Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Verovatno kupili nekog manjeg operatera, kod vas, pa nasledili i njegovu opremu, zato i daju koristene stvari,tako je bilo i kod mene ali bili su fer, sve novo.
 
Juce podneo zahtev za raskid ugovora,supernova fix,internet i tv.Danas zovu sa 064733.Ponuda 50% prva tri meseca,posle toga 3700 za internet i tv.
 
ima neko problem sa tidal?

403 ERROR​

The request could not be satisfied.​


Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
 
ima neko problem sa tidal?

403 ERROR​

The request could not be satisfied.​


Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Meni radi normalno
 
probao, na mobilnom radi kada je mobile, kada sam na wifi ne radi, kao ni na desktop app, takodje ne mogu da otvorim sajt
 
Slusam iskljucivo preko desktop app i tako radi. Radi i site ...probaj da restartujes modem/router


wrwr.png
 
to je sve probano i pre nego sto sam napisao ovde :)
 
Dešavalo se meni isto, posle dan-dva proradi. Cimaj ih i javi problem ako ti je hitno.
 
Код мојих се јављају неки 'микро-прекиди' нета од кад сам стигао пре неки дан, интернет се изгуби на кратко, па опет врати, параметри везе су ок. Прекид није на вајрлесу (који је иначе искључен на Техниколору), већ погађа све уређаје. Има ли неко сличних проблема?
Screenshot_20230628_073204_Edge.jpg
 
Isti problem već neko vreme, često se reši kad resetujem modem, ali iskreno ako se ovako nastavi raskidam ugovor jer mi ne pada na pamet da plaćam polu-funkcionalan net, nego jedino što nema ni nekog konkurenta, kod mene nema optike, a recimo u selu su je uveli :D
 
Пријавио сам малопре прекиде, па ћу да пратим даље.

Ево док сам слао поруку није радио нет...
 
Da li se vraca fiksni telefon kod raskida ugovora ?

Kako oko prenosa broja,se vraca fiksni na telekom pa posle prenos u drugu mrezu ?
 
Пуца лагано на сваких пола сата отприлике, срећом па немам дугачке Тимс сесије... На сликама испод приказује потпуни прекид, али се нет врати после неких 15-45 секунди.
Test1.png
Test1.1.png

 
@mitar1982 Prilikom tih prekida, da li se modem izgubi tj kao da se resetuje ? ono u delu Status /System Up Time
 
Не би требало, опорави се брзо, за типа 15-45 секунди, па нисам стигао да загледам лампице, после морам да радим ручно освежавање страница, паузирам-отпаузирам ако гледам нешто итд. Баш је иритантно, пуца на сваких пола сата-сат времена. Тв ради без прекида у тим моментима.

Едит: Не рестартује се ништа на модему, уредно сија онлине лампица.
 
Poslednja izmena:
Mogu lampice da sijaju, a da modem izgubi signal, pogledaj u log-u

Opera Snapshot_2023-06-28_134417_192.168.100.1.png
 
Da li se vraca fiksni telefon kod raskida ugovora ?

Kako oko prenosa broja,se vraca fiksni na telekom pa posle prenos u drugu mrezu ?
Ako si ga zadužio od Telekoma, odnosno upisan je na revers listi, vraća se.

Može i direktno prenos u drugu mrežu ako je aktivna fiksna linija kod trenutnog provajdera. U slučaju da više nije, tj. priključak je demontiran, broj faktički nije tvoj i on se vraća u bazu Telekoma. No, nije garancija da ćeš dobiti isti broj nazad, odnosno priključak košta 6000 bez ugovorne obaveze ili 1 dinar sa ugovornom obavezom na dve godine, pri čemu prevremeni raskid ugovora uslovljava naknadu štete na ime cene priključka.
 
@Alister
Рестартовао сам га ручно пре сат времена, па ту стоји тих сат времена, у међувремену је прекидао нет пар пута...
 
Jel mora da se ceka 30 dana iako je istekao ugovor, ili se moze odmah vratiti sva oprema bez ikakvih penala?
 
Ljudi sta je od rutera za optiku sada u ponudi i koji je najbolje da trazim? Primarno da ima sto vise podesavanja i sto jaci wifi. Ranije sam imao HG8245Q2 i on je bio ok samo sa malo slabijim wifi-jem.
 
Код мојих се јављају неки 'микро-прекиди' нета од кад сам стигао пре неки дан, интернет се изгуби на кратко, па опет врати, параметри везе су ок.
To je cuveni "sum na mrezi"
uzasno tesko za dijagnostikovanje i resavanje, obicno je negde na banderi u tvojoj ulici.

Snimaj te logove i salji im mailom i trazi da to rese,
bilo bi dobro da jos neko iz komsiluka prijavi posto sigurno i drugi imaju taj problem samo sto ga vecina nece prijaviti, i onda sporo resavaju.

Malo.znam.Nisam prihvatio,otkazni rok je do 25.7 pa ako se jave sa boljom ponudom,ako ne radicemo novi ugovor na nekog drugog.
Inace korisnici koji imaju samo iternet,dobijaju gratis tv uz cenu interneta.
Ne dobijaju.
Evo ja se bas natezem sa njima oko toga.
Nude 6 meseci 50% ako uzmem TV, ili 2 meseca samo ako uzmem samo net to je max sto moze da se dobije.
Da li se vraca fiksni telefon kod raskida ugovora ?

Kako oko prenosa broja,se vraca fiksni na telekom pa posle prenos u drugu mrezu ?
Naravno da se vraca telefon.
Broj se ne vraca u telekom, ili ga selis u drugu mrezu ili ga otkazujes.
ne moze sam da se vrati gde je bio.
 
Ne znam,ja sam pitao ako ostavim internet da dobijem tv gratis.Kaze ne moze,to dobijaju korisnici koji koriste samo internet a obnove ugovor dobiju gratis tv po ceni interneta.
 
I meni puca wifi na mobilnom i to kad pustam jutub iskljucivo
 
Ne znam,ja sam pitao ako ostavim internet da dobijem tv gratis.Kaze ne moze,to dobijaju korisnici koji koriste samo internet a obnove ugovor dobiju gratis tv po ceni interneta.

Aha mislis kojima je vec izasao ugovor koristeci samo internet pa da pridodaju novu uslugu.
ne spadam u tu grupu.
 
To je cuveni "sum na mrezi"
uzasno tesko za dijagnostikovanje i resavanje, obicno je negde na banderi u tvojoj ulici.
Ово је стара ПТТ КДС мрежа на НБГ, нема бандера, све инсталације су подземне.
Нешто су рестартовали, нажалост не помаже, сад сам опет пријавио па пратим. Треба ми нет због посла, неће ми бити тешко да пријављујем док не среде.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno