MarcusS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 02.06.2007
- Poruke
- 2,351
- Poena
- 445
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 5600 & ID-COOLING XTS 224
- Matična ploča
- AsRock B550m STEEL LEGEND
- RAM
- 2x16 GB Corsair Vengeance RGB PRO sl 3600mhz
- GPU
- Sapphire PURE 7700XT 12GB WHITE
- Storage
- M.2 Kingston KC3000 512GB + 2TB Toshiba + 4TB Seagate
- PSU
- Cooler Master Bronze 650w
- Kućište
- Zalman S5 White
- Monitor
- Benq Zowie XL2540K
- Miš & tastatura
- Logitech G910 spectrum & Logitech G PRO mouse
- Ostale periferije
- Logitech G PRO X
- Mobilni telefon
- Google Pixel 7 Pro
- Pametni uređaji
- Huawei Watch GT2 Pro
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Ja sve vreme o tome pricam i ponavljam se i svi vidite da se ponavljam i niko da ukapira, bas cudno.
Isto kao što ti nikad nećeš ukapirati koliko ti se postovi ponavljaju i koliko ti je NULA argumentacija za bilo šta što pričaš. Ja ne znam koliko čovek treba da bude naivan da priča to što ti pričaš, da nije u stanju da konstatuje situaciju onakvom kakva je a to je jako problematična. Pokvarene ploče, neprimanje korisnika, ruteri koji šatro čekaju na granici a nema ih više od pola godine, zatvaranje filijala firme, smanjenje radnog vremena call centra, dakle jasno kao dan - redukcija troškova. Ruteri koji se resetuju svako malo bez ikakve nade za skorije rešenje i to takođe mesecima... I onda dođeš ti da nam pričaš kako je sve pod kontrolom.
Jednostavno - blamiraš se. Ali kontam da te briga za to, jer tvoja misija na ovom forumu nije dobra reputacija već znamo svi šta. Vidiš... Ne moram uopšte da napišem to a svi znaju na šta mislim, garantujem ti.
Poslednja izmena: