Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koliko se ceka da se dobiju login i pass za Tv po tvom/Move kada se potpise ugovor? Pustili paket u cetvtak i jos nista nema na email.

Ja sam se zezao sa njima dve nedelje!Prvo sam preko chata pokusao,sve moguce podatke su mi trazili da im dam,posle i sliku ugovora,i onda par dana nista.Pa ih ja podsetim,pa prodje nedelju dana,pa opet ih cimam,pa mi onda kazu da su moj zahtev stavili kao prioritetni,pa opet par dana prodje,i tako dve nedelje.I poludim i napisem im da je proslo dve nedelje da ne mogu obican pass da mi posalju,da bi mi rekli da moram da idem u poslovnicu i tamo sve kao da uradim!!!

Oni nisu normalni!!!Pa rekoh,u ovo vreme korone vi me saljete u poslovnicu,pa to je obican pass!!!Ne,tako mora!!!!Odgovorise mi.

I onda okrenem onaj njihov broj 19911 i lepo im trazim,ne spominjuci sve ovo prethodno,i za pola sata mi stize mail sa sve pass-om!!!Neverovatno.
 
Stanje pre košave, i stanje posle košave i već nekoliko dana se natežem sa njima kažu da je sve u redu... i još mi nisu pustili paket od 150/15 iako sam potpisao ugovor u četvrtak, mislim da je ovo definitivno najgori provajder koji postoji... a do napredne tehničke podrške je zaista nemoguće doći uglavnom monteri se javljaju sa jel vam rade sve lampice... 1.PNG vs wtf.PNG
 
Pitao ih juce opet, kazu da se strpim jos malo, ajd pitao u cetvrtak reko nije sad zort al ako pustili paket valjda moze i nalog da naprave.
 
Tako su i mene vozali, ista priča. Mora silom, inače se prave ludi.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Od ponoci bi trebalo da otkljucaju kanale, ako se vode pricom od prosle godine.
Ako se dobro sećam prošli put smo morali da se prijavimo za otključavanje kanala, nisu svima automatski otključajavali...

ili sam nešto pobrkao?
Seća li se neko?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ako se dobro sećam prošli put smo morali da se prijavimo za otključavanje kanala, nisu svima automatski otključajavali...

ili sam nešto pobrkao?
Seća li se neko?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Nikad se nismo prijavljivali za otključavanje kanala, samo smo morali da uradimo ponovno skeniranje, bar tako je bilo prošle godine.
 
Posto mi je brzina 80 Mb/s a ruter mi ne podrzava tu brzinu , podrzava do 50-60 ako ih zovem hoce li mi besplatno zameniti ruter?
 
8fc3148777cfec7f1c6035e5727dd3a9.jpg


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Koja navlakuša za HBO

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Da li je neko, ko je potpisao skoro ugovor za paket SUPER SVE S dobio nalog za pristup MOVE usluzi bez uređaja?
 
a jojjjj lude li kuće, pa oni nisu sposobni da aktivirijau hbo go korisnicima kojima sleduje iz paketa na koji su pretplaćeni po ugovoru, a tek će sada da nastane haos kada je svim korisnicima omogućen pristup hbo go...ccccc.....
 
a jojjjj lude li kuće, pa oni nisu sposobni da aktivirijau hbo go korisnicima kojima sleduje iz paketa na koji su pretplaćeni po ugovoru, a tek će sada da nastane haos kada je svim korisnicima omogućen pristup hbo go...ccccc.....
Ccc ispališe za Zadruga live kanale

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
E da su i ove naše operaterke iz supernove ovako stručne... [emoji16]
174fb13229f3772601182d1cf7f531ee.jpg


Послато са Mi 9T Pro помоћу Тапатока
 
Fake and... staro 3 godine (mislim da je 2 godine, pre 2 godine sam ja tako nešto video).

A napisah komentar jer mi je 5 ljudi pokazalo to isto sr***. Da ih ne moram trpeti, jer posao... joj....
 
Poslednja izmena:
A kako ti znaš da ruter ne podržava veću brzinu?

Posto mi je brzina 80 Mb/s a ruter mi ne podrzava tu brzinu , podrzava do 50-60 ako ih zovem hoce li mi besplatno zameniti ruter?

Svaki ruter preko lan kabla podržava brzinu do 100Mbs, ovi noviji modemi i ruteri podržavaju i do 1Gbs.....preko wi-fi imaju ograničenje u zavisnosti od mreže 2.4 ghz(brzina na wi-fi do 60Mbs) i 5ghz-(veće brzine od 60Mbs). Nijedan operater ti ne garantuje brzinu na wi-fi mreži već na lan.
Poveži lap top ili kompjuter preko lan kabla na taj ruter i izmeri brzinu
 
Poslednja izmena:
radilo neko vreme od sinoc su ubacili staru plocu

133232.jpg ako ste pod Avcom ogrankom crna pogibija sto se tice upload-a
 
Kanali otključani do 15. januara, a tek nakon 31. januara može da se odjavi... Nelogično... Šta će biti od 15. januara do 31.januara? Ako 15. januara zaključaju zašto bi se neko javljao posle 31.januara ili misle da svakako jedan mesec naplate?

"Nakon 31. januara možete da izvršite odjavu kako biste izbegli plaćanje HBO paketa ukoliko ne želite da nastavite sa praćenjem istih."
 
Poslednja izmena:
Ja planiram da zovem opet 14-og, da odjave, čak ću i snimiti razgovor, da ne bude posle da nisu odjavili pa sam platio razliku za 15 dana. Pa kad nisu znali zahtev za realizaciju usluge da sačuvaju, ja zvao, rekli da nema zahteva u sistemu (sve mislim neke ljude nabacali preko veze, ono Lale Mile samo se javljaj na telefon, i postavljaj pitanja sa papira koji svima dajemo, nema šta komplikovano tu da se radi) onda me ne iznenađuje, ne dam im ni tih 15 dana, ako se 15-og zaključavaju neka skinu pretplatu.
 
Kako prave zamke neverovatni su. Bizarno je da se prijavljujemo i odjavljujemo za privremeno otkljucane kanale. Iz iskustva znamo da je ući lako a izaći teško. Sretan put :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno