Pazi, 2,000 jedinica pa naviše, skoro svaki model je animiran, pathfindingg po 3D terenu, balistika svakog ispaljenog metka i projektila, realan LOS... Par teško nalažljivih neoptimizovanih sekvenci i ćao đaci sa performansama.
Znači samo da kažem, kad npr. u Javi napravim program koji u 2D simulira let 500 objekata u jatu, i ne uzmem neku brzu metodu pretrage grafa, sa 100% CPU zauzeća crta frejm po frejm.
Ja znam da igre prave mnogo bolji programeri i profesionalci, ali kada treba voditi računa o stotinama i hiljdama objekata od kojih svaki ima desetine parametara, i sve one međusobno zavise, QQL3L3. Korektno odradiš nešto al ga neoptimizuješ i nema CPU koji će biti dovoljan.
Znači samo da kažem, kad npr. u Javi napravim program koji u 2D simulira let 500 objekata u jatu, i ne uzmem neku brzu metodu pretrage grafa, sa 100% CPU zauzeća crta frejm po frejm.
Ja znam da igre prave mnogo bolji programeri i profesionalci, ali kada treba voditi računa o stotinama i hiljdama objekata od kojih svaki ima desetine parametara, i sve one međusobno zavise, QQL3L3. Korektno odradiš nešto al ga neoptimizuješ i nema CPU koji će biti dovoljan.