Der Schnitter
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2021
- Poruke
- 1,674
- Poena
- 265
Problem sa tehnikom kojom oni raspolažu je što je kineski krš. I to nisu moje reči (ali jeste i moje mišljenje) već tehničara Telekoma koji mi je promenio koliko-toliko ispravan modem za ovaj kome je Wi-Fi skoro pa mrtav. Telefoni su mi i dalje vezani komšiji na spratu, preko ovog nemoguće je ostvariti vezu.
Ne znam ko je zadovoljan što mu je prethodni provajder postao deo Telekom SN grupe. Ja nisam jedan od njih. Na Pošti nisam imao nikakve primedbe što se tiče kvaliteta usluge TV-a i interneta. Nisam ni kod SBB-a ni kod Beogrida pre njih. Kod Beogrida mi se dopadalo što sam mogao u njihovoj poslovnici ući u sobu sa tehničarima i raspraviti ono što me zanima a moglo je i pozivom korisničkoj službi i oni me prebace tehničarima. To je bila prednost "malih" provajdera. Kod ovih većih to je nemoguće postići. Skoro 10 minuta sam u poslovnici pre neki dan potrošio samo na ubeđivanje da postoji MOVE IP STB pored klasičnog STB-a i MOVE STB-a i da MOVE IP STB i klasični STB nisu jedno te isto. Ni sami ne znaju šta imaju od opreme a nisu hteli da mi daju direktan broj tehničke službe da razjasnim stvari. E zato ljudi ovde više vole da traže informacije nego tamo jer zapravo nemaju od koga.
I onda će neko reći da ako nisam zadovoljan da pređem kod drugog. Kod kojeg? Radijusa, Maska? Šta je još ostalo? Frankenštajna su sklepali od leševa drugih ljudi a ove od drugih provajdera. Evo im odgovarajući logo:

Dešavalo mi se i kod drugih provajdera da tehničari naprave s***e pri instalaciji ali nikad da mi odnesu moje razdelnike, konektore i delove utičnice. I sad mi opet zjapi rupa u zidu jer kažu da to tako treba. Srpski sistem - američko šrafljenje kablova ali bez zidne utičnice.
Ne znam ko je zadovoljan što mu je prethodni provajder postao deo Telekom SN grupe. Ja nisam jedan od njih. Na Pošti nisam imao nikakve primedbe što se tiče kvaliteta usluge TV-a i interneta. Nisam ni kod SBB-a ni kod Beogrida pre njih. Kod Beogrida mi se dopadalo što sam mogao u njihovoj poslovnici ući u sobu sa tehničarima i raspraviti ono što me zanima a moglo je i pozivom korisničkoj službi i oni me prebace tehničarima. To je bila prednost "malih" provajdera. Kod ovih većih to je nemoguće postići. Skoro 10 minuta sam u poslovnici pre neki dan potrošio samo na ubeđivanje da postoji MOVE IP STB pored klasičnog STB-a i MOVE STB-a i da MOVE IP STB i klasični STB nisu jedno te isto. Ni sami ne znaju šta imaju od opreme a nisu hteli da mi daju direktan broj tehničke službe da razjasnim stvari. E zato ljudi ovde više vole da traže informacije nego tamo jer zapravo nemaju od koga.
I onda će neko reći da ako nisam zadovoljan da pređem kod drugog. Kod kojeg? Radijusa, Maska? Šta je još ostalo? Frankenštajna su sklepali od leševa drugih ljudi a ove od drugih provajdera. Evo im odgovarajući logo:

Dešavalo mi se i kod drugih provajdera da tehničari naprave s***e pri instalaciji ali nikad da mi odnesu moje razdelnike, konektore i delove utičnice. I sad mi opet zjapi rupa u zidu jer kažu da to tako treba. Srpski sistem - američko šrafljenje kablova ali bez zidne utičnice.