Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Verovatno su nesto cackali i treba ponovo sve da se skenira, jer iz tehnicke kazu da su Arene u HD
 
Arene su sigurno u HD od nastanka Supernove. I mislim da nije ni pisalo HD u logou, bar ne u poslednjih par godina.
 
Definitivno akaju Discovery, sada pogasili titlove, a ostao samo jedan, ne mogu da provalim dal je hrvatski ili bosanski...

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Trenutno je hrvatski titl, pisalo je jednom "produljiti".
 
Zvao da ih pitam kad mi ističe ugovor još sa RV što sam imao. Kažu, istekao. Niko ne obaveštava, pošto nemam UO plaćam po ceni kojoj sam i do sad plaćao dok ne obnovim ugovor, onda neki popust za prvih šest meaeci za obnovu ugovora.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Slika mi prekida na sekund na vise kanala. Jel ima jos neko ovakav problem?
Vidim da su nesto sredjivali listu kanala, mozda nesto rade, ne znam..

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока
 
Rts1, Prva, Arena 1 prekidaju...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Ja sam primetio na Areni1 i na O2.

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока
 
Imate masu problema na tom operateru. Stiče se utisak da kodi sa besplatnim add-on radi bolje i pouzdanije.

Meni je Telekom centrala na 4m (u zgradi). Nikada ranije nije secnuo internet. Sada prekida svako veče.

Neverovatno mi je kako s*mjau**mjau**mjau**mjau*mo nešto što je bilo dobro!
 
Poslednja izmena:
Znam druze, ali nemam izbor drugog interneta. Trenutno gledam po jubilarni 273 put Bonda po zelji supruge, ali sam prebacio preko Totala zbog seckanja.

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока
 
Danas mi stigao tv po tvom. Ovo je srednje zalosno. Ok, gledanje tv unazad, ne koristim, filmove ne gledam, ali sam se bas napenalio da pogledam neki i ocekivao sam u najmanju ruku izbor kao kod Mts-ovog video kluba. Ovo sto supernova nudi, je UZAS. Sve neki stari filmovi, domaci, budi Bog s nama.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danas mi stigao tv po tvom. Ovo je srednje zalosno. Ok, gledanje tv unazad, ne koristim, filmove ne gledam, ali sam se bas napenalio da pogledam neki i ocekivao sam u najmanju ruku izbor kao kod Mts-ovog video kluba. Ovo sto supernova nudi, je UZAS. Sve neki stari filmovi, domaci, budi Bog s nama.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sam pisao da im je video klub nikakav, i ja sam se isto izbedačio.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Kod mene ovako piše...
6d2f3c950b0c86ff31927fd13e72db22.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ne kontate da nesto rade, mrdaju, drndaju... pruza vam uslugu jedan golem i ne bas najbolje organizovan sistem pa u skladu sa tim ocekujte i kvalitet usluga...
 
Ne kontate da nesto rade, mrdaju, drndaju... pruza vam uslugu jedan golem i ne bas najbolje organizovan sistem pa u skladu sa tim ocekujte i kvalitet usluga...
Da verovatno rade ali tehnicka podrska SN kaze ne ne nema nikakvih radova problem je do mog tv skeniraj ponovo. Skeniram ponovo i dalje sve isto. Znam da ce verovatno u toku dana sve biti OK ali njihovo neznanje je zalostno.
 
Ja sam u prvom trenutku pomislio da mi tv odlazi u vecna lovista, ali sam posle skontao da je do njih.
 
Dana 03.02.2020 godine ceo dan nisam imao preko 30-40 kanala iz mog paketa i ne razumem zasto bi platio taj dan ako nisam imao kvalitetnu uslugu a oni me nisu obavestili. :(
 
Aj javi koliko su ti skinuli od pretplate za taj jedan dan, baš me zanima. Naravno da ne treba da im platiš....

Послато са Mi 9T
 
Ljudi jel ima neko iz Nisa da je uspeo da dobije tehnicku podrsku, i ako ejste na koji broj? Zvao sam ih par puta tj. zvao brojeve sa racuna i sa sajta jos letos i nikad se niko nije javio i uospte i ne pokusavam da prijavim smetnje.
Ako odem u njihovom predstavnistvu samo mogu da im se majke naebem pa bih izblegao to.
 
Dana 03.02.2020 godine ceo dan nisam imao preko 30-40 kanala iz mog paketa i ne razumem zasto bi platio taj dan ako nisam imao kvalitetnu uslugu a oni me nisu obavestili. :(

Pa znaš ono njihovo čuveno, mora da prodje 48h od prijave reklamacije sa bi ti priznali smanjenje računa.
Najveća glupost tako mogu da te voze dan i po nemaš uslugu, pa dan imaš, pa opet nemaš uslugu i moraćeš da platiš ceo račun.
 
2.4 imaju rejting na Googlu. [emoji3]

Tu ni svi botovi ovog sveta ne pomažu. Normalnih ljudi je više.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno