Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Svaki izlazak na teren po zahtevu korisnika, osim ako nije otklon smetnji ili kvara nastalog bez krivice korisnika, naplaćuje se 500 dinara.
 
Onda jedino da u poslovnici naleti na neku polupismenu osobu koja bar malo vlada materijom.
Danas su je samo belo gledali, pojma nemaju ni sta je MOVEbox tj MOVE STB
 
Значи гледам ове миграције пакета и не могу да верујем.
Дакле, прва ставка Гпон супер пар ( шта год то било) мигрира у Гпон супер план 2С (мој тренутни пакет).
А тај мој тренутни пакет, мигрира у Гпон супер план 2М, који је скупљи цирка 400 дин.
Прошли пут кад су ме мигрирали, мој стари пакет је укинут. Сада га не укидају, али ко те пита, ,,имаш да мигрираш" као гну у Серенгетију.
Конкуренција? Шта то беше?
 
Onda jedino da u poslovnici naleti na neku polupismenu osobu koja bar malo vlada materijom.
Danas su je samo belo gledali, pojma nemaju ni sta je MOVEbox tj MOVE STB
Na dobro tehnički potkovane neće naići u poslovnici, bar takve ja nisam primetio. Osim kad treba da pričaju o ponudama, tu su super potkovani.
Jeste da na kraju ugovorne obaveze oprema se vraća u poslovnicu ali sâma zamena se obavlja na adresi korisnika. Kod Pošte je moglo da se odnese u poslovnicu i zameni (uz potpisan revers), sada ne daju već mora oni da ti donesu pred noge i to lepo naplate.
 
Čekaj, ja sa Super Par paketa (80/8, TV osnovni) koji me sada košta 2850 prelazim na Super Plan 2S koji će biti potpuno isti kao stari paket samo što će koštati 3399 din?
To je cena tokom ugovorne obaveze, a van ugovorne obaveze za paket koji ti se ukida bi bilo 3250 ako se ne varam. Takođe, kroz UO imaš pravo na popust za eRačun od 50 ili 100 dinara, zavisno od toga kad si ugovorio, a kad ti istekne, više ne. Do isteka svima ide ono što su potpisali, a nakon toga ako ne podnesu zahtev za raskid 30 dana ranije, automatski prelaze na taj predviđen šemom migracije.
 
Ahaha... Ja migriram na brzinu neta 400 i veću cenu pretplate 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ima hisense i Android tv televizore. Kum moj ima neki od 43' i na njemu app koja zabada na nekim kanalima.
 
Ma očito je do same MOVE aplikacije, čak i Pink Folk i Radio S TV kanal zabodu a nisu Full HD, pa čak izbace i poruku tipa "Servisna greška u reprodukciji" ili tako nešto...
Ne mogu ni prići EON app, ni MOVE ni Iris.
 
Da li radi ok prenos optike sa mts na supernovu? Konkretno aa box 3 fix+tv+net na supernova duo tv+net. da li je dovoljno da narucim online paket od supernove a da obavestim mts da ugovor raskidam kada prestane ugovorna obaveza?
 
@qka postoji opcija da zaključiš novi ugovor na dve godine (bez benefita) i da Telekom stornira penale po starom, ali to sve mora u hodu da se iskomunicira.
 
Пренос у току уговорне обавезе и није нека опција. Моји су летос имали проблема са Суперновом (кабловска), па сам и ја прво проверио какви су услови за прелаз на МТС оптику, и нудили су типа један или три месеца упола цена уз комплет нову уговорну обавезу од две године и престанак постојећег уговора без пенала. Јетел је са друге стране у истом моменту нудио 14 месеци за динар + 12 по пуној цени.
 
Istice mi mts obaveza 11.12.2023.
Ako podneseš zahtev za raskid danas, bićeš isključen 30. zbog otkaznog roka. Do 11. plaćaš cenu prema ugovornoj obavezi, a posle toga punu cenu za 19 dana.
 
  • Like
Reagovanja: qka
Postoji li mogućnost da se u toku ugovorene obaveze pređe sa jednog paketa na drugi? Hteo sam da pređem sa paketa super plan 2S na 2M i kontaktirao podršku putem mail-a gde su mi oni odgovorili da to nije moguće uraditi dok ugovor ne bude tri meseca pred istekom što meni nema nikakve logike.
 
Koji ste vi likovi . Ne tangira vas sto sve poskuplje od struje pa nadalje , prehrana , garderoba , i ostalo i vase plate i penzije isto tako se povecavaju za par stotina din pa do par desetina hiljada din godisnje .
:mad:
U temi za struju se disutuje o poskupljenjima struje a u temi za supernovu o njihovim poskupljnenjima.
Da li je neko od vas menjao moveBox za CAMmodul?
Koleginica uzela 1 CAM + MOVEbox. Move joj je nepotreban , ima smart tv sa instaliranom MOVE aplikacijom , pa bi zamenila MOVEBOX za modul (za 3. TV).
Da li i to (zamenu) naplacuju , izlazak na teren, aktivacija i te fore?
Mozes da menjas, podneses zahtev (moze telefonom) i donesu ti na kucnu adresu cam karticu uzmu STB i na sledecem racunu ti to naplate 600din.
Svaki izlazak na teren po zahtevu korisnika, osim ako nije otklon smetnji ili kvara nastalog bez krivice korisnika, naplaćuje se 500 dinara.
Poskupelo je i to na 600din
Inace dodatna (vise od 2kom) cam kartica se naplacuje 300din mesecno, a u svim paketima je sada max dobiti 2 komada uredjaja.
Postoji li mogućnost da se u toku ugovorene obaveze pređe sa jednog paketa na drugi? Hteo sam da pređem sa paketa super plan 2S na 2M i kontaktirao podršku putem mail-a gde su mi oni odgovorili da to nije moguće uraditi dok ugovor ne bude tri meseca pred istekom što meni nema nikakve logike.
Uvek je moglo na veci (citaj skuplji) paket da se predje
 
Hteo sam da pređem sa paketa super plan 2S na 2M i dobio odgovor da to nije moguće uraditi dok ugovor ne bude tri meseca pred istekom što meni nema nikakve logike.
Promena paketa po novom takođe ide uz annex na naredne dve godine. Takva je politika Telekoma.
 
Jeste videli digli su i obican 50-5 paket sa 2000 na 2200 loool Nista nepromenjeno samo digli $$$$$ Brzine iste cene gore.
 
Poslali mi pre dva dana:

Podsećamo Vas da, po isteku ugovorne obaveze, Vaš trenutni SUPER paket prestaje da važi i biće migriran tokom januara (počevši od 3. januara) na odgovarajući paket u skladu sa obaveštenjem postavljenim na mts/supernova_migracija.
Obavezni period važenja Vašeg ugovora ističe u decembru.
Obnovite ugovor već danas uz nove, još bolje, Super PLAN pakete sa više sadržaja i brojnim dodatnim pogodnostima.
I to nije sve! Novi Super PLAN 4 paketi povezuju najdraže - možete da dodate i do četiri nova postpejd broja i tako ostvarite 10% popusta na postpejd.
Odaberite paket koji najviše odgovara Vašim potrebama.
Posetite mts poslovnicu,
mojasupernova.mts.rs ili pozovite 0800/100-150.
Vaš mts
 
^ mene su nazvali pa sam dobio 6 meseci 50% popust na PLAN 2. Nazovi ih i neka cenkanje počne 😀
 
Neću. Skuplji su mi tako za oko 15k u odnosu na Yettel. Neka mi malo drugi provajder šeta po živcima.
 
^ mi koji smo u malom mestu nemamo puno izbora. Kod mene je mts i super nova, znači šija ili vrat na žalost.
 
^ mi koji smo u malom mestu nemamo puno izbora. Kod mene je mts i super nova, znači šija ili vrat na žalost.
I ja sam u selu raspitaj se. Yettel negde moze preko mts to jest supernove Kod mene moze yetell ako imas mts . supernova optiku u mestu. Ja sam se raspitao zbog sebe. Imam ugovor do 20.06.2025 tako da mi je za sada dobro ali da placam vecu cenu za manje nepada mi napamet . Ali videcemo do tada kakva ce situacija da bude , ako nebude promena prelazim na yettel.
 
^ na zalost ne moze, mts je zapustio totalno infrastrukturu a super nova jos nema optiku. Tako da trenutno nemam izbora.
 
Po novim opštim uslovima, može da se pošalje zahtev za raskid i mejlom. U potpisu navesti šifru korisnika, broj ugovora i JMBG.
Где си тачно нашао ову информацију, пошто се у условима (члан 54) спомиње само подношење захтева писаним путем или одласком у пословницу?
А данас сам добио овакав одговор од корисничке службе: "Захтев за раскид корисничког односа неопходно је поднети личним одласком у пословницу."
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno