Šta je novo?
Ja kao klijent Euro-Direktne još uvek nisam dobio nikakav mejl kada je planirano spajanje. Prethodni put, kada su se spajali Euro i Direktna prošlo je manje više bezbolno a videćemo sad. Ukoliko mi se promene trenutni uslovi gasim račun i primarni će mi biti iRačun + da nađem nešto za devizna plaćanja, možda Erste ali mi ne odgovara uplata na šalteru.
 
Dodao bih i da, kad god se najave operativna spajanja, najbolje je isprazniti račune ili ostaviti što manje pokrića. Jeste da je iz Credit Agricole u Raiffeisen to proteklo maksimalno korektno, ali ne znači da ne postoji mogućnost rizika, uzimajući neke druge dosadašnje situacije u obzir.
 
@No_LiMiT sve što si do sada ugovorio ostaje da važi, osim ako su najavili poskupljenje za Start A paket. Koliko vidim, isti i dalje može da se otvori online
i po njemu je trenutno poseban tarifni stav
Nazalost @uji , ne ostaje nista da vazi, meni upravo stigao dopis od AIK da ce me od februara po automatizmu prebaciti na novi paket (Elite -> Supreme !?!), uz opciju da izaberem bilo koji drugi!
Naravno da necu izabrati nijedan, idem ovih dana da ugasim sve kod njih!
Transfer naknada je takav da su napravili horor, a ne poskupljenje...
 
Nazalost @uji , ne ostaje nista da vazi, meni upravo stigao dopis od AIK da ce me od februara po automatizmu prebaciti na novi paket (Elite -> Supreme !?!), uz opciju da izaberem bilo koji drugi!
Naravno da necu izabrati nijedan, idem ovih dana da ugasim sve kod njih!
Transfer naknada je takav da su napravili horor, a ne poskupljenje...
U toku sam, nažalost, javio mi se drugi član sa predlogom za izmenu i dopunu ugovora, te mu dinarski račun bez prijema zarade za šalter (bez e/mBankinga i kartica) prelazi na Advance. Kostić mlađi je izgleda jedva čekao da mu otac otegne papke pa pokaže pravo lice. Srećom, ima dosta opcija, ali i 🐑🐏✂️✂️✂️!
 
Nisam siguran, meni je maticna ujedno najbliza, pa necu imati priliku da provjerim i dam ti odgovor na pitanje.
 
Oportunistički sam pokusao da zatvorim racun online slanjem digitalno potpisanog zahteva (sertifikatom iz LK) na email kontakt centra. Ocekivano, odbili su.

Mrzi me da citam zakon, ali postoji li neki propis po kome bi takav zahtev morali da prihvate? Ako su mi otvorili račun online, ne vidim zašto ne bi mogli i da ga zatvore - osim ako jedini cilj nije obeshrabrivanje :)
 
Oportunistički sam pokusao da zatvorim racun online slanjem digitalno potpisanog zahteva (sertifikatom iz LK) na email kontakt centra. Ocekivano, odbili su.

Mrzi me da citam zakon, ali postoji li neki propis po kome bi takav zahtev morali da prihvate? Ako su mi otvorili račun online, ne vidim zašto ne bi mogli i da ga zatvore - osim ako jedini cilj nije obeshrabrivanje :)
Ne znam konkretno za AIK banku (ako za nju pitaš), ali npr. u OTP mBanking aplikaciji možeš da štedne račune koje si otvorio online, takođe zatvoriš online (kroz aplikaciju) i onda posle dobiješ svu dokumentaciju na mejl u vezi zatvaranja.

Tako da zakonska prepreka verovatno ne postoji.
 
Postoji li neki propis po kome bi takav zahtev morali da prihvate?
Zakon o elektronskom dokumentu reguliše pitanje potpisa. Jedino što možeš da probaš je slanje prigovora uz navode da se elektronski sertifikat uz visoku pouzdanost smatra istovetnim kao svojeručni potpis. Međutim, problem je što ne mogu da tvrdim da li postoji mogućnost da se takav zahtev odbije, odnosno da li to mora da bude uređeno podzakonskim aktima i pravilnicima kao za telekomunikacije (zahtev za prenos broja ili raskid ugovora). Odnosno, da li bi svojeručno potpisana izjava o neslaganju sa predloženim izmenama i dopunama ugovora poslata poštom na adresu sedišta banke proizvela pravno dejstvo.
U OTP mBanking aplikaciji možeš da štedne račune koje si otvorio online, takođe zatvoriš online (kroz aplikaciju) i onda posle dobiješ svu dokumentaciju na mejl u vezi zatvaranja.
Međutim, tekući i devizni, odnosno paket račun ne možeš da zatvoriš bez ličnog prisustva. Jedan od krovnih razloga zašto sam ugasio račun jeste nevidljivost nedozvoljenog minusa pa tako pošto je kod mene bilo stanje 0, kod njih se videla neka famozna kamata od 0,03 dinara, što sam preneo iz Rajfajzena i službenica je na licu mesta odradila nalog za saldiranje.
 
Poslednja izmena:
Sta ispada sada dobar izbor, da nema naknade za transakcije u zemlji, tj slanje novca e/m bankingom, da nema provizije za placanje online/u inostranstvu, google pay pozeljno, sms obavjestenja, odrzavanje nije bitno al ono, sto manje to bolje jel. Bankomati koji primaju novac obavezno jer mrzim da cekam u banci, bonus ako mogu i euri. Yettel s prenosom plate?
Bas sam uzeo papire iz firme da izvadim kreditnu kod aika al dobro je sto ne predadoh ih, sacekacu..
 
Sta ispada sada dobar izbor, da nema naknade za transakcije u zemlji, tj slanje novca e/m bankingom, da nema provizije za placanje online/u inostranstvu, google pay pozeljno, sms obavjestenja, odrzavanje nije bitno al ono, sto manje to bolje jel. Bankomati koji primaju novac obavezno jer mrzim da cekam u banci, bonus ako mogu i euri. Yettel s prenosom plate?
Bas sam uzeo papire iz firme da izvadim kreditnu kod aika al dobro je sto ne predadoh ih, sacekacu..
Lično mislim kombinacija Yettel uz prenos zarade + iRačun za kada je potreban šalter (pretežno za uplate/isplate većih količina).
 
Sta ispada sada dobar izbor, da nema naknade za transakcije u zemlji, tj slanje novca e/m bankingom, da nema provizije za placanje online/u inostranstvu, google pay pozeljno, sms obavjestenja, odrzavanje nije bitno al ono, sto manje to bolje jel. Bankomati koji primaju novac obavezno jer mrzim da cekam u banci, bonus ako mogu i euri. Yettel s prenosom plate?
sms obaveštenja se onda doplaćuju, dok Poštanska nema uplatne bankomate za evre, odnosno svega tri dinarska. Ako ti ne smeta raštrkanost Mobi web, Yettel app i web, onda je u globalu ok.
Lično mislim kombinacija Yettel uz prenos zarade + iRačun za kada je potreban šalter (pretežno za uplate/isplate većih količina).
Većina filijala su bezgotovinske i uplata funkcioniše samo za predaju pazara, ali se najpre svejedno klijenti preusmeravaju na depo mašine i bankomate.

Moja kombinacija je iRačun i Visa internet Poštanske (nemam aktivan Card alarm i dnevni limit od 200€ mi je ok, ali nadam se da će se i to promeniti nakon operativnog spajanja).
 
Stiglo je i meni od Aik banke. Pa... 790din bi bilo i ok da su malo ozbiljniji, ali nekako me je iskustvo sa njima naucilo da bas i nisu ozbiljna banka :) vec nesto kao banka, pa videcu sta cu.
 
Bio danas da zatvorim račun u Intezi i prenesem platu u neku drugu banku.

-Dobar dan, želeo bih da isplatim preostala sredstva i zatvorim račun
Šalter: U redu, isplatiću vam preostala sredstva, ostaviću samo 350 dinara zbog troškova održavanja
-Hvala
Šalter: E ali da znate, ne možete sad da zatvorite račun, zatvaranje računa se zakazuje
-Ok, zakažite mi za kasnije u toku dana ili sutra ako može
Šalter: Ne mogu ja da vam zakažem, to radi lični savetnik, vama je ...... ta i ta
-Dobro, gde se ona nalazi?
Šalter: Pa ona ne radi danas zbog slave nažalost
-Radi li sutra?
Šalter: Valjda radi ali nisam sigurna
-Može li neki drugi savetnik to da mi zakaže?
Šalter: Ne može, to mora ona


Nakon ovog razgovora ostao sam u neverici šta se njima dopušta da rade. Znači, dolazio sam jednom, i moraću da dođem još minimum dva puta, jednom da zakažem, drugi put da zatvorim, i sva tri puta moram da trošim svoje vreme i resurse na toliko banalnu stvar.
Čuj, zakazivanje gašenja računa, kakvo bre ********* zakazivanje, pa ne dolazim da mi radiš frizuru za matursko veče, sve vam ...... bezobrazno?! Kakav bre savetnik, jesam li ja tražio savetnika?
Čitao sam ranije slične stvari i u sebi se mislio "ma nemoguće", izgleda da je bilo potrebno da osetim na svojoj koži da bih poverovao.

Posle ovih govnara, premišljam se između rajfajzena i yetela, iracuni, nema održavanja, nema provizije na plaćanja...deluju kao ok opcija.
 
Napisi im prigovor preko sajta i NBS sajta da vidis kako ce ti zakazati brzo :)
 
@coda032 pošalji zahtev za gašenje potpisan kvalifikovanim elektronskim sertifikatom i ako si već ispraznio račun, biće ti odrađeno kroz par dana.
 
Napisi im prigovor preko sajta i NBS sajta da vidis kako ce ti zakazati brzo :)


Brate, nije meni frka da čekam, ja sam sa njima završio u svakom slučaju i prenosim platu negde drugde, e sad da l ću zatvoriti račun sutra ili za 5 dana, nije mi važno.
Ono što ne mogu da svarim je da oni uopšte zahtevaju od nekoga ZAKAZIVANJE GAŠENJA RAČUNA. Ne mogu da ti opišem koliko me sama ta činjenica iziritirala.

Ali u pravu si, ništa me ne košta da pišem NBS, čisto da vidimo da li je to što oni rade po zakonu, iako, nažalost, nešto mi se čini da jeste.

@coda032 pošalji zahtev za gašenje potpisan kvalifikovanim elektronskim sertifikatom i ako si već ispraznio račun, biće ti odrađeno kroz par dana.

Hvala. Pretpostavljam da onda dokumentaciju dobijam na email?
 
@coda032
Slično iskustvo sam imao u Intesi.
Dobio sam neku isplatu deviza i hteo da ih prebacim u banku tj oročim. Otišao sam do najbliže Intesine ekspoziture jer tamo imam din/dev račune.
Oročavanje samo kod savetnka, sačekam red kod savetnice da bih saznao da ne mogu kod bilo koje nego kod moje. Tada saznam da imam savetnicu koja radi u ekspozituri koja nije u centru.
Tamo saznam da je ona već 6m na porodiljskom ...

Za razliku od tvog slučaja, ti si od njih uzimao pare, oni nisu hteli od mene da uzmu. Tek kada sam pitao (možda sam maaalo povisio glas, nisam vikao) - Ako nećete da uzmete novac otićiću prekoputa u AIK - zaintersovao se i neki šefić za razgovor i sredio da sve obave odmah.
 
Bio danas da zatvorim račun u Intezi i prenesem platu u neku drugu banku.

-Dobar dan, želeo bih da isplatim preostala sredstva i zatvorim račun
Šalter: U redu, isplatiću vam preostala sredstva, ostaviću samo 350 dinara zbog troškova održavanja
-Hvala
Šalter: E ali da znate, ne možete sad da zatvorite račun, zatvaranje računa se zakazuje
-Ok, zakažite mi za kasnije u toku dana ili sutra ako može
Šalter: Ne mogu ja da vam zakažem, to radi lični savetnik, vama je ...... ta i ta
-Dobro, gde se ona nalazi?
Šalter: Pa ona ne radi danas zbog slave nažalost
-Radi li sutra?
Šalter: Valjda radi ali nisam sigurna
-Može li neki drugi savetnik to da mi zakaže?
Šalter: Ne može, to mora ona


Nakon ovog razgovora ostao sam u neverici šta se njima dopušta da rade. Znači, dolazio sam jednom, i moraću da dođem još minimum dva puta, jednom da zakažem, drugi put da zatvorim, i sva tri puta moram da trošim svoje vreme i resurse na toliko banalnu stvar.
Čuj, zakazivanje gašenja računa, kakvo bre ********* zakazivanje, pa ne dolazim da mi radiš frizuru za matursko veče, sve vam ...... bezobrazno?! Kakav bre savetnik, jesam li ja tražio savetnika?
Čitao sam ranije slične stvari i u sebi se mislio "ma nemoguće", izgleda da je bilo potrebno da osetim na svojoj koži da bih poverovao.

Posle ovih govnara, premišljam se između rajfajzena i yetela, iracuni, nema održavanja, nema provizije na plaćanja...deluju kao ok opcija.
To je izgleda fora kod mnogih, negde ih zovu savetnici negde akaunti kako gde. Jeste danas slava i dosta ljudi slave ali..
Obicno kad je guzva oni pitaju, ako vam nije problem da cekate 45 min red i jos 15 min zatvaranje racuna ok. Ako jeste zakazacemo vam kad vam odgovara tad i tad.
Tebe su odkantali na prvu, sto je najgore to prolazi jako cesto. A jos bolje zna da se razlikuju procedure (neke sitnice) od ekspoziture do ekspoziture iste banke.
Jednostavno nekad ih mrzi da rade, nekad salju u druge ekspoziture. Ima opravdanih razloga i neopravdanih. Ali danas u eri interneta da se dolazi vise puta za jednu stvar strasno.
Bice da sam srecan sa RF bankom , jedan odlazak u 5 godina (reklmacija za 1000 dinara kad je bankomat prepoznao kao sumnjivu). 😄
 
Dodao bih i da, kad god se najave operativna spajanja, najbolje je isprazniti račune ili ostaviti što manje pokrića. Jeste da je iz Credit Agricole u Raiffeisen to proteklo maksimalno korektno, ali ne znači da ne postoji mogućnost rizika, uzimajući neke druge dosadašnje situacije u obzir.
Šta raditi kada imaš oročene partije?
Držati fige do marta ili raskidati? ;)
 
Šta raditi kada imaš oročene partije?
Držati fige do marta ili raskidati? ;)
Tu ne bi trebalo da bude oscilacija i verovatno će se preneti odgovarajuće stanje na novom računu. Svakako ne bi trebalo da se igraju, jer sva socijala i velika većina penzija idu preko njih pa bi se digla kuka i motika ako nešto krene po zlu.
 
Meni je trenutno kombinacija Yettel Bank sa Bank Max paketom sa prijemom zarade i Reiffeisen iRačun kao rezerva za ne daj bože gotovo savršen (bio bi savršen da Yettel Bank ima bolji kurs RSD-EUR i da ne prave cirkus sa prelaskom na novom aplikacijom). Šta je korisno - ne plaćam održavanje nigde, kod Yettel Bank imam a vista štednju i kreditnu karticu bez održavanja. Dizanje keša je na svim bankomatima u zemlji bez provizije. Sve u Srbiji što je redovna potrošnja plaćam isključivo kreditnom karticom Yettel banke, što mi je dobar način da imam uvid koliko novca trošim mesečno. Plata mi leže 5. i 20. u mesecu, u dva dela. Kad legne prvi deo 5. u mesecu, od toga izmirim potrošnju po kreditnoj kartici iz prethodnog meseca, šta ostane, ako ostane ide na a vista štednju. Glavni cilj koji do sad uspevam da ostvarim je da nikad potrošnja po kreditnoj kartici ne bude veća od polovine plate, tako da svaki put mogu dug da izmirim prvom polovinom plate. Drugi deo plate odmah ide na a vista štednju. Za kupovinu u inostranstvu, bilo kad putujem, bilo kad kupujem nešto preko interneta koristim debitnu karticu Yettel banke, ali obavezno tako što sa a vista štednje prebacim na tekući račun, podignem dinare, zamenim u dobroj menjačnici za 117.2 trenutno i ubacim ih na bankomatu. Ovde bi stvarno pomogao malo bolji kurs u aplikaciji. Tipa kad bi bila razlika 1 din između prodajnog i kupovnog kursa umesto 3 din, ne bih se cimao da dižem keš, menjam, pa ubacujem u bankomat. No, bez obzira na to i trenutne "izazove" sa novom aplikacijom, mislim da je Bank Max Yettel banke uz prijem zarade trenutno najbolja opcija u Srbiji.
 
U toku sam, nažalost, javio mi se drugi član sa predlogom za izmenu i dopunu ugovora, te mu dinarski račun bez prijema zarade za šalter (bez e/mBankinga i kartica) prelazi na Advance. Kostić mlađi je izgleda jedva čekao da mu otac otegne papke pa pokaže pravo lice. Srećom, ima dosta opcija, ali i 🐑🐏✂️✂️✂️!
Da li mislite da ova izmena u tacki 8.2b AIK tarifnika sada znaci da uz samo devizni racun moze da se dobije MC besplatno?
 
Da li mislite da ova izmena u tacki 8.2b AIK tarifnika sada znaci da uz samo devizni racun moze da se dobije MC besplatno?
Nadam se da je množina kao upućeno svim forumašima. Nisam valjda nešto zgrešio da bismo bili na per si. Elem, što se stava 7.2b tiče, Master Standard Debit ide samo uz Advance i nerezidentni račun. Ispašće da je neće davati uz devizni, a trenutno je u tom slučaju 100 dinara mesečno. Ne bi me čudilo da i po njemu predlažu migraciju na paket. Nadam se da Flexi štednju ne diraju za već zaključene ugovore (od prošlog meseca povučena iz ponude). Tačka 8 tarifnika su kreditne.
 
Nazad
Vrh Dno