Šta je novo?

[TBS] Xenonauts - X-Com za novo doba

Uff ovo deluje ekstra, baš u duhu starih UFO i X-COM igara! :)

Samo mi malo mnogo 23e da dam sada :(
 
ne slusaj sta ti kaze sundjer, nema on pojma :)
 
Pa gledao sam neki gameplay video. Izgleda baš u duhu originalnog UFO-a. Super je, samo mi mnogo da dam toliko para realno samo za remake stare igre.

Čak je i grafika 2d sprites. :)
 
Heh, ja sam dosta vremena bacio na XCOM (ovaj najnoviji i ekspanzija). Baš zarazna igra.:)
Nešto ne verujem da je ovo na istom nivou, bar po onome što sam video. Mislim da ću preskočiti.;)
 
Jel' igrao neko vas UFO i X-COM iz '95, '96? Kakvi su ovi noviji X-COM u odnosu na to. Sada sam baš čitao reviewe neke, i mnogi ih napljuvaše. Najveća pljuvačina je bila na račun nepreciznosti vojnika, i glupom sight range sistemu.

Dok Xenonauts nahvališe žešće.
 
Enemy unknown iz 2012 je po meni jedna od najboljih igara u poslednjih 10ak godina. Nije isti kao ti stari xcom-ovi, ali je svejedno odlicna igra. A to za preciznost/nepreciznost vojnika je teska glupost. To se uglavnom zale ljudi koji verovatnocu ne poznaju ni malo. Oni ocekuju da recimo 75% sansa za pogodak pogodi uvek... 75% sansa znaci da ce vojnik promasiti svaki cetvrti put sto uopste nije malo...

tl;dr Toplo preporucujem. Evo sada na steamu mozes da uzmes za 16$ Enemy unknown + Enemy within + svi DLC.
 
Oni ocekuju da recimo 75% sansa za pogodak pogodi uvek... 75% sansa znaci da ce vojnik promasiti svaki cetvrti put sto uopste nije malo...
Išao otac mog ortaka na operaciju aneurizme u BGD...
Reče doktor/profesor - vidite, ove operacije su 95% uspešne. Kaže moj ortak, - pa to je super! ... - Da, ako se ne dospete u onih 5%, odgovori doktor,.
 
Jel' igrao neko vas UFO i X-COM iz '95, '96? Kakvi su ovi noviji X-COM u odnosu na to. Sada sam baš čitao reviewe neke, i mnogi ih napljuvaše. Najveća pljuvačina je bila na račun nepreciznosti vojnika, i glupom sight range sistemu.

Dok Xenonauts nahvališe žešće.
Igrao sam X-COM Apocalypse i ta igra me je jednostavno odusevila. Sam koncept odbrane od vanzemaljaca, proucavanja njih i njihove tehnologije sve do napada na njihov svet. Uhhh kako je to dobro bilo. Pa borbe letelicama u Mega-gradu, pa kada nabudzis svoje letelice napadnes protivniceke pa porusis par zgrada pa korporacije cije su te zgrade popizde na tebe. Porusis slucajno jer promasis neprijatelja pa srusis neki soliter ili fabrikicu. Pa te vanzemaljci napadnu u tvojoj bazi... A ima i nekih manjih militantnih frakcija koje te takodje mogu napasti u bazi ali i koje ti mozes napasti u njihovoj bazi i pokupiti im oruzje. Eh... A sve se odigrava na prelepoj kao 3D mapi grada, gde kada god narucis nesto vidis kako dolazi, ulicama, od mesta proizvodje do tvoje baze. Covece koliko je to sve bilo detaljno uradjeno.
E a borbe su bile prava poslastica (mogao si da biras, na pocetku svake bitke da li oces turn-base ili real-time; rt su, barem meni, bile jako teske iliti vanzemaljci bi me bas odvalili od zivota) BIlo je, ako se ne varam, preko 40 razlicitih mapa. Ogromen zgrade koje su trebale da budu pretrazene sprat po sprat od skola, biblioteka, skladista, fabrika, ihhh...

Ta takticka borba u Xenonauts je jako slicna kao u X-COM Apo. Dobro eto vojnici ne mogu da leze, mogu samo da cucnu :D Mozes da raznosis stvari do mile volje, mozes da opremas vojnike kako god zelis (uz izvesne limite po pitanju tezine opreme). Imas TU (iliti akcione poene) s tim da pucanje zahteva %, od max broja TU, a ne fiksnu vrednost tako da ce vojnik sa snajperom moci uvek da ispali dva najpreciznija hitca bez obzira kolika mu je max vrednost TU-a. U principu TU ti omogucava da se dalje kreces. Medjutim skoro svaka puska ima vise nivoa preciznosti (mislim da je oko 5 ili 4) pa mozes da izaberes 1 precizan ili 2 manje precizna ili 3 neprecizna itd. Zakloni igraju veliku ulogu, cucanje igra veliku ulogu. Ako zavrsis potez a vojniku ostane dovoljno TU za pucanje i vanzemaljac mu naleti on ce na njega pucati pa mozes da pravis sacekuse itd.
Postoji i mini-igra u vidu ganjanja protivnickih UFO sa svojim lovcima.
Vanzemaljci cak mogu da ti napadnu bazu sto je jako nezgodno pogotovo ako ti vojnici nisu tamo :d
Mozes da gradis dodatne baze po svetu...

Jako mnogo toga novi X-COM nema sto su njegovi prethodnici imali. U odnosu na Xenonauts borba je mnogo ogranicenija, da grafika je, pa ne bih rekao bolja, drugacija ali sto se mene tice nema to X-COMovsko u sebi. Te dve akcije po potezu su meni prilicno limitirajuce, mape mi se kao takve nisu dopale i borba po vanzemaljskom brodu je bila ocajno odradjena pogotovo ako je brod imao vise od jedne ravni. Glavni razlog je ipak izbacivanje TU i ubacivanje tog pojednostavljenog dvostepenskog akcionionog sistema. Tu na primer ne mozes da udjes kroz vrata, pucas na vanzemaljca, izadjes kroz ta ista vrata, zatvoris ih, udaljis se i cucnes i cekas da ovaj izleti na tvog kolegu snajperistu koga si ostavio izvan zgrade ili uletis sa sacmom pritrcis do vanzemaljca prebacis na neprecizno gadjanje i saspes mu dve salve u vugla. U novom X-COMU otvoris vrata i pucas i ostanes da stojis tako. Primecujes razliku?:D
 
Hvala! Ovo je ekstra opis i tačno ono što sam želeo da znam.

Sačekaću malo, da vidim da li će cena da se spusti. Kada se samo setim koliko sam uživao kao klinac igrajući UFO: Enamy Unknown, i X-COM terror from the deep. Uff.. naježim se. To je bilo pre malo manje od 20 godina ***!!
 
nisam peglao xenonoutse, ali hoću.
ovi novi x-comovi su spram starih - đubre. iako su se stvarno potrudili da izvuku najbitnije od originala tragično su fejlovali napravivši igru sa skriptovanim maltene linearnim bitkama, nema nasumično kreiranih mapa, nema rpg inventara, replay value je čista nula. smućkali su neke novitete koji nisu tako loši (specijalke recimo) ali su napustili sve što je igru činilo hard core naslovom. pređeš jednom, kažeš "b'ate š'o lepo izgleda" i obrišeš.
bar ja jesam.
 
meni su novi x-com-ovi mnogo bolji od starih...
probacu i ovo, deluje zanimljivo, iako su se koncetrisali na te starije delove...
 
Zasto?Ja necu da kazem da je djubre,jer nije,ali ne mogu ni da pridje starijim delovima(UFO:Enemy unkown i X-COM:Terror from the Deep).

Misliš da vredi pitati zašto lika koji se rodio kada je x-com bio aktuelan? :d
 
realno.

danas se prave drugačije igre. kako ja njemu da objasnim šta znači replay value, kad on i nema želju da ponovo pokrene igru koju je tako lepo prešao "na keca"?

bataliti i ići dalje :D a dečakov rečnik odgovara vaspitanju ;)
 
Nadam se da ce konacno izbaciti sve RPG elemente, i uvrstiti sto vise QTE momenata kako bi i moja ćera mogla sa lakoćom da igra.

prilično sam siguran da se čovek zezao, ali ovo je baš to o čemu pričam. glave koje ovako razmišljaju sede u tim izdavačkim kućama i dizajniraju igre. onda ih bljusnu na tržište uz veeeeeliki hype, i pošto su, jelte, jako popularne igra ih celo treće tri.
naravno da oni još uvek ne mogu da percipiraju da li to ima kvalitet ili ne, a kad na to dodaš određene produkcijske domete (čitaj: lova upucana na šminku), i želju da živimo brzo i igramo brze naslove u koje ne moramo preterano da se udubljujemo, dolazimo do konflikata ovog tipa: da l je bolji civ V ili civ I, da l su bolji stari ili novi XCom-ovi, da l je HEROES III imalo zanimljiva igra i sl.

na žalost, novi x comovi su đubre spram starih, baš zbog svega što sam par postova gore naveo i NIKAKVA šminka to neće promeniti. kad ja ne mogu sam da odredim koliko granata će pera da nosi u misiju, a koju vrstu puške ima da nose zoka, slađa i kunta, i kako sam obukao poslednjih desetak ljudi u ekipi, kad znam tačno kako izgleda mapa i pre nego što sam sleteo, jer je svaki put jelte ista, osećam se k'o da igram assassin creed.

još samo da izbace snimanje pozicije i da me svaki put kad izgubim misiju sami vrate na početak bez ikakvih reperkusija i moći će i njegov mlađi brat da se igra, a da ga igra ne živcira.


eeeej, pa igre su se onomad i pravile samo da bi nas živcirale :D
 
Skinuo sam narodsku verziju (stidim se :( ).

Igra je prokleto fenomenomenalna! baš ima duh onog prvog UFO-a iz '95. ako se ne varam. Grafika je ružna, ali replay value je nemerljiv. Igra je jako teška. Krenuo sam na normal mode. I već pred kraj prve godine sovijeti su odbili da me finansiraju :) a posle sam ostao bez para i sve je počelo da se raspada. Morao sam da krenem novu partiju.

Jako je zanimljiv crew management. Ono što bih preporučio je mixovanje guštera i veterana. Prvi put sam pogrešio jer sam imao jednu "elitnu" ekipu, a druga je bila katastrofa. I korisno je rotirati posadu iz bitke u bitku. Zameniš jednog-dva čoveka, te umesto veterana staviš guštera i onda forsiraš njega da uzima ubistva. Napreduje dosta brzo tako.

Kakav vam je sastav tima? Meni nekako najviše odgovara postava: 2 tenka sa štitovima, stun batton-om i brdo granata, 2 snajpera, bazukaš i heavy weapon. Na ostala mesta ide ili vozilo, ili 2 riflemana. Naravno ovo se sve kasnije zameni sa laserima itd.. ali suština je ista.

Takođe, mislim da sam se zeznuo što sam jako kasno izgradio drugu bazu. Potrebno je brzo pokriti što je moguće veću teritoriju, a radarske stanice su jako skupe.

Sve u svemu jako kompleksna igra. Ima elemente i RTS, i upravljačke simulacije i potezne strategije. Više igara u jednoj ;)

sutra leže plata, pa ima da šljusnem 20+e u ovo, nek'ide život :)
 
Poslednja izmena:
Kakav vam je sastav tima? Meni nekako najviše odgovara postava: 2 tenka sa štitovima, stun batton-om i brdo granata, 2 snajpera, bazukaš i heavy weapon. Na ostala mesta ide ili vozilo, ili 2 riflemana. Naravno ovo se sve kasnije zameni sa laserima itd.. ali suština je ista.

Ja koristim 4x sacme i 4x snajpera. Od svih mogucih kombinacija sa ovime najbrze cistim mape. Ovi sa sacmama napreduju ko ludi pa onda kada im nabijem accuracy prebacim ih da budu snajperi a snajpere prebacim da budu sacmarci :d
 
A kako ti ne pocrkaju u prvim linijama? I sačma je dobra samo close range zar ne?
 
A kako ti ne pocrkaju u prvim linijama? I sačma je dobra samo close range zar ne?
Ma kakvi do sada nijedan nije zaginuo :d Pa uzmem cetvoro koji imaju najvecu TU vrednost. Za snajper gledam da imaju sto veciu preciznost i to ti je to. Uvek ih drzim iza nekih prepreka uvek su u cucnju. Kada priletis neprijatelju tesko da prezivi. A sto se sacme tice onaj M16 je na pocetku precizan koliko i sacma :D Inace u jednoj misiji sam celom timu podelio m16, pazi to su veterani sa po preko 70 accuracy i preko 90 TU i fejlovao sam najstrasnije, tj. presao sam je ali ono jedva... Naravoucenije za mene je dobitna kombinacija 4x sacmica (6x kasnije) i 4x snajperi i cepaj. Snajpere po krovovima da pokirivaju celu mapu a sa ovima dole da procesljaju.


Mada, bre majku mu, da nisu mogli da ubace dronove za izvidjanje i malo razlicitijih modova pucanja... Sada kada izucis lasersko oruzje ono izgleda, graficki, drugacije pravi veci dmg ima manje "metkova" po magacinu i to je to, sve ostale stavke, daljina pucanja potrosnja TU, modovi pucanja su isti... Da nisu mogli da stave jos neke modove pucanja, tipa da probije prvu prepreku na koju naleti (jedno polje) ali pojede energije kao za 3x pucnja ili da moze da ispali neprekidni zrak koji kosta nesto tipa 90% TU ali zato pravi ogroman dmg ili... Blah, mislim igra jeste daleko bolja od fancy Xcom-a ali je nekako i dalje jednostavnija od Apocalypse... I izbor mapa im nije bas neki, nema na primer mapa gde je borba u samim zgradama ili tako nesto... Eh...

Uglavnom ako je nekome ovo dobra igra neka obavezno proba X-COM APocalypse, grafika u borbi je kao ovde UI se ne razlikuje mnogo tu je sve sto treba da bude i ne oseca se da fali nesto ili da je neudobno a sve ostalo je prilicno bolje nego u ovoj igri. Jedino je grafika grada malo onako, zastarela, ali i na to se da navici.
 
Sada sam malo pikao. Fantastična igra, meni lično 10x bolja i dopadljivija od tzv. Xcoma. No, treba dužih sesija :)
 
Nabavio sam igru ali se "plašim" da je instaliram. Na originalnim X-COM: Enemy Unknown i X-COM: Terror from the Deep sam 90.-tih izgubio mesece života... :D
 
Evo jos jedan veteran X-com serijala ovde. Od UFO Afterlight cekam neki ljudski nastavak, a ovo izgleda prokleto dobro. Onaj novi X-com odigrah, onako genericki sa bljutavim ukusom u ustima, zavrsio igru i nisam izgubio ni jednog vojnika, suvise lako kad udjes u fazon a nema ni priblizno smeka kao npr X-com Apoc ili Afterlight. Jos da nadjem pravi momenat da mi otcepi parce zivota pa da sanjam eliene kako mi slecu na glavu :d
 
Nabavio sam igru ali se "plašim" da je instaliram. Na originalnim X-COM: Enemy Unknown i X-COM: Terror from the Deep sam 90.-tih izgubio mesece života... :D

Oooo da... Meni se desilo ovaj vikend, dok sam se okrenuo prošlo je 4 sata. Imao sam utisak da igram fazon sat i po max. :)

Gameplay, po meni, je nenadhebiv.

Nije baš na temu, ali da spomenem, juče mi burazer reče da su Baldur's Gate I i II enhanced edition na popušu na Steamu. Lupio sam sebe po prstima da ne kupim, jer znam da bih celo leto "protraćio" na to :)

Gameplay > grafika (i tehnikalije generalno)
 
Ja znam šta ću ja da uradim, a ovo će sve moje ostale obaveze i slobodno vreme:

creis.jpg
 
Hteo bih da skrenem paznju na modove za ovu igru kao sto su:

1. [V1.07]Skitso's Ultimate Megamix Map Pack 2000
http://www.goldhawkinteractive.com/...V1-07-Skitso-s-Ultimate-Megamix-Map-Pack-2000

Sadrzi 50 novih mapa za pustinju, srednji istok, industriju i farme.



2. Xenonauts: Community Edition 0.22
http://www.goldhawkinteractive.com/forums/showthread.php/10797-Xenonauts-Community-Edition-0-22

Sadrzi izmedju ostalog modifikaciju (koju doduse treba rucno ubaciti ali je opisano kako) tako da sam armor ima otpornost na mind control. Ovo je jedna od stvari koja mi ide, ono, totalno na zivce, ne znam koj su andrak ubacivali. (mislim na to kada ti vanzemaljac preuzme kontrolu nad vojnikom pa ti ovaj momentalno ubije najblizeg vojnika tak oda u jednom potezu izgubis minimum dva coveka)


Uglavnom forum je tamo ima i drugih korisnih modova kao i Totalnih konverzija kao sto je ova:
http://www.goldhawkinteractive.com/...s-V5-2-PlatinumDragon-(New-Game-Universe-Mod)


Sve u svemu prilicno zanimljivo pa ko je obrnuo ili koga nervira MC kao mene sada ima resenje za to. Onaj mod sa mapama ne ponistava save a kako vecina nas pravi prvu bazu tamo na Bliskom Istoku novih 50 mapa dobro dodje.
 
mind controla je i prvi x com devedesetih činila hard core naslovom do neigrivosti, dok ne naučiš kojim redom otprilike najbrže možeš da stigneš do psi labs-a (trebao je beše živ sectoid leader).

btw, moj utisak posle pola sata igranja: to je to :D

a evo i prvog odličnog uputstva: http://www.gamefaqs.com/pc/666668-xenonauts/faqs/69446
 
mind controla je i prvi x com devedesetih činila hard core naslovom do neigrivosti, dok ne naučiš kojim redom otprilike najbrže možeš da stigneš do psi labs-a (trebao je beše živ sectoid leader).

btw, moj utisak posle pola sata igranja: to je to :D

a evo i prvog odličnog uputstva: http://www.gamefaqs.com/pc/666668-xenonauts/faqs/69446
Aham samo ovde ne postoji psi labs. Ne postoji odbrana od MC-a sem bravery ali i sa time na 99+ moj vojnik odluci da potamani pola mog tima. U principu sve je to random i prilicno iritantno, za mene.
 
Nazad
Vrh Dno