Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Сигнал је добар, рутер удаљен 3-4м од ТВ. Све на тв супер ради осим те апликације. Покушао поново да деинсталирам па инсталирам, не вреди, исти проблем и то је то.
Неки програму раде најнормалније а неки не.
A jel oba tv rade preko istog naloga i email adrese... Pokušaj da otvoriš nov nalog ako su na oba tv iste e. adrese i taj tv što zeza vrati sve na fabrička podešavanja i stavi novu e. adresu ako uopšte skidaš APL. preko pley s. prodavnice. Ili pokušaj da ideš povezivanje interneta sa lan kablom.
Neke "KVAKICE" tu ima verovatno samo je treba pronaći. 😊🙋🏻‍♂️
 
@Dak78
Све сам покушао, не вреди :)
Нису исте е- адресе, чак сам прикачио и интернет кабал и исти проблем. Значи да није до интернета, а просто ми није логични да је проблем до ТВ. :)
 
Сигнал је добар, рутер удаљен 3-4м од ТВ. Све на тв супер ради осим те апликације. Покушао поново да деинсталирам па инсталирам, не вреди, исти проблем и то је то.
Неки програму раде најнормалније а неки не.

Meni je samo bagovala slika kada na Areni pustim HDR profil slike pa krene zelena da brljavi.

Ali kod tebe se gube kanali, to je već nešto drugo.
 
@slavenk
Pa brate neznam... Valjda ćeš uspeti nešto da rešiš? Jedino što bih ti još nešto predložio je da pokušaš sa drugim tipom tv i pokušaj kod tebe ako bi i onda tako bilo onda NEZNAM? Pozajmi tv od nekog druga ili komšije za probu.
 
Totalno mi je nejasna uloga njihovih prodavaca.
Poslao sam im mail sa zahtevom da mi ostanu pogodnosti koje sam imao ranije, odbili su ali zvaće me neko od operatera.
I pozovu me da bi mi rekli da ta pogodnost više ne postoji, i ćuti čovek.
Pa dobro, rekoh dakle nemam nikakvih pogodnosti,
kaže on, pa imate, možete da obnovite ugovor, mala pauza, i imate prvi mesec popust 50%...
Bukvalno ponuda sa sajta.
Zašto su me zvali i koja je njihova svrha, nije mi jasno.

Ja da se pitam ja bih zakonom zabranio sve pogodnosti, naročito za nove korisnike,
ispada na kraju da mi stari korisnici finansiramo nove korisnike kojima nude drastične popuste.
Ovako sada ja treba umesto da plaćam nižu cifru, da prelazim kod drugog distributera, jer više me cene tamo kao novog nego ovi kao starog, i tako u krug.
Uzgred pošto sam gledao šta drugi nude, supernova ispade najskuplja od svih.
 
Idi u Yetel i uzmi te pogodnosti i mesece za din . U MTS u te nece smatrati novim i ako uzimas paket kao nov , vezuju te za SN , a mozda ti odgovara Orion ili SBB svuda si tamo nov korisnik , sa lepšim popustima .
 
Nakon kog perioda se korisnik moze vratiti u SN i imati pogodnosti kao novi korisnik?
 
@WhatsUp trebalo bi 30 dana, tj. vezuje se za adresu i kućni broj, a ne za korisnika ili člana porodice. Ograđujem se, pošto je neko ovde za mts optiku napisao da raskid ugovora ne karakteriše korisnika kao novog ako odluči opet da sklopi novi, već samo ukoliko uzme IDP broj (kao što je migracioni kod za ADSL) i pređe u Yettel.
 
Prosao mi otkazni rok od 30 dana od potpisivanja raskida korisnickog odnosa sa Supernovom zbog ukidanja kanala, niko me nije kontaktirao. Da li neko zna kakva su mi dalje prava vezana za raskid ?
 
@petar pan trebalo bi tačno idući dan da ti isključe internet signal i time se smatra da je konačno izvršen raskid ugovora. Ako to nije slučaj, a dobio si potvrdu o raskidu, onda se prvo obrati Ratelu, potom i tržišnoj, odn. inspekciji za zaštitu potrošača i za telekomunikacije.
 
@uji Ja sam potpisao raskid pre 30 dana u medjuvremenu im pisao i odgovorili mi da imaju otkazni rok od 30 dana, prosao taj otkazni rok i nikom nista.
 
@uji Ja sam potpisao raskid pre 30 dana u medjuvremenu im pisao i odgovorili mi da imaju otkazni rok od 30 dana, prosao taj otkazni rok i nikom nista.
Kada prođe otkazni rok od tih 30 dana onda si ti kao korisnik u obavezi da u narednih 7 dana vratiš svu opremu u poslovnici i za to dobijaš revers o vraćenoj opremi, i tek posle toga se smatra da si završio sa tim provajderom tj. raskinuo ugovor. Eeee sada ako ne vratiš opremu možda smatraju da si ipak želeo da nastaviš da koristiš njihove usluge... ili te duže i jure za opremu!

Naravno da se podrazumeva da moraš da platiš i račun za korišćenje usluga za tih 30 dana dok ti je trajao otkazni rok!
 
Poslednja izmena:
Ja sam podneo zahtev 17.02 i danas zvao onaj 0800 broj i rekose mi da su mi poslali pismo 07.03 s odgovorom. Pitam se da li je to tacno obzirom da bi trebalo da sam dobio to pismo jos prosle nedelje...
 
Ja sam podneo zahtev 17.02 i danas zvao onaj 0800 broj i rekose mi da su mi poslali pismo 07.03 s odgovorom. Pitam se da li je to tacno obzirom da bi trebalo da sam dobio to pismo jos prosle nedelje...
Za sve raskide ugovora i ostale "škakljive" zahteve samo pravac poslovnica i tražite papir crno na belo, sve ostalo posle je rekla-kazala...;)
 
Sta se desava sa smart aplikacijom supernove.Ne radi rts1,Adriatv,Top tv, tv pozega,Ka tv,Gem tv,a od Tesla tv ni traga na broju 635,a mozda ima jos
Sada vidim isti slucaj i sa mobilnom aplikacijom
 
Poslednja izmena:
Kada prođe otkazni rok od tih 30 dana onda si ti kao korisnik u obavezi da u narednih 7 dana vratiš svu opremu u poslovnici i za to dobijaš revers o vraćenoj opremi, i tek posle toga se smatra da si završio sa tim provajderom tj. raskinuo ugovor. Eeee sada ako ne vratiš opremu možda smatraju da si ipak želeo da nastaviš da koristiš njihove usluge... ili te duže i jure za opremu!

Naravno da se podrazumeva da moraš da platiš i račun za korišćenje usluga za tih 30 dana dok ti je trajao otkazni rok!
Hvala.
 
Istice mi ugovor u aprilu, imam osnovni paket, plan 2, stari, da li postoji mogucnost pregovaranja, da li ce da me zovu i slicno?
 
U Nišu su krenuli sa promocijom po gradskim autobusima.
Žena sa mts id karticom oko vrata je delila Supernova flajere i objašnjavala putnicima koji su kod Jotela kako mogu da raskinu ugovor i pređu u Supernovu.
 
Instalirao Move'n'go u MI box S i "puca" čim pokuša da rotira sliku. Svojedobno isti problem bio sa Supernova.apk ali mi jedan od članova odavde poslade modovanu verziju koja me služila do pre god. dana. Move Smart radi, ali trenutno nemam nalog za nju već samo za moveNgo. Ima li ko rešenje?
 
Ja sam imao problem da su mi pogrešno upisali email adresu. Ladno su umesto gmail.com, upisali gmali.com. Pošto njihov server ne proverava da li email adresa stvarno postoji bilo je dosta muke da ih uverim da su pogrešno upisali moju adresu. Proveri na settopboxu koja je email adresa korisnika.
Naleteh na ovaj slučaj iz 2020....
Sličan slučaj i kod mene, pošto prilikom priključivanja optke nisu imali taj MOVE'N'GO box... E juče mi konačno doneli MOVE'N'GO uređaj i aktivirali su sve ali mi u Email adresi pogrešili dva slova... Naravno prilikom aktivacije i logovanja amplikacije preko telefona sve to radi sa tom pogrešno napisanom Email adresom i ok radi.... E sad zanima me dali da to uopšte petljam ili da to ostane tako kako i jeste posto usluga radi besprekorno?
 
Ako su ti i taj mail upisali za slanje racuna onda to moze biti problem. Za rad aplikacije nema problema.
 
A može li mi neko reći kako da gledam tv preko laptopa tj. dali postoji mogućnost da se gleda preko njega kao preko Mowen"Go aplikacije za telefon? Pošto imam u mom paketu Super Plan 2 L uz uređaj Muw box imam pravo gledanja za još 3 naloga preko tableta telefona i valjda kompa?? Preko telefona i amplikacije radi super. A ovo me malo buni... šta kucam u pretraživaču? Ili mi nek neko stavi ovde link ili pošalje na PP.

Stignem do ovde kao sa slike otvorim ali nema TV KANALA samo moji korisnički ppdaciIMG_20230315_184714.jpg
 
Poslednja izmena:
A može li mi neko reći kako da gledam tv preko laptopa tj. dali postoji mogućnost da se gleda preko njega kao preko Mowen"Go aplikacije za telefon? Pošto imam u mom paketu Super Plan 2 L uz uređaj Muw box imam pravo gledanja za još 3 naloga preko tableta telefona i valjda kompa?? Preko telefona i amplikacije radi super. A ovo me malo buni... šta kucam u pretraživaču? Ili mi nek neko stavi ovde link ili pošalje na PP.

Stignem do ovde kao sa slike otvorim ali nema TV KANALA samo moji korisnički ppdaciPogledajte prilog 381067
To je stranica za tvoj nalog. Za gledanje same televizije poseti link koji je @antena postavio.
 
To je stranica za tvoj nalog. Za gledanje same televizije poseti link koji je @antena postavio.
IMG_20230315_204922.jpg
Ma radi evo i lap top i tv.
Sad planiram HDMI kabl i boc u komp, boc u tv i eto slike i tv usluge za 4 tv. I to sa mogućnošću premotavanja kanala unazad i vudeo kluba. 💪😁😊👌🙋🏻‍♂️
Ispada mi ovaj način kao još jedan MOVE'N'GO~box uređaj. 😊😊
 
Je li vam poceo da izlazi info usred prenosa na AP1 kako mogu da bindzujem UMO6 za xxx cenu?
Hvala im na novini i potencijalnom smaranju
 
To ti je sto ti je, nigde se ne pominje komp
Ma radi evo preko laptopa bez problema, samo se bojim dal će prepoznati prijavu preko njega i dal ću moći da se odjavim kasnije... Negde sam čitao ovde da su ljudi imali problema sa tim. Ali videćemo ja sam nov korisnik od ovog meseca. Polako se evo "UPOZNAJEMO" sa Supernovim problemima!! 😁
 
Ja move smart koristim na 4 androd tv boxa plus move box ;) Dva Eon sdmc,mi box 3 i mi stik 4k. Tako da imam oba provajdera na svim uredjajima u kuci.
 
Istice mi ugovor u aprilu, imam osnovni paket, plan 2, stari, da li postoji mogucnost pregovaranja, da li ce da me zovu i slicno?
I kod mene ističe ugovor 17.04. i isto imam plan 2 stari, koji bi sad trebao biti "plan 2M" i koji košta 3200 din.
Zvali su pre neki dan. Nude skuplji paket "plan 2L" koji košta 3600din (ali ima HBO i XXX kanale) kao pogodnost. I 50% popusta, prvi mesec.
Fenomenalna ponuda...
Tačno ne znam kako joj odoleti.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno