Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pada brzina jer su u večernjim časovima svi na internetu.
ovo cini mi se nema veze sa banderom kao sto je sugerisano (na banderi smo ja i kuca u kojoj nema nikoga)
naravno, prijavljeno je ovom "internet provajderu" jos pre nekoliko dana ,ali, sto bi resili kad im se moze, jer "prosledjeno je kolegama i molimo za jos malo strpljenja"
i tako, malo se "srmzli kablovi" na +3c, malo pao sneg ogromnih 10cm, malo opao signal jer je bas toplo, i malo vise zabole nas jer ti je alternativa adsl od isto toliko Mbps
Supernova je generalno super kad ne pada kisa, sneg ili nije previse toplo, znaci nekih ~18 dana godisnje
 
sumnjam da je ista, ali mogao bi poslati na pm da probamo :)
 
hvala!
 
Srećan dan za Ilidana i kolubu 😃
Ako može i meni pass da probam, hvala.

Inače, evo prošao mesec od uvođenja, slao desetine mejlova i zvao više puta podršku (i svaki put 10 minuta na čekanju bar, a nije mi besplatan poziv...), Move box još nisam dobio, niti su došli da srede net.

Svo vreme svetli crvena internet lampica na ruteru, i radi vrlo njanjavo (oko 250-300 mbps po ratel merenjima, paket je 1000, a download je svuda jako slab, posebno torent gde ne ide preko 10mbps...). Pored toga, svaki dan moram da radim factory reset drugog rutera (direkt preko njihovog ne radi nikako), često po više puta na dan, da bi uopšte imao net, inače nemam pristup.

Korisnička podrška prva liga.
 
ja kada sam uvodio i kada došli dečaci da mi urade Supernovu i uvedu sve kablove i šta sve treba, ja im odmah na ulazu dao crvenu i zamolio ih da mi urade kao što bi uradili za sebe kući. Oni srećni kažu hvala za novac biće sve kao za sebe da radimo. I stvarno ga uradili, razvlačili kablove svuda kako treba, otišli do auta uzeli onaj pištolj za silikon, pa vezice, pa mi kanalete(moje) sami postavili...i evo godinu dana pu pu pu sve kao sat, pipnuo ništa nisam, sem move boxa kojo me nervirao ali nakon poslednjeg ažuriranja pre 20 dana i to radi kako treba
 
preko move uredjaja se tacno vidi drugacija slika,video nekako kao da steka... preko kartica radi sve top
 
Molim za savet. Vidim da se dosta vas žali na Move uređaj. Da li uzeti Move ili taj standardni digital uređaj koji imaju? Na kojem je lepša slika? Da znam kako da postupim kad dođu monteri. Na jednom televizoru ću CAM, ali pitam za drugi tv, koji je ujedno "glavni".
 
Uzeo sam super sve plus i danas mi bili da instaliraju fiksni telefon koji koristi moja majka i tražio sam da mi prebace broj tel stari iz mts zato što svi matorci sa kojima kontaktira moja majka znaju taj broj oni mi ubacili novi broj i kažu procedura prenosa starog broja traje nekih deset dana pa me interesuju vaša iskustva.
 
Ja sam čekao i duže kada sam iz mtsa prebacio fiksni u sbb, ali sbb mi je dao neki random broj i nakon 15-20 dana proradio stari broj telefona iz mtsa
 
Hm, ajd probaću svoj EON s druge lokacije "iz mreže", pa ako ne radi onda da menjam provajdera kod sebe i uzmem van mreže da imam na dva mesta. Nisam znao da Move ima taj kapacitet, otvara mi se time novi horizont. :cool:
 
Otkako je nas u exe netu kupila ova supernova, svaki dan neki problem.... Nema dana da upalim tv i da rade svi kanali.... neki ne rade danima.....
 
Ček, ček, to znači da mogu da instaliram EON aplikaciju na MOVE box i da se gledaju SBB kanali?
Može, samo ti trebaju korisničko ime i lozinka, ne mora da bude Eon van mreže. Ja pozajmio nalog od prijatelja koji je na SBB mreži. I treba ti verzija Eon aplikacije koja provereno radi na Move boxu, ali to je već najmanji problem.
Da, trebao bi ti i miš, po mogućstvu air.
I još jedna, vrlo bitna stvar: Da bi na Eon aplikaciji radili kanali United grupe (Nova S, N1, SK, Cinemania) potrebno je da imaš fiksnu IP adresu. Na natovanoj isti ne rade. Pišem iz ličnog iskustva.
 
Poslednja izmena:
Чему тачно служи опција "МОЈ САДРЖАЈ" на supernovaott.rs?
supernovaott.rs Moj sadržaj - Supernova.png
 
Pozdrav, novi sam član na forumu, interesuje me da li neko može da podeli iskustvo sa Supernova paketima ( brzina interneta, stabilnost...) a da živi u Petrovaradinu?
Hvala.
 
@pass Opcija „Moj TV“ prikazuje sadržaje povezane sa tvojim prethodnim aktivnostima na nalogu, kao što su započeti, ali nedovršeni filmovi, serije i emisije, a možeš označiti i sadržaj koji ćeš kasnije naći i emitovati („Gledaj kasnije“).
 
Хвала. али ово је опција "МОЈ САДРЖАЈ" (на интенрет страни supernovaott.rs, не на апликацији).
И увек стоји "Не постоји доступан листинг". Зато ми и није јасно чему тачно служи.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno