Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Može, samo ti trebaju korisničko ime i lozinka, ne mora da bude Eon van mreže. Ja pozajmio nalog od prijatelja koji je na SBB mreži. I treba ti verzija Eon aplikacije koja provereno radi na Move boxu, ali to je već najmanji problem.
Da, trebao bi ti i miš, po mogućstvu air.
I još jedna, vrlo bitna stvar: Da bi na Eon aplikaciji radili kanali United grupe (Nova S, N1, SK, Cinemania) potrebno je da imaš fiksnu IP adresu. Na natovanoj isti ne rade. Pišem iz ličnog iskustva.
Hvala za info i savete. Onda se ipak neću time baviti. Uvodim Supernovu kod roditelja, prelaze sa Pošta neta, nema šanse da ih obučim da pod tim uslovima koriste EON aplikaciju. Mislio sam da je isti princip kao što ja koristim HBO GO na EON boxu, skrolujući EON upravljačem. Dosta će im biti tablet za EON, to su razradili...:D Trenutno im i dalje radi moj nalog za EON u mreži iako se net već na speedtestu vodi kao Supernova. Videću kad se instalira SN ruter i oprema.
 
Хвала. али ово је опција "МОЈ САДРЖАЈ" (на интенрет страни supernovaott.rs, не на апликацији).
И увек стоји "Не постоји доступан листинг". Зато ми и није јасно чему тачно служи.
Sigurno tu trebaju ići omiljeni kanali koji se odaberu. A zašto ih nema tamo, dobro je pitanje. Valjda ta korisnička služba zna nešto o tome.
 
Ako može i meni pass da probam, hvala.

Inače, evo prošao mesec od uvođenja, slao desetine mejlova i zvao više puta podršku (i svaki put 10 minuta na čekanju bar, a nije mi besplatan poziv...), Move box još nisam dobio, niti su došli da srede net.

Svo vreme svetli crvena internet lampica na ruteru, i radi vrlo njanjavo (oko 250-300 mbps po ratel merenjima, paket je 1000, a download je svuda jako slab, posebno torent gde ne ide preko 10mbps...). Pored toga, svaki dan moram da radim factory reset drugog rutera (direkt preko njihovog ne radi nikako), često po više puta na dan, da bi uopšte imao net, inače nemam pristup.

Korisnička podrška prva liga.
Daj im rok 3 dana i kaži da donosiš komplet opremu i raskidaš ugovor.
Ja ću isto da uradim jer preko mesec dana čekam migraciju broja. Na sklapanju ugovora rekli su biće broj za 7-10 dana najkasnije. Generalno za potpis ugovora bajke su im vrlo ozbiljne a nakon potpisa ko te je..
Najgore od svega je što sam ja znao sa kim imam posla.
Uzeo sam super sve plus i danas mi bili da instaliraju fiksni telefon koji koristi moja majka i tražio sam da mi prebace broj tel stari iz mts zato što svi matorci sa kojima kontaktira moja majka znaju taj broj oni mi ubacili novi broj i kažu procedura prenosa starog broja traje nekih deset dana pa me interesuju vaša iskustva.
Još malo pa 45 dana - ništa. Zvao sam jedno 10 puta a od toga imam jedno 3-4 urgentne reklamcije (tako kažu). Spremi se za priču tipa fali neki papir itd. Inače me fiksni ne zanima ali je to kod babe od 80 god. koja samo to zna da koristi itd. Već sam bio da raskinem ugovor ali traže da dodje ona lično ili da donesem pismeno ovlašćenje. Nema veze završićemo i to. Katastrofa
 
Poslednja izmena:
Daj im rok 3 dana i kaži da donosiš komplet opremu i raskidaš ugovor.
Ja ću isto da uradim jer preko mesec dana čekam migraciju broja. Na sklapanju ugovora rekli su biće broj za 7-10 dana najkasnije. Generalno za potpis ugovora bajke su im vrlo ozbiljne a nakon potpisa ko te je..
Najgore od svega je što sam ja znao sa kim imam posla.

Još malo pa 45 dana - ništa. Zvao sam jedno 10 puta a od toga imam jedno 3-4 urgentne reklamcije (tako kažu). Spremi se za priču tipa fali neki papir itd. Inače me fiksni ne zanima ali je to kod babe od 80 god. koja samo to zna da koristi itd. Već sam bio da raskinem ugovor ali traže da dodje ona lično ili da donesem pismeno ovlašćenje. Nema veze završićemo i to. Katastrofa
Pretpostavio sam da je tako zato sam i pitao cekacu da mi prebace broj 14 dana zato što su rekli da se čeka deset i ako to ne ispune podnecu zahtev za raskid ugovora ni mene ne interesuju fiksni telefon ali to koristi majka.
 
I jos da napomenem prvih 14 dana je internet radio savršeno tačan je bio i download i upload taman koliko je bio deklarisan u ugovoru kako je prošlo tih 14 dana zato što kupac ima pravo da raskine ugovor bez obrazlozenja odmah je brzina pala za 50 posto 😡😡😡😡
 
Pretpostavio sam da je tako zato sam i pitao cekacu da mi prebace broj 14 dana zato što su rekli da se čeka deset i ako to ne ispune podnecu zahtev za raskid ugovora ni mene ne interesuju fiksni telefon ali to koristi majka.
Bolje nagovori majku da joj uplatiš NEO2 tarifu za 999 din. Ja sam imao fiksni i kad matorci sednu na telefon, svaki mesec sam plaćao moj trio paket umesto 3500 din, od 4700 do 5500 din. Jedva sam čekao da istekne i ugasio sam fiksni, sada ima neo 2 i ne boli me glava.
 
Daj im rok 3 dana i kaži da donosiš komplet opremu i raskidaš ugovor.
Ja ću isto da uradim jer preko mesec dana čekam migraciju broja. Na sklapanju ugovora rekli su biće broj za 7-10 dana najkasnije. Generalno za potpis ugovora bajke su im vrlo ozbiljne a nakon potpisa ko te je..
Najgore od svega je što sam ja znao sa kim imam posla.

Još malo pa 45 dana - ništa. Zvao sam jedno 10 puta a od toga imam jedno 3-4 urgentne reklamcije (tako kažu). Spremi se za priču tipa fali neki papir itd. Inače me fiksni ne zanima ali je to kod babe od 80 god. koja samo to zna da koristi itd. Već sam bio da raskinem ugovor ali traže da dodje ona lično ili da donesem pismeno ovlašćenje. Nema veze završićemo i to. Katastrofa
moj savet dovedi babu kako znas jer ti je cimanje oba pa ako imas uslov za mts optiku uzmi to kroz box pakete
Pretpostavio sam da je tako zato sam i pitao cekacu da mi prebace broj 14 dana zato što su rekli da se čeka deset i ako to ne ispune podnecu zahtev za raskid ugovora ni mene ne interesuju fiksni telefon ali to koristi majka.
samo 10 dana od uvodjenja i odma po raskid ugovora
oni su zloooo
 
@spirit_face
 
Da li neko zna da li je moguće koristiti supernova paket (kablovska) preko mts optike ili mogu samo mts paketi?
 
Da li neko zna da li je moguće koristiti supernova paket (kablovska) preko mts optike ili mogu samo mts paketi?
Bukvalno imam isto pitanje :)
U ulazu je prosla MTS optika pre nekog vremena.
Da li moze Supernova optika da koristi MTS optiku?
(na Supernovi sam trenutno (koaksijalni) i ostao bih radi mogucnosti da se koriste CI kartice u TV-ima).
 
Da li neko može da mi pomogne ko je korisnik Super TV plus paketa? Imam taj paket od pre 10ak dana i od prvog dana sam zatražio kredencijale za HBO GO (a kasnije i mejlom), s obzirom da se dobija besplatno uz taj paket. Danas mi stižu kredencijali za Supernova TV po tvom ali ne i HBO GO. Da li treba da čekam i dalje ili da reagujem?
 
Meni su rekli da HBO GO nece vise biti pojedinacna usluga vec da ce sve da bude u okviru video kluba.
 
Mogu oni da pričaju šta hoće, ali dok piše da je HBO GO uključen u paket ima da daju kredencijale.
 
Meni su rekli da HBO GO nece vise biti pojedinacna usluga vec da ce sve da bude u okviru video kluba.
Malopre sam zvao i objasnio da sam dobio kredencijale za TV po tvom ali ne i za HBO GO. Proverila je ugovornu obavezu i zapisala zahtev za tim kredencijalima i rekla mi je da će proslediti kome već treba.

A za ovaj TV po tvom nisam ni znao da se dobija, kad posle vidim da se uz nove ugovore dobija besplatno korišćenje TV po tvom za jedan mobilni uređaj, što i piše na papiru.
 
Poslaće ti brzo za HBO go, bar su meni za dan dva. Radi i na TV-u i na telefonu bez greške, samo što je HBO tanak u odnosu na Netflix ali dobro kad nas već sleduje, neka stoji tamo u nekom ćošku :) pa možda istrči nešto dobro. Ja ruski Netflix guram već više od tri meseca, traje još uvek.
 
Ha, za Apollon android aplikaciju neće ni da čuju da je aktiviraju. Ja odustao. Eto im je.
U vezi telefonije: pozivi prema mts mobilnim brojevima su besplatni tek nakon što se prvo potroše 150 minuta prema svim fiksnim mrežama u Srbiji?
 
Supernova optika je ograničena nekom zonom? Ne može da se uvede tamo gde je telekom optika?
Prijavio sam se na supernova sajtu i zovu me i nude mts box pakete, da li je to moguće?
 
Meni nije jasno zbog čega do sad ne mogu da ubace ova dva filmska kanala: Cinestar TV Premiere 1 i 2 HD? Da li zbog toga zato što ta dva kanala idu u poseban paket? ili je nešto treće?
 
Istice mi ugovor, placao sam 2700. Sad kazu ako ne potpisem novi ug na 2 godine, cena ce biti 3100. To nigde i vazecem ugovoru ne pise, tako da mislim da pokusavaju na foru da te nateraju da produzis ugovor. Jeste se susretali sa ovim problemom?
 
Istice mi ugovor, placao sam 2700. Sad kazu ako ne potpisem novi ug na 2 godine, cena ce biti 3100. To nigde i vazecem ugovoru ne pise, tako da mislim da pokusavaju na foru da te nateraju da produzis ugovor. Jeste se susretali sa ovim problemom?
Ne lažu bez ugovorne obaveze je cena skuplja
 
To im stoji u novim ugovorima koliko sam cuo, i to nije sporno. Ali u mom vazecem to ne pise, tako da ne mogu oni retroaktivno da uvode takve stvari.
e pa vidš da mogu, pa ti teraj inat sa njima. nemoj posle da ti đavo bude kriv kad ti istekne ugovor stigne račun od 3100 din
ne vataju na foru nego ti još čine uslugu i upozoravaju da ne bi plaćao skuplje.....kad ti istekne ugovor i ne produžiš cena je druga-(bez ugovorne obaveze)

ttttt.jpg
 
Poslednja izmena:
To im stoji u novim ugovorima koliko sam cuo, i to nije sporno. Ali u mom vazecem to ne pise, tako da ne mogu oni retroaktivno da uvode takve stvari.
Dok si ugovorom na 2 god. Cena će biti takva, čim prođe ugovorna obaveza od 2 godine cena je veća. Kad prođe ugovorna obaveza možeš da radkidaš ugovor, da potpisuješ drugi ili ako ništa ne potpisuješ da plaćaš skuplje. Oduvek je to obaveštenje bilo.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno