Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tako i imam već par godina, al danas došli da mi dodaju internet i obnove ugovor i kažu da je nemoguće povezivanje digitalne televizije izmedju kuća.
 
Nemoguce je za njih, ali cim majstori odu ti opat po starom razvedi.
Za njih raskaci a za sebe koristi.
Sta drugo da ti bilo ko kaze.
SVe je isto sem imena pa ti vidi...
 
Kad se približi isticanje ugovora za SK kanale, može tu svašta da bude...

Može država (Telekom, Supernova) da promeni zakon i da kao u nekim drugim zemljama ova situacija više ne može da postoji.

Druga opcija, može Arena (opet država) da kupi neke nove ekskluzivne sadržaje do tada, pa da "razmena" kanala ipak dobije smisao.

Ovako kako je sad ne može da opstane na duže staze po meni, a očigledno su krenuli da upumpavaju značajna sredstva da pariraju SBB-u. Još kad ubacimo politiku...

Pratim to ko šta kupuje od prava dok će se vikendom na SK gledati primera i premier lige,na Areni će isto biti premijer lige ali Srbije,BiH,Makedonije i CG.
Šalu na stranu na našu žalost na osnovu ko šta ima od kupljenih prava,ne mogu nikako biti ravnopravni da bi došlo do besplatne međusobne razmene. Kad uporediš samo prava za fudbal jasno ti je da šta god Arena ekskluzivno kupila neće sadržajno opet moći da im parira.

RTS

UEFA Liga šampiona – pravo izbora jedne utakmice sredom (do 2021)
UEFA Liga Evrope – pravo izbora jedne utakmice (do 2021)
UEFA Super kup (do 2021)
FIFA Svetsko prvenstvo 2022.
FIFA Svetsko klupsko prvenstvo
Arena Sport

UEFA Liga šampiona (do 2021)
UEFA Liga Evrope (do 2021)
UEFA Super kup (do 2021)
UEFA Liga mladih
UEFA Liga šampiona za žene
Copa Libertadores
Copa Sudamericana
CAF Liga šampiona
CAF Kup konfederacije
CAF Super kup
Superliga Srbije
Prva liga Srbija
Serie A (Italija)
Serie B (Italija)
Ligue 1 (Francuska)
Premiership (Škotska)
Belgijska liga
Češka liga
Prva liga (Hrvatska)
Crnogorska liga
Serie A (Brazil)
Primera Division (Argentina)
Australijska liga

Sport Klub

UEFA Evropsko prvenstvo 2020.
UEFA Liga nacija
UEFA Kvalifikacije za Evropsko prvenstvo
CONCACAF Liga šampiona
Premier League (Engleska)
Championship (Engleska)
League One (Engleska)
League Two (Engleska)
La Liga (Španija)
La Liga 2 (Španija)
Liga NOS (Portugal)
Eredivisie (Holandija)
Ruska liga
Turska liga
Ukrajinska liga
Bundesliga (Austrija)
Super League (Švajcarska)
Superliga (Danska)
Allsvenskan (Švedska)
Kineska liga
Japanska J1 liga
Slovenačka druga liga

Eurosport
Bundesliga (Nemačka) – Eurosport 2
MLS (SAD) – Eurosport 1
 
Nemoguce je za njih, ali cim majstori odu ti opat po starom razvedi.
Za njih raskaci a za sebe koristi.
Sta drugo da ti bilo ko kaze.
SVe je isto sem imena pa ti vidi...

Da, da. A onda odmah na forum sa pitanjima zašto ne radi net i kocka slika na svim televizorima :D
 
Znaci ovi iz supernove su blagi uzas.
U prosli cetvrtak su mi doneli novu opremu,sa Maska sam presao na supernovu.
I od tad mi je brzina neta 8mb i pola kanala nieje otvoreno a uzeo sam onaj super sve paket.
Zovem svaki dan korisnicku sluzbu. Svaki!!!
Uvek isto,nekome pise mail i javice mi se neko.
Od proslog cetvrtka do danas niko ne zove.
Jos se ljuti sto sam podigao glas na ovu iz kol centra!
Kakvi *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*i pa to je strasno.
Kod Maska nikad problem nisam imao za 2-3 godine!!!!
 
Samo lepo odeš u poslovnicu i oni odma rešavaju pisali smo već o tome

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Ma de resavaju odma. Mozda u mestu gde ti zivis resavaju odma. Komsija vec mesec ipo dana ceka da mu donesu risiver, isao je 5 puta i svaki put kazu sutra.
 
I u poslovnicu sam isao.
Oni me usmerili na korisnicku podrsku.
*mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*i kakvih nema.
 
SN je postao veliki sistem.
Problem je i sto je raznorodan, ima puno razlicite opreme i razlicitog kvlaiteta same instalacije.

Podrsku ili ti korisnicki centar (telefonski) je objedinjen, do same podrske, IT strucnjaka mi ne dospevamo.
Mi imamo samo komunikaciju sa operaterima koji evidentiraju problem, nauceni su da kazu resetuj ruter, ugasi ruter da ti pustim ponovo paket i tu sve prestaje, oni dalje ne znaju i ne mogu, za ostalo se pise nalog pravoj tehnickoj podrsci.
U Beogradu im treba u najboljem slucaju 3 dana, u proseku 4-5 dana da dodju i postave opremu, a onda 2-3 radna dana da puste paket interneta koji ste uzeli.
To je prosek, a evo meni nisu u stanju da puste net u brzini mog paketa od 9. jula. to je vec 11 dana i nece sigurno pre ponedeljka uz vise zivkanja proslih dana.
Ovo ce biti dobra prica kada se svi uhodaju, kada neko shvati da se brze moraju pruzati usluge i otklanjati problemi.
"Nemoguce je" da se ne komunicira ditektno sa pravom tehnickom podrskom...
Dobro nije nemoguce ali to neminovno znaci odlaganje otklanjanja problema.
Tek ako je potrebno tehnicka podrska (prava podrska, IT osoblje) zvovu i pitaju ili nesto zahtevaju...
Ne moze baja sto je podizvodjac da uzme nalog za dostavljanje ili zamenu opreme i da papir sa podatcima tek sutra predaje u svojoj firmi koja onda te papire nosi u SN.
To je dan gubljenja vremena.
Mora se uvesti komunikacija terenac podizvodjac ka tehnickoj podrsci, da on javi potrebno i da ODMA pustaju uslugu, da on saceka da se vidi da li radi ili ne radi.
Tako je radio RV i imao je svoje majstore terence.
Sa RV se moglo stupiti u kontakt sa IT sektorom u podrsci, dovoljno je bilo reci dajte drugu, visu instancu za podrsku, ne trebate mi vi zapisnicar i hop zvoni kod prave podrske koja u 99% slucajeva odma otklanja problem ili barem zna sta je problem.
"Vreme je novac", e kad je vremem vredno ja i niko drugi normalan nece da gubi vreme sa zapisivacima problema, hoce odma uslugu, odma otklanjanje problema...

Ja se nadam da ce se ovo jednom sve poboljsati, samo da se ne otegne previse.

Citate li vi iz SN ovo?!
 
Poslednja izmena:
Čitaju sigurno, govorim iz iskustva od pre 10ak dana.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Znaci ovi iz supernove su blagi uzas.
U prosli cetvrtak su mi doneli novu opremu,sa Maska sam presao na supernovu.
I od tad mi je brzina neta 8mb i pola kanala nieje otvoreno a uzeo sam onaj super sve paket.
Zovem svaki dan korisnicku sluzbu. Svaki!!!
Uvek isto,nekome pise mail i javice mi se neko.
Od proslog cetvrtka do danas niko ne zove.
Jos se ljuti sto sam podigao glas na ovu iz kol centra!
Kakvi *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*i pa to je strasno.
Kod Maska nikad problem nisam imao za 2-3 godine!!!!

Druže u potpunosti te razumem. Meni su danas po treći put rekli da su prosledili moj zahtev. Broj u lokalnom predstavništvu više nije u funkciji tako da me uredno prespoje automatski i onda pričaš sa nekom tamo, za koju stičem utisak da lakira nokte dok izražava svoju nazovi zabrinutost za moj problem.

Čisti amaterizam i nebriga o korisnicima.

Počeli da isključuju povremeno kanale na analognoj a ne dolaze da priključe novu opremu. Na šta to liči da isključe RTS-1 i RTS-2 koji mogu da hvatam običnom antenom? Retko ih gledam a i moji imaju analogni signal ali bez obzira na to. Videću dalji rasplet, koliko vidim preći ću na krovne antene a oni neka se piiiip u pip-pip-pip piiiiiiiiippp
 
Poslednja izmena:
Ima li još neko problem sa frekvencijom 570 MHz? Naime,kod "brzog pretraživanja" tj.zvaničnog spiska frekvencija, uopšte je ne registruje. Kada odradim kompletno pretraživanje ,uredno nađe kanale sa ove frekvencije ali ih "smesti" na pozicije od 1000 pa na dalje. Pošto je risiver stavljen na automatsko ažuriranje (Skymaster) ,preko noći izbriše kanale sa 570 MHz...
 
Da i kod mene je problem sa frekvencijom 570 Mhz.Ne prepoznaje je tv. Nema kanala
 
Druže u potpunosti te razumem. Meni su danas po treći put rekli da su prosledili moj zahtev. Broj u lokalnom predstavništvu više nije u funkciji tako da me uredno prespoje automatski i onda pričaš sa nekom tamo, za koju stičem utisak da lakira nokte dok izražava svoju nazovi zabrinutost za moj problem.

Čisti amaterizam i nebriga o korisnicima.

Počeli da isključuju povremeno kanale na analognoj a ne dolaze da priključe novu opremu. Na šta to liči da isključe RTS-1 i RTS-2 koji mogu da hvatam običnom antenom? Retko ih gledam a i moji imaju analogni signal ali bez obzira na to. Videću dalji rasplet, koliko vidim preći ću na krovne antene a oni neka se piiiip u pip-pip-pip piiiiiiiiippp
Kako mislis iskljucuju povremeno kanale na analognoj, gase vam kanal po kanal bez povratka ili privremeno iskljucuju signal na tim kanalima pa ih vrate nazad?
Koliko znam Gronet jos uvek nudi analognu uslugu i nece je bas u skorije vreme gasiti, a kanali RTS 1 i RTS 2 treba da budu medju poslednjim kanalima koji ce biti iskljuceni kada dodje do gasenja analogne usluge.
 
Druže u potpunosti te razumem. Meni su danas po treći put rekli da su prosledili moj zahtev. Broj u lokalnom predstavništvu više nije u funkciji tako da me uredno prespoje automatski i onda pričaš sa nekom tamo, za koju stičem utisak da lakira nokte dok izražava svoju nazovi zabrinutost za moj problem.

Čisti amaterizam i nebriga o korisnicima.
Ja bi bio happy da imam utisak da lakira nokte i zeza me.... ja dobijam utisak da namerno pokusava da obesmisli bilo kakav pokusaj bilo cega. Postacemo gori od Amerike (ko je gledao South Park epizodu, shvatice o cemu se radi, a i gore je u praksi :D).

Treba sutnuti ovaj narod da se probudi i ne prastaju ovakve stvari, ali kasno je sada :(

Sorry za rant... odo da bijem vrecu u teletani sada :)
 
Evo konacno su pustili



Pre sat vremena okrenem ih iz kola na putu do kuci i ostro postavim pitanje,on meni opet da sacekam da vidi u cemu je problem,ja opet sve objasnim...
On me prekinu,kaze nesto tipa, da da evo ovde imam zabelezeno eskalacija u komunikaciji
Kakve budale pa ovo je strasno.
Evo znaci posle skoro 15 dana oni su problem resili. Bio sam ubedjen da je nesto sporno u operemi koju su mi stavili ali je ipak bilo do njih nesto,neka *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* je samo trebala da klikne negde...

Kad merim brzinu na telefonu daje mi samo 60/15? Jel to do telefona ili do rutera?
 
Moze biti oboje...
Njihov ruter onaj epc3925, onda je garant do rutera, ako nije i do telefona.
Koji je telefon?
 
^ ne mora, sve zavisi od uredjaja.
 
Jel to moram ja da kupim ili to mogu njima da trazim?
Sta mi daju onda ovaj ako ne moze da iskoristi 100% protoka...
 
ja na vec matorom xperia Z5 trenutno imam 111Mbps down i 15.2Mbps upload na 5Ghz.
na 2.4Ghz mrezi imam 91 down i 15.3 upload.
imam TimeCapsule 6th gen "ruter" i Cisco EPC3008 modem iz RV-a.
 
Нису ни то обавезни, у питању је максимална могућа брзина у неком пакету а увек имају луфт да буде и мање. Онда је на корисницима да остану или иду код другога. Свакако WiFi није у било којој причи о брзини, али је то објашњено једно милијарду пута на форуму.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno