https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2020&mm=01&dd=20&nav_id=1644311
Rat saopštenjima se nastavlja
Rat saopštenjima se nastavlja
Upravo tako, ovo je postala komedija. Izmedju redova postoji jos nesto sto niko od njih ne govori a to je podela regiona. SBB hoce da postavi optiku u Borci a neko im to blokira. Svojevremeno je Kopernikus dobio UMG kanale ali je bilo uslova, da se ne sire u gradovima gde je SBB (na primer KG). Svi gledaju interes, to se zove kapitalizam.Znaju i jedni i drugi vrlo dobro sta rade. Cist sukob interesa pa ko popusti...
Ako ideš u SBB proveri na fejs strani efektive jedan lik iz SBB je ostavio u komentaru telefon i navodno će da ponudi specijalne uslove korisnicima Supernove kao i pomoć prilikom raskida ugovora. Ni taj gratis ne bi trebalo da platiš.Vratio sam se, dosao sam do vrata Sava centra, stajao 10 min. i shvatio da nemam petlju da raskinem ugovor.
Šalim se, bili, potpisali zahtev za raskid ugovora, vratili im opremu, fakturisaće nam 1 mesec koji smo imali za dinar i 1 mesec otkazni rok, t.j. 20 dana, jer od danas teče, a mi smo januarski račun platili. Rekao sam im da fakturišu šta god žele i da ćemo im platiti samo taj 1 mesec gratis, a s' obzirom da oni nisu ispoštovali zakonski rok od 30 dana za obaveštenje o izmeni usluga, neću ni ja otkazni rok,t.j. neću im platiti.
Pokušali su da ubace u priču "priključnu taksu", to je trenutak kad sam počeo da se smejem.
Ne znam za druge slučajeve, ali u mom slučaju nema nikakve priključne takse, jer oni meni nisu priključili nikakvu opremu. Sve je to od Radijus vektora, priključeno pre skoro 3 godine, a taj ugovor je istekao u aprilu,kad sam kod ovih produžio. Priključnu taksu mogu da traže od korisnika koji nisu postali njihovi korisnici automatski kad je došlo do integracije, već od onih koji su došli kod njih od nekog drugog operatera van te priče i kojima su oni uvodili instalacije, priključili uređaje itd. Proverili su u računaru, videli da nema hardverskih promena u mom ugovoru od 2017 tako da ništa od toga. Rekoh već od koga mogu to da traže, samo ne znam da li mogu i da dobiju, s' obzirom na razlog prevremenog raskida.
Nije bilo gužve kad smo došli, bio je jedan lik koji je takođe potpisivao zahtev za raskid i bio je jedan čiča, kome je rečeno da ne može da potpiše zahtev za raskid dok ne istekne otkazni rok, a lik pored njega potpisuje! Bukvalno...kako koga procene, takvu priču serviraju. Mene i suprugu su primili u kancelariji, dve službenice, jer sam im rekao da sam došao za raskid, videli su kesu sa opremom na pultu i odštampane mejlove, odštampan zahtev sa Efektive, odštampane čak i one instrukcije koje su dobili od supervizora, a tad su već počeli da dolaze ljudi sa kesama.
Ja sam ih izbrojao 5 tamo, a vidim da se sa nekim upoznaju, znači poslali su pojačanje jer se nadaju gužvi, da li će je biti ne znam, a kad smo završili bilo je dvoje klijenata na šalterima, nije bilo reda, a ni onih sa kesama što su stigli kad smo mi ušli.
Odmah sam skratio bespotrebnu priču na temu pregovora, biće možda i sl. jer sam im rekao da već koristim jsluge drugog operatera.
Službenice koje su radile sa nama, bile su maksimalno korektne i složili smo se da zbog nekakvih političkih igara ispaštamo mi kao korisnici, a i oni koji sad moraju da se objašnjavaju sa nezadovoljnim korisnicima. Nije mi se svidelo kako je ona na šalteru izvozala čiču, ali svakako to nije njena ideja niti odluka.
Oni moraju da rade svoj posao i ja ih razumem, ne smeju ni da kažu sve što bi hteli, ali se skapiramo između redova.
Eto, to je to, nema nikakve mistifikacije, mislim da sam napisao sve što je bitno, a i ponešto što nije.
Od ujutru SBB, a ako i kod njih nešto počne da škripi, ista meta isto odstojanje, što bi se reklo. Mene samo zanima usluga koju plaćam, nemam nikakvih posebnih emocija ni prema jednom operateru, a ni političaru!
Uvek ću se zalagati za pravo na slobodan izbor. I ako ne gledam Happy, Pink i sl. toksične kanale, kada bi nekome koje npr. kod SBB-a isključili te kanale, a on hoće da ih gleda, imao bi moju punu podršku u ostvarivanju svojih prava.
Kakav god ja mislio da je nečiji izbor, taj izbor je njegov , samo njegov i ničiji više i to treba poštovati.
Edit:
Kad vratim malo film, mislim da je čiča došao da pregovara o smanjenju cene zbog cele situacije, a da je zahtev za raskid pomenuo,tad mu je ona rekla da ne može pre otkaznog roka, ali nisam prisustvovao celom razgovoru,pa ne znam sve detalje, ali svakako ga je izložila za tu informaciju,jer očigledno da može.
Gledao sam sad na FB i nisam nasao taj post, ali pogledacu opet mozda sam prevideo. U svakom slučaju, hvala za info.Ako ideš u SBB proveri na fejs strani efektive jedan lik iz SBB je ostavio u komentaru telefon i navodno će da ponudi specijalne uslove korisnicima Supernove kao i pomoć prilikom raskida ugovora. Ni taj gratis ne bi trebalo da platiš.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
EvoGledao sam sad na FB i nisam nasao taj post, ali pogledacu opet mozda sam prevideo. U svakom slučaju, hvala za info.
U
EON app mi je pucala tačno 7 puta tokom prvog poluvremena, da li zbog njih ili SN neta ne znam ali znam da sam se poprilično iznervirao, prvi TD Kanzasa nisam video![]()
N1 na broju 268
Lov i Ribolov TV na 673
Sport Klub 1 na 674
Sport Klub 2 na 675
Sport Klub 3 na 676
Sport Klub 4 na 677
Sport Klub 5 na 678
Sport Klub 6 na 679
Cinemania na 156
Vavoom na 218
Pikaboo na 219
Jedino će definitivno biti izbačeni kanali Grand TV i Grand 2
I ti imas po neki packet loss, al ne kao ja, nekad i po 5-10% imam... A upload imas maximalni... a ja 7 upload nisam video nikad, a ne 8![]()
Kada se ova "farsa" završi i vrate kanali, raspored je sledeći:
Kod:N1 na broju 268 Lov i Ribolov TV na 673 Sport Klub 1 na 674 Sport Klub 2 na 675 Sport Klub 3 na 676 Sport Klub 4 na 677 Sport Klub 5 na 678 Sport Klub 6 na 679 Cinemania na 156 Vavoom na 218 Pikaboo na 219 Jedino će definitivno biti izbačeni kanali Grand TV i Grand 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari