Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Loši su izgleda move uređaji.Meni kad su doneli prvi put,iz kutije uređaj.Nije radio.Kažu proradiće.Nakon tri dana dolazi druga ekipa,ne znaju razlog što ne radi.Treći put dolazi ekipa ,pokušavaju i opet ništa.Ja im sam predložim da probaju sa drugim.Stave oni drugi ono proradi.Kažu da se kao prvi put desilo tako nešto.Vrh priče,radilo tri dana i sad opet ne radi.Prijavio,juče opet prijavio i još niko ne dolazi.Katastrofa.Inače što se tiče gašenja,gasio se i kod mene posle nekog vremena,kad ugasim tv

Pogledajte prilog 313530
Pogledaj na koliko ti je ova opcija podešena što piše 180 minuta.

Jos uvek imam ovaj problem sa gasenjem uredjaja.
Danas mi je zamenjen,stavljen nov.
To je uradjeno dok sam ja bio na poslu,keva je bila kuci.
Kad sam dosao,upalio,otisao da se kupam i klopam i kad sam se vratio,opet ugaseno.
Upalim opet i gledam,ugasi se.
Upalim opet i opet se ugasi.
Ponovim sve i opet se ugasi.
Svaki put sam palio stopericu i merio vreme,posle 10min i par sekundi urdjaj se ugasi!.

Zovem ovog sto je doneo uredjaj i kazem da se problem opet desava i on mi kaze da je on uradio sve sto je do njega,ida imam problem sa strujom :)
Pitam ga,kakav problem,imao sam pre ovoga 2 uredjaja koja su radila 4 godine bez greske,on trte mrte i kaze prijavi ponovo!

Kakvi degeni pa ovo je strasno.
 
Da nije neka kolizija tv-stb (move, koji li je)?
Da li bi trebalo nesto promeniti u podesavanjima tv... ?
Ocito ti nesto salje signal stb-u (move, koji li je vec uredjaj) da se ugasi ili je do podesavanja u samom stb, mada ako je 180min podeseno ne bi trebao da se gasi na 10min...
 
180min je podeseno kako sam napisao.u u prvom uredjaju koji sam dobio i na ovom novom sto su zamenili danas.
Ne vidim sta da se menja u podesavanjima za TV,ne gasi se TV nego move uredjaj.

Ja gledam podesavanja,ulazim na svaku stavku i nigde nema nista slicno oko gasenja.
Ovo mi je bilo cudno da se uvek posle 10 min ovo desi,deluje kao da ode u neki stand by ali nema ta opcija u podesavanjima.
 
180min je podeseno kako sam napisao.u u prvom uredjaju koji sam dobio i na ovom novom sto su zamenili danas.
Ne vidim sta da se menja u podesavanjima za TV,ne gasi se TV nego move uredjaj.

Ja gledam podesavanja,ulazim na svaku stavku i nigde nema nista slicno oko gasenja.
Ovo mi je bilo cudno da se uvek posle 10 min ovo desi,deluje kao da ode u neki stand by ali nema ta opcija u podesavanjima.
Izvini, znam da tebi nije nimalo do smeha, ali malo šale nije na odmet 😂
 

Prilozi

  • HAHAHA.jpg
    HAHAHA.jpg
    200 KB · Pregleda: 122
Pozz narode, imamo ugovor sa Supernovom i od skoro su krenuli da nas zovu da potpisemo novi. Kao posto je telekom preuzeo, mora novi ugovor.. To mi nema logike, zar ne bi trebalo da postojeci ugovor vazi? Smaraju mi majku danima sa time jer je ona vlasnik.
 
Naravno da postojeći ugovor važi sve dok se ne "pregazi" (izraz koji @shamanNS obožava da koristi) sa novim ugovorom. Tako da ta prodaja priče da te smuljaju i vežu za nove 2 godine je čisto APP sistem. Reci im da si sasvim zadovoljan sa trenutnim paketom i da ako budeš hteo zvaćeš ti njih da promeniš.
Meni je sad isteklo 12m po 1 din sa SN, tako da sad teče još preostalih 12 meseci po 2999RSD, još uvek nijedan jedini poziv nisam dobio od njih.
 
Konacno sam dobio modem 7210 a danas je bio majstor da premeri signal. Sta mislite jel ok sada?
Ovde su stari parametri

Downstream Channel
ChannelLock StatusModulationChannel IDSymbol RateFrequencyPowerSNR
1​
QAM256​
6952000​
9.5 dBmV​
36.6 dB​
2​
QAM256​
6952000​
8.4 dBmV​
36.3 dB​
3​
QAM256​
6952000​
8.5 dBmV​
36.4 dB​
4​
QAM256​
6952000​
9.1 dBmV​
36.6 dB​
5​
QAM256​
6952000​
9.4 dBmV​
36.6 dB​
6​
QAM256​
6952000​
9.5 dBmV​
36.5 dB​
7​
QAM256​
6952000​
9.6 dBmV​
36.4 dB​
8​
QAM256​
6952000​
9.3 dBmV​
36.4 dB​
9​
QAM256​
6952000​
8.9 dBmV​
36.4 dB​
10​
QAM256​
6952000​
8.9 dBmV​
36.3 dB​
11​
QAM256​
6952000​
9.3 dBmV​
36.4 dB​
12​
QAM256​
6952000​
9.4 dBmV​
35.9 dB​
13​
QAM256​
6952000​
9.3 dBmV​
36.0 dB​
14​
QAM256​
6952000​
9.1 dBmV​
36.5 dB​
15​
QAM256​
6952000​
8.8 dBmV​
36.5 dB​
16​
QAM256​
6952000​
8.6 dBmV​
36.3 dB​

Upstream Channel
ChannelLock StatusModulationChannel IDSymbol RateFrequencyPower
1​
QAM64​
2560 Ksym/sec​
32.0 dBmV​
2​
QAM64​
2560 Ksym/sec​
33.5 dBmV​
3​
QAM64​
2560 Ksym/sec​
32.0 dBmV​
4​
Not Locked​
Unknown​
0​
0 Ksym/sec​
0.0 dBmV​
 
Jel neko uspeo da provali kako može da se prati sadržaj na supernovaott.rs iz inostranstva?
 
Kao i za bilo šta drugo što je limitirano na određenu državu tj određene IP opsege?
 
Pozz narode, imamo ugovor sa Supernovom i od skoro su krenuli da nas zovu da potpisemo novi. Kao posto je telekom preuzeo, mora novi ugovor.. To mi nema logike, zar ne bi trebalo da postojeci ugovor vazi? Smaraju mi majku danima sa time jer je ona vlasnik.
To je klasicna prica za navlacenje na potpisivanje novog ugovora.
Imaju horde honorarnih komarcijalista koji dobijaju liste telefona korisnika i onda na svaki moguci nacin pokusavaju da te ubede da potpises novu obavezu.
 
@orange47 Ne slažem se, mislim da će downstream ostati isti. Svakako ako bude loš downstream SNR, treba proveriti sam izvod kao i instalaciju u nadležnosti korisnika. Moje mišljenje je da je nizak upstream power "opasniji" od niskog downstream SNR-a, posebno ako postoji dovoljno kapaciteta na nodu i na samom CM uzimajući u obzir 16 kanala i očekivanu brzinu paketa. Problemi u povratnom smeru mogu da izazivaju mikroprekide/flap, packet loss, gubitak sinhronizacije, itd.

Svakako treba da se obrati operatoru, pa će se na CMTS-u proveriti SNR u povratnom smeru kao i parametri modemove konekcije - kao i naravno fizičko stanje infrastrukture, i izvršiće se neophodne korekcije.
 
Супернова: менаџмент и њихова правила, као да нису одрасли у цивилизацији. Благе везе намају, две нацртане овце не би сачували.😂😂😂😂
 
@orange47 Ne slažem se, mislim da će downstream ostati isti. Svakako ako bude loš downstream SNR, treba proveriti sam izvod kao i instalaciju u nadležnosti korisnika. Moje mišljenje je da je nizak upstream power "opasniji" od niskog downstream SNR-a, posebno ako postoji dovoljno kapaciteta na nodu i na samom CM uzimajući u obzir 16 kanala i očekivanu brzinu paketa. Problemi u povratnom smeru mogu da izazivaju mikroprekide/flap, packet loss, gubitak sinhronizacije, itd.

Svakako treba da se obrati operatoru, pa će se na CMTS-u proveriti SNR u povratnom smeru kao i parametri modemove konekcije - kao i naravno fizičko stanje infrastrukture, i izvršiće se neophodne korekcije.
Sve je meni jasno ali ja ne znam kako da se izborim sa hordom priucenih i neobrazovanih ljudi, sto sa call centra, sto onih koji se javljaju preko messengera. Svi oni misle da svemoguci reset modema resava sve probleme. Sto je najgore, imao sam danas kratak prekid interneta, znaci da problem nije resen. Ostaje mi jedino da pratim i dalje situaciju i ako se bude javljalo kao i pre moracu ponovo da zovem da rese problem. Signal na prvi pogled deluje bolji nego pre ali je daleko od idealnih parametara.
@Dark_AveNGER sta kaze speedtest, okaci rez ? da li imas vrednosti koje su po tvom paketu
Imam full speed, po paketu, to nije problem. Problem su kratki prekidi, dovoljno da mi prekine sastanak ili neki rad koji sam zapoceo.
 
Aha, prekidi su problem, ti parametri su ok, u granicama tolerancije, jedino mozda upstream je bas na granici ...moras da im saljes mailove i zoves, budi uporan
 
Da li bi mogli upstream mozda daljinski da podese, bez dolaska ekipe na teren?
 
Ne znam zaista, mislim da bi morali da izmere signale sa onim svojim uredjajem i da pogledaju instalaciju, e sad oni daljinski vide da je "skoro" sve u redu
 
Pa serviser je dolazio sa uredjajem za merenje signala ali je signal merio samo na banderi.
 
Svasta, pa postoji instalacija od bandere do tvog modema i tu moze da ima problema...
 
Koja se ono bese frekvencija unosi da se preskeniraju svi kanali, a ne da se posebno unosi svaka? Jednom kad mi bio monter on je to ukucao ali sam zaboravio koja bese...
 
Jos uvek imam ovaj problem sa gasenjem uredjaja.
Danas mi je zamenjen,stavljen nov.
To je uradjeno dok sam ja bio na poslu,keva je bila kuci.
Kad sam dosao,upalio,otisao da se kupam i klopam i kad sam se vratio,opet ugaseno.
Upalim opet i gledam,ugasi se.
Upalim opet i opet se ugasi.
Ponovim sve i opet se ugasi.
Svaki put sam palio stopericu i merio vreme,posle 10min i par sekundi urdjaj se ugasi!.

Zovem ovog sto je doneo uredjaj i kazem da se problem opet desava i on mi kaze da je on uradio sve sto je do njega,ida imam problem sa strujom :)
Pitam ga,kakav problem,imao sam pre ovoga 2 uredjaja koja su radila 4 godine bez greske,on trte mrte i kaze prijavi ponovo!

Kakvi degeni pa ovo je strasno.

180min je podeseno kako sam napisao.u u prvom uredjaju koji sam dobio i na ovom novom sto su zamenili danas.
Ne vidim sta da se menja u podesavanjima za TV,ne gasi se TV nego move uredjaj.

Ja gledam podesavanja,ulazim na svaku stavku i nigde nema nista slicno oko gasenja.
Ovo mi je bilo cudno da se uvek posle 10 min ovo desi,deluje kao da ode u neki stand by ali nema ta opcija u podesavanjima.

Данас је опет био сервисер и он са напредном подршком је дошао до закључка да се уређај гаси зато што ТВ није смарт.
Ја нигде нисам нашао на сајту да је услов за овај мув уређај смарт ТВ.
Иначе имам Самсунг Ф6100 или тако нешто...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno