Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Problem sa tehnikom kojom oni raspolažu je što je kineski krš. I to nisu moje reči (ali jeste i moje mišljenje) već tehničara Telekoma koji mi je promenio koliko-toliko ispravan modem za ovaj kome je Wi-Fi skoro pa mrtav. Telefoni su mi i dalje vezani komšiji na spratu, preko ovog nemoguće je ostvariti vezu.
Ne znam ko je zadovoljan što mu je prethodni provajder postao deo Telekom SN grupe. Ja nisam jedan od njih. Na Pošti nisam imao nikakve primedbe što se tiče kvaliteta usluge TV-a i interneta. Nisam ni kod SBB-a ni kod Beogrida pre njih. Kod Beogrida mi se dopadalo što sam mogao u njihovoj poslovnici ući u sobu sa tehničarima i raspraviti ono što me zanima a moglo je i pozivom korisničkoj službi i oni me prebace tehničarima. To je bila prednost "malih" provajdera. Kod ovih većih to je nemoguće postići. Skoro 10 minuta sam u poslovnici pre neki dan potrošio samo na ubeđivanje da postoji MOVE IP STB pored klasičnog STB-a i MOVE STB-a i da MOVE IP STB i klasični STB nisu jedno te isto. Ni sami ne znaju šta imaju od opreme a nisu hteli da mi daju direktan broj tehničke službe da razjasnim stvari. E zato ljudi ovde više vole da traže informacije nego tamo jer zapravo nemaju od koga.
I onda će neko reći da ako nisam zadovoljan da pređem kod drugog. Kod kojeg? Radijusa, Maska? Šta je još ostalo? Frankenštajna su sklepali od leševa drugih ljudi a ove od drugih provajdera. Evo im odgovarajući logo:
SN Logo.jpg
Dešavalo mi se i kod drugih provajdera da tehničari naprave s***e pri instalaciji ali nikad da mi odnesu moje razdelnike, konektore i delove utičnice. I sad mi opet zjapi rupa u zidu jer kažu da to tako treba. Srpski sistem - američko šrafljenje kablova ali bez zidne utičnice.
 
A šta danas nije kinesko aj mi reci, drugo vaša je krivica što ne isprobate sve dok su tehničari kod vas. Kad su kod mene došli ja im nisam dao da odu dok nisam sve isprobao i uverio se da radi. Kako kod mene radi move uređaj? Nego vi bi ste hteli da sve i svašta na njemu instalirate a posle kad se pokvari opet po njima da ne radi. Nisu ni oni veverice. Takav uređaj imate u prodavnici kupite pa lepo instalirajte.Umesto što ovde davite sa istim razgovorima otiđite pa njih tamo davite kad baš toliko ne valja. Cvrc neće da može tek tako.
 
nemojte pogrešno da me razumete, nisam ja taj koji će da vam govori šta da radite....(naćiće se neko da mi sad kaže:"e ti ćeš da mi kažeš šta da radim")
stiglo proleće.....izađite malo napolje, družite se sa ljudima.........
meni kablovska služi za gledanje tv-a....gledam omiljene kanale-omiljene emisije, serije.... i to je to, i sve mi savršeno radi
internet mi isto odlično radi.....
šta treba više da očekujem od njih....da mi ugrade ekran na bojleru i da gledam dok se tuširam, ili da mogu da surfujem na internet preko ekrana na veš mašini???
očekujem da će te sada da raspalite komentare, ali baš me briga....odo ja napolje da se družim sa ljudima....aj pa ćao......
 
Jel vi zaista nemate svoj život pa samo sedite pored TV-a i da tražite mane iz dosade.
Mane iz dosade? Agresivno ti reklamiraju plaformu za gledanje filmova, za koju sami kazu da ima ne znam koliko hiljada filmova i onda ti ne daju opciju da to mozes da pretrazis? Cak podrska, koja prima pare, nase pare, ne zna ni da postoji njihova aplikacija za odredjeni operativni sistem. Dakle oni ne da ne znaju da rese problem u okviru nekog sistema, nego ne znaju opste da taj sistem postoji. I to je tebi trazenje mana iz dosade? Pritom je ta pretraga najosnovnija opcija koju apsolutno svaka druga slicna aplikacija ima bez izuzetka.
Zašto ne konkurišete za posao programera itd... pa da vas vidim na delu.
Pa pogledaj programere SBB-a i EON-a. Neces verovati imaju opciju pretrage. Pritom ne rade oni iz entuzijazma nego za debele pare i ako nisu sposobni da naprave najobicniju opciju pretrage, onda treba da dobiju otkaz i da dovedu nekoga ko to ume.
Sada će lepo vreme. U prirodu lepo izlet porodični, roštilj, manje televizije i biće vam sasvim okej.
Znaci hoces da kazes da su oni namerno losi, da bi nama omogucili da zdravije zivimo? Pa 😍 zaista...
 
Ajde uživajte u prirodi i druženju, kolega će i da raspali roštilj.:cool:

Onaj mejl koji sam postovao je samo jedan u nizu gde sam tražio odgovore koje nisam dobio, bar ne onakve kakve sam očekivao. I ja sam u početku očekivao da ću dobiti odgovore koje tražim ali sam shvatio da je to nemoguće. Nisam toliki i***t pa da ne razumem da funkcionisanje usluge ne zavisi samo i isključivo od provajdera. Naravno tu je MOVE koji treba biti u ispravnom stanju, zatim ispravan koaksijalni (antenski) kabl sa kvalitetnim kompresionim konektorima, kvalitetna utičnica (još bolje bez nje direktno iz rupe ali ostaje ruglo), kvalitetan UTP CAT5e sa stabilnim konektorima, potpuno ispravan modem sa stabilnom Wi-Fi vezom ako ide bežično na MOVE, kvalitetni razdelnici, kvalitetni kablovi u zidnim kanalima ili spoljnim kanalicama... Svaki razdelnik, konektor, utičnica uvodi slabljenje a kabl ne može ići do krajnjeg uređaja u jednom delu.

Dakle ono što sam postovao je bio glupav način da kažem da ukoliko neka takva "sitnica" ne funkcioniše odgovor ne treba tražiti od njih jer ćete dobiti robotski generisan odgovor. Dosta sam takvih pitanja postavljao i uvek takve odgovore dobijao i na kraju sam prestao. Odgovore na mnoge nedoumice sam našao ovde na forumu, bilo preko čitanja tuđih problema i rešenja, bilo preko pomoći kolega putem PM a neke i opštom pretragom na netu. Tako da sva ova naša kukumavčenja, ako tako hoćete, imaju neku korist bar nekome osim samog jadanja.

I da, jeste danas sve kinesko, čak i sami Kinezi. Eno i pasulj nam stiže iz Tetova u Kini. Ali nisam rekao da Kinezi danas nisu u stanju da naprave i kvalitetnu robu. Jeste modem kineski ali je krš. Ne zato što je kineski proizvod već je zdrndan.
Modem su mi zamenili ni za šta jer je problem bio šum. Prethodni je imao koliko-toliko stabilnu vezu i MOVE je radio bežično sasvim dobro. Sada veza puca non-stop, čim se poveže u podešavanjima na izlazu se prekine. I onda čas ima čas nema, premotavanje i šema nedostupni. Laptop u susednoj sobi, udaljen 5m direktno i 5 cm gipsanog zida između, ne može da ostvari vezu.

Ima izraz "drži vodu dok majstori odu", bukvalno je tako. Ako je nešto pokvareno sigurno da ćemo reagovati dok su tu. Ali većina problema ne nastupa istog trena već satima ili danima kasnije. Kao problemi sa adapterima kad se pregreju ili njihovi loši razdelnici koji imaju problem na određenoj frekvenciji i sl. Jeste da je naša krivica prisutna, mi smo ti koji su potpisali ugovore. Nismo naterani i mi smo ti koji su im dozvolili da vršljaju po našim domovima kako bi nameštali opremu. Ali ne možemo ih, bar ja mislim da nije moguće, zadržati na ručku ili/i večeri ili da prespavaju par dana kako bi se detaljno uverili da je sve ispravno i stabilno. Modem kad su zamenili je radio preko žice i radi i dalje, proverio sam preko telefona i sve je bilo OK na prvi pogled. Međutim, tek kasnije kad su otišli primetio sam na TV-u da bežična veza ne radi. Posle sam video da telefon zapravo nije na njemu već na SBB TP-Linku komšije iznad. Kad su menjali modem mislio sam da se telefon automatski nekako prebacio na nov modem. I jeste ali ne na modem već komšiji na ruter. I ne, nisam znao da će mi prespajanjem kablova u hodniku ukinuti video nadzor, trebao sam da pretpostavim ali nisam znao. I ne, nisam video kad su mi odneli delove, malo je teško ispratiti šta sve rade s jednog kraja na drugi. Ali mi smo ti koji ih puštaju unutra i to je sva naša krivica. Ovde sam negde pročitao da su tehničarima davali po hiljadarku da bi im sredili instalacije da izgledaju ljudski. Jel' to cena koju treba da platimo da bi se prema našoj imovini odnosili s pažnjom?

Da se tiče samo mene, osim interneta mi ne treba ništa. Ja sam bio zadovoljan i sa sobnom antenom i na Dial-up-u. Ali kad se ukućani požale meni ja se žalim dalje. Lično MOVE nisam ni hteo, kartica mi je bila sasvim dovoljna. Niti ga budžim, nit' znam kako , nit' me interesuje to. Za šta ko koristi opremu, na koji način, šta gleda na TV-u i internetu nije moja stvar. Svako ima izbor i moje nije da se mešam.

Opremu bih najradije, pre svega mislim na modem, kupio nego uzimao od provajdera. I nameravao sam ali tu postoje razni problemi. Umesto toga imam uspravnu ciglu od 8.000 dinara koji je prošla ko zna koliko ruku i koliko puta je padala postrance. I posle dođem u situaciju da sam ja kriv što je neispravan i moram plaćati kaznu.
Problem kad davimo korisničku službu je što ne davimo one koje treba. Tražio sam ih, verujte. Odgovore dobijamo od devojaka koje su samo prodavci usluge, naučene da u mikro detalje iznesu podatke o paketu, ceni, pogodnostima i uobičajenim glupostima. Kad te zanima nešto konkretnije dobiješ neodređen odgovor jer nema ko da ti ga pruži.

Vi koji ste srećnici da vam sve funkcioniše prefektno možete Bogu ili vragu da zahvalite što je tako. I slobodno svakodnevno pišite o svojim dobrim iskustvima a nama će biti drago zbog vas i pomalo ćemo da vam zavidimo.
 
Poslednja izmena:
Ne. Takodje kad skeniram nema ni jedan analogni kanal. Razumem zasto su gasili analognu zemaljsku tv ali zar moraju SVE analogne kanale na kablovskoj da ugase? Glupo je jer ako zivis u kuci velika je verovatnoca da imas vise od 3 tv-a i moras dva paketa da uzimas. Ako ne to bar da povecaju broj ca modula a ne da ga smanjuju. Bar 10-15 analognih kanala bi bilo ok.
Sada je bar i to lako rešiv problem, od kako su izbacili aplikaciju. Ako imaš 4 ili više TVa, velika je verovatnoća da bar na nekom imaš android sistem, pa lepo instaliraš aplikaciju ili dodaš neki BOX android i rešiš problem bez nervoze i cimanja.
 
Mane iz dosade? Agresivno ti reklamiraju plaformu za gledanje filmova, za koju sami kazu da ima ne znam koliko hiljada filmova i onda ti ne daju opciju da to mozes da pretrazis? Cak podrska, koja prima pare, nase pare, ne zna ni da postoji njihova aplikacija za odredjeni operativni sistem. Dakle oni ne da ne znaju da rese problem u okviru nekog sistema, nego ne znaju opste da taj sistem postoji. I to je tebi trazenje mana iz dosade? Pritom je ta pretraga najosnovnija opcija koju apsolutno svaka druga slicna aplikacija ima bez izuzetka.

Pa pogledaj programere SBB-a i EON-a. Neces verovati imaju opciju pretrage. Pritom ne rade oni iz entuzijazma nego za debele pare i ako nisu sposobni da naprave najobicniju opciju pretrage, onda treba da dobiju otkaz i da dovedu nekoga ko to ume.

Znaci hoces da kazes da su oni namerno losi, da bi nama omogucili da zdravije zivimo? Pa 😍 zaista...
Pređi u SBB kad su bolji
 
Molim te, nemoj više bacati anatemu na nas. Izvinjavamo se za sve.:)
Ako si na mene mislio,kako da ne "kukam" sinoć opet nema neta,nekako bih i prešao preko toga,ali na jednom tv-u nemam kablovsku,koja je radila,zbog ograničenja na 3 tv-a,nego gledam preko aplikacije...
Jedini način da se ispraznim je da ih ovde kudim,od zvanja i pisanja mailova nikakva vajda.
 
Dokle god je naziv ovog dela foruma Supernova - kablovski distributer, hvalite, kudite, pitajte, žalite se, odgovorite nekome ako znate, jer forum tome služi. Saveti o uživanju u životu potražite na odgovarajućim forumima.
Davno su prošla su vremena kada smo sufinansirali izgradnju telekomunikacione infrastrukture i bili srećni da nam uvedu fiksni telefon, pa makar bio i "dvojnik". Zahtevajte od provajdera reklamiranu (ugovorenu) uslugu u punom kapacitetu, jer im je to zakonska obaveza. Ja im "zajašem" korisničku podršku, više puta dnevno, svakih par meseci dok mi ne reše problem oko nekih kredencijala u vezi TV. Nije moja krivica što im je to tehnički problem u sistemu. Žao mi je što su udruženja potrošača bez uticaja kod nas i mogu provajderi da rade kako rade. Stvarno postoje ljudi koji su potpisivali ugovore za 1 dinar X meseci, ali to nije opravdanje da se tolerišu neki bezobrazluci.

 
Dokle god je naziv ovog dela foruma Supernova - kablovski distributer, hvalite, kudite, pitajte, žalite se, odgovorite nekome ako znate, jer forum tome služi. Saveti o uživanju u životu potražite na odgovarajućim forumima.
Davno su prošla su vremena kada smo sufinansirali izgradnju telekomunikacione infrastrukture i bili srećni da nam uvedu fiksni telefon, pa makar bio i "dvojnik". Zahtevajte od provajdera reklamiranu (ugovorenu) uslugu u punom kapacitetu, jer im je to zakonska obaveza. Ja im "zajašem" korisničku podršku, više puta dnevno, svakih par meseci dok mi ne reše problem oko nekih kredencijala u vezi TV. Nije moja krivica što im je to tehnički problem u sistemu. Žao mi je što su udruženja potrošača bez uticaja kod nas i mogu provajderi da rade kako rade. Stvarno postoje ljudi koji su potpisivali ugovore za 1 dinar X meseci, ali to nije opravdanje da se tolerišu neki bezobrazluci.

Potpuno se slažem ali problem je u tome što sve i svašta pišu ovde umesto da rešavaju problem sa njima. I tako danima ovde svašta se piše, mi ovde ne možemo da ubrzamo net, da im popravimo TV itd... Moraju njima dosađivati ako već imaju neke probleme, zatim ovde podele sa nama o čemu se radilo i šta je bio problem. Mi nismo tehničari niti majstori. Jedan dan nema slike neki kanal to su odma osude paljbe, pretnje... Pa kvarovi se dešavaju. I nama u kući pokvari se veš mašina, bojler bilo šta. Dosta ljudi po Srbiji znam i svi zadovoljni čak u nekim mestima za koje nisam ni čuo da budem iskren. Ja kad god sam imao pre problem ovde sam odma podelio problem kako sam rešio i šta je bio uzrok, tako da drugi znaju ali nisam nikad ljude ovde smarao koje kakvim glupostima jednim te istim.
 
Potpuno se slažem ali problem je u tome što sve i svašta pišu ovde umesto da rešavaju problem sa njima. I tako danima ovde svašta se piše, mi ovde ne možemo da ubrzamo net, da im popravimo TV itd... Moraju njima dosađivati ako već imaju neke probleme, zatim ovde podele sa nama o čemu se radilo i šta je bio problem. Mi nismo tehničari niti majstori. Jedan dan nema slike neki kanal to su odma osude paljbe, pretnje... Pa kvarovi se dešavaju. I nama u kući pokvari se veš mašina, bojler bilo šta. Dosta ljudi po Srbiji znam i svi zadovoljni čak u nekim mestima za koje nisam ni čuo da budem iskren. Ja kad god sam imao pre problem ovde sam odma podelio problem kako sam rešio i šta je bio uzrok, tako da drugi znaju ali nisam nikad ljude ovde smarao koje kakvim glupostima jednim te istim.
Ja bolje iskustvo od ovog sa Supernovom nisam imao, a promenio sam skoro sve distributere… Sve radi kao sat!
 
Ja bolje iskustvo od ovog sa Supernovom nisam imao, a promenio sam skoro sve distributere… Sve radi kao sat!
Meni je alternativa Telekom ili Total Net sa brzinama 10/1 (a u realnosti 7/0.6) tako da 100/10 je za mene vrh, jer bolje nemamo u selu. Kada je hteo SBB seljani nisu hteli, sad seljani hoće a SBB neće.
Što se mene tiče, 2 prekida otkako koristim njihove usluge, i ta dva prekida rešili za manje od 24h. Ja prezadovoljan! Iskustva su podeljena, samo oni kojima radi kao sat obično ne komentarišu, dok ovi što im malo malo pa puca skidaju sve sa nebesa i govore da su ovi najgori. Ne znam šta da im poručim osim da, kao što kaže @Muki.Beograd se bore da im bude bolje, da budu uporni i zovu i prijavljuju, rešiće se! Ovde na forumu ne može im niko pomoći, jer i da ima majstora takvi ne popravljaju bez radnog naloga.
 
Cast izuzecima koji imaju pravo da kude Supernovu ili bilo kojeg drugog distributera, dobar deo ljudi ovde ne zna kako im modem radi a Supernova/MTS/SBB su smeće… Opismenite se tehnički pa pišite!
 
Ako si na mene mislio,kako da ne "kukam" sinoć opet nema neta,nekako bih i prešao preko toga,ali na jednom tv-u nemam kablovsku,koja je radila,zbog ograničenja na 3 tv-a,nego gledam preko aplikacije...
Jedini način da se ispraznim je da ih ovde kudim,od zvanja i pisanja mailova nikakva vajda.
Ma ne, ne branim ti ništa. Nego da promenimo ploču, tipa "Najbolji, najveći provajder...", možda okrenemo sreću u svoju korist. Znaš, ono, snaga pozitivnih misli. Dr Nestorović kaže da pali.;)

Cast izuzecima koji imaju pravo da kude Supernovu ili bilo kojeg drugog distributera, dobar deo ljudi ovde ne zna kako im modem radi a Supernova/MTS/SBB su smeće… Opismenite se tehnički pa pišite!
Vrlo rado. Ali kako kad ne znamo kod koga?
Na moje pitanje da li je MOVE IP STB nešto kao OTT box kaže u poslovnici da nije kao STB (jer nije čula da ima i MOVE verzija). Kad smo se sporazumeli napokon o kom uređaju zapravo govorimo, pitam jesu li funkcije iste kao kod hibridnog MOVE-a i kaže da jesu valjda. A onda kontra udar: "A zašto to niste pitali kolege kad su vam postavljali uređaj?". Tuše, nema šta. Samo nisam imao pojma šta imaju od opreme i šta će tačno da mi postave, niti kako to uopšte funkcioniše. Nisam imao stručnu literaturu. A tehničari nisu našli za shodno da sami kažu tehnikalije, osim kako se traže kanali. Nisu ni pitali: "Hej bilmezu, imamo ovo, ovo i ovo, to radi ovako, tako i onako, pa šta želiš od toga?". Jedine uređaje koje su poneli bili su 2: MOVE STB i TC7210. Ništa drugo nisu poneli ni ponudili. I evo posle svega tražim i po netu kako funkcioniše taj IP STB a nalazim samo OTT box i nemam pojma koliko su slični ili različiti u funkcijama.
Nek se oni prvi opismene tehnički a tu mislim na osobe koje komuniciraju sa korisnicima pa ni mi posle nećemo biti toliki duduci.
 
Ma ne, ne branim ti ništa. Nego da promenimo ploču, tipa "Najbolji, najveći provajder...", možda okrenemo sreću u svoju korist. Znaš, ono, snaga pozitivnih misli. Dr Nestorović kaže da pali.;)


Vrlo rado. Ali kako kad ne znamo kod koga?
Na moje pitanje da li je MOVE IP STB nešto kao OTT box kaže u poslovnici da nije kao STB (jer nije čula da ima i MOVE verzija). Kad smo se sporazumeli napokon o kom uređaju zapravo govorimo, pitam jesu li funkcije iste kao kod hibridnog MOVE-a i kaže da jesu valjda. A onda kontra udar: "A zašto to niste pitali kolege kad su vam postavljali uređaj?". Tuše, nema šta. Samo nisam imao pojma šta imaju od opreme i šta će tačno da mi postave, niti kako to uopšte funkcioniše. Nisam imao stručnu literaturu. A tehničari nisu našli za shodno da sami kažu tehnikalije, osim kako se traže kanali. Nisu ni pitali: "Hej bilmezu, imamo ovo, ovo i ovo, to radi ovako, tako i onako, pa šta želiš od toga?". Jedine uređaje koje su poneli bili su 2: MOVE STB i TC7210. Ništa drugo nisu poneli ni ponudili. I evo posle svega tražim i po netu kako funkcioniše taj IP STB a nalazim samo OTT box i nemam pojma koliko su slični ili različiti u funkcijama.
Nek se oni prvi opismene tehnički a tu mislim na osobe koje komuniciraju sa korisnicima pa ni mi posle nećemo biti toliki duduci.
Supernova je delila dva uređaja OTT box i Move koji je hibridni u koji ide antenski kabl i kabl za internet. Za hibridne nemojte da vas buni negde je pahuljica,a negde piše move.
 

Prilozi

  • IMG_20220421_005147.jpg
    IMG_20220421_005147.jpg
    116 KB · Pregleda: 47
  • IMG_20220421_005231.jpg
    IMG_20220421_005231.jpg
    182.9 KB · Pregleda: 85
Hvala za info. Taj OTT je dosta sličan onom uređaju koji je kolega ranije slikao, samo nema taj slot za tv karticu.
Eto ideje, zamoliću kolegu kad se malo uhoda s tim svojim uređajem da podeli utiske sa nama. Možda napravimo MOVE rokadu.:giggle:
 
Hvala za info. Taj OTT je dosta sličan onom uređaju koji je kolega ranije slikao, samo nema taj slot za tv karticu.
Eto ideje, zamoliću kolegu kad se malo uhoda s tim svojim uređajem da podeli utiske sa nama. Možda napravimo MOVE rokadu.:giggle:
Da OTT radi isključivo preko interneta, i ima slot za memorijsku usb, move nema slot za memorijsku, u sebi ima umetnutu CI karticu veličine sim kartice koja služi za otključavanje kanala.
 
Oprostite mi, znam da davim sa ovim oko MOVE IP STB ali trudiću se da ovo bude poslednje.:rolleyes:

Dan-dva pre nego što je o tom uređaju @vidakk postavio slike, poslao sam mejl u kome pitam imaju li kakav uređaj koji bih menjao za MOVE STB i da iziskuje samo UTP kabl. Nakon što je kolega postavio slike prošlo je 5 dana i odgovora i dalje nije bilo. Kasnije sam malo čeprkao po netu a i u dokumentaciji stoji da takav uređaj imaju - MOVE IP STB konkretno. I onda sam posle razgovora u poslovnici upućen da mejlom kontaktiram službu za više detalja. Ja sam (verovatno sam tu pogrešio) ažurirao već poslat mejl, tačnije dopunio sam ga sa pitanjem da li mogu prema postojećem ugovoru zameniti MOVE STB za MOVE IP STB.

10 minuta kasnije imam poziv gde me žena obaveštava da je moj zahtev za zamenu uređaja poslat kolegama i da će sledećeg dana doći da urade po mom zahtevu. Objasnio sam da nisam zahtevao zamenu, još uvek ne, već samo pitao da li imaju takav uređaj - MOVE IP STB, da li funkcioniše onako kako sam naveo i da li prema ugovoru mogu zameniti ovaj moj za taj. Dobio sam POTVRDAN odgovor na sve i zahvalio se i rekao da ću ih kontaktirati za zahtevom čim razmestim kablove po stanu, nije mi ništa hitno bilo.

Sinoć dobijam odgovor na mejl i to na onaj prvi, ne na drugi - ažuriran, gde stoji da će me kontaktirati kako bi postupili po mom zahtevu. Opet, mislim se.
Sledećeg dana, jutros tačnije, nazove me žena (nije ona prva) i kaže da NE MOGU DA MI ZAMENE UREĐAJ JER TAJ KOJI SAM TRAŽIO NEMAJU.o_O Pitam na koji to uređaj ona misli i kaže IP STB koji sam tražio u mejlu više nemaju u opticaju.
U onoj listi uređaja koji sam dobio uz ugovor stoji taj uređaj, kolega je skoro dobio takav na korišćenje. Zar je moguće da im je ponestalo? Ili su ih u međuvremenu izbacili kao što su navrat-nanos ubacili nove cene i pakete? Možda je ta žena pobrkala raniji OTT box sa MOVE IP STB i da je OTT taj koji je izbačen iz upotrebe?

Ne znam, vala. Sami izvedite zaključak ako možete. K'o da sam upao kod Fazlinovića.
Svakako ću razmestiti kablove jer i ovaj MOVE zaj**ava bez toga a posle ću da vidim šta dalje.
 
OTT je bio jos od Kopernikusa i sad su dodali i ovaj hibridni move.
 

Prilozi

  • media.jpeg.jpg
    media.jpeg.jpg
    184.9 KB · Pregleda: 77
Pozdrav, da li postoji optička mreža u Zemunu, tačnije Zemun Novi Grad? Ako je neko iz tog dela i korisnik je supernova internera, čisto da se informišem.
 
Sumnjam da ce bilo sta vratiti u HD, sto su prethodno prebacili u SD ...mozda ubace, neke nove tupave FTA kanale da popune prostor !?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno