Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Lepo se prepucavaju saopštenjima, preko leđa korisnika. Kad smo već kod ubacivanja/izbacivanja kanala, da napišem i ja svoje mišljenje. Ako SK paket košta npr. 2,5e po korisniku i Pink paket isto toliko, zašto bih ja to plaćao, a ne interesuje me ni jedno ni drugo. Ne bih se uopšte ljutio da mi se pretplata umanji za ovih 5e+PDV. Ko to želi, neka ih ima kao mogućnost kroz dodatne pakete. Kad bi to uradili, kako bi se svi vlasnici prava sudarili sa realnošću i realnim interesovanjem za njihovim kanalima.
 
Znaju i jedni i drugi vrlo dobro sta rade. Cist sukob interesa pa ko popusti...


...riding on 720p...
 
To smo znali. Isto tako SBB korisnici imaju takodje pravo da raskinu ugovor zbog ukidanja brojnih kanala do 31.01.2020.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
I ja sam za to da se dodatno plaćaju paketi koje želite da gledate. Pa ja sam do prošle godine plaćao za Arena paket 500 din, i za SK HD paket 300 din. Sve to kod Radijus vektora. Hteo sam da gledam - plaćao sam.
 
Osnovni TV paket mesecno korisnike kosta oko 10eur, vecina tih kanala njih zapravo ne kosta nista, to sto realno placamo je svega par paketa.

Svakako neki dogovor mora pasti totalno bi bilo nerealno da se ne dogovore, ovo samo tvrde pazar.
 
Poslednja izmena:
Onda nek plate united mediji koliko traži za paket koji nudi. :d
 
Ja mislim da država treba da zaštiti supenovu od ucene kojoj je izložena od United Media, i da izda još naloga komunalnoj policiji da se demoliraju kablovi SBB. :d
 
Vratio sam se, dosao sam do vrata Sava centra, stajao 10 min. i shvatio da nemam petlju da raskinem ugovor. :)
Šalim se, bili, potpisali zahtev za raskid ugovora, vratili im opremu, fakturisaće nam 1 mesec koji smo imali za dinar i 1 mesec otkazni rok, t.j. 20 dana, jer od danas teče, a mi smo januarski račun platili. Rekao sam im da fakturišu šta god žele i da ćemo im platiti samo taj 1 mesec gratis, a s' obzirom da oni nisu ispoštovali zakonski rok od 30 dana za obaveštenje o izmeni usluga, neću ni ja otkazni rok,t.j. neću im platiti.
Pokušali su da ubace u priču "priključnu taksu", to je trenutak kad sam počeo da se smejem. :)
Ne znam za druge slučajeve, ali u mom slučaju nema nikakve priključne takse, jer oni meni nisu priključili nikakvu opremu. Sve je to od Radijus vektora, priključeno pre skoro 3 godine, a taj ugovor je istekao u aprilu,kad sam kod ovih produžio. Priključnu taksu mogu da traže od korisnika koji nisu postali njihovi korisnici automatski kad je došlo do integracije, već od onih koji su došli kod njih od nekog drugog operatera van te priče i kojima su oni uvodili instalacije, priključili uređaje itd. Proverili su u računaru, videli da nema hardverskih promena u mom ugovoru od 2017 tako da ništa od toga. Rekoh već od koga mogu to da traže, samo ne znam da li mogu i da dobiju, s' obzirom na razlog prevremenog raskida.
Nije bilo gužve kad smo došli, bio je jedan lik koji je takođe potpisivao zahtev za raskid i bio je jedan čiča, kome je rečeno da ne može da potpiše zahtev za raskid dok ne istekne otkazni rok, a lik pored njega potpisuje! Bukvalno...kako koga procene, takvu priču serviraju. Mene i suprugu su primili u kancelariji, dve službenice, jer sam im rekao da sam došao za raskid, videli su kesu sa opremom na pultu i odštampane mejlove, odštampan zahtev sa Efektive, odštampane čak i one instrukcije koje su dobili od supervizora, a tad su već počeli da dolaze ljudi sa kesama. :)
Ja sam ih izbrojao 5 tamo, a vidim da se sa nekim upoznaju, znači poslali su pojačanje jer se nadaju gužvi, da li će je biti ne znam, a kad smo završili bilo je dvoje klijenata na šalterima, nije bilo reda, a ni onih sa kesama što su stigli kad smo mi ušli.
Odmah sam skratio bespotrebnu priču na temu pregovora, biće možda i sl. jer sam im rekao da već koristim jsluge drugog operatera.
Službenice koje su radile sa nama, bile su maksimalno korektne i složili smo se da zbog nekakvih političkih igara ispaštamo mi kao korisnici, a i oni koji sad moraju da se objašnjavaju sa nezadovoljnim korisnicima. Nije mi se svidelo kako je ona na šalteru izvozala čiču, ali svakako to nije njena ideja niti odluka.
Oni moraju da rade svoj posao i ja ih razumem, ne smeju ni da kažu sve što bi hteli, ali se skapiramo između redova.
Eto, to je to, nema nikakve mistifikacije, mislim da sam napisao sve što je bitno, a i ponešto što nije. :)
Od ujutru SBB, a ako i kod njih nešto počne da škripi, ista meta isto odstojanje, što bi se reklo. Mene samo zanima usluga koju plaćam, nemam nikakvih posebnih emocija ni prema jednom operateru, a ni političaru!
Uvek ću se zalagati za pravo na slobodan izbor. I ako ne gledam Happy, Pink i sl. toksične kanale, kada bi nekome koje npr. kod SBB-a isključili te kanale, a on hoće da ih gleda, imao bi moju punu podršku u ostvarivanju svojih prava.
Kakav god ja mislio da je nečiji izbor, taj izbor je njegov , samo njegov i ničiji više i to treba poštovati.

Edit:
Kad vratim malo film, mislim da je čiča došao da pregovara o smanjenju cene zbog cele situacije, a da je zahtev za raskid pomenuo,tad mu je ona rekla da ne može pre otkaznog roka, ali nisam prisustvovao celom razgovoru,pa ne znam sve detalje, ali svakako ga je izložila za tu informaciju,jer očigledno da može.
 
Poslednja izmena:
Znaju i jedni i drugi vrlo dobro sta rade. Cist sukob interesa pa ko popusti...
Upravo tako, ovo je postala komedija. Izmedju redova postoji jos nesto sto niko od njih ne govori a to je podela regiona. SBB hoce da postavi optiku u Borci a neko im to blokira. Svojevremeno je Kopernikus dobio UMG kanale ali je bilo uslova, da se ne sire u gradovima gde je SBB (na primer KG). Svi gledaju interes, to se zove kapitalizam.
 
Vratio sam se, dosao sam do vrata Sava centra, stajao 10 min. i shvatio da nemam petlju da raskinem ugovor. :)
Šalim se, bili, potpisali zahtev za raskid ugovora, vratili im opremu, fakturisaće nam 1 mesec koji smo imali za dinar i 1 mesec otkazni rok, t.j. 20 dana, jer od danas teče, a mi smo januarski račun platili. Rekao sam im da fakturišu šta god žele i da ćemo im platiti samo taj 1 mesec gratis, a s' obzirom da oni nisu ispoštovali zakonski rok od 30 dana za obaveštenje o izmeni usluga, neću ni ja otkazni rok,t.j. neću im platiti.
Pokušali su da ubace u priču "priključnu taksu", to je trenutak kad sam počeo da se smejem. :)
Ne znam za druge slučajeve, ali u mom slučaju nema nikakve priključne takse, jer oni meni nisu priključili nikakvu opremu. Sve je to od Radijus vektora, priključeno pre skoro 3 godine, a taj ugovor je istekao u aprilu,kad sam kod ovih produžio. Priključnu taksu mogu da traže od korisnika koji nisu postali njihovi korisnici automatski kad je došlo do integracije, već od onih koji su došli kod njih od nekog drugog operatera van te priče i kojima su oni uvodili instalacije, priključili uređaje itd. Proverili su u računaru, videli da nema hardverskih promena u mom ugovoru od 2017 tako da ništa od toga. Rekoh već od koga mogu to da traže, samo ne znam da li mogu i da dobiju, s' obzirom na razlog prevremenog raskida.
Nije bilo gužve kad smo došli, bio je jedan lik koji je takođe potpisivao zahtev za raskid i bio je jedan čiča, kome je rečeno da ne može da potpiše zahtev za raskid dok ne istekne otkazni rok, a lik pored njega potpisuje! Bukvalno...kako koga procene, takvu priču serviraju. Mene i suprugu su primili u kancelariji, dve službenice, jer sam im rekao da sam došao za raskid, videli su kesu sa opremom na pultu i odštampane mejlove, odštampan zahtev sa Efektive, odštampane čak i one instrukcije koje su dobili od supervizora, a tad su već počeli da dolaze ljudi sa kesama. :)
Ja sam ih izbrojao 5 tamo, a vidim da se sa nekim upoznaju, znači poslali su pojačanje jer se nadaju gužvi, da li će je biti ne znam, a kad smo završili bilo je dvoje klijenata na šalterima, nije bilo reda, a ni onih sa kesama što su stigli kad smo mi ušli.
Odmah sam skratio bespotrebnu priču na temu pregovora, biće možda i sl. jer sam im rekao da već koristim jsluge drugog operatera.
Službenice koje su radile sa nama, bile su maksimalno korektne i složili smo se da zbog nekakvih političkih igara ispaštamo mi kao korisnici, a i oni koji sad moraju da se objašnjavaju sa nezadovoljnim korisnicima. Nije mi se svidelo kako je ona na šalteru izvozala čiču, ali svakako to nije njena ideja niti odluka.
Oni moraju da rade svoj posao i ja ih razumem, ne smeju ni da kažu sve što bi hteli, ali se skapiramo između redova.
Eto, to je to, nema nikakve mistifikacije, mislim da sam napisao sve što je bitno, a i ponešto što nije. :)
Od ujutru SBB, a ako i kod njih nešto počne da škripi, ista meta isto odstojanje, što bi se reklo. Mene samo zanima usluga koju plaćam, nemam nikakvih posebnih emocija ni prema jednom operateru, a ni političaru!
Uvek ću se zalagati za pravo na slobodan izbor. I ako ne gledam Happy, Pink i sl. toksične kanale, kada bi nekome koje npr. kod SBB-a isključili te kanale, a on hoće da ih gleda, imao bi moju punu podršku u ostvarivanju svojih prava.
Kakav god ja mislio da je nečiji izbor, taj izbor je njegov , samo njegov i ničiji više i to treba poštovati.

Edit:
Kad vratim malo film, mislim da je čiča došao da pregovara o smanjenju cene zbog cele situacije, a da je zahtev za raskid pomenuo,tad mu je ona rekla da ne može pre otkaznog roka, ali nisam prisustvovao celom razgovoru,pa ne znam sve detalje, ali svakako ga je izložila za tu informaciju,jer očigledno da može.
Ako ideš u SBB proveri na fejs strani efektive jedan lik iz SBB je ostavio u komentaru telefon i navodno će da ponudi specijalne uslove korisnicima Supernove kao i pomoć prilikom raskida ugovora. Ni taj gratis ne bi trebalo da platiš.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Iako nema sbb možeš ako imaš internet da se pretplatiš na eon. Prezaodovoljan sam sbb-om nema tu sentimenta samo interes za moje pare oću da gledam šta ja biram a ne neko da mi nameće šta moram da gledam.

Послато са Mi 9 Lite помоћу Тапатока
 
Ako ideš u SBB proveri na fejs strani efektive jedan lik iz SBB je ostavio u komentaru telefon i navodno će da ponudi specijalne uslove korisnicima Supernove kao i pomoć prilikom raskida ugovora. Ni taj gratis ne bi trebalo da platiš.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Gledao sam sad na FB i nisam nasao taj post, ali pogledacu opet mozda sam prevideo. U svakom slučaju, hvala za info.
 
Samo još ovo da kažem i da se definitivno odjavim sa teme. Ovo je jedna beznačajna stvar...raskid ugovora sa operaterom, bespotrebno mistifikovana, jer smo takvi, generalno naplašeni od svega, a kako i ne bi bili kroz šta smo sve prošli u prethodne 3 decenije. Ljudi kod nas generalno imaju strah od promena! Nisam mogao da verujem da su posle mog odlaska iz Targa, ljudi tamo bilo još dugo, a bukvalno na mesecnom nivou vise nisu imali net nego sto jesu. Udjem jednom bzvz da pogledam Targo temu i vidim iste price, "jel ima u bloku 27 neta? Kod nas nema vec 3 dana" "nema ni kod nas ceo vikend" i sl. bukvalno kao zona sumraka, a jedino sto ih sprecava da odu je taj strah od promene. Kao sto rekoh, promena operatera, bilo kog i bilo cega je apsolutno nebitna stvar,koja nije ni vredna pomena. Problem je kad ljudi zbog tog straha od promene, zaglave na poslovima sa losim uslovima i ostave tamo po 5-10 god. zivota, dok ne shvate da je lose, a zivot prolazi i to vreme nece nadoknaditi.
Dakle..uvek treba gledati samo i iskljucivo svoj interes,kada su u pitanju odnosi sa bilo kojim pruzaocem bilo koje usluge, a pogotovo sa poslodavcem. Batalite price tipa "moze i gore","sta cu posle" dobro je i ovako" i slicne defetisticke fraze. Uvek se borite i izborite za svoja prava, i za bolje uslove zivota. Mozda sam se sad malo prosrao sa ovim savetom, ali *mjau**mjau**mjau*..imao sam potrebu to da napisem, a s' obzirom da se ne citamo vise na ovoj temi, nije mi za zameriti. Pozdrav. :)
 
Pa onaj ko ima izbora nema čega da se plaši, ili ustrucava. Šta da rade npr. mnogi koji imaju samo SN ili adsl 20/4 u najboljem slučaju, i iptv(mada to je isto kao SN).... Iako SN daje samo net i to 30/3 cini mi se, opet nije dovoljno za EON npr. i za ukućane nakacene na isti [emoji16]
Tako da ko god može da bira neka ne razmišlja i neka vidi šta mu treba, jer očigledno nema države da to sve reguliše....

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Evo na primer situacija kod mene u zgradi.

Kad sam dosao bili su Jotel, Kopernikus i kasnije i Exenet.
Trenutna situacija: Kopernikus - kupio Telekom, Exenet - kupio Telekom, a izgleda da je sad i Jotel kupio Telekom.
SBBa nema sa ove strane Nisave, niti ce ga biti.
Fixni tel. nemam, tako da ADSL otpada znaci da mi preostaje ili Mts ili SBB van mreze (preko Mts interneta gde je pitanje trenutka kad ce tako nesto da onemoguce).

Kad bi bili ljudi, pa da se nadju u kafani mozda bi se nesto i dogovorili :)

Salu na stranu, nisam do sad bio svedok da se neko dogovori nesto ovako preko medija se prepucavajuci, tako da sumnjam da ce pasti bilo kakav dogovor.
 
Novi paket "Super Par MAX" 350/20 je brzina ;)

Ja i tako imam greskom oduvek 120/21 umesto 120/15 ;)
 
Gledao sam sad na FB i nisam nasao taj post, ali pogledacu opet mozda sam prevideo. U svakom slučaju, hvala za info.
Evo
79736ec7f2d421e3a7b017c9b61e3566.jpg


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Internet me ubi u pojam. Ne prelazi 9-10/7 i nestane na minut - dva. Ceo dan sam proveo u smart officu (work space share) da zavrsavam poslovne obaveze jer sase ovim internetom je nemoguce funkcionisati. Bas se pitam koliko mi je prag tolerancije.
 
Poslednja izmena:
Jel moraju ovi Kurir linkovi? Mislim stvarno...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
U
EON app mi je pucala tačno 7 puta tokom prvog poluvremena, da li zbog njih ili SN neta ne znam ali znam da sam se poprilično iznervirao, prvi TD Kanzasa nisam video :mad:

Nakon ovoga, sve do 04h ujutro nije bilo nikakvog prekida tako da je pucanje i zastoj najverovatnije bilo zbog opterecenja mreze, nakon 23h, kada je vecina polegala i net se stabilizovao. Sve dok ovo radi i dok nekome ne dune da blokira app nije toliko strasno. Mada cu sada morati na drugi nacin morati da pratim sta se, gde i kada prenosi.
 
Kada se ova "farsa" završi i vrate kanali, raspored je sledeći:
Kod:
N1 na broju 268
Lov i Ribolov TV na 673
Sport Klub 1 na 674
Sport Klub 2 na 675
Sport Klub 3 na 676
Sport Klub 4 na 677
Sport Klub 5 na 678
Sport Klub 6 na 679
Cinemania na 156
Vavoom na 218
Pikaboo na 219

Jedino će definitivno biti izbačeni kanali Grand TV i Grand 2
 
Kada se ova "farsa" završi i vrate kanali, raspored je sledeći:
Kod:
N1 na broju 268
Lov i Ribolov TV na 673
Sport Klub 1 na 674
Sport Klub 2 na 675
Sport Klub 3 na 676
Sport Klub 4 na 677
Sport Klub 5 na 678
Sport Klub 6 na 679
Cinemania na 156
Vavoom na 218
Pikaboo na 219

Jedino će definitivno biti izbačeni kanali Grand TV i Grand 2

Koliko pouzdan info?
Dajte da se skupimo da vidimo koliko da platimo da se ukine Pink.
 
Tesko da ce moci Pink smece da se izbaci, gura Pink velike pare ocigledno a da bar jedan kanal vredi od 200 ili koliko vec...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno