Bitan ti je kompleksan borbeni sistem u igri u kojoj je frame data najvaznija stvar? Zar to nije malo paradoksalno. Kompleksan borbeni sistem je nesto sto bi igru trebalo uciniti realnijom i uvek se zalazem za napredak na tom polju. Ali kakva je poenta toga u igrama gde je frame data sve kao sto si rekao. Nije samo u Tekkenu frame data jako bitna stvar vec i u Street Fighteru. Zapravo nije to jako bitna stvar nego najbitnija, igre ovog tipa mogu da ima samo dva poteza i opet bi sve bilo isto. Jedan igrac bi na igru gledao iskljucivo tehnicki, brojeci trajanje svakog poteza, trazeci glitcheve dok bi drugi ispao ****** jer je hteo da igru igra onako kako bi je valjalo igrati (kao simulaciju borbe). U Tekkenu je to najizrazenije i cini partije dosadnim.
Uostalom nije to jedini problem Tekkena (iako je najveci). Likovi u Tekkenu su apslutno nezanimljivi, prica koja prati igru je bezveze (ne znam ni sto su to ubacivali, koji ce tabacini prica) i fale neki potezi koji Soul Calibur cine pravom 3D pucacinom (dok Tekken to zapravo i nije, upravo zbog nedostatka roll-a).
U Tekkenu jednostavno nije moguce videti partije gde se dva mastora bore do samog kraja kao sto je to slucaj sa Street Fighterom. Borbena mehanika je kriva za to.
Uostalom nije to jedini problem Tekkena (iako je najveci). Likovi u Tekkenu su apslutno nezanimljivi, prica koja prati igru je bezveze (ne znam ni sto su to ubacivali, koji ce tabacini prica) i fale neki potezi koji Soul Calibur cine pravom 3D pucacinom (dok Tekken to zapravo i nije, upravo zbog nedostatka roll-a).
U Tekkenu jednostavno nije moguce videti partije gde se dva mastora bore do samog kraja kao sto je to slucaj sa Street Fighterom. Borbena mehanika je kriva za to.
Poslednja izmena: