne znam da li da ih zovem cesce da ubrzaju taj proces promene PIN-a
Mozda se nismo razumeli, kod njih sam samo uzeo CREDIT card, na kojoj mi je odobreno 70.000RSD, vec sam isplatio uredjaj koji sam uzeo pre 2 godine, samo sam placao dodatno 'odrzavanje' kartice od nekih 250-270RSD na mesecnom nivou...
 
Nazad
Vrh Dno