Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Sve mi je jasno, nego kupio sam stan i treba sve kupiti novo pa sam zato pitao jer toliko los 50 P715 u odnosu na C715. Ako nije mnogo los uzeo bi P715...***, svaki dinar je dragocen kada kupujes sve za stan iznova ako me razumes. Ako je puno losiji onda bi uzeo C715. Ili da idem na kupovinu nekog malo losijeg tv a da dijagonala bude 55 inca. Imam trenutno LG 43 koji je od pre godinu dana.
Odlicno te razumem :) Ono sto ja znam je da P serija nema QLED filter nego neki dinamicki. Ako mene pitas velika je razlika sa QLED ekranom u bojama i lepoti prikaza. Kad stavis Samsung TV QLED serije pored TCL-a C serije, minimalne su razlike,a razlika u ceni ogromna. Moj savet kao nekog ko je kupio stan pre 4 godine,ustedi na ves masini i frizideru. Ova doplata se itekako isplati.
 
Instalirao odmah rucno na najnoviju stable verziju koju ste ovde okacili, mislim da je 6.35/6 ako se ne varam. Nisam jos uradio debloat,mozda to podigne performanse. Pitanje oko debolat-a. Vidim da ste svi korisitili onaj ADB programcic,pa me samo zanima nacin koneckije komp-a sa TV-om. Da li je neko radio preko wifi-a ili su svi koristili usb kabl? Ili su jednostavno brisani rucno kroz sam sistem? Hvala vam svima
Ja sam preko wifi, svakako u samom mailu imaš spisak aplikacije čije je brisanje poželjno, pa taj deo moraš ručno. Elem, kad se postupa po koracima radi sve kako treba.

@Ilke KV dosta je lošiji P715 od C715, malo stariji model, nije quantum dot tehnologija https://www.displayspecifications.com/en/comparison/80951387b5

Međutim, nije TCL jedini proizvođač TV-a na tržištu (krajem godine je bio best buy jer su cene za C715 od 50 inla bile 49k, a od 55 inča 59k dinara), ja od tada nisam pratio cene, pa ti predlažem da otvoriš svoju temu sa pitanjem koji tv kupiti, napišeš koliki je budžet, dimenzije, karakteristike sobe u kojoj bi bio TV (osvetljenja, neosvetljena), za šta bi se TV koristio (filmovi, igre, YT) i sl, da li ti znači EON i ostale android aplikacije ili imaš finansijskog prostora da nakon TV-a da dokupiš i android box.
 
Hvala puno na pomoci u svakoj slucaju. otvoricu temu pa cu pitati. Svidja mi se TCL mnogo vise nego Hisense, pa sam zato i pristupio ovoj temi.
I hvala na trudu koji ste ulozili da dobijem odgovore
Svetla je soba, a najvise mi treba zbog filmova, yt, hbo go
 
Kupiš to što možeš i teraš dalje. Ja sam uzeo c715 , verujem da je imalo boljih ali ne za te pare. Ponekad se pitam da li sam trebao da uzmem mi tv 65 za 7.000din više ali ne bi imao qled tako da kompromis uvek mora da postoji.
 
Da li neko ima na TCL tv Mts q11 i eon box van mreze i da li mu rade.Imam problem sa eon tv aplikacijom za smart tv problem nemogu da dobijem kod za prijavu i registraciju iste.Pozvao sluzbu Sbb a i oni mi sve restartovali i dalje ne mogu istu da prijavim,ali donesem eon box i povezem ga na tcl tv i od tada pocinje sou,na istom tv je q11 mts povezan na hdm 1 a eon na hdm 3 .Kad cekiram da gledam q11 na hdm 1 on krene i automatski me prebaci na hdm 3 i na njemu nema signala a u pitanju je eon.Kad izbodem iz q11 hdmi ba hdmi 3 eon nema signal,iskljucim q11 eon box proradi ,ukljucim q11 eon opet nema signal,i pelazi na hdmi 1 pa na hdmi 3.Uklonim eon box i povezem ga na lg tv u drugu prostoriju eon normalno radi neznam u cemu je problem i da li neko imao isti problem.
 
pozdrav svima ,
da li je neko instalirao v640 imali nekih bitnih izmena
tv 55c715 kod mene je v634 jos uvek i ok radi
Ja sam instalirao.
Kao što je @ivanvolf napisao sve izmene u v640 su ili optimizacija ili sitne estetske izmene (tipa izmena izgleda Dolby ikone), pa je osim izmena izgleda ikone u svakodnevnom radu teško primetiti ostala unapređenja...
Radi dobro, kao i v634 (v638 sam preskočio jer su pisali da ima problema sa njom).

@pejch ako sam te dobro razumeo (brate pišeš u dahu, bez zareza), meni se čini da je problem na relaciji mts - EON, nije TV kriv...
 
To i ja mislim ,zato i pitam da li neko imao takvu situaciju.Pišem dosta brzo pa da ti kažem iskreno i ne obraćam pažnju na znakove interpunkcije.Eon box sam vratio na Lg tv,na drugom Lg je MTS q11,a na Tcl-u je drugi q11 i Smart aplikacija Eon koja i dalje ne funkcioniše.Ovi Iz Sbb-a stručnjaci sad koriste termin da Tcl nije zvanično podržan i sertifikovan za njihovu aplikaciju,a kad im pomeneš da je to pre neki dan radilo bez ikakvih problema nemaju odgovor.
 
Prbaj novu verziju softvera pa reset na fabricko pa onda probaj eon, ja imam od skoro mts presao sa sbb sve radi bez problema samo eon ima ogranicenje kanala jer sad koristim sestrin eon
 
Poštovani,

zahvaljujemo se na mail-u i izvinjavamo se zbog čekanja, ali trenutno nam je remoduling sertifikata. Kada kolege budu mogle slati dokumentaciju, svakako će te ju dobiti na mail. Vaša registracija je uspešna i u sistemu, a to je najbitnije.

Srdačan pozdrav!

Partum d.o.o.


Ovo je email od 10.05.2021 poslata prijava za produženu garanciju 03.02.2021. U pitanju je produžena garancija za TCL C715.
Evo ovo je pisao @ivanvolf pre mesec dana, možda i dalje čekaju produženje sertifikata.

Ne znam da li vredi da pišeš TCL Serbia https://www.tcl.com/sr/sr.html , jedino što znam da ova produžena garancija nema veza sa prodavcem od kojeg si kupio tv jer on garantuje ispravnost samo prvih 24 meseca, a ta garancija je produžena za još 36 meseci na osnovu polise osiguranja zaključene između TCL i osiguravajuće kuće UNIQA.

Ovo su njihovi kontakte koje ja imam u polisi 011/425-0050 ili [email protected] Uniqa neživotno osiguranje a.d.o. Beograd

Ja sam čekao na produženje nešto jače od mesec dana.
 
Produžena garancija se daje u saradnji sa UNIQA neživotnim osiguranjem a.d.o. i nastupa nakon perioda prestanka važenja zakonski definisane saobraznosti. ( 24 meseca, od dana kupovine ). Osiguravač je UNIQA neživotno osiguranje a.d.o. Beograd. Uslovi osiguranja kupljenih uređaja su sastavni deo ove potvrde.
Za prijavu štete i pomoć nazovite: 011/425-0050 ili pošaljite E-mail na sledeću adresu: [email protected]

To je iz sertifikata za produženi garanciju 2 + 3 godine.
 
Već nas je trojica za bend. Ako je verovati poslednjem e-mail u koji sam primio, kad su podaci u sistemu garancija je produžena. Problem je kako to dokazati posle npr. 4.5 godina.
 
Već nas je trojica za bend. Ako je verovati poslednjem e-mail u koji sam primio, kad su podaci u sistemu garancija je produžena. Problem je kako to dokazati posle npr. 4.5 godina.
Mažu te, ja sam uredno dobio sertifikat o produženju garancije, polisu osiguranja i uslove korišćenja.
Doduše sve na email u elektronskom formatu, ali skenirano, zavedeno, pečatirano i potpisano.
 
Ne znam da li jos neko ima problema sa SmartTubeNext aplikacijom.Svaki video mi bufferuje da je potpuno ne gledivo.Youtube radi ko sat,a internet konekcija mi je 1000/100.Zeza i na kablu i na wi-fi-u.Verzija aplikacije je 11.33.Takodje probao sam da promenim neka podesavanja i bez uspeha
 
Ne znam da li jos neko ima problema sa SmartTubeNext aplikacijom.Svaki video mi bufferuje da je potpuno ne gledivo.Youtube radi ko sat,a internet konekcija mi je 1000/100.Zeza i na kablu i na wi-fi-u.Verzija aplikacije je 11.33.Takodje probao sam da promenim neka podesavanja i bez uspeha

Poslednje 2-3 verzije prave probleme sa nekim klipovima. U sustini metoda izadji iz videa pa ga pusti opet uglavnom radi posao, a nekad i kad promenim wifi (sa 5ghz na 2.4ghz) pa posle vratim
 
Probao najnoviji firmware v643.

Deluje da su još popravili fluidnost kretanja u menijima, sad je sve maltene momentalno.
Na algortmima slike (modovima slike) ne vidim neka unapređenja, ali ni pogoršanja. Probaću kasnije par uobičajenih i par malo ekstremnijih podešavanja slike, pa javim.

U changelogu su naveli da su radili na optimizaciji sistšma, ispravkama nekih problema sa zvukom, i unapređenju zaštite.

Uglavnom, od mene preporuka da se instalira.
 
Zanimljivo kad se ode na http://celesw.tcl.com mogu se videti servisna uputstva!
152 pdf fajla :)
Da bi se skinuo neki fajl dovoljno je otici na http://celesw.tcl.com stranicu i dodati / i ono što vas zanima i što stoji izmedju <Key> i </Key>:
npr:
Kod:
http://celesw.tcl.com
+
Kod:
/
+
Kod:
CSEU TV/Infotech/Infotech 0084 - Reset all and Reset shop.pdf
Rezultat:
Infotech 0084 - Reset all and Reset shop: https://celesw.tcl.com/CSEU TV/Infotech/Infotech 0084 - Reset all and Reset shop.pdf

Jos neki interesantni:

Infotech 0083 - Android Factory Reset: https://celesw.tcl.com/CSEU TV/Infotech/Infotech 0083 - Android Factory Reset.pdf

Infotech 0086 - Running time information: https://celesw.tcl.com/CSEU TV/Infotech/Infotech 0086 - Running time information.pdf

Ako naletite na još nešto zanimljivo postavljate :)
 
Poslednja izmena:
AOh14Ggx3uMjO5rlQtD6TReJS9IXl37sAeDtJQJZkaq2qw=s40

Ivan Wolfчет 10. јун 14:40
Poštovani, Da li ima nekih novosti vezano za produžetak garancije tj, sertifikat istog. Hvala unapred na informaciji. Pozdrav

AOh14Ggx3uMjO5rlQtD6TReJS9IXl37sAeDtJQJZkaq2qw=s40

Ivan Wolf <[email protected]>​

чет 17. јун 20:58
коме PARTUM






Poštovani,

Niste mi odgovorili na prethodni email. Molim vas da mi date neki kontakt gde mogu dobiti informacije, ovo stvarno traje predugo od 03.02.2021. Na forumu o TCL televizorima ljudima su stizale potvrde za malo više od mesec dana. Ako produžena garancija ne postoji voleo bih da budem o tome obavešten i da znam kako da postupam dalje sa prodavcem ili proizvođačem jer je produžena garancija bila jedan od razloga kupovine.

Hvala unapred
Ne odgovaraju na mejlove, izgleda da smo namagarceni koji nismo dobili potvrdu.
 
Hvala Čika Kure.

Pozvao telefonom javila se devojka iz PARTUM-a pitala za broj uređaja i obećala da će mi se neko obratiti email-om.

Ako ne bude odgovora pozvaću TCL Srbija.
 
Cao ljudi.
U potrazi sam za TV-om, svideo mi se model 50C715, mnogi ga spominjete pa da pitam za iskustva :)
Bio bi u osvetljenoj prostoriji, negde oko 2.5m razdaljine pod blagim uglom.
Ono sto primetih po prodavnicama je da skoro pa identicna cena, ne znam da li me to uopste iznenadjuje.
 
Vrh Dno