Šta je novo?

TCL televizori

Čika_Kure

Čuven
Učlanjen(a)
04.11.2010
Poruke
4,524
Poena
715
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Pozdrav svima,

Pre par dana sam uzeo 55'C715 u tehnomaniji za 65k i gledajući recenzije na yt, upoređivajući sa drugim modelima učinio mi se best buy za te pare.
Tek nakon kupovine sam našao ovu temu na forumu, isčitao skoro sve od početka i evo prosto sam malo sluđen ne znam šta sve treba da instaliram na tv-u.
Smorio sam se jer nakom čitanja ovog foruma i provere, vidim da je TV radio skoro 4 meseca, pošto je bio izložen u radnji kada sam ga kupio, ali aktivirao garaciju od 5god pa me to kao teši.

Molim za pomoć kod ažuriranja i mišljenja da li će probleme koje imam rešiti update:
  • Koju na kraju firmware verziju da instaliram i koji android, 9 koji imam ili 11 i da li taj Google TV?
  • Nakon par dana gledanja, primećujem da mi na Smart HDR modu, na pozadinskom osvetljenju idu neke bele linije naviše, da li će to update rešiti?
  • EON mi koči kada se krećem kroz aplikaciju da bih promenio program, da li i to update rešava?
Hvala unapred na odgovoru!
 
ЕОН ћеш сигурно решити новијом верзијом фирмвера. Пробај прво А11, ако не буде ни тада радило онда иди на гугл тв.

TCL 2022 модели...
Овакве ће ознаке бити:

MT9615 платформа:
C935 - MiniLED
C835 - MiniLED
C735 - QLED (наследник модела C728)

RT51M платформа:
C635 - QLED (наследник модела C725)
P735 - DLED
P635 - DLED
 
Pozdrav svima,

Pre par dana sam uzeo 55'C715 u tehnomaniji za 65k i gledajući recenzije na yt, upoređivajući sa drugim modelima učinio mi se best buy za te pare.
Tek nakon kupovine sam našao ovu temu na forumu, isčitao skoro sve od početka i evo prosto sam malo sluđen ne znam šta sve treba da instaliram na tv-u.
Smorio sam se jer nakom čitanja ovog foruma i provere, vidim da je TV radio skoro 4 meseca, pošto je bio izložen u radnji kada sam ga kupio, ali aktivirao garaciju od 5god pa me to kao teši.

Molim za pomoć kod ažuriranja i mišljenja da li će probleme koje imam rešiti update:
  • Koju na kraju firmware verziju da instaliram i koji android, 9 koji imam ili 11 i da li taj Google TV?
  • Nakon par dana gledanja, primećujem da mi na Smart HDR modu, na pozadinskom osvetljenju idu neke bele linije naviše, da li će to update rešiti?
  • EON mi koči kada se krećem kroz aplikaciju da bih promenio program, da li i to update rešava?
Hvala unapred na odgovoru!
Pozdrav,
•Sto se tice firmware poslednja verzija za R851T02 platformu je:
-Android 9 V660 (Android TV)
-Android 11 V701 (Android TV)
• Ovo su neka podesavanja moda slike, probaj pa vidi da li ti odgovara.(Edit. Ne zeli da uploaduje file, ali imas ovde u temi vise puta deljen fajl o podesavanju).
•Eon ne koristim, ali cini mi se da clanovi sa C715 nemaju problema sa Eon-om.
@Toške nisi pomenuo koju verziju firmware imas na Tv?

@salacue za C715 ne postoji firmware sa Google TV.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,
•Sto se tice firmware poslednja verzija za R851T02 platformu je:
-Android 9 V660 (Android TV)
-Android 11 V701 (Android TV)
• Ovo su neka podesavanja moda slike, probaj pa vidi da li ti odgovara.(Edit. Ne zeli da uploaduje file, ali imas ovde u temi vise puta deljen fajl o podesavanju).
•Eon ne koristim, ali cini mi se da clanovi sa C715 nemaju problema sa Eon-om.
@Toške nisi pomenuo koju verziju firmware imas na Tv?

@salacue za C715 ne postoji firmware sa Google TV.
Imam onaj koji je bio pri kupovini TV-a V606 čini mi se, na kome pokazuje prilikom automatskog ažuriranja da je najnovija verzija, pa ću ići na manuelno.

Iznervirao sam se i poslao mail Tehnomaniji, kada sam izračunao ispalo mi je da je TV radio 7,5 meseci svakog dana po 12h, jer je bio izložen u radnji, što praktično znači da sam kupio polovan TV za cenu novog, ali nisam znao kako to da vidim, niti sam o tome razmišljao dok ga nisam doneo kući i pronašao ovu temu na forumu. Čekam odgovor.
 

Prilozi

  • Running time.jpg
    Running time.jpg
    174 KB · Pregleda: 129
Postavih "pitanje"" u sdk delu foruma, pa posto sam donekle presekao da uzmem tcl 55c715, javio se problem kao kod korisnika iznad, dostupni tv-i su izgleda svi bili izlozbeni modeli... Pitao sam cak da li se na ove izlozbene dobija neki dodatni popust- u radnji kazu ne ako je na akciji. Tako da sad vagam da li za 70 hiljada uzeti 55u7qf ili 55c725?
 
Pozdrav ljudi. Da li se isplati uzeti 50c725 za nekih 62000. Ja imam 55c728 i skroz sam zadovoljan njime ali ne znam kakva je ova serija televizora. U principu meni treba neki tv veličine 50 inca, ne bih hisense zbog vida operativnog sistema, a c728 nema manji od 55.
 

Nova verzija:

APK Download: https://github.com/nova-video-playe...d/v6.0.63/Video-universal-API_21+-release.apk
 
Pozdrav.
Čini mi se da se nekoliko članova pohvalilo svojom ljubičastom linijom. E pa ima i kod mene. :)
Posle godinu i 4 - 5 meseci se blago vidi pri vrhu. Kad se pojavila nemam pojma, danas sam primetio. 50C715. Kako se ovo na dalje ponaša i šta činiti? Za sad nije izražena, ako se priviknem ne bih ni primetio, ali trenutno baš privlači pogled.
 

Prilozi

  • IMG_20220425_214046.jpg
    IMG_20220425_214046.jpg
    79.7 KB · Pregleda: 76
  • IMG_20220425_222013.jpg
    IMG_20220425_222013.jpg
    569.7 KB · Pregleda: 95
Poslednja izmena:
Imam i ja tu ljubičastu liniju na vrhu, mada je drugi tv u pitanju, američka verzija sa roku os, TCl serije 5, 50S535.
TV imam nekih šest meseci i od početka je tu linija.
 
Pozdrav.
Čini mi se da se nekoliko članova pohvalilo svojom ljubičastom linijom. E pa ima i kod mene. :)
Posle godinu i 4 - 5 meseci se blago vidi pri vrhu. Kad se pojavila nemam pojma, danas sam primetio. 50C715. Kako se ovo na dalje ponaša i šta činiti? Za sad nije izražena, ako se priviknem ne bih ni primetio, ali trenutno baš privlači pogled.
Pa prema slikama ovo nije bas da se ne vidi. Pogotovu sto i dok ti je sarena pozadina je ovako izrazeno. Kod mene se nazire tanka linija ali bas odozdo kad se gleda, deluje bukvalno da je ispod one crne “trake” pri ivici. Da sam na tvom mestu bih reklamirao. Bas javi sta si uradio.
 
Moj tv je 2 nedelje u servisu. Slikali i poslali slike. Znam da stoji i da ga ne popravljaju, ja da ga uzmem sa linijom neću.
To se lako rešava: imaju rok od 30 dana za rešavanje garancije. Ako žele da produže, to mogu samo uz tvoju saglasnost. Ako ne poprave, u obavezi su da ili daju drugi isti uređaj, ili vrate novac. Ako vrate uređaj i kažu da je sve OK (kvar nije pronađen), uzmeš sudskog veštaka u svom mestu (ili okolini) i onda on proceni da li postoji defekt na TV. Pošto defekt postoji, dobićeš pozitivan odgovor i možeš da ih tužiš, ili (kao što se uglavnom radi) prosto pripretiš tužbom sa rezultatima sudskog veštaka i odmah se sve reši. Verovatno ćeš biti na nekoj internoj crnoj listi kod njih, ali nije ni bitno ako poznaješ zakone i svoja prava :) https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html (obratiti pažnju na član 55)
 
To se lako rešava: imaju rok od 30 dana za rešavanje garancije. Ako žele da produže, to mogu samo uz tvoju saglasnost. Ako ne poprave, u obavezi su da ili daju drugi isti uređaj, ili vrate novac. Ako vrate uređaj i kažu da je sve OK (kvar nije pronađen), uzmeš sudskog veštaka u svom mestu (ili okolini) i onda on proceni da li postoji defekt na TV. Pošto defekt postoji, dobićeš pozitivan odgovor i možeš da ih tužiš, ili (kao što se uglavnom radi) prosto pripretiš tužbom sa rezultatima sudskog veštaka i odmah se sve reši. Verovatno ćeš biti na nekoj internoj crnoj listi kod njih, ali nije ni bitno ako poznaješ zakone i svoja prava :) https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html (obratiti pažnju na član 55)
Sve si u pravu i jedino ovako treba. Meni za sada nije ovo izrazeno uopste kao njima, nadam se i da nece biti. Samo sve ovo sto si rekao je takva peripetija i smaracina, da ne pominjem sto to znaci mesec dana bez tv-a kako god se resilo. Plus sto sada za pare koje ti vrate ne mozes ni priblizno da uzmes takav tv.
 
Moj tv je 2 nedelje u servisu. Slikali i poslali slike. Znam da stoji i da ga ne popravljaju, ja da ga uzmem sa linijom neću.
Od 14 dana 7 dana su bili neradni tako da je "samo" 7 dana tamo.

Dobio si odgovor posle 8 dana? Šta su rekli da ces dobiti novi, popravka ili povraćaj novca?
 
Još uvek nisam dobio odgovor. Zvao sam da pitam šta se dešava rekli su da su slikali i poslali slike. Sad da li glavnom servisu ili uvozniku ne znam. I da će mi javiti kad dobiju odgovor.
 
Ako ništa nisu javili (u 8 dana prihvaćena ili odbijena reklamacija) ti imaš prava za povraćaj novca ili ako imaju TV da dobiješ nov. Prekršili su zakon.

1/1 dobijaš ovo, samo moraš da odradis kako treba.
 
Imam onaj koji je bio pri kupovini TV-a V606 čini mi se, na kome pokazuje prilikom automatskog ažuriranja da je najnovija verzija, pa ću ići na manuelno.

Iznervirao sam se i poslao mail Tehnomaniji, kada sam izračunao ispalo mi je da je TV radio 7,5 meseci svakog dana po 12h, jer je bio izložen u radnji, što praktično znači da sam kupio polovan TV za cenu novog, ali nisam znao kako to da vidim, niti sam o tome razmišljao dok ga nisam doneo kući i pronašao ovu temu na forumu. Čekam odgovor.
Meni su uvežili reklamaciju, tj agnecija koja to radi we care, dobio sam odgovor da mogu zameniti za drugi TV, doplatiti za neki koji je skuplji ili mogu tražiti da mi se vrati novac... I evo sad sam u dilemi da li da vraćam, proverili su u drugim radnjama svi su izloženi, a meni se sviđa ovaj model.

Sve mi se čini da i ja imam tu ljubičastu liniju ali nije mnogo izražena, tek kad se zagleda.
 
Pa prema slikama ovo nije bas da se ne vidi. Pogotovu sto i dok ti je sarena pozadina je ovako izrazeno. Kod mene se nazire tanka linija ali bas odozdo kad se gleda, deluje bukvalno da je ispod one crne “trake” pri ivici. Da sam na tvom mestu bih reklamirao. Bas javi sta si uradio.
Slika osam u ovom slučaju odozdo i približio telefon. Nije baš toliko upadljiva. Sinoć sam se posle jedno sat vremena gledanja setio da obratim pažnju i linija je i dalje tu, ali ne smeta toliko za sada da bih ostajao na TVa na par nedelja ili koliko im je već potrebno da reše tu reklamaciju. Malo smara ali ako važi onih 5 godina garancije biće vremena da se priširi linija. 🙈
 
Slika osam u ovom slučaju odozdo i približio telefon. Nije baš toliko upadljiva. Sinoć sam se posle jedno sat vremena gledanja setio da obratim pažnju i linija je i dalje tu, ali ne smeta toliko za sada da bih ostajao na TVa na par nedelja ili koliko im je već potrebno da reše tu reklamaciju. Malo smara ali ako važi onih 5 godina garancije biće vremena da se priširi linija. 🙈
To je i moje razmisljanje.
 
Једно питање ( вероватно је већ било ):
Одакле и зашто се по гашењу ТВ-а чују "пуцкетања"? Да је лампаш па да ми буде јасно зашто. То траје неких 10-15 минута у повременим интервалима.
 
Nazad
Vrh Dno