Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imas pravo raskinuti ogovor. (razlikuj ugovor od ugovorne obaveze, ugovor je da koristis njihovu uslugua, a uo je koliko dugo se obavezujes da je koristis neko dogovoreno vreme i za to dobijes neke povoljnosti)
Posle 2-3 dana AKO ti ne omoguce nesmetano koristenje mogao bi (u teoriji) da raskines bez ikakvih peneala, samo ko jos posle tako kratkog vremena odustaje, evo ljudima su posle 15-20 dana pustali punu brzinu ili ukljucivali kanale u paketu koji su dogovorili...
Dve nedelje ili mesec su realnije za raskidanje AKO ne omoguce kvalitetni i neometanu uslugu.
Ono sto je najbrze je da platis prvi mesec (punu cenu bez umanjenja za UO, odnosno razliku onog sto si platio i sto bi trebao platiti da si sklopio ugovor ali bez UO) i verovatno drugi mesec ili barem deo drugog meseca (pretpostavljam da u ugovoru negde ima da je otkazni rok 1mesec barem), pa u skladu sa tim ne platis mnogo. Ne secam se da li ima iznos neki fiksni za prikljucenje, pa ako ima (a mislim da ima) trebao bi i to platiti jer se prikljucneje obicno ne placa (nije na RV, odnosno samo 1rsd) ako se obavezes sa UO...

Ako ti u prvih 10-15 dana ne isporuce kvalitetnu uslugu, po uslovima koji su ti obecali onda bi trebalo da mozes bez placanja ikakvih penala raskinuti ugovor. Znaci bez placanja prikljucenja ako si potpisao sa UO i bez placanja ostalih mesecnih rata izuzev do dana raskidanja ugovora a i to bi neki trazli da se ne plati ili umanji srazmerno kvalitetu usluge koju su pruzili a kojom ti nisi zadovoljan...

Sve pismeno, svaki zahtev da ti pismeno potvrde sa datumom, mestom, cak bi trazio i sa vremenom kad si ga podneo.

Nadam se da si shvatio i da nisam previse zakomplikovao.


Naravno, postoji uvek ovde faktor "Srbija", snalazenje, zavlacenje...
 
Poslednja izmena:
Radi li vam TV u Pazovi? Meni već više od sat vremena ne radi - nema signala.
 
Poslednja izmena:
Ne radi, odnosno rade dva kanala rtv Stara Pazova i onaj program na slovačkom jeziku.
 
Poslednja izmena:
Meni net radi al tv ne. Kopernikus.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
I kod mene radi net. Pretpostavljam da je kod svih iz opštine takva situacija. Ja sam iz Nove Pazove a malopre me je drugar sa suprotnog kraja Pazove pitao da li mi radi kablovska.
 
Kopali za Gas ovi pa presekli optiku...
 
Pitanje u vezi Prikljucnih taxi...

Cenovnik: https://mojasupernova.rs/Binary/13/Cenovnik-Supernova-privatni-korisnici.PDF

Ima prikljucna taxa za digitalnu tv (9900) i ima prikljucna taksa za net (4900) i telefon (4900).
Da li se one sve placaju kad neko bez UO sklopi ugovor (za neku od usluga ili sve tri) ili samo jedna od njih i koja?
Ako neko sklopu ugovor i neku UO za jednu, dve ili sve tri usluge, sta od taksi placa ako raskida ugovor i napsuta SN?
 
Te takse koriste da te naplaše, ako nećeš UO. Ako potpisuješ na UO od 1 god kažu ti "uf, moraćete da platite oko pola priključne takse". Ako sklapaš na 2 godine onda ništa... Meni su tražili da platim priključne takse samo zato što su oni uveli Supernovu sa Vektora, iako je sve već priključeno, a nisam hteo UO. Opasni su to prevaranti i to nije u skladu ni sa kakvim zakonima.
 
To su najveci ljigavci koji su dosli.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Sami ste krivi... Telekom nije ni imao i za telefon jedno vreme prikljucnu taksu.
Video drugi zaradjuju od nje, ubacio za sve sada.
 
da li mozda neko zna da li ce promocija otkljucanih kanala tj ovi digitalni supernova kanali da li ce nama koji smo do sada imali analogne kanale ostati obican paket digitalnih kanala ili se vracamo na analogne pa cemo morati da idemo da potpisemo ugovor za digitalne?
 
Poslednja izmena:
Sami ste krivi... Telekom nije ni imao i za telefon jedno vreme prikljucnu taksu.
Video drugi zaradjuju od nje, ubacio za sve sada.
Ако сам добро пазио, овде је реч о прикључним таксама ако неко узиме телефон или шта год без УО а колико знам, мтс тј Телеком одувек има таксу за увођење, осим ако се потписује УО па не видим да су нешто променили. Или је била варијанта да се уведе фиксни без УО и без таксе??
 
Pre 5 dana zovem u Bg korisnički servis bivšeg kopernikusa a sada supernova da prijavim kod mene u Smederevu problem sa internetom ( više ga nema nego što ima ),
Operator mi kaže da je poslao nalog da izađe tehnička ekipa. Prođe tri dana i nikog nema. Ponovo zovem i ženski operater mi potvrđuje da je poslat nalog. Večeras opet nema internet i opet zovem bg i opet ista priča , ja pitam operatorku Milenu da li je normalno da prođe 5 dana i da se niko ne pojavi i pitam kome da se žalim i dobijam odgovor da se žalim putem njihovog mejla što sam i uradio naravno iz više pokušaja slanja mejla zbog lošeg interneta , inače ovde u Smederevu možete ih zvati do besvesti jer niko ne podiže slušalicu , Da li neko zna kome još mogu da se želim jer nigde nisam našao da imaju šefa ili direktora ?
 
Ако сам добро пазио, овде је реч о прикључним таксама ако неко узиме телефон или шта год без УО а колико знам, мтс тј Телеком одувек има таксу за увођење, осим ако се потписује УО па не видим да су нешто променили. Или је била варијанта да се уведе фиксни без УО и без таксе??
Jeste jedno vreme, uveo sam na dve lokacije bez UO i ne kao OSI.
 
Sada ih zvao da me skinu sa NATa, kaže devojka ne mogu oni to da rade, nego da resetujem modem pa ako dobije javnu adresu kada se ponovo nakači... oni mogu samo statičku da setuju. Jel me *****ava ili šta? :)
 
Sada ih zvao da me skinu sa NATa, kaže devojka ne mogu oni to da rade, nego da resetujem modem pa ako dobije javnu adresu kada se ponovo nakači... oni mogu samo statičku da setuju. Jel me *****ava ili šta? :)
Zovi radnim danima. Ja sam zvao mislim da je bila subota, gospođa iz c.c mi je rekla da pozovem radnim danom jel su tada na poslu službe koje se time bave. To važi za radius vektor, za ostale neznam
 
Sada ih zvao da me skinu sa NATa, kaže devojka ne mogu oni to da rade, nego da resetujem modem pa ako dobije javnu adresu kada se ponovo nakači... oni mogu samo statičku da setuju. Jel me *****ava ili šta? :)
Zovi radnim danima. Ja sam zvao mislim da je bila subota, gospođa iz c.c mi je rekla da pozovem radnim danom jel su tada na poslu službe koje se time bave. To važi za radius vektor, za ostale neznam

To su i meni rekli, ali to je neviđena glupost što pričaju!
Nije poenta u gašenju, jer ni posle milion gašenja neće uhvatiti neku dinamičku javnu IP adresu, već će i dalje dobiti neku adresu koja je takođe iza NAT-a (važi za Kopernikus)!:mad:
 
Poslednja izmena:
Надам се да су боље организовани и да није само случајност оно што одређује ко је натован а ко није, па претпостављам да је у питању ограничено знање "дежурне" која се јавља. Ипак, не ваља ни оно друго, за сада ће још и да враћају јавне на захтев али не очекујем да то дуго потраје тј биће док неко одозго не тресне ципелом о сто и каже да је доста и да је време да се паре зарађују и од статичких.
 
Pre 5 dana zovem u Bg korisnički servis bivšeg kopernikusa a sada supernova da prijavim kod mene u Smederevu problem sa internetom ( više ga nema nego što ima ),
Operator mi kaže da je poslao nalog da izađe tehnička ekipa. Prođe tri dana i nikog nema. Ponovo zovem i ženski operater mi potvrđuje da je poslat nalog. Večeras opet nema internet i opet zovem bg i opet ista priča , ja pitam operatorku Milenu da li je normalno da prođe 5 dana i da se niko ne pojavi i pitam kome da se žalim i dobijam odgovor da se žalim putem njihovog mejla što sam i uradio naravno iz više pokušaja slanja mejla zbog lošeg interneta , inače ovde u Smederevu možete ih zvati do besvesti jer niko ne podiže slušalicu , Da li neko zna kome još mogu da se želim jer nigde nisam našao da imaju šefa ili direktora ?

Ista stvar i kod mene. Zvao i nisu dolazili, posle nedelju dana sam otisao u poslovnicu i dosli su sutradan. Mislim da u nekim mestima ovi iz poslovnice ni ne gledaju te naloge sto im operateri proslede. I kad su dosli nisu nista popravili, pa sam opet zvao i evo opet cekam nedelju dana i niko ne dolazi.
 
Najsmešnije je to sam im poslao mail 08.04.( i to drugi put.Prvi put 02.04.) da mi je internet 90-95 umesto 120 i nakon 17 dana dobijem od njih odgovor mailom da su rešili moj problem (niti me ko zvao, niti je ko dolazio), a meni internet i dalje 90-95. Kad sam zvao tehniku podršku da vidim ko tu koga pokušava u mozak, momak nema pojma o čemu se tu radi, kao daće nalog ekipi da dođe kod mene posle praznika, ali odmah daje napomenu da ako ustanove da nisam u pravu, da će mi poslati račun za izlazak ekipe. Iako znam da snimaju, samo sam mu rekao da bi jako voleo da to pokušaju.
 
Poslednja izmena:
Najsmešnije je to sam im poslao mail 08.04.( i to drugi put.Prvi put 02.04.) da mi je internet 90-95 umesto 120 i nakon 17 dana dobijem od njih odgovor mailom da su rešili moj problem (niti me ko zvao, niti je ko dolazio), a meni internet i dalje 90-95. Kad sam zvao tehniku podršku da vidim ko tu koga pokušava u mozak, momak nema pojma o čemu se tu radi, kao daće nalog ekipi da dođe kod mene posle praznika, ali odmah daje napomenu da ako ustanove da nisam u pravu, da će mi poslati račun za izlazak ekipe. Iako znam da snimaju, samo sam mu rekao da bi jako voleo da to pokušaju.
Samo im kažeš da i ti snimaš razgovor i da poseduješ slike kao dokaze o brzini neta i da ćeš ako nešto ne urade da se obratiš službi za zaštitu potrošača i advokatu da vidiš kako se sve menja veoma brzo

Послато са Nokia 5.1 уз помоћ Тапатока
 
Najsmešnije je to sam im poslao mail 08.04.( i to drugi put.Prvi put 02.04.) da mi je internet 90-95 umesto 120 i nakon 17 dana dobijem od njih odgovor mailom da su rešili moj problem (niti me ko zvao, niti je ko dolazio), a meni internet i dalje 90-95.

Pretpostavljam da imaš gigabitni ruter i mrežnu karticu koji podržavaju brzine preko 100 mb.
 
Najsmešnije je to sam im poslao mail 08.04.( i to drugi put.Prvi put 02.04.) da mi je internet 90-95 umesto 120 i nakon 17 dana dobijem od njih odgovor mailom da su rešili moj problem (niti me ko zvao, niti je ko dolazio), a meni internet i dalje 90-95. Kad sam zvao tehniku podršku da vidim ko tu koga pokušava u mozak, momak nema pojma o čemu se tu radi, kao daće nalog ekipi da dođe kod mene posle praznika, ali odmah daje napomenu da ako ustanove da nisam u pravu, da će mi poslati račun za izlazak ekipe. Iako znam da snimaju, samo sam mu rekao da bi jako voleo da to pokušaju.

Net vuces LAN kablom do svog kompa ili wifi koristis kad meris i ako si ruter nakacio na modem da li ti ruter podrzava LAN i WIFI brzinu vecu od 100Mbps?
 
Pretpostavljam da imaš gigabitni ruter i mrežnu karticu koji podržavaju brzine preko 100 mb.

Mrežnu karticu imam koja podržava preko 100 mb. Za ruter ne znam i nije me briga jer sam ga dobio od njih. Njihovo je da dođu i provere da li je ruter ok, odnosno imaju oni u bazi podataka koji su mi ruter dali. Ako ruter ne podržava brzinu, onda je na njima da dođu i da ga zamene. Merim preko kabla, a ne preko wi-fi.

P.S. Sad sam pogledao, imam Netis ruter i piše na njemu 150 Mbps.
 
Poslednja izmena:
Bio juče kod kuma koji je bio na Kopernikus i plaćao 2600 i sada ima 120mbita net nije potpisao novu UO

Ja bio na vektoru i plaćao 2900 sa telefonom meni ostavili 50mbita a ako potpišem dobiću 60mbit.

Pa gde je tu logika?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Da li neko ima proverenu informaciju koja se tiče dostupnosti SportKlub kanala na Supernova paketima? Čuo sam informacije da će SK biti dostupan samo još neko vreme (par meseci) dok važi licenca neke od prošlih firmi (Radijus Vektor valjda) čijim spajanjem je nastala Supernova. Nakon toga, Supernova neće imati ugovor za SK kanale.

Pitam ovo jer mi je jedinstvena ponuda Supernove (Arena+SportKlub) možda i jedini razlog zbog kojeg bih uzeo kod njih paket, ali ne želim da u sred UO ostanem bez SK, Arene..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno