Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Може и даље три уређаја по прикључку.
Фора је у оним агентима који иду од врата до врата.
Ако вам неко понуди три уређаја по прикључку, то су специјалне понуде којих нема на сајту, па да знате да може.
Не зовите џабе техничку подршку, то може само преко агената на терену.
Pa ugovori koji su potpisani sa starim korisnicima ne traju vecno. Poskuljenje je neminovno i za te korisnike, ne znam kako to gledate, kao da ugoivor nikad nece da istekne. Poskupljenje je za sve korsnike, kako kome istekne ugovor prelazi na skuplju pretplatu, ja sam miran do decembra iduce godine, ali doci ce i taj dan.

Svake godine dizu cene, a nikakvo unapredjenje usluge nema, niti kakvo povecanje brzine interneta, izbacuju HD kanale na kvarno, prave od korsnika magarce....
Трају.
Важност уговора је неограничено време.
То значи на пример, неко потпише уговор на две године. Шта се дешава када уговор истекне ? И даље добија интернет и ТВ. Нема никакве разлике. И даље добија рачуне и када уговор истекне.
Пази добро, ако желиш да откажеш Супернову, одеш месец дана пре истека уговора и откажеш, а не чекаш последњи дан.
Rado bih raskinuo ugovor,ali je akternativa samo adsl 20/2,a odavno sam fiksni odjavio pa bih i to ponovo trebao.Mada orion ima baznu stanicu,doduše nemam optičku vidljivost,ali ako ovako nastave moraću da se oko toga aktiviram.
Sinoć u 23h nestane net,naravno do jutros ga nema,bar u 6 kada sam izašao.
Šta mene briga kako njihova služba održavanja radi,hoću da imam uslugu koju sam platio.
Dok je avcom bio za 5 godina dva prekida,koji su bili globalni i odnosili se na skoro pa celu Srbiju,tako da stanje mreže ne dolazi u pitanje.
I džaba ipv6 kad net ne radi.
Apsolutno najgori provajder na svetu a i šire.
Ја сам презадовољан са ADSL-om и никада га не би мењао за ове коаксијалне каблове којји се по Србији скупо продају као кабловски интернет.
Hvala, tako sam i mislio mada mogli su to sve staviti na sajtu da se vidi nego ga zavukli.
Čini mi se kao da hoće da zbune korisnike, svugde neke druge informacije.
Раније је могло без проблема ТВ уређаја на пакет, али обратите пажњу, преко агената на терену може и 4 ТВ на један пакет.
То је специјална понуда која може.
Не знам да ли су избацили три ТВ на један пакет, али не би требало да су укинули. Сами би себи пуцали у ногу.
 
Poslednja izmena:
Ne ističe ugovor nego ugovorna obaveza.
 
Кад уговорна обавеза истиче, све је исто као и да није истекла. Испорука интернета и ТВ се одвија нормално, и рачуни се испоручују нормално.
 
Kad istekne uo, placa se ona cena paketa koja je odredjena za taj paket bez uo. Znaci ima isti paket sa istim uslugama uz uo na 24m, 12m i bez uo. Kad istekne uo od 24m krece da se naplacuje cena istog paketa bez uo
 
Ne b
Кад уговорна обавеза истиче, све је исто као и да није истекла. Испорука интернета и ТВ се одвија нормално, и рачуни се испоручују нормално.
Nije baš tako.
 
Кад уговорна обавеза истиче, све је исто као и да није истекла. Испорука интернета и ТВ се одвија нормално, и рачуни се испоручују нормално.
kad sti istekne ugovorna obaveza, sve ti ostaje i dalje aktivno mesec po mesec dokle god nešto ne odlučiš (obnova ili raskid ).
Sve ti je i dalje isto ( broj TV kanala, net brzina ) dokle god ne odlučiš nešto.
Naravno, samo je cena veća u odnosu na nižu cenu pod UO.
 
Zna li neko zbog čega se nemože prelaskom sa adsl na supernova net zadržati mail adresa a koriste isti webmail klient?
 
Sad su u potpunosti jedna firma pa možda i postoji mogućnost.
Možeš im pisati poseban zahtev da ti prebace mail nalog za Supernova NET.
Ako ti kažu da ne može, onda će ti se mail nalog i sanduče naplaćivati 50 din koliko se sećam.
 
Dok sam razmatrao prelazak video sam da koriste isti webmail klient i reko to je to prebacuju ga, međutim oni ga ugasiše sa adsl-om.
Da li uopšte u sklopu super plan paketa sleduje mail adresa? Nigde nije naznačeno.
 
Poslednja izmena:
Nije baš tako.
Провери код неког коме је истекла уговорна обавеза, па јави
1) Да ли су му укнули интернет и ТВ
2) Да ли му стижу рачуни.
Услугу не укидају, рачуне шаљу.
Једина разлика када неком истекне уговор јесте што има 30 дана да откаже уговор и нема неког већег цимања.
Што за оне који желе да остану са Суперновом не значи ништа, њима је све исто.
kad sti istekne ugovorna obaveza, sve ti ostaje i dalje aktivno mesec po mesec dokle god nešto ne odlučiš (obnova ili raskid ).
Sve ti je i dalje isto ( broj TV kanala, net brzina ) dokle god ne odlučiš nešto.
Naravno, samo je cena veća u odnosu na nižu cenu pod UO.
Нетачно.
Неком уговорна обавеза истекне по шест месеци, једина разлика што га зову и нуде му понуде за нове пакете.
Не постоји никакав месец дана активности тј. ако неко жели да користи услугу, уговор важи све док та особа жели да користи услугу (на пример шест месеци после истека уговорне обавезе).
То што ће неко добити позив за продужење уговорне обавезе од Супернове, па неће проћи шест месеци, то је већ друга ствар.
Ne moras da izaberes ni obnovu ni raskid...ugovor traje dok ga jedna strane ne raskine
Односно док неко (нпр. корисник) не изјави жељу за раскидом. Од дана потписивања захтева за раскид тече раскидни рок од 30 дана, истеком раскидног рока и враћањем опреме уговор је раскинут.
 
Може и даље три уређаја по прикључку.
Фора је у оним агентима који иду од врата до врата.
Ако вам неко понуди три уређаја по прикључку, то су специјалне понуде којих нема на сајту, па да знате да може.
Не зовите џабе техничку подршку, то може само преко агената на терену.
A tako. Takvu šemu odavno imamo u bloku 70:
  • Koliko?
  • Petsto dinala.
  • Daš za trista?
  • Ne moze za tlista.
  • E j*** se. (i ode)
  • (trči prodavac i viče) J*** se, j*** se, moze za tlista.

E vala i ja danas u poslovnici.
 
A tako. Takvu šemu odavno imamo u bloku 70:
  • Koliko?
  • Petsto dinala.
  • Daš za trista?
  • Ne moze za tlista.
  • E j*** se. (i ode)
  • (trči prodavac i viče) J*** se, j*** se, moze za tlista.
Ја се не шалим ни мало.
По ранијим уговорима је заиста било 3 ТВ по уговору, осим ако није агент продаје са терена, онда може и четири.
У сваком случају проверите да ли 3 ТВ по уговору и даље важи, рећи ће вам у call центру. Требало би да важи, не верујем да би сами себе блокирали.
Четири не можете да закажете нити можете добити информације у call centru па да знате да не питате, то коме треба нека пита агента са терена.
 
I nije šala. Ako si kad zašao u blok 70 uverio bi se. Poenta je da je zvanično jedno a po dogovoru može i drugčije.
Kad nekome ističe ugovor na određeno vreme (12,24 meseca...) a taj ugovor ne produži (potpiše novi) onda mu se automatski produžava na neodređeno vreme (a tu su već i druge cene). Bilo tako u ugovoru sa Beogridom, SBB-om i Poštom. Sa ovima nisam siguran jer ovaj papir što su mi dali baš i ne liči na ugovor.
 
Провери код неког коме је истекла уговорна обавеза, па јави
1) Да ли су му укнули интернет и ТВ
2) Да ли му стижу рачуни.
Услугу не укидају, рачуне шаљу.
Једина разлика када неком истекне уговор јесте што има 30 дана да откаже уговор и нема неког већег цимања.
Што за оне који желе да остану са Суперновом не значи ништа, њима је све исто.

Нетачно.
Неком уговорна обавеза истекне по шест месеци, једина разлика што га зову и нуде му понуде за нове пакете.
Не постоји никакав месец дана активности тј. ако неко жели да користи услугу, уговор важи све док та особа жели да користи услугу (на пример шест месеци после истека уговорне обавезе).
То што ће неко добити позив за продужење уговорне обавезе од Супернове, па неће проћи шест месеци, то је већ друга ствар.

Односно док неко (нпр. корисник) не изјави жељу за раскидом. Од дана потписивања захтева за раскид тече раскидни рок од 30 дана, истеком раскидног рока и враћањем опреме уговор је раскинут.
Aj pročitaj opet sve što sam napisao.
 
kad sti istekne ugovorna obaveza, sve ti ostaje i dalje aktivno mesec po mesec dokle god nešto ne odlučiš (obnova ili raskid ).
Sve ti je i dalje isto ( broj TV kanala, net brzina ) dokle god ne odlučiš nešto.
Naravno, samo je cena veća u odnosu na nižu cenu pod UO.
Извини, нисам лепо прочитао.
Једино треба проверити, раније су смањивали брзину интернета после истека УО да би корисник засновао нову УО. Да ли је то и даље тако, не знам.
Треба проверити.
I nije šala. Ako si kad zašao u blok 70 uverio bi se. Poenta je da je zvanično jedno a po dogovoru može i drugčije.
Kad nekome ističe ugovor na određeno vreme (12,24 meseca...) a taj ugovor ne produži (potpiše novi) onda mu se automatski produžava na neodređeno vreme (a tu su već i druge cene). Bilo tako u ugovoru sa Beogridom, SBB-om i Poštom. Sa ovima nisam siguran jer ovaj papir što su mi dali baš i ne liči na ugovor.
Па не траже баш сви четири телевизора на један уговор, немој да си на крај срца :)
 
Koristim supernova aplikaciju na Samsung tizen tv-u. Pokušao sam da koristim Apollon ili video klub, međutim ne postoji opcija za pretragu. Moje pitanje je kako da pronađem šta želim da gledam?
🤦🤦🤦
W2OgudX.jpg

MVFuv5t.jpg
 
Od kad su uveli ipv6 primecujem da su svi nalozi koje imam negde kao hakovani ili je pokusana izmena lozinke ili je neko iz Zimbabvea pokusao da se uloguje na moj hbo ili netflix nalog. Stalno stizu mejlovi sa takvim sadrzajem i ono "ako to niste bili vi, ignorisite". Zasto se ovo desava, kako spreciti? Da li se jos nekom desava?
 
Od kad su uveli ipv6 primecujem da su svi nalozi koje imam negde kao hakovani ili je pokusana izmena lozinke ili je neko iz Zimbabvea pokusao da se uloguje na moj hbo ili netflix nalog. Stalno stizu mejlovi sa takvim sadrzajem i ono "ako to niste bili vi, ignorisite". Zasto se ovo desava, kako spreciti? Da li se jos nekom desava?
Takve poruke su bile i pre IPV6 tako da je informacija neosnovana.
Hvala puno, pozdrav...
 
Kod mene nisu, ne pisem to tek tako. Nema na cemu, poz.
 
Gde si ga nasao? Apolon, video klub? U kojoj kategoriji? Ja sam trazio u komedijama i nisam nasao?
 
Ovde da daju poslednju reč tehnike, uređaje vrh, otključane sa neznam koliko ram memorije i interne memorije, znači da bude san snova, da vam daju samo kanale po želji, opet bi našli neku manu i da nešto ne valja. Jel vi zaista nemate svoj život pa samo sedite pored TV-a i da tražite mane iz dosade. Zašto ne konkurišete za posao programera itd... pa da vas vidim na delu. Pa cirka 90% ste ovde prešli za 1 din. i sad očekujete ne znam šta.(ne računam stare korisnike koji smo od prvog dana ovde i na ovom forumu). Da ne kažem koliki je procenat koji i nema supernovu već samo uđe da nagrdi i zbog čega. Dosta se družim sa ljudima preko interneta jer strimujem. Veliki broj je kod Supernove po nekim selima i gradovima i svi govore da su zadovoljni. Ovde na forumu suprotnost. Sada će lepo vreme. U prirodu lepo izlet porodični, roštilj, manje televizije i biće vam sasvim okej.
 
Ovde da daju poslednju reč tehnike, uređaje vrh, otključane sa neznam koliko ram memorije i interne memorije, znači da bude san snova, da vam daju samo kanale po želji, opet bi našli neku manu i da nešto ne valja. Jel vi zaista nemate svoj život pa samo sedite pored TV-a i da tražite mane iz dosade. Zašto ne konkurišete za posao programera itd... pa da vas vidim na delu. Pa cirka 90% ste ovde prešli za 1 din. i sad očekujete ne znam šta.(ne računam stare korisnike koji smo od prvog dana ovde i na ovom forumu). Da ne kažem koliki je procenat koji i nema supernovu već samo uđe da nagrdi i zbog čega. Dosta se družim sa ljudima preko interneta jer strimujem. Veliki broj je kod Supernove po nekim selima i gradovima i svi govore da su zadovoljni. Ovde na forumu suprotnost. Sada će lepo vreme. U prirodu lepo izlet porodični, roštilj, manje televizije i biće vam sasvim okej.
Po toj logici, treba da budemo srećni što uopšte radi kablovska i net. I da samo ćutimo i plaćamo im mesečnu pretplatu, dok se oni za to vreme bogate...

Da je sreće, sami bi tražili mišljenje korisnika, i na osnovu toga prilagođavali ponudu, aplikacije i ostale stvari. A ne da ja moram njih da jurim da srede gluposti koje su napravili. Al pošto to nije slučaj, ima da ih smaram za sve što meni smeta, jer im ja plaćam tu istu uslugu i očekujem da zauzvrat imam funkcionalno ono što su oni ugovorom definisali. Ako im smeta što su korisnici "dokoni" da traže probleme, onda nek lepo stave ključ u bravu i zatvore/prodaju firmu nekom ko će više ceniti feedback ljudi koji mu finansiraju kompaniju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno