Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Isti slučaj i sa wi fi i lan kablom.
 
@qryak samo je otključana opcija podešavanje sistema-pokreni podešavanje koja je do ažuriranja sistema bila nedostupna-zaključana, ako na ovo misliš:

Pogledajte prilog 319703 ovo nije bilo: Pogledajte prilog 319704
inače interfejs uopšte nije promenjen

što se tiče aplikacije na mobilnom telefonu potpuno se slažem sa tobom da je užasna i da bi trebalo da se promeni i zbog toga ja koristim stariju tj. prvu verziju aplikacije koja je mnogo bolja i lakša za upotrebu-barem meni i ima search opciju ne moram da skrolujem sve kanale

Pogledajte prilog 319705
Ta opcija je meni otključana u startu.Pre dva,tri meseca potpisao novi ugovor i prvi put dobio move
 
@Borski i @mlsradic ....čitajte malo predhodne postove (stranica 531 post 15.922). lepo sam napisao-naglasio da se to odnosi na ott uređaj a ne na move box
zar na svakom postu treba da se ponavljam kao papagaj da je to za ott uređaj bilo zaključano, valjda se podrazumeva kada odgovorim na nečiju repliku
 
odjavim fixnu ip adresu u nadi da ce mozda ostati i posle placanja,kad ono brze bolje ukinuli,jel postoji nacin da otvorim portove neke koji mi trebaju za online igranje,pokusavao sam u cisco ruteru ali nisam uspeo
 
Uzeo sam paket 250mb/s optiku i dobio sam 3mb/s download neke igrice... kao da sam uzeo najslabije sto postoji. veza stalno puca u toku igranja, kao da nema snagu.
Dolazili vise puta, kao neko tamo ce znati sta da radi, znaju u cemu je problem. Vise puta mi rekli da ce me taj "neko" zvati da resimo to i nikada nije nazvao.
250mb/s 20 upload speed i skida mi 3mb/s... i dok to skida, sve na netu uspori, svaki youtube klip ili snimak nekog strima, neko vreme mota pa krene. I strucnjaci koji mi dodju kazu da je do servera, a imam i snimljeno da se niko nije zalio osim mene, posle kazu procesor da je opterecen, a pokazao sam im da jedva oseca sve to. HAOS. SBB ZAKON.
 

Prilozi

  • supernova optika.jpg
    supernova optika.jpg
    325.8 KB · Pregleda: 108
  • connection problem.jpg
    connection problem.jpg
    269.9 KB · Pregleda: 102
  • gledanje strima.jpg
    gledanje strima.jpg
    418.5 KB · Pregleda: 97
  • kazu proceros opterecen xD.jpg
    kazu proceros opterecen xD.jpg
    365.9 KB · Pregleda: 110
Bolje ti menjaj uređaj, retko ko dobije ganc nov uređaj. Uglavnom ko raskine ugovor posle taj uređaj proslede dalje. Bolje menjaj za drugi. Ja sam imao cisco modem i malo pa malo reset, zvao doneli mi nov imao sreću i sada sa netom nemam problema nikakvih.
To je to.
Bio si u pravu, reseno zamenom uredjaja.
Hvala na sugestiji
 
Hteo sam da iskoristim aktuelnu promociju dodavanje jedne nove usluge i popust odredjeni broj meseci od 50%, ali nisam uspeo dobiti ono sto reklamiraju.
Konkretno sa super par start (internet + tv) da dodam i fiskni telefon i potpisem novi ugovor na 24 meseca za paket super sve start move.

info sa njihovog sajta: • prvih 5 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji se odluče za uvođenje jedne nove usluge, uz ugovornu obavezu na 24 meseca za Super sve paket - Super sve start MOVE, Super sve plus MOVE ili Super sve max MOVE,

U poslovnici devojka nije ni znala za aktuelnu promociju, ali i nakon sto je pogledala i dalje kod njih to nije postojalo. Nakon sto sam joj pokazao ponudu na njihovom sajtu zvala je seficu koja je rekla da napise zahtev sa mojom ponudom da dobijem 50% popust na pretplatu narednih 5 meseci ali nakon nekog vremena me je zvala i rekla da je moj zahtev odbijen....

Ko tu koga... Ili obmanjuju javnost svojom ponudom na sajtu ili jednostavno prenos fiksnog broj ne racunaju u dodatnu uslugu ostaje da se vidi :D
 
Hteo sam da iskoristim aktuelnu promociju dodavanje jedne nove usluge i popust odredjeni broj meseci od 50%, ali nisam uspeo dobiti ono sto reklamiraju.
Konkretno sa super par start (internet + tv) da dodam i fiskni telefon i potpisem novi ugovor na 24 meseca za paket super sve start move.

info sa njihovog sajta: • prvih 5 meseci 50% popusta na mesečnu naknadu – za korisnike koji se odluče za uvođenje jedne nove usluge, uz ugovornu obavezu na 24 meseca za Super sve paket - Super sve start MOVE, Super sve plus MOVE ili Super sve max MOVE,

U poslovnici devojka nije ni znala za aktuelnu promociju, ali i nakon sto je pogledala i dalje kod njih to nije postojalo. Nakon sto sam joj pokazao ponudu na njihovom sajtu zvala je seficu koja je rekla da napise zahtev sa mojom ponudom da dobijem 50% popust na pretplatu narednih 5 meseci ali nakon nekog vremena me je zvala i rekla da je moj zahtev odbijen....

Ko tu koga... Ili obmanjuju javnost svojom ponudom na sajtu ili jednostavno prenos fiksnog broj ne racunaju u dodatnu uslugu ostaje da se vidi :D
jesi li ti uopšte napravio računicu i stavio na papir da vidiš koliko će taj popust "pet meseci 50%" na 24meseci koštati?
koliko ja znam da izračunam za super sve start move paket sa tih "pet meseci 50%" popusta to ti je ukupno 70.928.5 dinara za 24 meseci
a stari paket koji trenutno imaš je čini mi se 2700 dinara puta 24 meseci izađe 64.800
i šta ti se tu isplati....dobiješ fixni telefon koji nikada nećeš koristiti
klasična navlakuša
 
jesi li ti uopšte napravio računicu i stavio na papir da vidiš koliko će taj popust "pet meseci 50%" na 24meseci koštati?
koliko ja znam da izračunam za super sve start move paket sa tih "pet meseci 50%" popusta to ti je ukupno 70.928.5 dinara za 24 meseci
a stari paket koji trenutno imaš je čini mi se 2700 dinara puta 24 meseci izađe 64.800
i šta ti se tu isplati....dobiješ fixni telefon koji nikada nećeš koristiti
klasična navlakuša
U pravu si, ne koristim fiksni skoro usopte i placam pretplatu 650din mesecno.
24x2700= 64 800
24x650= 15 600
= 80 400

5x1650= 8 250
19x3300 = 62 700
= 70 950

U prevodu 10 000 usteda na 2 godine i 100/10 internet umesto 60/8
 
mi se nismo razumeli
kada kažeš "da dodam" (tako si napisao) to znači to što želiš da dodaš trenutno nemaš (pričamo o fixnom telefonu) zato sam ti i napisao tu računicu jer sam računao da nemaš uopšte fixni telefon koji plaćaš 650 din mesečno
druga stvar je kada "prebacuješ" klasičan fixni u kablovski fixni, e onda je druga računica (80.400 vs 70.950)
nisam znao da imaš fixni i zato sam tako izračunao
ali sve jedno da ne bi sada razglabali o tome ti znaš kako je tebi najbolje.......
 
Poslednja izmena:
Supernovaši, eto mene u grupi, "prodao" me Poštanet Telekomu...

Gledam šta da uzmem kod Supernove za kevu, vidim paket "super sve start move", i opciju "3 naloga za mobilni".

Znači li to da ja mogu na npr. Android boxu, NA DRUGOJ LOKACIJI, da gledam preko jednog od tih naloga TV?

Ako je odgovor da, drugo pitanje bi bilo, kako radi aplikacija, da li ima prekida, i sličnih situacija? Imam optiku 200/40 na tom boxu.

Hvala unapred.
 
@Borski i @mlsradic ....čitajte malo predhodne postove (stranica 531 post 15.922). lepo sam napisao-naglasio da se to odnosi na ott uređaj a ne na move box
zar na svakom postu treba da se ponavljam kao papagaj da je to za ott uređaj bilo zaključano, valjda se podrazumeva kada odgovorim na nečiju repliku
Baš pratim tvoje postove i uživam čitajući. Samo napred!
Supernovaši, eto mene u grupi, "prodao" me Poštanet Telekomu...

Gledam šta da uzmem kod Supernove za kevu, vidim paket "super sve start move", i opciju "3 naloga za mobilni".

Znači li to da ja mogu na npr. Android boxu, NA DRUGOJ LOKACIJI, da gledam preko jednog od tih naloga TV?

Ako je odgovor da, drugo pitanje bi bilo, kako radi aplikacija, da li ima prekida, i sličnih situacija? Imam optiku 200/40 na tom boxu.

Hvala unapred.
Odgovor je DA
Može se gledati i na drugoj lokaciji.
Aplikacija radi dobro, osim kada ne radi svima.
Sa 200/40 ima da je pojede.
Kod mene na 120/15 ni da štucne (da ga ne ureknem)!
 
Poslednja izmena:
Je l' našao neko kako se isključuje HDR na Move boxu?

Bolje radi Supernova aplikacija na LG televizoru nego Move box na 4K televizoru, lepša slika, a Magic remote 100 puta bolji od daljinskog za Move.
 
Ima.
Droid settings - Display - Screen resolution - HDR policy
Tu imaju 2 opcije - Always Hdr sto je default podesavanje i Adaptive Hdr.
 
Meni vec par nedelja, pogotovo uvece puca konekcija, tj modem se restartuje. Borca je u pitanju.
Ima li neko iz komsiluka da javi kakva je situacija?
 
Eto objasni ljudima kako da to reše :D
Za ostatak, ovamo 😀
 
Zar te promocije z anovu uslugu nisu samo popusti za tu novu uslugu a za one stare usluge nema popusta pa bi kolegi popust bio 50% samo za telefonsku pretplatu?
 
Ne. Mada moze da se skine mobilna verzija sa Aptoida, ali radi uz pomoc misa...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno