Šta je novo?

Supernova (2024)

Jel realno da pošalju račun od 2700 dinara, a razdužio sam se sa opremom 4. januara? Jedino je ostao modem kod mene još desetak dana, jer nisu mogli da ga razduže dok se ne izvrši prenos broja. Pritom, tv je bila isključena, internet takođe i samim tim ni fiksni nisam mogao da koristim. Lopovi!
 
zao nam je sve linije su zauzete. verovatno mnogo ljudi zove za racune.
 
Pristaju li oni uopšte na dogovor da po staroj ceni ostane neko do kraja ugovora, još šest meseci? Treba danas ponovo da me zovu da vidimo kako dalje. Juče zvali i ja rekao da se čujemo danas.
Opet ce da se pravdaju greskom, i storniraju ko se buni, pa kome pre dosadi.

Cisto maltretiranje korisnika
 
I meni stigla kablovska i net veci za skoro 600 dinara. Ne mogu da otvorim ni app ni moj mts, da vidim sta se desava, kazu radovi.. :D
 
Posle prigovora lično u poslovnici 11.12.2024 i istog poslato na mail istog datuma ,gde meni stiže onaj generisani sms da se neće menjati cena... i odgovora na mail da je proverom sklopljen ugovor na obostrano zadovoljstvo , meni danas stiže sms za račun 2059.85din ,a plaćao sam 1524 din ( plaćam samo internet i to sam potpisao nov ugovor na proleće prošle godine 24meseca po 50% posle isto onih prigovora).
 
После СМС да ће ми остати иста цена јер сам тражио раскид уговора, плус тражио сам умањење рачуна јер сам био без нета 6 дана данас ми је стигао рачун.

Уместо 1850 по старој, ја сам добио 2177 да платим :)

Па они су шоу.
 
ja ih dobio nekako na telefon kao zvace me sluzba za brigu korisnika lol :p
 
Ма у овој сежави ради ко шта хоће и како хоће. Некад је уговор био светиња, данас уговор мењају како им дође. Само наравно никад у корист корисника.
 
Meni je dosao racun za januar po staroj ceni, koji je zapravo umanjen, 1534rsd, dosad je to bilo 1599rsd. To je poslednji mesec koji placam upola cene, sledeci ce biti po punoj. Kako oni obracunavaju, pojma nemam.Imao sam Superplan 2m, sad sam prebacen na 2s. Isao sam u poslovnicu u decembru i zalio se na povecanje cene, obavestili su me da mi nece povecavati cenu.Vidim da je povecana brzina uploada, koji je u praksi stalno veci od downloada, tipa ~220/~300. Sta imam od kanala, pojma nemam, ionako pogledam samo Arene, a Tv sam uzeo samo zato, sto je bilo povoljnije u paketu sa internetom. To mi je i jedina opcija za optiku.
 
Ja sam zvao broj koji sam sacuvao kada sam zahtevao da ostane ista cena,odma se havila zena i rekla da ce da provere i trebalo bi da storniraju tih 500 din za hbo,od sledeceg meseca bez njega znaci,stigla mi je poruka sa brojem prigovora i da ce da zovu u roku od 7 dana,videcemo🤣
 
Kako oni mogu povećati cenu ako ja nisam potpisao ugovor i saglasnost, a imam važeći ugovor koji traje do avgusta. Kakve su to lopine.
 
Ja sam zvao broj koji sam sacuvao kada sam zahtevao da ostane ista cena,odma se havila zena i rekla da ce da provere i trebalo bi da storniraju tih 500 din za hbo,od sledeceg meseca bez njega znaci,stigla mi je poruka sa brojem prigovora i da ce da zovu u roku od 7 dana,videcemo🤣
Daj broj
 
Evo i meni stigla naplata za taj TV HBO+ HD i ako su mi u malu potvrdili i obećali da se cena neće menjati i da ću HBO imati besplatno do kraja ugovora!

Takođe su mi na dva mts mobilna broja svojevoljno uključili i naplatili uslugu NET BOOST i ako to nikada nisam tražio ni uključio!

Vidite da je to postala lopovska firma kao i ovaj sistem...!
 
Poslednja izmena:
Nije baš vezano za supernovu ali mislim da im se sistem za plaćanje raspao...ja sam danas karticom probao da platim mobilni telefon preko portalai ne radi...sada ne mogu čak ni da pristupim računima....
 
Rade nešto na portalu,neki novi paketi,pa je nedostupno.
 
Evo sad mi stiglo u sms poruci da mi je račun za januar 1.737.90 din.
 
Naravno da je račun za Januar mesec uvećan za oko 400 dinara iako su u poruci napisali da cena ostaje ista do kraja trajanja ugovorne obaveze, kakvi lopovi Supernova. A kada pozovem kontak centar kaze automat da su sve linije trenutno zauzete i verovatno ce biti do kraja meseca zbog racuna, hahaha.
 
Trenutno moj mts portal ne radi:

poštovani,
Trenutno radimo na unapređenju sistema. Stranica će uskoro biti dostupna.
 
Meni stigao racun kao i pre jer sam se zalio na cenu.
HBO bio aktiviran i nije naplacen.
Takodje mts postpaid takodje po staroj ceni.
 
Samo da apdejtujem situaciju sa računom od 32000 i naplaćene naknade za raskid:

Nakon što sam juče poslao prigovor, stiglo jutros na mail rešenje da je prigovor osnovan i da će račun biti korigovan tj umanjen za tu naplaćenu naknadu. Lepo rekoh ja, probaju, pa ako prođe prođe.

Dakle, šaljite prigovor, i obavezno u CC stavite email RATEL-a, čisto radi pisanog traga i evidencije šta se dešava. Kako kažu, vrana vrani oči ne vadi, ali nek stoji.
 
Nazad
Vrh Dno