Šta je novo?

Targo Telekom

Jel ova promena paketa > TWIN u NET paket, jel to sigurna promena ako se zahtev podnese ili samo ako je neko prethodno raskinuo ugovor sa traženim NET paketom pa je samo u tom slučaju moguće (zamene samo ime korisnika i adresu u sistemu naplate) ? Promena NET paketa na drugu brzinu (veću ili manju) koliko znam nije moguće trenutno (?), mada ni ovo što sad ispade da (kao) može TWIN u NET isto ranije nije bilo moguće ?! Jel se nešto desilo sa tim mrežnim licencama koje su Targu istekle pa je sad moguća promena paketa, ili su našli način da prevaziđu te licence nekako, bar u smislu promene paketa ili je samo puka sreća da je neko raskinuo ugovor sa baš tim paketom što neko drugi traži?

Ne znam šta da ti kažem osim:

Poslao mail juče, danas me zvali i rekli da od Septembra plaćam samo net tj sa oktobarskim računom...

Ne znam kako pravno to regulišu ali verovatno 100 pogašenih kanala (čitaj: sve što valja) ide u prilog svima nama koji bi da prestanemo da plaćamo nešto što je realno sra nje usluga tj totalno drugačija od onog što smo počeli da plaćamo.
 
To verovatno znači da ćeš nastaviti da imaš tv, jer nemaju način da ti ugase signal. Bolje im je da ti naplate samo internet, nego da raskineš ugovor.
Rasulo je veće nego što sam mislio.
 
To verovatno znači da ćeš nastaviti da imaš tv, jer nemaju način da ti ugase signal. Bolje im je da ti naplate samo internet, nego da raskineš ugovor.
Rasulo je veće nego što sam mislio.

Iskreno, briga me.

Televiziju im svakako ne gledam, pa neću ni znati, ali u svakom slučaju im hvala što su mi izašli u susret. Mislim, to je jedino logično, ali opet... Znamo u kakvoj su situaciji.
 
Da, pozdrav za Beksa, čovek se stvarno cimao kada god je mogao...

Nego stigla je uplatnica, apropo onih obaveštenja o dugu na uplatnicama, devojka
iz call centra mi je rekla da je šalju svim korisnicima bez obzira da li plaćali redovno ili ne.

Ja plaćam redovno, tako da sam se iscimao da ih pozovem da se malo razjasni. Uglavnom,
kako mi je rekla postoji ogroman broj ljudi koji ne plaća račune, ali i dalje ipak koristi net.

Očigledno je da nemaju mehanizama ni ljudstva da se sa tim izbore...

Becks ne znam da li se još čuješ sa starom firmom, ali ako budeš načuo nešto novo
pretpostavljam da ćeš nam javiti. Da kucnem u drvo, posle onih prekida pre manje od mesec
dana internet radi odlično sada.
 
@ Bivis, to su i meni rekli... Ja se zabrinuo jer znam da plaćam redovno, pa reko da mi ne zakinu onu promenu paketa koju sam spomenuo, ali kada su me zvali da mi to potvrde rekoše mi isto što i tebi, tako da bez brige.
 
...

Poslao mail juče, danas me zvali i rekli da od Septembra plaćam samo net tj sa oktobarskim računom...

Ne znam kako pravno to regulišu ali verovatno 100 pogašenih kanala (čitaj: sve što valja) ide u prilog svima nama koji bi da prestanemo da plaćamo nešto što je realno sra nje usluga tj totalno drugačija od onog što smo počeli da plaćamo.

Poslao sam im i ja mail, ali nemam još nikakvog odgovora sem one glupavosti da su moj ''zahtev prosledili službi ... bla bal'' Niti zovu nit se odazivaju :)
Nešto razmišljam da spakujem ovaj ONT i odnesem im ga uz raskid ugovora. Dobar je, samo par puta sam imao prekide, a ovde kod mene ko god prođe pored trafoa gasi struju :) Svako malo ga neko šlogira al radi besprekorno. Sve više sajtova jako teško otvaram, uključujući i ovaj. Skajp radi kao na Dial-up :) TV slabo gledam a i nema šta da vidim. Bejahu dobri kad su su se pojavili ovde kod mene, prezadovoljan sam bio. I sada sam, generalno gledano, zadovoljan. Ali ako mi ne umanje tu pretplatu za TV i ostave samo internet, raskinuću ugovor. Jedino ne znam šta od alternative ... to što je u ponudi ovde kod mene negde je na nivou 25% Targa a skuplje.
 
Ne mogu da pristupim nekim sajtovima (infostud, putovanja.info), ako probam sa telefona (telenor) mogu. Menjao sam i dns i nista. Jel moze jos neko da proba pristup tim sajtovima.
 
Da li neko može da mi kaže sta treba da uradim kako bih raskinuo ugovor sa Targo? Da li je dovoljno da im pošaljem mail? Jer u call centru niko ne odgovara na pozive...
 
Ne mogu da pristupim nekim sajtovima (infostud, putovanja.info), ako probam sa telefona (telenor) mogu. Menjao sam i dns i nista. Jel moze jos neko da proba pristup tim sajtovima.

Ne znam za te sajtove, ali znam za sijaset drugih koje ja posećujem da ih je gotovo nemoguće otvoriti ili ih otvori posle 10-ine minute čekanja ... Takođe, prestao je da radi i FTP iz nekog razloga, dok npr sa VIP i Telenor radi normalno. Najgore od svega je što se broj sajtova kojima je nemoguće prići stalno uvećava ...
Poslao sam im i upit o tome, kao i o promeni paketa, ali se još nisu udostojili da odgovore bilo šta.
 
Ne mogu da pristupim nekim sajtovima (infostud, putovanja.info), ako probam sa telefona (telenor) mogu. Menjao sam i dns i nista. Jel moze jos neko da proba pristup tim sajtovima.

Ja sam sinoć imao problema sa google servisima, b92.net se sporo učitavao, youtube seckao što se ranije nije dešavalo... probao sa promenom dns, ništa.
 
Sada rade oba sajta (putovanja, infostud).
 
I kod mene naprasno proradio ovaj forum, inače do sada bilo katastrofalno, gotovo neupotrebljivo. Proradili su mi i neku drugi sajtovi koji nisu radili, ali FTP nikako ... a baš mi treba.
 
Pazova, nema neta već 5, 6 sati...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Ja nisam imao nikakav prekid, jedino ponovo problem sa otvaranjem nekih stranica. Međutim, od jutros opet sve radi kako treba.
 
Pazova, nema neta već 5, 6 sati...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Pozdrav svima koliko vas ima,

Ja sam nov na ovom forumu i pokusavao sam da svojevremeno kao ne registrovani korisnik pratim vesti o Targo Telekom-u ali vise to nije moguce posto od petka imam prekid Interneta ( Video signal funkcionise ), danas je cetvrti dan i jako mi je bitno da se sto bolje informisem sada da bih znao koji bi moji sledeci koraci bili.

Pokusavao sam i kontakt sa Korisnickim servisom bezuspesno sto je bilo za ocekivati, nakon toga sam pokusao komunikaciju preko [email protected] takodje bez uspeha gde sam na kraju od komsije saznao da postoji i [email protected] i danas je poslat mail. Dobio sam odgovor od servera tacnije odgovor da je Inbox na Info mail adresi prepunjen i da nisu u mogucnosti da prime bilo kakav mail.

Ranije mi se desavao ovaj problem jednom u mesec dana ali svaki put se resio sam od sebe jer sam na nekoj centrali koja ima 3 ploce koje tada nisu bile u mogucnosti da se zamene, a mogu da zamislim tek sada . Ja stvarno ne znam ko sada odrzava servere i ko odrzava sisteme da funkcionisu ali verujem takodje da je i njima vise prekipelo koliko se ovo oduzilo.


E sada, posto ne zelim prekid usluga dok se to svima ne obustavi jer TT ima najbolju ponudu u Srbiji i meni je jako bitan Upload i zbog toga trpim sve ovo u nadi da ce biti bolje ( Heh.. Zamisli gde zivim, Srbija Kolumbija ). Ali hajde da se barem nadam tome.


Pokusavao sam sledece stvari :
- Resetovanje ONT-a na Reset dugme cekajuci 15 sekundi
- Paljenje i gasenje ONT-a 10 puta za redom
- Manuelna podesavanja ONT-a
- Pokusavao sam da prikacim jos jedan ONT uredjaj sto sam dobio od njihovog bivseg korisnika za 10 evra zato sto nije hteo da vrati i ja sam ga kupio i sada mi samo skuplja prasinu, i ako nekome moze da koristi slobodno nek mi se obrati, stvarno ne znam koliko se njihove cene krecu ali mozemo da se dogovorimo .
- Cak sam i pokusavao ono staro domace udri pa ce da proradi sto stvarno nije iskljuceno cak i sa danasnjim modernim Laptopovima ( Imao sam cak i prilika da uradim to na Alieware Laptopu pa je na kraju uspelo ) :D

Nakon svega ovoga koji su moji sledeci koraci ako ih uopste ima ?


Neophodno nam je svima da u kuci bude konekcija na internet , nekome vise nekome manje.

Sto se tice placanja kasnim jedan racun ali to je jer vise nisam siguran koliko treba da placam ako kada sam kasnio vise od 3 racuna dok sam sacekao platu usluga je bila omogucena ( verovatno zato sto je svima isti poziv na broj pa ko plati platio je ili sam pogresio u tome ) .



Voleo bih sto vise informacija da dobijem da na kraju na Novom Beogradu Blok8a (Paviljoni) gde imam izbor u mojoj zgradi dva operatera a to su :pTT ili TT stvarno ne zelim da dolazim u situaciju da uzimam internet provajdera PTT KDS. To bi mi bilo kao sa konja na čivavu.


SBB moze da dodje u ulaz kao i IKOM pa bih voleo i to da saznam malo , ko je od njih bolji jer ponude mi nisu bitne koliko strucna misljenja osoba koja se nalaze na ovom forumu citajuci prethodne poruke skoro od prve strane moglo bi se zakljuciti da ima dosta strucnih osoba vezano za telekomunikacije.


Hvala unapred svima, onima koji procitaju do kraja i onima koji samo prelete preko ovog teksta, puno mi znaci .


Ako neko zeli da mi pise moze da me kontaktira na mail : [email protected]


Vas Gušter .
 
p.s.


Trenutno kradem od komsije internet (Takodje Targo, koji od pocetka koriscenja nije imao problem sa radom a covek je u 50tim godinama i gleda samo TV i koristi samo Skype ) sto mene vise stavlja u situaciju da zamenimo stanove :D

Sva sreca pa sam ja podesavao i sifru za WiFi pa eto zabelezio da imam ako meni nestane interneta a on ima ali opet , voleo bih da imam uslugu koju placam, meni racun stize i za kablovsku koju upalim samo da bih zaspao posto nisma navikao da spavam u tisini :). I naravno jos veci bedak je to sto Desktop koristim 95 posto vremena kada zavrsavam nesto za posao i privatno + Gaming dok Laptop naravno van kuce. I naravno sva sreca da imam komsijinu sifru, ne bih voleo da sam u situaciji da Hotspotujem sa 4 G mreze preko telefona da samo obavim razgovor ili upload to sto treba.
 
Problem koji ima Targo već jako dugo (tzv rulet problem):
ONT izgubi IP adresu, a Targov DHCP nije uvek u stanju da mu odmah dodeli novu. Koliko će prekid trajati - ljudima se dešavalo i više od 4 dana. Ip adresu će sigurno dobiti (i to uvek istu), ali niko ne zna kada. Igranje same pred ONT om nikako ne pomaže. Nema indicija ni da resetovanje pomaže - štaviše, moguće je da time "resetuješ" rulet. To važi za sve korisnike na problematičnom delu opreme.
Jedino što možeš da uradiš, to je da minimiziraš (ili potpuno eliminišeš!) razloge koji dovode do reseta ONTa. Izgleda da veći broj WiFi klijenata dovodi do reseta i okidanja ruleta.
Način koji je većini nas uspevao je ili postavljanje ONT u bridge mode, ili povezivanje jednog jedinog klijenta. Oba rešenja podrazumevaju sopstveni ruter iza ONT.
Ja sam (bio) na problematičnom delu opreme, i pošto sam postavio svoj ruter, nisam imao nikakav prekid nekih godinu ipo dana (a uvek sam strahovao od nestanka struje).
Problemi koje sada Targo ima daleko su ozbiljniji. Budući da kod komšije sve radi, izgleda da će kod tebe ovo rešenje pomoći. Probaj pa javi.
 
Problem koji ima Targo već jako dugo (tzv rulet problem):
ONT izgubi IP adresu, a Targov DHCP nije uvek u stanju da mu odmah dodeli novu. Koliko će prekid trajati - ljudima se dešavalo i više od 4 dana. Ip adresu će sigurno dobiti (i to uvek istu), ali niko ne zna kada. Igranje same pred ONT om nikako ne pomaže. Nema indicija ni da resetovanje pomaže - štaviše, moguće je da time "resetuješ" rulet. To važi za sve korisnike na problematičnom delu opreme.
Jedino što možeš da uradiš, to je da minimiziraš (ili potpuno eliminišeš!) razloge koji dovode do reseta ONTa. Izgleda da veći broj WiFi klijenata dovodi do reseta i okidanja ruleta.
Način koji je većini nas uspevao je ili postavljanje ONT u bridge mode, ili povezivanje jednog jedinog klijenta. Oba rešenja podrazumevaju sopstveni ruter iza ONT.
Ja sam (bio) na problematičnom delu opreme, i pošto sam postavio svoj ruter, nisam imao nikakav prekid nekih godinu ipo dana (a uvek sam strahovao od nestanka struje).
Problemi koje sada Targo ima daleko su ozbiljniji. Budući da kod komšije sve radi, izgleda da će kod tebe ovo rešenje pomoći. Probaj pa javi.

Ja sam jedini klijent na mom ONT- u. Znaci samo PC je povezan na njega, svaki dan sam ga resetovao ali očigledno to pogoršava situaciju. Imam neki stari Scientific Atlanta pa cu njega nakačiti, njega sam koristio da probam da expand -ujem WiFi signal do komšije ( drugog) ali očigledno ne prolazi nista kroz zidove ove debljine.

Kad dodjem sa posla onda cu očigledno da probam sa Bridge mode iako su mi dok je Call Centar funkcionisao rekli da to ne radim :-D

Hvala puno na informacijama, stay tuned for more details.
 
Pokušam sa Bridge mode, sa nekim TAP Windows adapter v9 i koliko ja vidim nakon resetovanja ONT-a nista, tako da pretpostavimo da moram da cekam da rulet završi ciklus?
 
Ako ONT prebacuješ u bridge mode valjalo bi i da kloniraš MAC adresu. Targo pamti poslednji MAC kome je dodelio IP, pa ako ga promeniš, ima neki period koji moraš da čekaš, čak i da je sve ok. Potraži postove @BECKS u ovoj temi.
Ako imaš samo jednog klijenta na ONT i ugašen WiFi, onde je kod tebe možda neki drugi problem. Nisam siguran da će ti ovo pomoći
 
Kod Bridge moda mi nije jasno koji mi je sledeci koran nakon sto ONT povezem sa drugim modemom kablom , onda uzimam jos jedan LAN i na PC ili kako ? (Nemam Wifi karticu za PC ).

EDIT : Laik sam u Kloniranju i Bridge mode,jedino sto znam da podesim na Win , nista vise.....:d
 
Poslednja izmena:
Dodatak :

DObio sam protok nakon skoro nedelju dana ali srecan sam i tako da mi nestane a da imam takav protok. :)
 
E sad resetuj modem, cisto da se uveris da li je do njih ili do tebe, da li imas srece ili ne, da li da igras loto i slicne igre na srecu... :d

"Mislimmmmmm" nadam se da me ne shvatas ozbiljo... :D
 
E sad resetuj modem, cisto da se uveris da li je do njih ili do tebe, da li imas srece ili ne, da li da igras loto i slicne igre na srecu... :d

"Mislimmmmmm" nadam se da me ne shvatas ozbiljo... :D

I naravno morao sam da probam da uradim to , i Guess what? Radi ponovo :D
 
NEMOJ ME ZEZAT' ?!
Stvarno si probao?
 
Modem resetovao, ne ruter?
Ruter mozes koliko hoces ako je premosteno ali MODEM (opticki modem) je lutrija, pogotovo na "pokvarenoj ploci".
NEMOJ vise modem (ta tt-ova kutija) restartovati !
 
Poslednja izmena:
I naravno evo opet upravo sad krenuo rulet, nisam imao od prošlog petka do srede/četvrtka i evo sad na ko zna koliko. Počelo je bas ucestalo sad da mi se ovo desava.
 
Vrh Dno