Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nesto nije u redu negde, nikog oni "namerno" ne akaju ali su svesni da nesto negde aka korisnike samo sto nemaju sredstava, znanja ili mogucnosti da brzo i efikasno uoce, pronađu i otklone kvarove...

Ja podneo zahtev za raskid, idemo polako dalje...

Kazu trazice mi da platim prikljucne takse, sto sam u zahtevu izricito obio da platim jer raskidam na njihovu stetu zbog njihove nesposobnosti da ispune njihove obaveze...
Videcemo sta ce se desiti...
Tamo "leva" ne zna sta radi "desna", setaju ljude od saltera do saltera, od sluzbenika do sluznebika...
 
Kad se podnese zahtev za raskid ugovora, sta se onda desava, da li se ceka na nako njihovo resenje, neki dopis, poziv ili se samo ceka da istekne vreme i prestane usluga?
Ako salju neki dokument, nesto (sta god bilo) kad to salju, koliko dana obicno od podnosenja zahteva za raskid ugovora?

Ja pravilno razmilsjam, ako se raskida ugovorna obaveza i ugovor zbog njihovog krsenja uslova ugovora (ne pruzaju uslugu vise od 48h) onda oni meni ne mogu naplatiti nikakvu taxu za "uvodjenje" usluge?
Mogu traziti ako su bezobrazni i bezobzirni ali nemaju osnova da je naplate?
Ima neki zakonski clan, neka odluka, nesto na sta bi se mogao pozvati?
 
Mogu biti bezobrazni kao što su bili kada smo mi raskidali zbog UM kanala. Dakle prihvatali su zahtev za raskid, kao tebi sada, i onda obračunavali penale za priključenje i ispostavljali to kroz finalni račun.

Srećom je bilo boga oca prijava pa su shvatili da to neće da prođe pa su "oprostili" "dug". Ovako, ako si usamljen slučaj i ako ispostave račun sa svim tim penalima mislim da ne gine neko udruženje za zaštitu potrošača tipa Efektive i eventualno kasnije sud...

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Kad se podnese zahtev za raskid ugovora, sta se onda desava, da li se ceka na nako njihovo resenje, neki dopis, poziv ili se samo ceka da istekne vreme i prestane usluga?
Ako salju neki dokument, nesto (sta god bilo) kad to salju, koliko dana obicno od podnosenja zahteva za raskid ugovora?

Ja pravilno razmilsjam, ako se raskida ugovorna obaveza i ugovor zbog njihovog krsenja uslova ugovora (ne pruzaju uslugu vise od 48h) onda oni meni ne mogu naplatiti nikakvu taxu za "uvodjenje" usluge?
Mogu traziti ako su bezobrazni i bezobzirni ali nemaju osnova da je naplate?
Ima neki zakonski clan, neka odluka, nesto na sta bi se mogao pozvati?

Čeeekaaaj, pooolako!
A ona priča da kada se prelazi sa Supernove na mts i obratno ne plaćaju se nikakvi penali i da je samo dovoljno da se podnese zahtev... da li to još funkcioniše?
Probaj na tu varijantu kao tipa hoćeš da pređeš na mts samo zbog optike!;)
Eeee jedino je pitanje da li će ti mts onda odobriti 12 meseci za dž.
 
Poslednja izmena:
Kad se podnese zahtev za raskid ugovora, sta se onda desava, da li se ceka na nako njihovo resenje, neki dopis, poziv ili se samo ceka da istekne vreme i prestane usluga?
Ako salju neki dokument, nesto (sta god bilo) kad to salju, koliko dana obicno od podnosenja zahteva za raskid ugovora?

Ja pravilno razmilsjam, ako se raskida ugovorna obaveza i ugovor zbog njihovog krsenja uslova ugovora (ne pruzaju uslugu vise od 48h) onda oni meni ne mogu naplatiti nikakvu taxu za "uvodjenje" usluge?
Mogu traziti ako su bezobrazni i bezobzirni ali nemaju osnova da je naplate?
Ima neki zakonski clan, neka odluka, nesto na sta bi se mogao pozvati?

Verovatno da ces morati u poslovnicu da ides da podpises raskid ugovora, a pre toga mozda ce te zvati na telefon da pitaju sta je problem i da li mogu kako da ga rese i da se dogovorite.

Ja sam u subotu bio u mts i podneo zahtev za raskid ugovora ali kako nemam alternative moracu da ostanem kod ovih okupatora. Danas su me zvali na mob ali se nisam javio tako da ce verovatno sutra opet pokusati da me kontaktiraju da vide sta je problem.
 
"Okupatori" = SN ?
Podneo zahtev u poslovnici mts-a za raskid koja obradjuje i SN?
 
Zeha ti imaš pismeni dokaz za te probleme koje si naveo na zahtevu za raskid?

Verovatno će malo da te naplase nekim penalima ali nema od toga ništa ako nisu otklonili reklamaciju na koju si se zalio.



Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
"Okupatori" = SN ?
Podneo zahtev u poslovnici mts-a za raskid koja obradjuje i SN?

Nisam se dobro izrazio, ja sam podneo zahtev mts-u jer sam ja kod njih, ja sa njima imam problema ali zbog drugih stavri, optika radi vrhunski tu gde sam ja ali ja se sa njima koljem zbog akvizitera koji je obecavao kule i gradove sam nista mu ja nisam trazio i na kraju kada sam podpisao ugovor i kada je na kraju sve realizovano sve pogresno.

A iz predhodne poruke gornji deo posta je tako sigurno da ako ti odobre raskid ugovora da ces morati da ides u poslovnicu da vratis svu opremu i da tamo na licu mesta podpises resenje o raskidu ugovora. A kada dodbijes zadnji racun kroz njega ces sve da platis.

Meni je inace stiglo na email da ako hocu da raskinem ugovor za ovih nepunih 2 meseca moram da platim 15 hiljada dinara, samo ne znam sta su nakarikali toliko. Cekam da me danas pozovu, ako me uopste budu ponovo zvali.
 
Kad se podnese zahtev za raskid ugovora, sta se onda desava, da li se ceka na nako njihovo resenje, neki dopis, poziv ili se samo ceka da istekne vreme i prestane usluga?
Ako salju neki dokument, nesto (sta god bilo) kad to salju, koliko dana obicno od podnosenja zahteva za raskid ugovora?

Ja pravilno razmilsjam, ako se raskida ugovorna obaveza i ugovor zbog njihovog krsenja uslova ugovora (ne pruzaju uslugu vise od 48h) onda oni meni ne mogu naplatiti nikakvu taxu za "uvodjenje" usluge?
Mogu traziti ako su bezobrazni i bezobzirni ali nemaju osnova da je naplate?
Ima neki zakonski clan, neka odluka, nesto na sta bi se mogao pozvati?

Po podnošenju zahteva za raskid imaš rok od 30 dana da vratiš opremu. Mogu te zvati već u narednim danima, a ne moraju, videćeš. Mene jesu dva dana nakon raskida, da ponude 6 meseci dinar da ostanem kod njih. Ukoliko si naveo u zahtevu da je razlog za raskid "nepoštovanje ugovora i nepružanje obaveznih servisnih usluga..." moguće da će te nazvati i po hitnom postupku poslati ekipu da to sanira. Sigurno je problem u tome što su neorganizovani, ne dolaze informacije do drugog sektora, centrala ne komunicira kako treba sa službama. Sećaš se, pričali smo, Vektor vs. SN. Kod Vektora na istom mestu sede svi, sada sigurno ne, ko zna da li su im leva i desna ruka na istom telu. Moguće da će te pozvati da vide o čemu se radi i da ponude neko rešenje, umanjenje računa, neki mesec, sve kako ne bi raskinuo ugovor. Kod njih to više nije stvar para već statistike, gubitak korisnika je gubitak korisnika, ne izgleda lepo na papiru i nije u skladu s njihovom strategijom. Najgori scenario je da te tretiraju kao nekog ko nije sačekao intervenciju i raskida ugovor tokom UO, tada imaju osnova da naplate benefite koje si dobio potpisivanjem ugovora. Svakako ti savetujem da budeš u pripravnosti i u kontaktu s udruženjem Efektiva. SN je bila ok prema meni kad sam odlazio pa nije bilo potrebe da alarmiram javnost, ali treba uvek imati rezervni plan. Oni su uvek raspoloženi da pomognu ljudima, uverio sam se više puta. Zbog njihovog osvešćivanja korisnika operateri su odustali od nekih besramnih poteza i potraživanja.
 
Poslednja izmena:
zbog cega upload pukne svaki dan posle 18h i nema ga do jutra u to vreme (6 ujutru) dal me namerno kecaju? izbacuje tipa 200-300kbs super par

Ja sam imao isti problem, nestajalo je oko 20h, i nije radilo do 10-11 sutradan. Cimao sam ih 2 nedelje. Konstantno pozivanje korisnickog servisa svakog dana. Na kraju su se smilovali i dosli. Ispostavilo se da je bio problem u nekom uredjaju na banderi.
 
zbog cega upload pukne svaki dan posle 18h i nema ga do jutra u to vreme (6 ujutru) dal me namerno kecaju? izbacuje tipa 200-300kbs super par

Takodje sad skoro, na banderi je bio porblem. Nema mnogo posla , samo treba da dodju zamene i provere...
 
... Najgori scenario je da te tretiraju kao nekog ko nije sačekao intervenciju i raskida ugovor tokom UO, tada imaju osnova da naplate benefite koje si dobio potpisivanjem ugovora...

Sta znaci "...da te tretiraju kao nekog ko nije sačekao intervenciju..."?

Hoces da kazes da ako poprave nemam osnov da trazim raskid ili ako sam podneo zahtev za raskid ugovora na njihovu stetu a oni poprave da onda nemam osnova za raskid?
 
OVO CEKA I KORISNIKE SUPERNOVE ajmo u po 20 maraka ;)

Telekom Srbija podigla je cene svojih kablovskih paketa, a da, sem objave cena na sajtu, građane o tome nije obavestila. Oni koji štite prava potrošača kažu da time Zakon nije direktno prekršen, ali jesu prava korisnika.

"Dakle Telekom je ponovo gurnuo ruku u džep građanima Srbije i medijski mrak na ovaj način obezbedio ponovo..."

Ovako je, pokazavši nove cene usluga MTS-a, Marinika Tepić obavestila građane da su im cene usluga poskupele.

Na primer, cena Box 4 plavog paketa do pre nekoliko dana bila je 4.799 dinara, a sada je 4.999, s tim što je ta cena predstavljena kao snižena, odnosno kao pogodnost za korisnike.

"Ovo su mi građani poslali jer nisu znali koje su zakonske procedure, SNS uprava Telekoma podigla je cene a da pre toga građane nisu u zakonskom roku obavestili o tome", kaže Tepić.

http://rs.n1info.com/Biznis/a652621...PTDUc7eWHKY5OR_yX4nr9BUdnlayGyN4G_kWcLnPae04E
 
Raskid ugovora iako je istekla ugovorna obaveza je moguća tek nakon 30 dana od datuma podnosenja zahteva za raskid (nekadasnji vektor net), i opremu je moguće vratiti tek nakon isteka.
Raskidao ugovor i krstio se i levom i desnom sto moram da cekam 30 dana

Druga stvar, nakon 2 dana od podnete reklamacije da komsinici ne rade kanali od ponedeljka 13/09, ljubazni gospodin mi je rekao samo da se konsultujem sa šefom....vratio se posle 2 min kaže javice vam se neko
Covece 10 dana nista ne resavaju zena 10 dana nije pogledala tv
Zapretili smo raskidom ugovora ako sutra ne rese.

Ne znam za vas ali ja čekam istek obaveze, verovatno cu potpisati samo net sa supernovom oa vijati onaj EON ili nesto trece


Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Može i to biti naravno, to se zapravo i dešavalo dok nije mreža bila digitalizovana, pa se ljudi kacili i na divlje i delili sa komsilukom[emoji16]

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
To se baš i dešava u digitalizovanoj mreži jer ona nije otporna na šumove kao analogna

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Taj šum i smetnje dolaze sa starih televizora sa katodnom cevi. Od kako je signal digitalan oni više ne mogu da se kače direktno na mrežu već moraju preko stb-a. Problem je gde su ostali analogni signali i divlji priključci...

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
 
Imamo, nisu pustili odgovarajuci paket, neko je opet nesto pogresno sprčkao...
Nastavi da ih smaras, trazi majstore i "naprednu" tehnicku podrsku, trazi da ti puste tvoj paket i naznaci od kad koristis uslugu jer mozda se sadasnji spp razlikuje od tvog starog spp (spp-super par plus).
Mozes podneti i pismeni zahtev emailom ili na salteru umesto neprestanog zivkanja (koje je cini mi se najslabiji nacin resavanja problema).
 
Imamo, nisu pustili odgovarajuci paket, neko je opet nesto pogresno sprčkao...
Nastavi da ih smaras, trazi majstore i "naprednu" tehnicku podrsku, trazi da ti puste tvoj paket i naznaci od kad koristis uslugu jer mozda se sadasnji spp razlikuje od tvog starog spp (spp-super par plus).
Mozes podneti i pismeni zahtev emailom ili na salteru umesto neprestanog zivkanja (koje je cini mi se najslabiji nacin resavanja problema).

Mora da je opet spremačica (taj neko) otkačila (isčupala iz zida) kabal dok je čistila prostoriju posle njihovog radnog vremena pa napravila opšti haos, a ovi iz napredne još uvek nisu provalili...
 
Ne treba niko da vam dolazi ako vam paket ne radi
to se sve završava putem telefona, izdiktira se broj kartice i oni je opet aktiviraju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ne treba niko da vam dolazi ako vam paket ne radi
to se sve završava putem telefona, izdiktira se broj kartice i oni je opet aktiviraju.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Koliko sam primeto, nije u pitanju 1 kartica pa da se pročita serijski br. već čovek uopšte nema ni na jednom uređaju te kanale, dakle spemačica je nešto zeznula kako on kaže. A mislim da bi bilo bolje i efikasnije da pronađe tu spremačicu nego da mu iz kol centra ili tehničke podrške telefonom reše problem.
 
Kakve veze ima što nije jedna kartica. Za početak treba da ih restartuju i to se reši za minut telefonom. Ako nije do toga onda dalje nema vide gde je problem. Mnogima je pomoglo, oće da zaglupe kartice i moduli, pogotovo ako nešto cackaju stalno oko tv signala.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
3 dana zovem, 3 puta upisali reklamaciju koja je aktivna od 15/09
U pravu si da moraju da aktiviraju kartice, ali im ta rabota ide poprilicno sporo
Nije istina da traje 1min
 
Dal su toliki gmazovi da niko nikad nece da se javi na call centar samo cepa Surda
 
3 dana zovem, 3 puta upisali reklamaciju koja je aktivna od 15/09
U pravu si da moraju da aktiviraju kartice, ali im ta rabota ide poprilicno sporo
Nije istina da traje 1min
Traje minut kad se operater javi i ti mu izdiktiras par zadnjih brojeva sa kartice... Za ovo pre toga ne računam, jer se nekom javi za 5, 10, 15 min... Meni se uvek javljaju za oko 10 min.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Javio se, razgovarali smo sa tri razlicita, prvi od njih trojice je cak i zapisao broj kartice
Drugi je bio sav izgubljen, treci je rekao da moraju da ubace karticu u sistem jer imaju neke različite sisteme pa objedinjuju sve

Ne moze da ubrza proces, javice se neko komsinici
Kad je aktiviraju ako i dalje ne bude radilo morace ekipa da izadje na lice mesta
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno