Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li neko želi da menja Supernova aplikaciju za mobilni za Eon TV /mobilnu app?
Zavisi da li je EON paket van mreže ili u mreži.
Ja sam ovde kukao još pre mesec dana, možda i jače, jer sam tako zamenio još od kada se pojavila Supernovina aplikacija.
Ako je EON u mreži, na Supernovoj ne možeš da pratiš SK, N1 i Novu S.
Ako je paket van mreže, može da se koristi bez problema.
 
uskoro BLIC TV
 

Prilozi

  • BLIC TV.jpg
    BLIC TV.jpg
    67.2 KB · Pregleda: 104
Jel da se radujemo ili da tugujemo?
 
ako imaš razloga da tuguješ tuguj, ako imaš razloga da se raduješ još bolje-raduj se, niko ti ne brani.
ne moraš od posta koji je čisto informativni da praviš "spektakl" ili da ga "kanališeš"
 
Ne znam dal je kod vas tako. Opasno počela da nervira Move aplikacija za telefon. Kad vraćam unazad, redovno zabada. Danas mi se po prvi put desilo čak da ide ton a slika se zamrzne
 
Jel ovo sto ima na 3 mobilna da može da se ubaci supernova, jel to sme na mi box da se ubaci? Ne znam jek se onda vodi kao drugi tv ili izloguje sa tv-a gde je move…
 
Aham, odlicno. Ja mislio možda sme samo na tom tv-u gde je Move i na 3 telefona.
 
Video sam na Mi box-u da mi nudi tu adresu ali nisam smeo da dodam uredjaj jer je profil od drugara koji trenutno nije u Srbiji pa da se slučajno ne zezne nešto kod njegovih na tv-u. Dodao sam samo na telefonu…
 
Društvo, pomoć da nešto razjasnim.
Pre nekoliko dana sam obnovio ugovor u SN i uzeo praktično isti kao što sam imao (Super Par MAX), a sada se zove Super Plan 3XL (prebacujem i fiksni).
Šta je problem, žena je do tada koristila već par godina EON nalog (DIGITALNI EON LIGHT) od svoje keve iz drugog grada, i N1 i NovaS su radile bez problema. Od kada su mi aktivirali novi ugovor - ova dva programa više ne rade! Brzina neta je ostala ista tu nipta nije menjano...
Šta su mogli da promene iz SN pa da mi skembaju to?
Jedino što je novo od opreme su dva MoveTV boxa. Ruter nije menjan, kao i jedan stari STB koji sam zadržao.
 
I pretpostavio sam da je to, moguće da su me bacili na drugi IP range zbog MoveTV.
Sada je u opsegu 178.79.xxx.xxx, a pre zamene je bio 91.185.xxx.xxx
Imao sam ja problema sa njima pre više od dve godine, kada su me isto tako prebacili u neki IP range, pa mi neke stvari nisu šljakale kako treba. Posle natezanja od više od mesec dana su me prebacili na drugi opseg i sve se vratilo u normalu. Naravno razmenio sam milion mailova sa dokazima da to ne radi, slike, reports i sve to :). Čak sam i u jednom trenutku uključio Ratel u prepisku...
Radim u IT-u preko 20 godina pa nisam običan korisnik kako su valjda navikli, nisu mogli da dokažu ništa suportno.

Znači ovde je u pitanju SBB koji blokira, ne SN?
Po ovome onda SBB ne blokira opseg 91.185.xxx.xxx, jer mi je radilo bukvalno do pre nedelju dana?
 
pa dobro je da si im reko, da ubace u taj 'geoip' blok ...
imas eon van mreze ili vpn i druge varijante.
 
Ističe mi ugovor, Exe Net optika je dve godine radila savršeno. Sada mi nude na istom optičkom kablu da stave novu opremu sa novim belim Huawei ruterom uz novi paket PLAN 2L.
Da li je neko uveo skoro nešto slično i kakvi su utisci?
 
Ističe mi ugovor, Exe Net optika je dve godine radila savršeno. Sada mi nude na istom optičkom kablu da stave novu opremu sa novim belim Huawei ruterom uz novi paket PLAN 2L.
Da li je neko uveo skoro nešto slično i kakvi su utisci?
U kom si gradu? Nude ti i move uredjaj?
 
Moze svako uz novi ugovor samo da se nahvataju promoteri sa dobrim akcijama
 

Prilozi

  • Screenshot_20220906-115204.png
    Screenshot_20220906-115204.png
    123 KB · Pregleda: 74
Pozdrav ljudi! Presao sam od konkurencije po isteku ugovora u Supernovu pre nekih 5-6 meseci prevashodno zbog Arene, jer sam zaludjenik za fudbal, a kako oni trenutno drze monopol nad istim, nekako sam bio "primoran".
Tek sada uvidjam kako veliku gresku sam napravio. Naime, internet koji Supernova ima se kod mene pokazao vrlo lose. Protok je pola od onoga sto je predvidjeno. Krece se izmedju 40-50 mb/s i to ne konstantno. Prekida u pocetku gotovo da nije bilo, u poslednje vreme, a posebno u ovih par dana je nepodnosljivo. Najgore sto mi posao zavisi od stabilne internet konekcije.

Koristim onaj njihov pocetni paket (kablovska + internet). Dali su im onaj crni Tehnicolor ruter na koriscenje. Po nestanku interneta, obicno prelazim na fizicki reset rutera ili putem 192.168.. adrese. Dakle, otrprilike sve sto je u mojoj moci. Nekad se ruter poveze odmah, a nekada od 4 lampice koje na njemu inace sijaju (napajanje, DS, US, Online) sijaju samo tri (Online ne sija, dakle nema konekcije) a US onako blika, treperi, kako god receno. Sta konkretno moze da bude uzrok tog nestanka interneta? Da li se neko susrece sa slicnim problemom? Zasto je protok toliko osakacen u odnosu na predvidjen? Sta mi je ciniti, da li mogu da trazim od njih drugi ruter da mi daju na koriscenje? Dajte neki predlog, bio bih veoma zahvalan.

Da napomenem takodje da zivim blizu grada. Dakle nisam bas u nekom zabacenom mestu pa da to moze da bude neki od faktora.
 
Pozdrav ljudi! Presao sam od konkurencije po isteku ugovora u Supernovu pre nekih 5-6 meseci prevashodno zbog Arene, jer sam zaludjenik za fudbal, a kako oni trenutno drze monopol nad istim, nekako sam bio "primoran".
Tek sada uvidjam kako veliku gresku sam napravio. Naime, internet koji Supernova ima se kod mene pokazao vrlo lose. Protok je pola od onoga sto je predvidjeno. Krece se izmedju 40-50 mb/s i to ne konstantno. Prekida u pocetku gotovo da nije bilo, u poslednje vreme, a posebno u ovih par dana je nepodnosljivo. Najgore sto mi posao zavisi od stabilne internet konekcije.

Koristim onaj njihov pocetni paket (kablovska + internet). Dali su im onaj crni Tehnicolor ruter na koriscenje. Po nestanku interneta, obicno prelazim na fizicki reset rutera ili putem 192.168.. adrese. Dakle, otrprilike sve sto je u mojoj moci. Nekad se ruter poveze odmah, a nekada od 4 lampice koje na njemu inace sijaju (napajanje, DS, US, Online) sijaju samo tri (Online ne sija, dakle nema konekcije) a US onako blika, treperi, kako god receno. Sta konkretno moze da bude uzrok tog nestanka interneta? Da li se neko susrece sa slicnim problemom? Zasto je protok toliko osakacen u odnosu na predvidjen? Sta mi je ciniti, da li mogu da trazim od njih drugi ruter da mi daju na koriscenje? Dajte neki predlog, bio bih veoma zahvalan.

Da napomenem takodje da zivim blizu grada. Dakle nisam bas u nekom zabacenom mestu pa da to moze da bude neki od faktora.
Prvo pitaj da li neko ima problema u tvom komsiluku, kuce u istoj ulici ili stanare ako si u zgradi. To je najmerodavnije. Jer Supernova negde radi odlicno negde bas lose. Ako kod drugih nema problema onda je problem kod tebe, najverovatnije lose instalacije mozda i falican ruter.
 
Prvo pitaj da li neko ima problema u tvom komsiluku, kuce u istoj ulici ili stanare ako si u zgradi. To je najmerodavnije. Jer Supernova negde radi odlicno negde bas lose. Ako kod drugih nema problema onda je problem kod tebe, najverovatnije lose instalacije mozda i falican ruter.
U zgradi zivim, uglavnom svi imaju SBB, tako da mi to bas i nije opcija. Svi kablovi koji su sprovedeni kroz stan su prethodno korisceni kod SBB-a, gde gotovo nikad nisam imao problema sa internetom. Jedino sto su ovi iz Supernove radili kod mene je povezivanje na kutiju, i naravno dali su mi njihovu opremu. Da li imam pravo da se kod Supernove obratim za drugi ruter? Da li ima vajde od obracanja gospodjama u poslovnici ili da kontaktiram telefonom nekog drugog, pa kad se smiluju da izadju na teren?
 
U zgradi zivim, uglavnom svi imaju SBB, tako da mi to bas i nije opcija. Svi kablovi koji su sprovedeni kroz stan su prethodno korisceni kod SBB-a, gde gotovo nikad nisam imao problema sa internetom. Jedino sto su ovi iz Supernove radili kod mene je povezivanje na kutiju, i naravno dali su mi njihovu opremu. Da li imam pravo da se kod Supernove obratim za drugi ruter? Da li ima vajde od obracanja gospodjama u poslovnici ili da kontaktiram telefonom nekog drugog, pa kad se smiluju da izadju na teren?
A neka druga zgrada ili kuca u toj istoj ulici. Pitanje je da li je supernova dovela nove instalacije u vasoj ulici ili iskoristila od drugih operatera koje je kupila. Prvo ovo proveri. A obavezno se zali budi uporan jedino ce tako resiti problem. Pisi im na sajtu, fejsbuk stranici, mail ili idi u poslovnicu.
 
Na koksijalcu uglavnom muke. Evo vec pune dve godine exe net optika nikad kvar, uvek max brzina neta, tv kanali kristalno jasni.
 
Upstream i Downstream parametri modema i test brzine su poželjni da se provere i snime/slikaju. Može da pomogne u traženju rešenja za problem.
 
Na koksijalcu uglavnom muke. Evo vec pune dve godine exe net optika nikad kvar, uvek max brzina neta, tv kanali kristalno jasni.
Ja sam na coaxu. I evo nesto vise od 2 god. nikakvih problema sa internetom. Jedino je bio malo pojacan signal neta koji je ometao televiziju (kockice i seckanje na pojedinim kanalima). Ja sam zadovoljan ali opet ima korisnika koji imaju probleme. Mnogo zavisi od lokacije, starosti instalacija,losih instalacija. Pa nekad u istom gradu nije svuda isto. U jednoj ulici je sve u redu, a u susednoj nestabilan net, prekidi... neisporucena brzina koja po ugovoru sleduje svakog korisnika. Zato uvek lokalizacija problema i upornost, bas treba biti "bezobrazno" uporan dok ne rese problem.
 
Ukoliko želite da gledate BESPLATNO kanale kod Supernova uradite sledece:
1) izvadite CI modul i karticu iz TV-a ili box-a
2) uradite ponovno skeniranje kanala.

Kada to odradite dobicete sve kanale koji se emitiju u usluzi mts Antena Plus (a ona se emituje zemaljskim putem DVB-T2 u MUX 3)
 
Ukoliko želite da gledate BESPLATNO kanale kod Supernova uradite sledece:
1) izvadite CI modul i karticu iz TV-a ili box-a
2) uradite ponovno skeniranje kanala.

Kada to odradite dobicete sve kanale koji se emitiju u usluzi mts Antena Plus (a ona se emituje zemaljskim putem DVB-T2 u MUX 3)
Otkud programi iz etra na da se uhvate kablovskom?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno