Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ostružnica, bio sam pre 100 godina na Avcom i bio je jako veliki uzas (ogroman ping, uzasna brzina itd.) pa sam otisao na adsl, sada vise nikoga ne znam ko ima njihov net, jedino da se nadam da su se u medjuvremenu popravili jer je bilo bas davno. Nadam se da ne moze gore od 10/1 koliko imam na adsl-u, od cega ni toliko ne mogu da izguram uz takve padove da ni jeee..ni glas ne mogu na skajpu da posaljem bez prekida.
Mislio sam da uzmem paket 100/10 bez ugovorne obaveze, jeste da cu puci 5k din za instalaciju i jos 2400 po mesecu ali ocajan sam do te mere da bih probao i to posto radim preko neta
Ja sam na Umci,kod mene apsolutno nikakav problem u zadnje 3-4 godine,možda I neka više.Aj pitaću drugara on je baš na Ostružnici kakav je tu.Mada mi se nikada nije žalio na net,a koristi ga jedno 5-6 godina.

Sent from my T1 7.0 using Tapatalk
 
To je onda dobra vest, verovatno su odradili taj ceo kraj i pre Supernove
 
To je onda dobra vest, verovatno su odradili taj ceo kraj i pre Supernove
Da li su nešto unapređivali mrežu nemam pojma,jedini slučaj kada su kod mene dolazili na intervenciju je kada sam prelazio na veći paket pa morali da menjaju ruter.Ja sam ekstra zadovoljan.Kada pustim torent bije svih 60.

Sent from my MI 6X using Tapatalk
 
Puštena na tvoj molbu ili si doplatio...?
Koji bivši operater?

Kopernikus ,na moj zahtev,bio sam natovan nisam mogao portove otvoriti za video stremanig PES-a pa sam trazio mesec dva pa cu videti vratiti,mozda me ostave
 
Da li je neko dobio mail sa kodom za registraciju na HBO GO i da li je neko uopšte pokrenuo HBO GO preko Supernove?

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
Ja jos nisam,a jutros sam bio u poslovnici da potpisem dokument da sam se opredelio za dodatnu uslugu.
 
Kaže drugar desi se,jako retko,prekid na par minuta,ali ništa strašno.Generalno je zadovoljan.Ako ti znači blizu Amana je.

Sent from my T1 7.0 using Tapatalk

hvala ti puno, nadam se da je i brzina ok cim je nije pominjao verovacu da jeste :) a vec sam podneo zahtev za uvodjenje pa cu uskoro znati i iz licnog iskustva ;)
 
Da li je neko dobio mail sa kodom za registraciju na HBO GO i da li je neko uopšte pokrenuo HBO GO preko Supernove?

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk

Dobio aktivacioni kod nakon 24h.
Pokusao da se registrujem - ne moze. Izbaci gresku kako je nalog vec registrovan!?!
Kontaktirao HBO GO, rekli mi da pokusam sa drugim mejlom i sa drugim uredjajem, ako nece da se javim Supernovi.
Pokusao, ista greska. Zvao call centar, pisali nalog tehnickoj sluzbi. U toku dana me pozvali da im jos jednom objasnim sta je problem. Objasnio, do kraja dana nije otklonjen problem, zvace me tehnicari.
 
Meni je jutros stigao na mail aktivacioni kod i bez problema sa uradio registraciju naloga.
 
A je l' moras onaj njihov mail ? ili moze neki drugi ?
 
Ne, u samom mailu od Supernove pise da se nalog moze praviti na bilo koji mail. Ja sam praio na isti onaj na koji su mi oni poslali podatke, ali to nije neophodno.

"Poštovani,

Supernova i HBO Vam žele dobrodošlicu na platformu HBO GO putem koje možete uživati u više od 6.500 sati najboljih serija i filmova i to sve sa prevodom na srpski jezik. Izaberite hit serije, holivudske blokbastere, najlepše crtane filmove i gledajte sve to kod kuće ili u pokretu. HBO GO uslugu možete koristiti na 5 uređaja, od toga na 2 istovremeno.

Kako biste pristupili usluzi, pre svega je neophodno da registrujete vaš HBO GO nalog i odaberete vaše korisničko ime (mail adresa po izboru) i lozinku putem sledećeg linka

U slučaju da imate problem sa gornjim linkom, registraciju možete obaviti i direktno na stranici https://hbogo.rs/, klikom na polje “Registracija” i izborom opcije “Preko operatera” nakon čega ćete izabrati “Supernovu” kao vašeg operatera i popuniti aktivacioni kod i broj ugovora sledećim podacima:
• Aktivacioni kod:
• Broj Ugovora:

Nakon ovoga je samo potrebno da odaberete vaše korisničko ime (mail adresa po izboru) i lozinku.
Po završetku registracije Vam ostaje da se sa odabranim korisničkim imenom i lozinkom prijavite na HBO GO sajt ili aplikaciju HBO GO i uživate u sadržaju koji su za Vas obezbedili HBO i Supernova."
 
Dobio aktivacioni kod nakon 24h.
Pokusao da se registrujem - ne moze. Izbaci gresku kako je nalog vec registrovan!?!
Kontaktirao HBO GO, rekli mi da pokusam sa drugim mejlom i sa drugim uredjajem, ako nece da se javim Supernovi.
Pokusao, ista greska. Zvao call centar, pisali nalog tehnickoj sluzbi. U toku dana me pozvali da im jos jednom objasnim sta je problem. Objasnio, do kraja dana nije otklonjen problem, zvace me tehnicari.

Ista situacija i kod mene. Sinoć dobio mejl od Supernove i čim probao da obavim registraciju na HBO GO izbacuje grešku kako je korisnički nalog već registrovan (probao i sa drugim mejlom ista stvar). Ceo dan se dopisujem preko mejla sa njihovom podrškom i još uvek ništa nisu rešili. Sada kada sam video tvoj post, siguran sam da su oni nešto zeznuli, predpostavljam da su nam poslali već iskorišćeni aktivacioni kod ili nešto slično, pa zato imamo problema!

Pozdrav

hbo_nalog_greska.png
 
Poslednja izmena:
Kod mene HBOGO radi na oba naloga ...imam dva RV prikljucka..koristio sam dve razlicite email adrese i ceo proces registracije prosao ok .

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Ja aktivirao HBO GO bez ikakvih problema, stigao mi mejl 2 sata nakon što sam zvao 19911.
 
Meni jos nije stigao mejl, a kontaktirao sam ih kad je bilo postavljeno ovde, znaci kad i vi.
 
Vidim neki ljudi se žale da im ne stiže mejl za aktivaciju HBO GO, a meni stigao 4 puta. Aktivirao sam uslugu pre jedno sat vremena i nakon toga mi još tri puta stigao isti mejl. :d
 
Pogledajte u spam folderu da nije, ja ga upravo sada, pronasao tamo, u spam-u.
 
I meni bio u spam porukama, aktivirao uspesno HBO GO.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Nakon problema sa registracijom, obratio se tehn. sluzbi Supernove, poslali novi aktivacioni kod - uspesno aktivirao.
 
Meni je stiglo za 3 sata plafon code i mail je bio u spam-u.
Uspesno aktivirano sve.
Jos samo net da radi kako treba i bice sve lepo !
 
Nakon problema sa registracijom, obratio se tehn. sluzbi Supernove, poslali novi aktivacioni kod - uspesno aktivirao.

Pored toga što smo se jutros dopisivali putem njihovog info mejla, zvao sam ih danas poslepodne i pričao sa operaterom, međutim još uvek me niko nije kontaktirao, niti sam dobio novi mejl sa aktivacijom. Ostaje mi da čekam i nadam se da ću rešiti problem isto kao i ti.
 
Proverio sam spam folder nije tamo. Zvacu ih sutra ako se preko noci ne stigne.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno