Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisam sada baš siguran ali mislim da mi TV nije uključivao HDR ni na jednom kablovskom kanalu preko CAM kartice.Normalno je uključivao kada pustim neki film u 4k rezoluciji i to tako i treba da funkcioniše.Problem je što na MOVE BOXU uvek uključi HDR i to na FHD kanalima i nije toliki problem ali na kanalima sa SD kvalitetom slika je kao sagorela i vrlo je mučno to gledati.
 
Na novijim Samsung TV ne mozes da iskljucis HDR, ako dobija takav signal automatski se ukljucuje HDR ...za LG ne znam
 
E, upravo to! Boje su kao sagorele. Gledao sam i po redditu, otprilike je stvar u komunikaciji STB i Televizora. Dok je bio CAM, postojala su dva podmenija u televizoru za sliku, jedan od njih je za HDR. Međutim, sada čim upalim Move, pojavi se ikonica za hdr, i više nema tog podmenija. Razmišljam da ih sutra pozovem, ovo ubija oči. Za početak, smanjio sam pozadinsko osvetljenje sa 100 na 65, za neku utehu, sad je gledljivije..
 
Ali, zasto si menjao cam za stb? meni je to jedna od stavki, zasto sam jos uvek kod supernove, direktno iz kabla, kartica i tvoj DVB-C nema sta da razmisljas kakve krsheve ti daju !
 
J a nisam dao CAM za MOVE već jedan STB koji je stajao u kutiji neraspakovan i nekorišćen.
 
Moja žena je htela fckn. MOVE. Da sam znao kombinaciju, vratio bih STB iz spavaće sobe, tu i ovako hvata prašinu... krastavac
 
Bese neko je uspeo preko hdmi cec-a da preko daljinca od televizora pristupi podesavanjima samog boxa? Tu verovatno oma opcija za iskljucivanje hdr-a na samom boxu kao sto to imaju recimo Mibox i Eon box. Cini mi se da se pritiskom na taster meni na daljincu od televizora ulazi u android meni boxa. Ukljucite hdmi cec na televizoru i boxu(ako ima) pa probajte.
 
Ma k'o da je to bitno kome će da nas prepuste (a neće nikome).....
Nek nas daju i Telekomu Južno Afričke republike ili Zimbabvea ili Bocvane, meni to nije bitno, samo nek mi "ferceraju" moja dva skymaster boxa, kam modul, i tri ott boxa i naravno moji omiljeni kanali......a na koga se vodi operater baš me briga........aj u zdravlje.....🍺 🍻
I to što kažeš.Meni taman ugovor do septembra.Onda ću videti gde,šta
 
Jel ti ranije radio? Pretpostavljam da si pre registracije na HBO Go kontaktirao podršku Supernove da ti pošalju na mail aktivacioni kod?
 
Mislim da ce pre ovi iz HBO podrske da ti rese problem nego iz Supernove. Probaj da pozoves

0800 500805 danas rade do 18 ili im pisi na [email protected]
 
Morace na novoj e-mail adresi da ti posalju akreditacije za logovanje ovi iz SN. A dok stigne mozda to bude mts

Tako je bilo i kod mene
 
Ćaletu i kevi ističe UO uskoro, na paketu su pre ovih move paketa (čini mi se da se zove super par).
Ako nastave da koriste uslugu bez nove UO, da li će plaćati isto kao i do sada (3200 din) ili ima neka začkoljica?
 
Neko kaže da će da nastave po istoj ceni neki kažu po ceni bez UO....
 
Mene je inače HBO GO izlogovao nekad u prethodna 3 dana, a logujem se preko Telekoma (nisam korisnik Supernove). Možda su nešto radili na tu temu? Doduše meni radi login, samo sam se ponovo ulogovao.
 
Sad barem znas u cemu je problem. Moras da kontaktiras SN podrsku da vidis u cemu je problem. Probaj preko chata
 
I meni su deaktivirali hbo go. Sad ću da im reklamiram.
 
Opa to izgleda neko masovno gašenje počelo. 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Sad se dopisujem sa njima preko fb. Kažu da mi je usluga aktivna u sistemu, a ja ne mogu da se prijavim ni u aplikaciji za telefon, ni na xiaomi mi box s, a ni na sajtu. Probao sam i na clear data u aplikaciji na telefonu i opet ništa.
 
Sad se dopisujem sa njima preko fb. Kažu da mi je usluga aktivna u sistemu, a ja ne mogu da se prijavim ni u aplikaciji za telefon, ni na xiaomi mi box s, a ni na sajtu. Probao sam i na clear data u aplikaciji na telefonu i opet ništa.
Meni HBO podrška lepo rekla da je supernova obrisala da mi mejla nema u sistemu. Sad Supernova rešava kao.
 
Predviđam, potpuno neosnovano, bez ikakvog izvora ili dokaza, da menjaju nešto oko CRM-a ili oko API-ja koji HBO GO koristi za lookup pretplatnika, i da je zato crklo. A možda su slučajno svima resetovali to, ili nekim korisnicima nekog ex-operatora. Svakako, mislim da nešto "unapređuju", možda da spekulišem i da je razlog za to objedinjenje sa Telekomom? 🤔
 
Predviđam, potpuno neosnovano, bez ikakvog izvora ili dokaza, da menjaju nešto oko CRM-a ili oko API-ja koji HBO GO koristi za lookup pretplatnika, i da je zato crklo. A možda su slučajno svima resetovali to, ili nekim korisnicima nekog ex-operatora. Svakako, mislim da nešto "unapređuju", možda da spekulišem i da je razlog za to objedinjenje sa Telekomom? 🤔
Kako kaže kolega, portir kuvao kafu pa zeznuo servere, isključio.
 
Meni HBO podrška lepo rekla da je supernova obrisala da mi mejla nema u sistemu. Sad Supernova rešava kao.
Rešio sam problem. Zvao sam hbo podršku. Kažu da mi je nalog istekao. Taj mail(yahoo)sam inače koristio i ranije preko telenora. Ali su mi rekli da je u sistemu aktivan drugi mail(gmail). Zanimljivo je da taj mail ne koristim u supernovi. Nemam pojma šta je tu sad u pitanju, ali mi hbo go sad radi.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno