Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Internet operatera ili tv provajdera? Ili oboje?
U svakom slučaju paušalna ocena sa kojom se ne bih složio.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Oba :)
Ne moras se ti sloziti pogotovu ako net koristis za zafrkanciju i drustvene mreze a tv ti sluzi kao lampa koja eto pusta i zvuk da ti ne bude smor nocu :D

Ja sam zbog posla morao da uzmem VIP kucni net jer sa ovim smecem nisam mogao da radim toliko o kvalitetu kao internet provajderu, burazer i otac koji tv koriste da prate sport su morali sa njima da se raspravljaju kad su nam na prevaru uvalili tv po tvom box koji nije imao SK,Arena i jos neke programe a oni su imali moronski izgovor da nemaju prava da pustaju te kanale na tv po tvom boxu pride da dodam da su pre donosenja tog smeca od tv po tvom rekli fino da su tu svi kanali iz paketa i na kraju je moralo da se preti tuzbom kako bi nam vratili horizont STB koji su uzeli i zamenili sa tim smecem, eto toliko i o kvalitetu kao provajdera kablovske televizije :)

Jel treba da dodam da na svakih 3-4 dana moram da ih zovem jer mi skrenbluju HBO 3 HD? Ili da dodam i to da im na tv po tvom aplikaciji nekim cudom samo smece kanali imaju ok sliku dok HBO recimo ne moze da se gleda u 50% slucajeva?
 
Oba :)
Ne moras se ti sloziti pogotovu ako net koristis za zafrkanciju i drustvene mreze a tv ti sluzi kao lampa koja eto pusta i zvuk da ti ne bude smor nocu :D

Ja sam zbog posla morao da uzmem VIP kucni net jer sa ovim smecem nisam mogao da radim toliko o kvalitetu kao internet provajderu, burazer i otac koji tv koriste da prate sport su morali sa njima da se raspravljaju kad su nam na prevaru uvalili tv po tvom box koji nije imao SK,Arena i jos neke programe a oni su imali moronski izgovor da nemaju prava da pustaju te kanale na tv po tvom boxu pride da dodam da su pre donosenja tog smeca od tv po tvom rekli fino da su tu svi kanali iz paketa i na kraju je moralo da se preti tuzbom kako bi nam vratili horizont STB koji su uzeli i zamenili sa tim smecem, eto toliko i o kvalitetu kao provajdera kablovske televizije :)

Jel treba da dodam da na svakih 3-4 dana moram da ih zovem jer mi skrenbluju HBO 3 HD? Ili da dodam i to da im na tv po tvom aplikaciji nekim cudom samo smece kanali imaju ok sliku dok HBO recimo ne moze da se gleda u 50% slucajeva?

Ranije ovde sam napisao da nije za preporuku uzeti uređaj za "TV po tvom", za sada (baš po rečima majstora koji su dolazili). Zapravo, uopšte nisam ni znao da uz tu uslugu ide neki drugi uređaj.

Zašto pretpostavljaš, uz dozu omalovažavanja zašto, kako i zbog čega ja koristim internet i TV?
Kakav je to manir?

Ovde sam veoma opširno, kao novi korisnik, pisao o problemima sa Supernovom.
I vezano za internet i vezano za televiziju.
Kod mene je internet rešen, radi kako treba.
Što se TV tiče, nema EPG-a i čini mi se da je povećano vreme trajanja promene kanala.
Za mesec dana su dolazili kod mene pet puta, tri puta su me zvali ljudi iz tech podrške.
U međuvremenu dobio javnu dinamičku IP adresu.
Po mom mišljenju, nisu zasijali, od starta je tako, ali pokušavaju da reše probleme.
No, po mom skromnom iskustvu, nisu najlošiji, za novac koji se plaća za njihovu uslugu.
 
Očekuj ovde takve manire, vole ljudi da se pohvale u stilu "ja ne gledam tv" i slično. A medalje i dalje nema za to da dodelimo.
 
Opet ne radi net, 1mb od 60mb koliko se placa uredno i na vreme...

Ne znam kojim pogrdnim imenom da ih nazovem...
 
Probaj da lokalizujes problem.
Odakle si?
Jesi li ih zvao?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Naravno, drug mi tamo radi, kaze prijavio "kvar".. Ali mislim da je ovo do njih, nije do mene.. Jer kad kad radi normalo.. Ovako je bilo godinama unazad u jednom periodu pa prodje.. Ko zna sta rade..
 
Ovde u Pazovi sve ok, slika je mnogo bolja. Bitrate na Pink , O2 i Prvoj je ~7Mbps... Dok je na SD kanalima oko 3Mbps.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Inicijlno puste oni HD emiterima i etru ali kao i RTS napr. kad je presao na HD jutarnji, vesti i brdo emisija islo u SD-u i dalje, treba neko vreme da prodje da se prebace skroz na hd emitovanje, lako se to primeti.

Ali posto moj kabl operater jos nije preuzeo hd signal ne znam kakva je situacija.
 
Naravno, drug mi tamo radi, kaze prijavio "kvar".. Ali mislim da je ovo do njih, nije do mene.. Jer kad kad radi normalo.. Ovako je bilo godinama unazad u jednom periodu pa prodje.. Ko zna sta rade..

Ja sad ne mogu da pametujem bilo kome, pogotovo ako nije iz Beograda, jer imam uvid kako se radi u nekim manjim mestima.
Mogu da kažem šta bih ja uradio da se to dešava godinama, opet kažem, u Beogradu sam. Raskinuo ugovor ako postoji i potražio pouzdanijeg operatera.
 
Pa to bi bilo odavno uradjeno, samo sto mi je izbor bio MTS ADSL sa bednom brzinom, ili kopernikus koji je sada isto sra.je, drugo pakovanje..
 
Imamo slican problem, samo sto meni samo uvece ne radi downlad u odredjenom vremenu vec 6 meseci tako. Upload radi normalno, tv normalno, download nekad bude cak nula. Bili tehnicari 6 puta, sve proveravali, sve izmenjali, ali uzalud i utvrdili su da je nesto na mrezi-sistemu i navodno samo ja i jos jedna osoba u celom selu imamo taj problem. Al kao ne mogu oni tu nista mora da se zove tamo kod njih pa oni da urade nesto. I kao zvace oni i resice sa njima pa ce mi javiti. I nista prodje neko vreme pa ja kontaktiram supernovu i kazu mi da ce stupiti u kontakt sa tehnicarima i videce sta je. Posle nekog vremena opet nista, opet ih kontaktiram kazu objasnili su im i prosledjeno je nadleznima i popravice se. Opet prodje neko vreme i nista, opet ih kontaktiram i kao podneto je na najvisi nivo i kontaktirace me neko. I evo vec mesec dana me niko ne kontaktira i na svakih nedelju dana kad ih ja kontaktiram kazu "bice reseno u najkracem mgoucem roku". I kao zna se sta je, a eto meni vec 6 meseci download ne radi kako treba uvece, a oni cini mi se ni ne pokusavaju da rese nego me zavlace.
 
Pa nikada nece ni da poprave. Smucili su mi se vise, dobro pa ne radim trenutno nista bitno, inace bi bilo stvarno problema...
 
Ranije ovde sam napisao da nije za preporuku uzeti uređaj za "TV po tvom", za sada (baš po rečima majstora koji su dolazili). Zapravo, uopšte nisam ni znao da uz tu uslugu ide neki drugi uređaj.

Zašto pretpostavljaš, uz dozu omalovažavanja zašto, kako i zbog čega ja koristim internet i TV?
Kakav je to manir?

Ovde sam veoma opširno, kao novi korisnik, pisao o problemima sa Supernovom.
I vezano za internet i vezano za televiziju.
Kod mene je internet rešen, radi kako treba.
Što se TV tiče, nema EPG-a i čini mi se da je povećano vreme trajanja promene kanala.
Za mesec dana su dolazili kod mene pet puta, tri puta su me zvali ljudi iz tech podrške.
U međuvremenu dobio javnu dinamičku IP adresu.
Po mom mišljenju, nisu zasijali, od starta je tako, ali pokušavaju da reše probleme.
No, po mom skromnom iskustvu, nisu najlošiji, za novac koji se plaća za njihovu uslugu.

Niko tebe ne omalozava ne znam odakle ti to kad si ti zapravo mene omalazavao svojim glupim komentarom kako "pausalno ocenjujem provajdera" umesto da se izvinih il prosto iskuliras ti sad glumis butt hurt. Lepo sam rekao i ponovicu ako internet koristis za zafrkanciju il sta god gde ti nije potrebna stabilna konekcija da neces imati vecih problema ali ako koristis za posao (konkrentno u mom slucaju audio streaming) gde ti je potrebna stabilna konekcija da imaces problema tj prosto neces moci da radis i tacka.
Razlozi su random vracanje pod NAT i non stop zaguzenja i mikro prekidi, tebi to mozda zvuci neozbiljno jeli big deal prekid od 1-3 sekunde? E pa vidis meni kad internet prekine na te 1-3 sekunde bude do 45-60 sekundi tisina i onda me opominje menadzer i zale se slusaoci na sve to dodas refund koji ljudi traze jer nece da placaju tisinu i onda imas problem a problem je toliki da me je vlasnica zamolila da napravim pauzu dok nadjem alternativni net (sva sreca uleteo mi ovaj VIP kucni net) i to samo zato sto smo bliski i radim za njih 6-7 godina inace bih samo dobio otkaz.

Znaci nemoj ti meni da govoris kao "pausalno ocenjujem" vec ako ne znas sta i kako cuti ili pitaj ako te zanima objasnio bih ti, ja sam govorio o svom iskustvu sa ovim provajderom a ne o tvom, tebi mozda ok sluzi meni ne.

Sto se drugih provajdera tice bio sam korisnik SBB nisam imao primedbe razlog zbog koga nisam vise njihov korisnik jer taj sto su prodali ovaj deo mreze radijus vektoru,Orion wireless koristim u drugom stanu i zadovoljan sam jeste spor ali posto soliram tamo meni je i 10mbps ok samo da je stabilan,telekom adsl sam imao pre RV\SN i bio je stabilan toliko da nikada nisam morao da zovem tehnicku podrsku i razlog zbog kog sam presao na RV\SN je samo taj sto tih 20mbps koliko je ovde maksimalna brzina (ne znam sto jer centrala je nova) prosto nije dovoljna za nas. Sto se novca tice to jesi u pravu kad pogledas toliki kanali 120mbps net + VOD + app mada dzaba povoljnija cena ako ti to nesto losije radi

@Ivan® Dodeli sebi medalju posto nisi u stanju da citas jer da jesi video bih da je on sa omalovazavanjem moj posto komentarisao a ne ja njegov ,druga stvar da ne gledam televiziju cak i nemam televizor jer imas problem sa tim?
 
Niko tebe ne omalozava ne znam odakle ti to kad si ti zapravo mene omalazavao svojim glupim komentarom kako "pausalno ocenjujem provajdera" umesto da se izvinih il prosto iskuliras ti sad glumis butt hurt. Lepo sam rekao i ponovicu ako internet koristis za zafrkanciju il sta god gde ti nije potrebna stabilna konekcija da neces imati vecih problema ali ako koristis za posao (konkrentno u mom slucaju audio streaming) gde ti je potrebna stabilna konekcija da imaces problema tj prosto neces moci da radis i tacka.
Razlozi su random vracanje pod NAT i non stop zaguzenja i mikro prekidi, tebi to mozda zvuci neozbiljno jeli big deal prekid od 1-3 sekunde? E pa vidis meni kad internet prekine na te 1-3 sekunde bude do 45-60 sekundi tisina i onda me opominje menadzer i zale se slusaoci na sve to dodas refund koji ljudi traze jer nece da placaju tisinu i onda imas problem a problem je toliki da me je vlasnica zamolila da napravim pauzu dok nadjem alternativni net (sva sreca uleteo mi ovaj VIP kucni net) i to samo zato sto smo bliski i radim za njih 6-7 godina inace bih samo dobio otkaz.

Znaci nemoj ti meni da govoris kao "pausalno ocenjujem" vec ako ne znas sta i kako cuti ili pitaj ako te zanima objasnio bih ti, ja sam govorio o svom iskustvu sa ovim provajderom a ne o tvom, tebi mozda ok sluzi meni ne.

Sto se drugih provajdera tice bio sam korisnik SBB nisam imao primedbe razlog zbog koga nisam vise njihov korisnik jer taj sto su prodali ovaj deo mreze radijus vektoru,Orion wireless koristim u drugom stanu i zadovoljan sam jeste spor ali posto soliram tamo meni je i 10mbps ok samo da je stabilan,telekom adsl sam imao pre RV\SN i bio je stabilan toliko da nikada nisam morao da zovem tehnicku podrsku i razlog zbog kog sam presao na RV\SN je samo taj sto tih 20mbps koliko je ovde maksimalna brzina (ne znam sto jer centrala je nova) prosto nije dovoljna za nas. Sto se novca tice to jesi u pravu kad pogledas toliki kanali 120mbps net + VOD + app mada dzaba povoljnija cena ako ti to nesto losije radi

@Ivan[emoji2400] Dodeli sebi medalju posto nisi u stanju da citas jer da jesi video bih da je on sa omalovazavanjem moj posto komentarisao a ne ja njegov ,druga stvar da ne gledam televiziju cak i nemam televizor jer imas problem sa tim?
Kako te služi taj Vip? Jel beše kad potrošiš mg ide ona sporija varijanta?

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Bilo bi veoma dobro kada bi popravili epg u Svrljigu. Vec mesec dana ne radi.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
 
Niko tebe ne omalozava ne znam odakle ti to kad si ti zapravo mene omalazavao svojim glupim komentarom kako "pausalno ocenjujem provajdera" umesto da se izvinih il prosto iskuliras ti sad glumis butt hurt. Lepo sam rekao i ponovicu ako internet koristis za zafrkanciju il sta god gde ti nije potrebna stabilna konekcija da neces imati vecih problema ali ako koristis za posao (konkrentno u mom slucaju audio streaming) gde ti je potrebna stabilna konekcija da imaces problema tj prosto neces moci da radis i tacka.
Razlozi su random vracanje pod NAT i non stop zaguzenja i mikro prekidi, tebi to mozda zvuci neozbiljno jeli big deal prekid od 1-3 sekunde? E pa vidis meni kad internet prekine na te 1-3 sekunde bude do 45-60 sekundi tisina i onda me opominje menadzer i zale se slusaoci na sve to dodas refund koji ljudi traze jer nece da placaju tisinu i onda imas problem a problem je toliki da me je vlasnica zamolila da napravim pauzu dok nadjem alternativni net (sva sreca uleteo mi ovaj VIP kucni net) i to samo zato sto smo bliski i radim za njih 6-7 godina inace bih samo dobio otkaz.

Znaci nemoj ti meni da govoris kao "pausalno ocenjujem" vec ako ne znas sta i kako cuti ili pitaj ako te zanima objasnio bih ti, ja sam govorio o svom iskustvu sa ovim provajderom a ne o tvom, tebi mozda ok sluzi meni ne.

Sto se drugih provajdera tice bio sam korisnik SBB nisam imao primedbe razlog zbog koga nisam vise njihov korisnik jer taj sto su prodali ovaj deo mreze radijus vektoru,Orion wireless koristim u drugom stanu i zadovoljan sam jeste spor ali posto soliram tamo meni je i 10mbps ok samo da je stabilan,telekom adsl sam imao pre RV\SN i bio je stabilan toliko da nikada nisam morao da zovem tehnicku podrsku i razlog zbog kog sam presao na RV\SN je samo taj sto tih 20mbps koliko je ovde maksimalna brzina (ne znam sto jer centrala je nova) prosto nije dovoljna za nas. Sto se novca tice to jesi u pravu kad pogledas toliki kanali 120mbps net + VOD + app mada dzaba povoljnija cena ako ti to nesto losije radi

@Ivan[emoji2400] Dodeli sebi medalju posto nisi u stanju da citas jer da jesi video bih da je on sa omalovazavanjem moj posto komentarisao a ne ja njegov ,druga stvar da ne gledam televiziju cak i nemam televizor jer imas problem sa tim?
Paušalna ocena znači otprilike, odokativno.
Sada si objasnio kada si nam dao na uvid i neka druga iskustva sa provajderima.
Meni je recimo šampion PostaNet. Oni su stalno imali neke prekide popravke i nije im radio kor. servis uveče i vikendom.
Ali i dalje se ne ponašaš korektno no šta je tu je, no neću se raspravljati ovde.
Verovatno nisi čitao moje iskustvo sa SN, verovatno bi prepoznao svoje probleme sa mojim.
Ti prekidi koje pominješ su u mom slučaju posledica lošeg modema, tačnije promenili su 4 ili 5 modema dok nije rešen taj problem. Bili jednom, konstatovali kvar uz moju asistenciju, nisam se ni ja nešto razumeo u tu problematiku do tada, malo sam se raspitao o tome, drugi put dosli i doneli pet komada modema pa smo svaki testirali, tek je četvrti peti bio dobar.
Definitivno imaju loše modeme. Drugi razlog može biti, to sam opet ovde saznao su loša napajanja modema. Prostom zamenom adaptera rešavao se problem.
Forum mi je pomogao da rešim neke stvari i ovde sam da pomognem drugima, ako mogu.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Da li tv po tvom placaju i korisnici SUPER PAR SVE paketa? Mislim da se tako zove?
 
Da li tv po tvom placaju i korisnici SUPER PAR SVE paketa? Mislim da se tako zove?
Pogledaj akcijski cenovnik koji imaju za to. Zavisi. Mada u najgorem slučaju imaš 60% popusta za to. Dakle ako hoćeš jedan uredjaj to je 300 odnosno sa popustom 120 din mesecno.
Ali ne bih ti preporučio. Moras da uzmeš poseban uredjaj koji kako kazu je jako loš. Promena kanala traje večnost.
A drugi kažu da nemaš sve kanale.
Meni su savetovali da sačekam sa tom uslugom. Dok se "nešto" ne promeni.
A bez uzimanja bar jednog uredjaja ne možeš dobiti pristup mobilnoj app. Za koju takodje nema lepih reči.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
OTT dobio update, sad se instalira..


I blokirao, odnosno stoji OTT , pa optimizacija aplikacija, pa pokretanje aplikacije , pa OTT media device i tako u krug, u krug , u krug
Prijavljeno tehničkoj podršci pa ćemo videti

Stay tuned
J

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Koristi li neko optiku u Vojvode Stepe(kod naselja Stepa Stepanović)?

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
 
OTT dobio update, sad se instalira..


I blokirao, odnosno stoji OTT , pa optimizacija aplikacija, pa pokretanje aplikacije , pa OTT media device i tako u krug, u krug , u krug
Prijavljeno tehničkoj podršci pa ćemo videti

Stay tuned
J

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
Rešio sam pošto se niko nije javio

Izvukao napajanje, držao reset dugme, uključio napajanje i pojavio se android meni kao kod mobilnog.
Daljinski radi, izabrao brisanje keša, i fabrički reset
Muljao ga muljao i pojavilo se ..poruka dobrodošli i izaberite podešavanja

Eto



Šta je novo, dobili You tube aplikaciju i još neke , javljam kad provalim, monilnitelefon može da se poveže sa You tube , a može i nalog da se ubaci.
Sad je lakše vraćati i pauzirati program iz play funkcije
Takodje dobijena Ted TV a sad su u funkciji i usb priključci, mogu da se reprodukuju slike,video, i fotografije.
Ima i vremenska prognoza samo mora da se izabere grad
Utisak, malo brže radi, malo bolji kvalitet slike.
Nažalost HBO još nema sistem za vraćanje unazad ali je povećan broj kanala u sistemu "Tv po tvom" ,recimo Arena kanali, SK nisu, pojedini dečiji, čitava paleta Prve TV, i neki iz Pink produkcije, i neki filmski



Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Izvukao napajanje, držao reset dugme, uključio napajanje i pojavio se android meni kao kod mobilnog.
Daljinski radi, izabrao brisanje keša, i fabrički reset
Muljao ga muljao i pojavilo se ..poruka dobrodošli i izaberite podešavanja

Prvo si izvukao napajanje.
Onda si dok je uredjaj bio iskljucen (bez struje) drzao reset dugme (pritisnuo necim tankim i siljatim pozadi uredjaja u rupicu skriveno dugmence)?
Zašto?
Sta se moze uciniti sa bilo kojom elektronikom dok je uredjaj bez napajanja strujom?

Pre ce biti da je uredjaj "zabo" pa kad si ga ugasio da je "dosao sebi" i kad je proradio da si ga "oporavio" naknadnim brisanjem keša, i fabrički resetom.

Kako se ponasao dok mu nisi uradio brisanje keša, i fabrički reset?
Da li si uopste probao da li radi i kako?
 
Nisam bio precizan, kad isključiš uredjaj onda uzmeš spajalicu držiš pritisnuto reset dugme, vratiš kabl za napajanje i onda uredjaj udje u onaj mod kao i mobilni telefon odnosno dobiješ sve one opcije update, adb, ext,factory reset u onda sam daljinskim izabrao opciju koja mi je trebala
Pre toga uredjaj je ušao u "petlju" palio se, uradio sredjivanje 29 aplikacija startovao i opet došao do OTT media device ekrana i onda sve nanovo
J

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
 
Iskljucis uredjaj na on/off (isklj/uklj, 0/I) dugme ili ga iskljucis potpuno iz struje, izvadis mu strujni kabl?

Ne bih rekao da se moze ista postici ako pokusas da resetujes na dugme uredjaj a da nije ukljucen u struju, bez strujnog napajanja koje je prikljuceno za uredjaj.
Moze reset ako je na dugme iskljucen (0/I) ali ako je kabl rastavljen onda ne bih rekao da si ista postigao tom spajalicom.

Najbitnije je da sad uredjaj radi, pa kako god da si ga resetovao. ;)
 
@vetropir vidi okreni korisnicki servis pa trazi da te bace na dinamicku javnu, vrv da hoce cim nas ima toliko a secam se da sam im to naglasio da necu NAT kad sam uzimao kucni net od njih, posto nmg da radim pod NATom i u fazonu da da nema problema
Kako da me prebace ovi sa supernove, doduse ja i imam dinamicku javnu IP samo ja imam optiku kod Mts-a.
A iza nata sam na mobilnim podacima i kod Telenora i kod Vipa nisi skapirao sta sam napisao.
 
Iskreno, nikome nije jasno sta ti to pises...

Da li ti imas tv i net od SN?

Da li ti imas dva operatera u stanu (zgradi), SN koaksialni i TS optiku?

Da li ti hoces sa SN koaksiala da predjes na TS optiku?
 
Blok 44 od jutros nemam analogne kanale.Vele ponovo pretraga kanala, uradim na TV ništa, kažu treba i na Horizontu .Malo sam zbunjen zasto sken analognih kanala na Horizontu?

I kako se uopšte na Horizontu nalaze analogni kanali

J

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Blok 44 od jutros nemam analogne kanale.Vele ponovo pretraga kanala, uradim na TV ništa, kažu treba i na Horizontu .Malo sam zbunjen zasto sken analognih kanala na Horizontu?

I kako se uopšte na Horizontu nalaze analogni kanali

J

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
Ako mogu da pitam, u čemu je fora sa analognim kanalima?
Zašto su toliko traženi?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ako mogu da pitam, u čemu je fora sa analognim kanalima?
Zašto su toliko traženi?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Jednostavnije za starije ljude, jedan tv, jedan daljinski [emoji1]

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno