Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imam još jedno pitanjce vezano za premotavanje kanala. Kod mtsa sam mogao da vraćam do sat unazad a uz doplatu do 72h. Kako to ide kod Supernove?

Da li kanali koje ubacim preko IPTV aplikacije mogu da se premotavaju?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Nastavak priče je da ne mogu da dobijem analitičku karticu zato što sam u pretplati. Mislim da je najpametnije da se obratim ratelu.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Moraju da daju analiticku karticu na pismeni zahtev vlasnika koji podnosis u poslovnici. ne znam da li si tako uradio?

Imaju glupu foru i da nece da salju racun kada si u pretplati.
Oni su u fazonu sta ce vam racun kada ste u pretplati...

Po zakonu su duzni da izdaju racun i kada si u pretplati, kao i analiticku karticu bas iz razloga da bi i korisnik imao uvid u potrazivanja.
 
Imam još jedno pitanjce vezano za premotavanje kanala. Kod mtsa sam mogao da vraćam do sat unazad a uz doplatu do 72h. Kako to ide kod Supernove?

Da li kanali koje ubacim preko IPTV aplikacije mogu da se premotavaju?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

naravno da NE MOŽEŠ da vraćaš preko bilo koje iptv aplikacije, možeš samo preko njihove zvanične aplikacije SUPERNOVA na mobilnom telefonu i preko kompjutera na njihovom ott sajtu supernova.....ne pokušavaj preko vlc-a, ili iptv........

poslato preko mozile koristeći kompjuter :)
 
Imam super par 60/8 i veza je loša. Veoma je nestabilna (dolazi do čestih kraćih prekida) i protok je u proseku pola ili još manji od deklarisanog. Probao sam direktno na tehnikoloru i preko lan i preko wifi, sa dva uredjaja, i radio test brzine na više sajtova i servera.

Jel ovo nešto samo trenutno ili je pravilo kako radi?
 
Prijavi njima, to je problem sa mrezom
podnesi pismenu reklamaciju.

Naravno da nije normalno da ne radi kako treba:wall:
 
Poslednja izmena:
Pitanje je retoričko, jer unazad 7-8 stranica ne videh da iko napisa išta o problemu sa internetom, pa gledam da li je do moje lokacije ili opšte. Kad god pozvah podršku, evo dva dana zaredom, odlušam spisak rejona koji imaju smetnje, a koji je promenljiv.

Nov sam korisnik, pa ne znam kakva je istorija problema na vezama i da li ima svrhe prijaviti...
 
Ne pisu ljudi jer su odustali jer nema smisla.

Oni dolaze za dan dva ukoliko nemas internet. To da li je brzina ovakva ili onakva njih ne zanima ali ako ih zoves 3x dnevno i budes malo arogantan onda ce se nakaniti da dodju.

I meni su "fuserski" instalirali pa je morao lik da dodje i modifikuje pritom se cudio kako su isfuserirali i pitao ko je bio da odradi. Sve zavisi i od toga da li znas radnike u tom slucaju bolje je da ih cimnes licno na mob.

Ti ih cimaj da dodju svakako. Proverice oni sve od kablova i ostale opreme.
 
Poslednja izmena:
Nov sam korisnik, pa ne znam kakva je istorija problema na vezama i da li ima svrhe prijaviti...

Naravno da ima svrhe, ali ako mislis d ace se samo resiti ako ne prijavis, nece to ti garantujem.

Vecina ljudi ovde ceka da neko drugi resi njihov problem, ili ovde iznese svoj problem umesto da obavesti svog provajdera.

Objasnio sam ti proceduru, pripremi dokaze i podnesi pismenu reklamaciju i ne odustaj dok to ne rese.
 
Da neće možda da padne neko ažuriranje, pošto na reklami kaže vraćanje unazad svih kanala, a nije tako

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Da danas mi stigli podaci za HBOGO [emoji477][emoji481][emoji4]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena od urednika:
Videh danas reklamu na tv-u, konačno su krenuli sa MOVE TV servisom, nadam se da će i mts uskoro preći na istu platformu, da zamene onaj grozni mts tv go.
https://youtu.be/yh3_XT7XOEQ

Kako mi operater reče to je neki novi Hibridni STB uređaj koji u sebi ima za live gledanje DVB-C, dok će vraćanje ići preko streaming-a!
E sada ko uzme uslugu TV PO TVOM dobiće taj novi uređaj, ali će morati da vrati ili CAM modul ili klasičan STB tako da sve jedno može da se ima maximaalno 3 uređaja.
 
Kako mi operater reče to je neki novi Hibridni STB uređaj koji u sebi ima za live gledanje DVB-C, dok će vraćanje ići preko streaming-a!
E sada ko uzme uslugu TV PO TVOM dobiće taj novi uređaj, ali će morati da vrati ili CAM modul ili klasičan STB tako da sve jedno može da se ima maximaalno 3 uređaja.
Dok je bio poseban uredjaj to ništa nije radilo kako treba, bar kod mene, menjao dva uredjaja i vratio , ajde ko dobije ovu novu kombinaciju neka javi , radi li, da li ima HBO na vracanje, koliko kanala uopšte i koja je ponuda video kluba

Hvala

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
verovatno će moći da se zameni ovaj krš od uredjaja ott box za novi hibridni box
 
Ja bi ovo *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* odma menjao istog trena, gore *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* ne vide

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Napisao sve i svašta inače bi i ja promenio uređaj odma.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena od urednika:
meni se ne isplati da menjam ott box jer imam 6 uređaja- 3 DVB-C kablovska uređaja i 3 ott boxa---(verovatno bi mi oduzeli i 3 DVB-C uređaje u zamenu za hibridne nove uređaje)
 
Poslednja izmena:
Posle 18 meseci javne dinamičke adrese jutros me baciše iza NAT-a.Problem sa internetom imam zadnjih 10ak dana koji se manifestuje da nema saobraćaja iako sve lampice na ruteru sijaju kako treba,podaci u ruteru su kao i obično.To stanje traje nekada duže nekada kraće,jutros krenem na posao,proverim net zbog dece i online škole kad ono ne radi.prijavim odmah i posle pola sata kažu da proverim kada se vratim kući pošto sam im rekao da od paljenja/gašenja nema ništa jer sam na poslu.Dolazim sa posla logovanje u ruter i vidim da je ip adresa tipa na 100.65 a na myip 185.112...Najveća je fora što sam ja bivši Kopenikus korisnik a sada mi piše da sam Radius Vector i da mi je lokacija u Odžacima a ja živim u Lazarevcu....
Imam utisak da oni imaju žestok problem sa manjkom IP adresa.
 
Da neće možda da padne neko ažuriranje, pošto na reklami kaže vraćanje unazad svih kanala, a nije tako

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Da danas mi stigli podaci za HBOGO [emoji477][emoji481][emoji4]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Ja još čekam, dan šesti. Stvarno ne mogu da verujem da su toliko nesposobni da pošalju mejl sa podacima za HBO Go.
 
Probaj sutra da ih kontaktiraš...

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ja sad zvao da potam za taj novi ott uređaj kažu da nema neke razlike u odnosu na ovaj stari.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Ja sad zvao da potam za taj novi ott uređaj kažu da nema neke razlike u odnosu na ovaj stari.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Ja pitao na FB i otkačili me, ja im poslao sliku ovog trenutnog i pitao jel neki novi model, a dobio odgovor
"Poštovani, ukoliko imate dodatnih pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.
Vaša Supernova."
[emoji481][emoji481][emoji481][emoji847][emoji847][emoji847]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Meni sve lepo pisali nisu me otkačili čak sam i zvao i lik mi objasnio da oba u principu rade slično i da oba imaju premotavanje unazad. E sad tu je malo loše što ako nestane interneta verovatno nema ni tv kanala

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Evo
1aee6e329d5f0d9dc94c0e4c1c19dfe7.jpg


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Za internet znamo al ako je uređaj bolji zašto ne zameniti, već se mlatiti sa ovim što baguje

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Evo
1aee6e329d5f0d9dc94c0e4c1c19dfe7.jpg


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Najgore bude fazon, podneseš zahtev za zamenu, a oni donesu isti [emoji847][emoji847][emoji847][emoji477][emoji477][emoji477][emoji481][emoji481][emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
I još naplate 500 dinara[emoji3]

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Ali u svakom trenutku možeš da otkažeš uslugu TV PO TVOM pred kraj meseca i vratiš stari uređaj, pa posle toga se prijaviš ponovo i velika je verovatnoća da ćeš dobiti novi uređaj jer je u planu da se daju samo novi uređaji...;)
Može i tako a može i ovako pa da probamo taj novi uređaj

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno