Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Znajuci nase mobilne i kablovske operatere nista ne potpisujem na rec...
 
Pa nije bas na rec, ta akcija im je dugo trajala(ne znam da li je i dalje aktuelna) za sve nove korisnike. Zanima me da li i drugima tako pise na primerku ugovora?
Svakako sam uputio zalbu i trenutno je u procesu provere.
 
Ne vidim sta je ovom momku iznad sporno pa se smeje i ruga im se jer ne mogu da mu salju listing mejlom? Ako te toliko zanima idi do poslovnice. Naravno da ti nece dati mejlom, i ne treba. I nije da je to nesto Bog zna sta ali ne rade to iz obesti vec zbog zastite podataka korisnika, odakle oni mogu da budu sigurni da si to ti poslao? Nece ni meni moja banka nista mejlom da salje, takva politika i ja to razumem. Ne znam sta je vama ljudi sve vam smeta, samo trcite da pljujete. Evo bas ta Supernova za 2 dana resili problem kod mog buraza tj 2x za 2 dana dolazili a nisu morali sve u rekordnom roku u SM. Jeste da ima lil ADSL i paket od 10mbs jer ne moze vise ali za podrsku nema nikakve zamerke naprotiv, sad ceka optiku, u aprilu mu rekli da ce da im dodju u to mesto kod SM. Imam nekad osecaj da ljudi dodju ovde da pisu samo da bi kritikovali i pljuvali i bez ikakvog razloga jer eto misle da je to u trendu. Ne samo ovu Supernovu vec i Iris, SBB..
 
Imam 2 pitanja
1. Pre godinu dana sam potpisao novi ugovor gde sam promotivno dobio 12 meseci HBO paket besplatno. Da li treba "manuelno' da gasim HBO paket ili ce se sam isljuciti? Proslo je vise od 12 meseci a HBO kanali i dalje rade.
2. Koristim Super Par paket 80/8 za 2700 din. Vi koji ste koristili isti paket kao ja da li ste uspeli da obnovite ugovor sa istim paketom ili su vas primorali da predjete na onaj skuplji od 2999 din?
Edit:
3. Vidim da se spominje ipv6 adresa. O cemu se radi?
 
Poslednja izmena:
Ne znam sta je vama ljudi sve vam smeta, samo trcite da pljujete. Evo bas ta Supernova za 2 dana resili problem kod mog buraza tj 2x za 2 dana dolazili a nisu morali sve u rekordnom roku u SM. Jeste da ima lil ADSL i paket od 10mbs jer ne moze vise ali za podrsku nema nikakve zamerke naprotiv, sad ceka optiku, u aprilu mu rekli da ce da im dodju u to mesto kod SM. Imam nekad osecaj da ljudi dodju ovde da pisu samo da bi kritikovali i pljuvali i bez ikakvog razloga jer eto misle da je to u trendu. Ne samo ovu Supernovu vec i Iris, SBB
meni je ovo skroz logicno zapravo, jer priroda foruma je da ljudi traze eventualnu pomoc oko nekog problema, bas mi je tesko da zamislim da neko dodje iznebuha da kaze - "e, momci samo da vam javim sve mi radi ok"
recimo ja sam naravno zeleo da dodjem da ih opletem ovde kada me svakog petka iskljuce po 2 dana do ponedeljka zbog racuna koji je placen a oni vode kao neplacen (uz dostavljene dokaze fizicki i elektronski) i tako mesec dana neprekidno
ili recimo kad mi po mesec dana ne resavaju problem sa internetom koji radi 100 puta sporije od deklarisanog
lepo je sto tvoj brat ima pozitivno iskustvo, ali dozvoli da ljudi (poput mene imaju i esktremno negativna iskustva)
koristim njihov net par godina vec (zbog nedostatka alternative) i podrska im je katastrofalno losa. Call centar su hvataci beleski koji ponavljaju otrcane frazetine "prosledjena je prijava, neko ce vas kontaktirati". Doci do napredne tehnicke podrske je apsolutno nemoguce, terenci su cesto ogranicenih sposobnosti koje se u sustini svode na menjanje splitera i eventualno kabla. Ako problem postoji na bilo cemu van toga, mozes samo dragom bogu da se molis da se problem razresi bez minimum dve nedelje fazon.
 
Poslovna politika nije opravdanje, jer ako je nesto poslovna politika nije automatski i ispravno. Nevezano za moj slucaj, normalno da ce nezadovoljni ljudi da pljuju provajder jer im je placeno da pruzaju uslugu kako treba, a oni te zavlace na svaki moguci nacin. U 21. veku insistirati da ljudi idu u poslovnicu za nesto sto moze da se zavrsi online je van svake pameti. Nije svakom poslovnica ispred kuce i ne bi svako u doba korone da se vuce po redovima i nije svako zdrav da bi se vozikao tamo vamo zbog neceg sto moze online da se zavrsi za 5min na sto nacina a da se iskljuci svaki oblik zloupotrebe.
 
Da li moze neko ko je dobio 12m za 1 rsd da baci pogled na svoj primerak ugovora i da vidi ima li to negde naznaceno?
Jedino sto sad kod sebe nasao jeste pod Akcijski paket: Super par CS.

Naime, danas sam dobio racun iako nije proslo 12m otkako sam potpisao(nego tek 6m), pa da vidim sta mi je ciniti.
Uglavnom, posle jos jedne eskalacije mail-om dobio sam odgovor i izvinjenje.
Promocija mi je 'produzena' za jos 6 meseci, iako je trebalo inicijalno da vazi 12m.
Ukrali su mi 7 dinara sa kojima sam bio u pretplati, ali avaj bolje to nego 6 meseci 🤣
 
Koliko meseci postojeci korisnici mogu dobiti free produzenjem ugovora za dve godine zna li neko?
 
1mesec čini mi se.
 
Da li cu dodavanjem nove usluge
(fiksni) dobiti 5 mes. 50%? Jedino ako me driblaju sto sam vec pod ugovorom Super par plus move (vec 12 meseci mi je internet gratis-ranije imao samo televiziju). Sada bi uzeo super sve plus move.
 
Ne dobija se ni 1 mesec gratis za samo produzenje i obnavljanje ugovora na 24 meseca. Ugovor je produzen pocetkom decembra za paket super sve plus move i za decembar je dosao umanjen racun za 50%, ne moze nista gratis da se izvuce, samo popust od 50% za jedan mesec. Zalosno....
 
Da li je neko uspeo da se uloguje na Technicolor TC7210? (ne treba mi WIFI login)
Kako se gleda jacina signala ako se nema login?
Googlam problem i nista .....
 
Username: prazno
Password: admin
 
probao sam te kombinacije sa 'admin', 'password' i prazno ali ne radi
 
Ne znam, probaj da resetuješ modem, pa pokušaj sa prazno, admin.
 
Ni na kraj pameti mi nije bilo da su mi doneli polovni ruter, izgleda kao nov.
Hvala na pomoci !!! posle reseta mogu da udjem ...
 
Jel nekome danas koce kanali na move? U toku gledanja uzivo samo zamrzne i moras prebaciti naredni kanal da bi se otkocilo. Jel to oni opet nesto cackaju?
 
potvrdjujem za kocenje slike na move uredjaju, Smederevo
 
Imam 2 pitanja
1. Pre godinu dana sam potpisao novi ugovor gde sam promotivno dobio 12 meseci HBO paket besplatno. Da li treba "manuelno' da gasim HBO paket ili ce se sam isljuciti? Proslo je vise od 12 meseci a HBO kanali i dalje rade.
2. Koristim Super Par paket 80/8 za 2700 din. Vi koji ste koristili isti paket kao ja da li ste uspeli da obnovite ugovor sa istim paketom ili su vas primorali da predjete na onaj skuplji od 2999 din?
Edit:
3. Vidim da se spominje ipv6 adresa. O cemu se radi?
Pokusavam da resim ovo, ali ko da pisem sa nekim BOT-om. Preko Call Centra nema sanse da ih dobijem, pa sam pokusao dopisivanjem preko FB mts stranice. Znaci od kako su zatvorili sve poslovnice, svaki kontakt sa njima je postao nemoguc...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno